0
späť
 

diskuze k tématu: Nissan Primera 2.0 GTe - jak jezdí po 267 tis. km?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.03.2011 15:49, RE: A na závěr...
David V napísal:
Rozumím Ti, kvůli takovým vemenům v Loganu mám silný auto. Když se někdo táhne a rozhodnu se ho předjet, tak je mi často jeho motorizace předjížděného buřt. Dám za 3 a zadupnu plyn a je mi fuk, že jsem započal předjížděcí manévr v 70-ce a dokončuju ho ve 130-ce, protože mi na to vemeno šláplo a chce závodit. Já to tam mám celkem hned.
jasne, ale toto bol za prve lejak, za druhe tolko vykonu nemam je to 1,4 hoci nie je slaba ale nie je to delo ale ten princip ma sere, proste o co mu islo? Nechapem akoze niekto si dovolil vo Fabii obiehat? Asi chodi na taketo fora pod anonymom a machruje. Je zaujimave, ze ked sa veziem v X5, tak nikto toto neskusi - jasne hierarchia na ceste je prirodzena...a to ta X5 je tiez v nafte, ked sa veziem v oldtimeri tak samoska, ze ci idem 90 alebo 120 tak ma kazdy musi predbehnut...je mi to jedno ale musi a musi aj ked ja potom musim kvoli nemu brzdit lebo sa treba vopchat predo mna aby sa celne nenadrbal do oprotiiduceho auta...Najlepsie by bolo, keby si vela ludi auto nemohlo ani dovolit...je to otras na tych cestach, normalne je vidiet kto ako soferuje aky je dementny...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.03.2011 17:48, RE: A na závěr...
nstar napísal:
jasne, ale toto bol za prve lejak, za druhe tolko vykonu nemam je to 1,4 hoci nie je slaba ale nie je to delo ale ten princip ma sere, proste o co mu islo? Nechapem akoze niekto si dovolil vo Fabii obiehat? Asi chodi na taketo fora pod anonymom a machruje. Je zaujimave, ze ked sa veziem v X5, tak nikto toto neskusi - jasne hierarchia na ceste je prirodzena...a to ta X5 je tiez v nafte, ked sa veziem v oldtimeri tak samoska, ze ci idem 90 alebo 120 tak ma kazdy musi predbehnut...je mi to jedno al...
Jak pravil David V, buďto předjedu v klidu, nebo se na to vyseru, a radši se hodím do klidu, a třeba mu k tomu pustím do těch zrcátek dálkový. Ale nechat se takovým magorem vytočit, tak se snížím na jeho úroveň...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.03.2011 18:47, RE: A na závěr...
Rover623 napísal:
Asi tak,nedávno jsem dal do pucu Lotus Esprit,ten úplně v pohodě ujede i policejním Passatům,maximálka je skoro 340km/h.Nikdy jsem to,ale nezkoušel a zkoušet nebudu,auto ma být o tom,že mě baví s ním jezdit a ne,že s tím předjedu koho chci
Lotus Esprit má maximálku 340? To jsi asi upad, ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.03.2011 19:36, RE: A na závěr...
Rover623 napísal:
Asi tak,nedávno jsem dal do pucu Lotus Esprit,ten úplně v pohodě ujede i policejním Passatům,maximálka je skoro 340km/h.Nikdy jsem to,ale nezkoušel a zkoušet nebudu,auto ma být o tom,že mě baví s ním jezdit a ne,že s tím předjedu koho chci
na "auta pět pé" maj 282km/h, tam dávaj snad údaje od výrobce, tomu by se dalo věřit
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.03.2011 20:07, RE: není mu spíš 21?
David V napísal:
Nezaměňovat maximální povolenou konstrukční rychlost s tou, kterou umožňuje výkon motoru. Výkon motoru obvykle zvládne vyšší rychlost, než je psaná v techničáku, jako maximálka.)
Ovšem tato honba za maximálkama je mi skrytá. S žádným ze svých aut jsem neměl nikdy potřebu zkoušet, co to dá. Nikomu by to neprospělo. Když se mě někdo zeptá, kolik to jede, řeknu údaj z techničáku.
Verim tomu ze se na Primere GT da dosahnout tacho 240, coz by v realu mohlo byt 220 kmh. Nezapomente, ze tohle auto ma mozna tak 1150-1200 kg...Tak malo dnes nevazi snad ani Fabie. Krome toho se na P11GT vozim, jenomze jde o novejsi model, v technicaku ma 218 kmh. Neskousel sem to, nicmene verim, ze je to mozne dosahnout.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.03.2011 21:34, RE: A na závěr...
Pepe napísal:
Jak pravil David V, buďto předjedu v klidu, nebo se na to vyseru, a radši se hodím do klidu, a třeba mu k tomu pustím do těch zrcátek dálkový. Ale nechat se takovým magorem vytočit, tak se snížím na jeho úroveň...
Já patřím k pomalejším řidičům, toho kdo někam pospíchá ještě ochotně pustím před sebe.....proč si dělat naschvály
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.03.2011 21:47, RE: A na závěr...
Ondří napísal:
Já patřím k pomalejším řidičům, toho kdo někam pospíchá ještě ochotně pustím před sebe.....proč si dělat naschvály
Já svojí předpisovou jízdou také patřím k pomalejším řidičům. Nicméně teď jsem jel v neděli z hor domů a teprve až při dosažení tachometrové 110 km/h rychlosti jsem se přestal vzdalovat od řidičů, kteří jeli přede mnou a přestal se přibližovat k těm, co jeli za mnou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 17.03.2011 21:48, RE: není mu spíš 21?
bubu napísal:
Verim tomu ze se na Primere GT da dosahnout tacho 240, coz by v realu mohlo byt 220 kmh. Nezapomente, ze tohle auto ma mozna tak 1150-1200 kg...Tak malo dnes nevazi snad ani Fabie. Krome toho se na P11GT vozim, jenomze jde o novejsi model, v technicaku ma 218 kmh. Neskousel sem to, nicmene verim, ze je to mozne dosahnout.
S Preludou 1988 2.0i 101kW lze jet tacho 240km/h, to mám vyzkoušené, kdo dá víc . Ale vážně, bylo to mírně zkopce na hladkém betonu, který jak známo má trochu nižší valivý odpor. Po rovině by to podle mě určitě nedalo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.03.2011 07:59, RE: A na závěr...
Michal napísal:
Lotus Esprit má maximálku 340? To jsi asi upad, ne?
Moc se o tom nepíše,ale v začátku výroby byl Esprit v několika variantách.Základní verze měla 4-válcový motor a převodovku od Renaultu s maximálkou někde kolem 240km/h,posílená verze měla lepší převodovku (bohužel opět od Renaultu) a silnější motor s maximálkou kolen 280km/h (to byla nejčastěji prodávaná verze) a nakonec byla V8 s maximálkou přesně 338km/h (podle papírů),ta se odlišovala hlavně tím,že přední výklopná světla nebyla kulatá,ale hranatá a vůbec bylo celé auto dost přepracováno,včetně převodovky,kde byl použit japonský Aisin automat
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.03.2011 08:08, RE: není mu spíš 21?
ivan2 napísal:
S Preludou 1988 2.0i 101kW lze jet tacho 240km/h, to mám vyzkoušené, kdo dá víc . Ale vážně, bylo to mírně zkopce na hladkém betonu, který jak známo má trochu nižší valivý odpor. Po rovině by to podle mě určitě nedalo.
Honda Prelude,právě s tím motorem 2.3 (nevím jaký rok to je,kód motoru je myslím H23A3) a štelovanou zadní nápravou,dokáže jet skoro 280km/h (podle techničáku,jestli je to pravda asi nezjistím,protože najít někoho kdo to zkusí a bude riskovat to auto je zhola nemožné),ale taky váží o polovinu míň než ten Accord,navíc je tam ten motor popuštěn ještě na víc otáček
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.03.2011 09:21, RE: není mu spíš 21?
bubu napísal:
Verim tomu ze se na Primere GT da dosahnout tacho 240, coz by v realu mohlo byt 220 kmh. Nezapomente, ze tohle auto ma mozna tak 1150-1200 kg...Tak malo dnes nevazi snad ani Fabie. Krome toho se na P11GT vozim, jenomze jde o novejsi model, v technicaku ma 218 kmh. Neskousel sem to, nicmene verim, ze je to mozne dosahnout.
kolik točí při 130 na 5ku ta P11?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.03.2011 13:20, RE: A na závěr...
nstar napísal:
pocuvaj ma krtko, ja som napisal, ze by som skor uveril 4200, co u japoncov prave byva zvykom mat kratke prevodovky, ktore si nerozumeju s dialnicou ale netvrdim to na isto, to si si mohol vsimnut a nie rypat...
...vidim ale, ze mas psychicky problem s TDI, zeby ta tvoje biela perlet boli vyhodene peniaze?
Nechapem toto skatulkovanie, kto ma tdi je magor? Trpis komplexom menejcennosti? Zato ze ta obehne TDI? Tak mu nezavadzaj...samoska sam neznasam tuzerov a podobnych magorov ale priklad z dn...
nauč se číst čobolíku. já mám akorát odpor k dieselům obecně, nechápu jejich protěžování, nechápu proč pro ně neplatí stejné emisní normy jako pro benzínové motory-jako ve Švajcu, Státech nebo Japonsku. a když mě někoho pozoruji jak jede jako prase tak je to z devadesáti procent tdi koncern, takže se nediv že má averze k nim je stejná jako k cikánům-pokud nějaké etnikum kterého je u nás odhadem 5% (doufám že ne víc) páchá více jak 50% kriminality, tak je taky beru apriori jako šmejdy dokud se nepřesvědčím o opaku. a rozhodně mi nevadí když mě tdi předjede(slušně), mám totiž sklony k tomu že čím mám silnější a novější auto tak tím jezdím pomaleji a defensivněji. a když už se chci projet tak vytáhnu zetko v neděli ráno na dálnici nebo na okruh ale už mi není dvacet abych si něco dokazoval.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.03.2011 15:53, RE: A na závěr...
tomaskrtek napísal:
nauč se číst čobolíku. já mám akorát odpor k dieselům obecně, nechápu jejich protěžování, nechápu proč pro ně neplatí stejné emisní normy jako pro benzínové motory-jako ve Švajcu, Státech nebo Japonsku. a když mě někoho pozoruji jak jede jako prase tak je to z devadesáti procent tdi koncern, takže se nediv že má averze k nim je stejná jako k cikánům-pokud nějaké etnikum kterého je u nás odhadem 5% (doufám že ne víc) páchá více jak 50% kriminality, tak je taky beru apriori jako šmejdy dokud se ne...
prave z tvojich prispevkov mam dojem, ze si toho dost chces dokazat - bez urazky
ale prirovnavat tdi k ciganskemu problemu je dost desne a neviem ako si dosiel na tu statistiku s dizlami a predbiehanim, ja si ani nevsimam co ma obieha a jazdim autami od 50 kw do 210kw. Na TDI je super ten zatah, ten fakt nema konkurenciu a ked ides obiehat s TDI a mas tam trojku a dupnes plny ten tah je tam hned vlastne aj na 4. Vodicovi predbiehaneho auta sa moze zdat, ze je to nasup a pri slabsej povahe to moze povazovat za agresiu....urcite je ale kopec debilov co pre tento efekt jazdia ako koko...si na snehu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 19.03.2011 12:01, RE: A na závěr...
Rover623 napísal:
Moc se o tom nepíše,ale v začátku výroby byl Esprit v několika variantách.Základní verze měla 4-válcový motor a převodovku od Renaultu s maximálkou někde kolem 240km/h,posílená verze měla lepší převodovku (bohužel opět od Renaultu) a silnější motor s maximálkou kolen 280km/h (to byla nejčastěji prodávaná verze) a nakonec byla V8 s maximálkou přesně 338km/h (podle papírů),ta se odlišovala hlavně tím,že přední výklopná světla nebyla kulatá,ale hranatá a vůbec bylo celé auto dost přepracováno,včetn...
Všude na netu se píše V8 0-100 za 4,2 a maximálka cca 288... o 338 nikde ani zmínka
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 19.03.2011 16:53, RE: není mu spíš 21?
Tomi napísal:
kolik točí při 130 na 5ku ta P11?
P11GT Pri 130 tacho toci 3500 rpm na 5 stupen...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.04.2011 15:40, Koupě Nissan Primera 1.9Dci combi 150.000Km 129.000Kč r.v.2004
Mám možnost koupit tento vůz i s mírnou slevou, žádám o radu, zkušenost atd.případnou alternativu.Chtěl jsem kupovat octavii combi 1.9TDi 81kW. Jak se rozhodnout?
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.