0
späť
 

diskuze k tématu: LPG, ano či ne?

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.06.2005 22:11, LPG
Mám už druhé auto na plyn a sem maximálně spokojen, mám formana s toroidní nádrží a jednobod. vstřikem. kufr mam stejne velky jako bez plynu a jezdim dalku za 7.5 plynu a 8.2 po meste. Plyn stoji 12,6, výdaje si každý spočítá sám. Moje další auto bude zcela jistě také na plyn.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 29.06.2005 22:27, Felicie-LPG
Přes počáteční problémy se seřízením spokojenost. Trochu problémy v zimě, než se vše prohřeje. Pod 0 stupňů start a minimálně 5km na benzín. Úspora při 3-5000km měsíčně je jasná. V Alpách jsem přepnul na benzín. Těch 10% ztráty výkonu je v takovejch kopcích sakramentsky znát. Na LPG najeto 180000km. Další auto též na LPG, Tak a teď bych přivítal radu, zasvěcený článek atp. Údajně jdou některá auta přímo z výroby na LPG. Ví o tom někdo něco, kde sehnat informace. Do toho bych šel. Feldu jsem nechal přestavět na plyn až po uplynutí záruky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.07.2005 13:19, Výkon
videl jsem zajimave udaje u Opla Omegy V6 2.5, kde byl ubytek vykonu na plyn velice maly, radove 6-10 PS a kroutici moment mezi 10-25 Nm. spotreba stoupla o 2 litry ale ta cena..... :))
da se tedy rict ze se vyplati plyn i u silnejsich vozu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 02.07.2005 13:52, RE: Felicie-LPG
JirkaNepřihlášený napísal:
Přes počáteční problémy se seřízením spokojenost. Trochu problémy v zimě, než se vše prohřeje. Pod 0 stupňů start a minimálně 5km na benzín. Úspora při 3-5000km měsíčně je jasná. V Alpách jsem přepnul na benzín. Těch 10% ztráty výkonu je v takovejch kopcích sakramentsky znát. Na LPG najeto 180000km. Další auto též na LPG, Tak a teď bych přivítal radu, zasvěcený článek atp. Údajně jdou některá auta přímo z výroby na LPG. Ví o tom někdo něco, kde sehnat informace. Do toho bych šel. Feldu jsem nec...
Na Slovensku sa dovaza auto upravene len ako Renault Scenic LPG a Volvo s oznacenim Bifuel.Tie maju pohon na plyn zabudovany priamo vyrobcom...Plati zaruka a nie su problemy s vinimkami,ci prestavbou vozidla...Stat,ako najvacsi zlodej v state,nebude podporovat samozrejme ekologicky pohon,nie je to v jeho zaujme,lebo by prisiel o spotrebne dane za benzin a naftu.Ale na druhej strane,bude az prilis ekologicky,tento podvodnik,pokial bude presadzovat na ukor ekologie bezvyznamne veci a zakony,ako napriklad zakaz pouzivania olovennych zavazi,hlavne,ked ine bude o tristo percent drahsie.Vraj to nici prirodu,krasny dvojaky meter,asi viac,ako nafta...he,he...a co potom strelivo v nabojoch...to tomuto hajzlikovi menom stat nevadi....zbrojny priemysel,ma asi svoje lobby a riadne to ma osetrene uplatkami v Europ. UNII ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.07.2005 16:38, RE: Felicie-LPG
Mario napísal:
Na Slovensku sa dovaza auto upravene len ako Renault Scenic LPG a Volvo s oznacenim Bifuel.Tie maju pohon na plyn zabudovany priamo vyrobcom...Plati zaruka a nie su problemy s vinimkami,ci prestavbou vozidla...Stat,ako najvacsi zlodej v state,nebude podporovat samozrejme ekologicky pohon,nie je to v jeho zaujme,lebo by prisiel o spotrebne dane za benzin a naftu.Ale na druhej strane,bude az prilis ekologicky,tento podvodnik,pokial bude presadzovat na ukor ekologie bezvyznamne veci a zakony,ako n...
Přesně tak....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 13.07.2005 14:36, RE: Felicie-LPG
Jan Bílek napísal:
Přesně tak....
Jo i ja souhalsim. Jen aby nebyla na plyn taky takova spotrebni dan.
Mam znameho co ma Felicii 1.3 plyn ma od cca 3500km ma najeto neco kolem 230 tis a je maximalne spokojeny. U nas se jeste stavi Ecobus coz je bus s benz. motorem a na strese ma "velbloudy" velke nadrze na plyn. No je testovany na prevaleni se pres ne. Nadrze se testuji na pretlak a pak na zahrivani, pri pretlaku. Tak bych se toho vubec nebal. Mimo jine to tovarne dela i Fiat a Citroen a Peugeot. Je se to sem moc nedovazi. Fiat dela do Multiply i CNG (zemni plyn) a to je narez. Naklady par haliru na km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 18.07.2005 09:31, reakce na článek
Ve výše uvedeného článku je poznámka, lépe řečeno negativum, zákaz vjezdu do podzemních garáží ap, Praktická rada zní:vždy před vjezdem do podzemí si své LPG auto přepněte na benzín,tím dodržíte bezpečnost svoji, i ostatních.Jinak vlastním Hondu Accord 2,2 na LPG a jsem naprosto spokojen.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 18.07.2005 17:00, RE: Felicie-LPG
JirkaNepřihlášený napísal:
Přes počáteční problémy se seřízením spokojenost. Trochu problémy v zimě, než se vše prohřeje. Pod 0 stupňů start a minimálně 5km na benzín. Úspora při 3-5000km měsíčně je jasná. V Alpách jsem přepnul na benzín. Těch 10% ztráty výkonu je v takovejch kopcích sakramentsky znát. Na LPG najeto 180000km. Další auto též na LPG, Tak a teď bych přivítal radu, zasvěcený článek atp. Údajně jdou některá auta přímo z výroby na LPG. Ví o tom někdo něco, kde sehnat informace. Do toho bych šel. Feldu jsem nec...
Vím jenom o Subaru! To nabízí firemní přestavbu na plyn!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 18.07.2005 21:13, RE: reakce na článek
Vilém Březovský napísal:
Ve výše uvedeného článku je poznámka, lépe řečeno negativum, zákaz vjezdu do podzemních garáží ap, Praktická rada zní:vždy před vjezdem do podzemí si své LPG auto přepněte na benzín,tím dodržíte bezpečnost svoji, i ostatních.Jinak vlastním Hondu Accord 2,2 na LPG a jsem naprosto spokojen.
To je hovadina, zákaz vjezdu do podzemních garáží platí protože při úniku plynu z auta se plyn drží dole a hrozí nebezpečí výbuchu, a je uplně jedno jestli jedete na LPG nebo na benzin, plyn je tam pořád. Já osobně parkuju i v podzemních garážích.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.07.2005 10:20, RE: reakce na článek
Jan Bílek napísal:
To je hovadina, zákaz vjezdu do podzemních garáží platí protože při úniku plynu z auta se plyn drží dole a hrozí nebezpečí výbuchu, a je uplně jedno jestli jedete na LPG nebo na benzin, plyn je tam pořád. Já osobně parkuju i v podzemních garážích.
Přesně tak - souhlasím s panem Bílkem. Nejde o zapnutý druh paliva, ale o skutečnost, že může dojít k úniku plynu i v případě odpojení plynu a využítí pohonu na benzín.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.07.2005 20:01, reakce na článek
Jan Bílek napísal:
To je hovadina, zákaz vjezdu do podzemních garáží platí protože při úniku plynu z auta se plyn drží dole a hrozí nebezpečí výbuchu, a je uplně jedno jestli jedete na LPG nebo na benzin, plyn je tam pořád. Já osobně parkuju i v podzemních garážích.
To máte, sise, pane Bílku pravdu,leč faktem zůstává, že na jakýkoli nestandartní únik plynu reaguje bezpečnostní ventil na plynové nádrži, což je dle mého názoru naprosto dostatečné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.07.2005 21:07, Divný rachot
Ahoj já moc nemám zkušenosti s LPG ale vlastním favorita na pohon LPG. Ale oč běží:
1) Při tankování LPG to dělá hrozný hluh, je to takový drnčení. Je to normální??? Já to právě u jiných vozů neslyšel
2) Pokaždý když jedu z kopce na neutrál tak mě padají otáčky cca na 400ot/s až mě úplně zhasne motor. Je to při rychlosti cca 80Km/h
3) Má to divnou spotřebu. Žere mě to moc. No plnou nádrž což je 30l juedu jen 250 Km což se mě zdá málo

Prosím poradíte mě, nebo napíšete PROSÍM někdo v čem je asi chyba???
Díky moc..... posílejte mě prosím odpovědi na mail IreinJiri@seznam.cz
Předem moc děkuji
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.07.2005 12:32, RE: Divný rachot
jura napísal:
Ahoj já moc nemám zkušenosti s LPG ale vlastním favorita na pohon LPG. Ale oč běží:
1) Při tankování LPG to dělá hrozný hluh, je to takový drnčení. Je to normální??? Já to právě u jiných vozů neslyšel
2) Pokaždý když jedu z kopce na neutrál tak mě padají otáčky cca na 400ot/s až mě úplně zhasne motor. Je to při rychlosti cca 80Km/h
3) Má to divnou spotřebu. Žere mě to moc. No plnou nádrž což je 30l juedu jen 250 Km což se mě zdá málo

Prosím poradíte mě, nebo napíšete PROSÍM někdo v čem je asi ...
Rada na tohle neni. Snad jedina a to je prodat to. Podobny problem jsem mel take a jedine co jsem zjistil bylo ze to auto je odhonenej kepl. Podle servisu to seridit nijak nejde. Proste na plyn to papka trochu vic a s tim je treba pocitat. Jedine co radim ja je koupit si auto na naftu. Mel jsem oboji a do plynu jsem byl velkej nadsenec ale po te co jezdim v naftaku je moje volba jednoznacna. Nejenze ta nafta jede lip ale staci si spocitat kolik stoji 1km kdyz se da 1 littr snadno sehnat za 15 Kc. Asi me za muj nazor na tehle strance mit radi nebudete ale takova je moje zkusenost. Nikomu samozrejme neberu jeho nazor na LPG ale me osobne to do baraku uz nesmi. A myslim ze pri najeti 80 tis. km rocne ta zkusnost je dost velka na to abych to mohl porovnat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 24.02.2006 19:01, sledovani stavu plynu v nadrzi
Zravim, mel bych dotaz jak je to se sledovanim stavu plynu v nadrzi, hlavne tedy v te misto rezervy ktera vlastne neni primo viditelna. K tomu me napada co pak s rezervou, jestli se nepletu tak ta ve vozidle byt musi, takze pokud plynovou nadr nedam do kufru ale misto rezervy, tka mi pak v kufru stejne prekazi rezerva?

Dekuji za odpovedi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.07.2006 09:56, RE: Divný rachot
Laguna - LPG napísal:
Rada na tohle neni. Snad jedina a to je prodat to. Podobny problem jsem mel take a jedine co jsem zjistil bylo ze to auto je odhonenej kepl. Podle servisu to seridit nijak nejde. Proste na plyn to papka trochu vic a s tim je treba pocitat. Jedine co radim ja je koupit si auto na naftu. Mel jsem oboji a do plynu jsem byl velkej nadsenec ale po te co jezdim v naftaku je moje volba jednoznacna. Nejenze ta nafta jede lip ale staci si spocitat kolik stoji 1km kdyz se da 1 littr snadno sehnat za 15 Kc...
Pokud je možné sehnat naftu za 15 litr, asi není co řešit, většina smrtelníků se ale k těmto zdrojům nedostane a za 15 korun se prodávala nafta když byla za 24 Kč, takže se mi to moc nezdá. Pokud kupuji normálně u stojanů tak plyn vychází stále levněji. Záleží samozřejmě na typu motoru ale ve střední třídě bych asi těžko hledal naftáka který se mi v kombi spotřebě dostane pod 6 litrů nafty. Já bych zase doma nestrpěl traktor, hold každý si najde to svoje. Já jsem se spotřebou i cenou za 1km maximálně spokojenej. Jenom čekám až se rozšíří stanice na CNG, to je spíše ekologické ježdění.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.07.2006 10:04, RE: Divný rachot
jura napísal:
Ahoj já moc nemám zkušenosti s LPG ale vlastním favorita na pohon LPG. Ale oč běží:
1) Při tankování LPG to dělá hrozný hluh, je to takový drnčení. Je to normální??? Já to právě u jiných vozů neslyšel
2) Pokaždý když jedu z kopce na neutrál tak mě padají otáčky cca na 400ot/s až mě úplně zhasne motor. Je to při rychlosti cca 80Km/h
3) Má to divnou spotřebu. Žere mě to moc. No plnou nádrž což je 30l juedu jen 250 Km což se mě zdá málo

Prosím poradíte mě, nebo napíšete PROSÍM někdo v čem je asi ...
Ten hluk mi dělala Felicie 1,3 MPI taky, najel jsem přes 100000 a pohoda, závada to není. Pokud padají otáčky z kopce, četl jsem o dvou příčinách: 1) škrtící klapka - vyčistit nebo vyměnit 2) někde jsem na webu našel i něco o reduktoru a jeho umístění, pokud je osa stejná můžou při náklonech auta kolísat otáčky (nevím na 100%). Čištění klapky dělají v servisech i LPG dílnách ceny pro favorit nevím ale podle mne asi kolem 1000,- i víc podle použitého media na čištění.
Spotřeba se dá ovlivnit bohatostí směsi, je potřeba tay dbát na čistotu sání a dobré svíčky (častěji měnit svíčky a vzduch. filtr)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 15.04.2007 09:50, RE: reakce na článek
Vilém Březovský napísal:
To máte, sise, pane Bílku pravdu,leč faktem zůstává, že na jakýkoli nestandartní únik plynu reaguje bezpečnostní ventil na plynové nádrži, což je dle mého názoru naprosto dostatečné.
Dostatecne mozna pro Vas jo, nicmene je zakonem dane, ze do podzemnich a uzavrenych prostor auto s LPG nemuze, at tam vjedete na benzin, na plyn, nebo ho tam dotahnete na lane, enbo dotlacite. Proste jednou uz plyn mate a tim padem mate v tomto smulu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.05.2007 13:53, RE: reakce na článek
anonym napísal:
Dostatecne mozna pro Vas jo, nicmene je zakonem dane, ze do podzemnich a uzavrenych prostor auto s LPG nemuze, at tam vjedete na benzin, na plyn, nebo ho tam dotahnete na lane, enbo dotlacite. Proste jednou uz plyn mate a tim padem mate v tomto smulu.
Mám Mitsubishi Galant 2.0i 100KW, sekvenční LPG systém. Nikdy jsem neměl k LPG důvěru a že jsem ho nechal namontovat do svého auta spousta lidí nemohla rozdýchat. Dnes mám najeto s LPG skoro 20 000km a musím říct, že u tohoto pohonu asi dlouho zůstanu. Nikdy jsem neměl sebemenší problém, nepocýtil jsem úbytek výkou, no prostě jenom jezdím a tankuji. Spotřebu mám kolem 9-11l/100km, ale to je vzhledem k výkonu auta hodně na pohodu. Náklady na přestavbu byly 29100,- včetně tor. nádrže. K tomu jak tady pán psal, že diesel je daleko lepší a úspornější na náklady nemohu absolutně souhlasit! Jezdím v průměru za 1,3Kč na km se silným autem. Pokud nebudu mít zdroj na takhle levnou naftu, tak se nikdy nechytám na LPG náklady. V dnešní době je už celkem problém sehnat levnou naftu. Kdo ji má, ten nedá, takže nic. Navíc já zůstanu u benz. motorů, kdo je trochu fajnšmekt, tak s chrochtákem jezdit nemůže. Jezdil jsem s TDI a to není nic pro mě. Ty vibrace a ten zvuk fakt nemůžu. Navíc nafta je drahá jako prase, bude hůř. Až vám vyschnou zdroje na levnou naftu, tak to poznáte, pane.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 08.05.2007 13:56, RE: reakce na článek
LPG napísal:
Mám Mitsubishi Galant 2.0i 100KW, sekvenční LPG systém. Nikdy jsem neměl k LPG důvěru a že jsem ho nechal namontovat do svého auta spousta lidí nemohla rozdýchat. Dnes mám najeto s LPG skoro 20 000km a musím říct, že u tohoto pohonu asi dlouho zůstanu. Nikdy jsem neměl sebemenší problém, nepocýtil jsem úbytek výkou, no prostě jenom jezdím a tankuji. Spotřebu mám kolem 9-11l/100km, ale to je vzhledem k výkonu auta hodně na pohodu. Náklady na přestavbu byly 29100,- včetně tor. nádrže. K tomu jak t...
Hmmm, to je asi pravda, nafta nemá budoucnost, protože už je hodně natáků. Doby, kdy se nafta vyplatila jsou dávno pryč.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.08.2007 13:45, RE: Divný rachot
jura napísal:
Ahoj já moc nemám zkušenosti s LPG ale vlastním favorita na pohon LPG. Ale oč běží:
1) Při tankování LPG to dělá hrozný hluh, je to takový drnčení. Je to normální??? Já to právě u jiných vozů neslyšel
2) Pokaždý když jedu z kopce na neutrál tak mě padají otáčky cca na 400ot/s až mě úplně zhasne motor. Je to při rychlosti cca 80Km/h
3) Má to divnou spotřebu. Žere mě to moc. No plnou nádrž což je 30l juedu jen 250 Km což se mě zdá málo

Prosím poradíte mě, nebo napíšete PROSÍM někdo v čem je asi ...
lkjh
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.