0
späť
 

diskuze k tématu: Honda Legend - majitele děsí nízká zůstatková hodnota

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Štvrtok 06.03.2014 21:58, Spotřeby
Tak jsem rád, že moje Infiniti tolik nežere. A nic nevrže ani neklepe. Ale mám ho na 18´´ kolech.
reagovať
eTeflon
počet príspevkov173
dátum registrácie04.11.2008
Piatok 07.03.2014 00:52, RE: Spotřeby
Zdeny60 napísal:
Tak jsem rád, že moje Infiniti tolik nežere. A nic nevrže ani neklepe. Ale mám ho na 18´´ kolech.


Nevím čím to bylo, že ta spotřeba byla taková. Ale i tehdy ve Světě Motoru psali, že průměr měli kolem 13,5l/100km. A to jsme to měřili jednak podle PP a jednak dotankování do plna a samozřejmě několikrát po sobě... Jako mělo to auto výhodu, že bylo světle modré a Cabrio, tak opravdu hodně lidí se otočilo A Vy máte taky Cabrouše? Tady u toho třeba 1. rok byl klid vevnitř, ale pak začala ale opravdu hodně vrzat střecha, když byla natažená a ani v Infiniti nevěděli proč
reagovať
eTeflon
počet príspevkov173
dátum registrácie04.11.2008
Piatok 07.03.2014 01:14, RE: Spotřeby
Zdeny60 napísal:
Tak jsem rád, že moje Infiniti tolik nežere. A nic nevrže ani neklepe. Ale mám ho na 18´´ kolech.


Jinak tady jsem ho našel. Toto je konkrétně to auto a je tu i link, je na prodej.

auto.cz
sauto.cz

Omlouvám se TipCars.cz za odkaz na sauto.cz. Ale z jinama mi to nejde vložit
reagovať
motoristaX
počet príspevkov2
dátum registrácie04.03.2014
Piatok 07.03.2014 11:41, Kontakt
S potěšením zjišťuji, že v této diskusi lze nalézt mnohem více zajímavých ( pravdě bližších ) informací, než v samotné recenzi. Potvrzuji výborné fungování SH-AWD pohonu včetně indikace rozprostření točivého momentu na jednotlivá kola, takže každý kdo se v autě sveze může hned zjistit, že permanentní pohon všech kol je realita a ne jak píše recenzent, že zadní kola se připojují jen někdy. Ke koženým sedačkám mohu napsat následující: Já osobně jsem majitelem černého interiéru ( i když při prohlížení inzerátů se mi více líbil ten světlý ) a asi jsem měl kliku, neboť opotřebení sedačky řidiče nijak nevybočuje z průměru ( při nákupu 160tis km), viděl jsem lepší, ale i výrazně horší stav. Navíc co se týká zadních sedadel, tak při koupi jsem měl pocit, že na nich ještě nikdo neseděl Aktuálně si je se skřípěním zubů nejvíc ničím sám používáním dětských autosedaček
Neztotožňuji se ani s názorem typu " toto auto není dělané pro evropu ....." všechny podobné úvahy vždy končí u jediného - spotřeba. Problémem ale není spotřeba, ale cena benzínu v nenažraných evropských státech pro které jsou řidiči dokonalou dojnou krávou. Pak se nelze divit, že množství řidičů v pudu sebezáchovy volí raději naftu. Kolikrát je možné slyšet/dočíst se " tohle bych si koupil hned, jen kdyby benzín stál 20/ jezdilo to na naftu ...." Ale to bych psal to co již bylo diskutováno milionkrát.
Pro případné zájemce o Legenda jako ojetinu uvádím, že za necelé 2 roky od nákupu jsem ani jedinkrát svého rozhodnutí nelitoval.
Pro uživatele s nickem Sympatico: zaujaly mě některé vaše informace a celkový přehled o Legendu a rád bych se vás na pár věci poptal. Jste li ochoten mi odpovědět, napište mi prosím na petrjam at seznam.cz ( autor recenze vám asi ani přes opakované výzvy stejně neodpoví
reagovať
qqqq4
počet príspevkov1
dátum registrácie10.08.2014
Nedela 10.08.2014 10:43, Legend
S úžasem jsem si přečetl celou diskuzi. Legend minulé generace jsem vlastnil 7 let, najezdil bez závažné poruchy 225, velmi pohodlné auto se všemi neduhy i přednostmi koncepce. Legenda nové generace vlastním taktéž asi 7 let, najeto stejně. Velmi děkuji za komentář, který dokazuje, jak původní, skutečně nepodložené nesmysly, mohou na první pohled zkreslit realitu. Legend má dokonalý systém pohonu, který mi umožnil řídit auto v rychlosti 200 na německé dálnici poté, co mi hřeb udělal díru do pneumatiky, takže jsem bez problému bezpečně zastavil na krajnici. Honda (acura) jej nadále vyvíjí a běžně používá. A přidávají se další značky, a to s velkou slávou. Systém adaptivního tempomatu, který dovede zabránit nehodě (nebo aspoň ji výrazně zmírnit) byl v době uvedení na trh poměrně ojedinělou věcí. Je otázkou osobní preference, nakolik vám vyhovuje takto výrazně zvýšená bezpečnost (například za zhoršených podmínek, kdy moc daleko nevidíte). O tomto autě jsem se dočetl už mnoho pitomostí. Když bylo uvedeno na trh, vyšel v jednom "motoristickém" časopise článek, který ho porovnával s audi 5. Při rozdílu v ceně asi 250 000 ve srovnatelné výbavě byla audina označena za naprosto jednoznačně lepší, protože má o malinko větší kufr. Neuvěřitelné, ale dokazuje to, jaké obavy měli někteří výrobci z možné konkurence. Co je lepší a horší bývá často velmi subjektivní. K lenosti - automat se přizpůsobuje stylu řízení a jízdy, pokud se pouze loudáte, tak pak se netlačí do vyšších otáček, pokud jedete pod plným plynem, řadí rychle (způsobem odpovídajícím době vývoje). Krom toho nabízí legend možnost manuálního řazení řadící pákou i páčkami pod volantem, takže když chcete, můžtete podřazovat podle libosti a využívat právě vyších otáček s maximálním výkonem. A pouze ten člověk, který nejezdí trvale s automatem může popisovat, že jsou reakce velmi pomalé, vypovídá to o něm, ne o automatu. On totiž s automatem jezdit neumí. Spotřeba je kapitola sama pro sebe. Na německých dálnicích jsem dosáhl spotřeby 16 l (většina cesty 220 - 230), ve městě se při svižných rozjezdech dostanete maximálně na 14 l (nedovedu si moc představit, co s legendem vyváděl pisatel, když udává spotřebu 17 l ve městě, to je stejné, jako když nějaký redaktor v recenzi napsal, že ho ruší pípání antikolizního systému, podle mé zkušenosti dovedu odvodit, že jezdil jak vepřík), předpisová rychlost v ČR na dálnici podle provozu 10,5 - 12,5, moje ojedinělá zkušenost z cesty po dálnici coby doprovod na tempomat 80 km/hod 7 litrů. Auto se moc neprodávalo, a to ani v USA, ale tam byla příčinou skutečnost, že acura nabízela velmi podobný model o 10 000 USD levnější, jehož prodeje byly po většinu doby na úrovni předchozí generace legendu. Nakonec, velmi se mi líbí hodnocení pohonu v příspěvku, to napsal někdo, kdo skutečně s autem jezdí. Skoro nikde se totiž nedočtete, že se pohon auta dá přepnout na standardní fixní čtyřkolku. Pro toho, komu jde především o vnější dojem, legend není, nabízí věci ve své době nevídané (nyní již standardní), ale pouze svému majiteli.
reagovať
artimo
počet príspevkov1
dátum registrácie05.11.2014
Streda 05.11.2014 02:25, BMW 530xd s vyhozenym kvaltem
Zaujimalo by ma, kto v 21. storoci vyhadzuje kvalt na turbodiesely a kolko mu take turbo vydrzi? Nehovoriac o tom, kolko z danych aut ma automat, kde funkcia N je trosku ine ako vyhodit kvalt na manuali.



reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.