Maverick napísal:
Pokud nenalítaš ročně alespoň 25tis. km, tak bych na plyn zapoměl, měl jsem ho u předešlého auta a relativně levný provoz je vykoupen častými návštěvami servisu. Ešče ke stáčení tachometrů - to je jen reakce bazaristů na poptávku, 10 let staré auto s poctivými 250tis. km je v podstatě neprodejné, když se 100tis. mázne je to o něčem jiném, dalším dobrým důvodem jsou pojišťovny.....Viděl jsem prodej tolik oblíbeného Passata, který měl 220tis. km a prodával se se 150tis. km a nový majitel to ještě stáhl pod stovku...
Najhoršie na tom je, že modernejšie autá majú tak kvalitné laky a interiér, na ktorých, ak sa majiteľ o auto staral, nie je vôbec najazdené kilometre poznať a aj autá s 300 000KM vyzerajú na max. 150 000Km. Preto má väčšina dovezených áut najazdené "údajne ako tvrdia ich predajcovia" vždy medzi 100000-150000 Km. Raz som videl v zahraničí Golfa IV, ktorý mal najazdené 275 000Km a vôbec to na ňom nebolo vidno, ani sedadlo nebolo presedené. Hneď ma napadlo, že to určite nejaký kšeftár dovezie a pekne to stočí na 140 000KM. A ten čo ho kúpi bude celý natešený. Ja si myslím, že väčšina áut (vo veku 5 rokov a staršie)hlavne dovezených má cez 200 000Km a pri kúpe s tým treba počitať.