citácia:
reakce na: TerezieDokulilova, 25.09.2019 23:47 (Tak mám pocit, že paní prodáva ...)
tyto opravy byly dělané minimálně rok před prodejem, nikdy předtím kontrolka nesvítila a ani v okamžiku prodeje.
Tato závada nastala bohužel až během jízdy kupce domů.
Vyřešili jsme to asistenční službou hrazenou ještě z mé pojistky, odtah do servisu a oprava u mechanika v místě mého bydliště s 50% spoluúčastí. Mechanik potvrdil že jsme to nemohli tušit, že odejde čerpadlo. A nejednalo se o skrytou vadu ale nešťastnou závadu. Kupec uznal svůj podíl na vině, nepožadoval nic a za naší ochotu byl rád. Kupující je s autem už třetí rok spokojen. Bez závad a nutných investic. Pro nás prostě smůla, že jsme z kupní ceny měly rázem 10tis méně, ale tušit jsme to nemohli.
To každý rád hned hledá čerty i tam kde nejsou. Ale opravdu nikomu nepřeju dostat se do podobné situace, kdy jste v situaci, kde ručíte za něco, o čem jste netušili. Každý pak může tutu možnost v podobě "skrýtých vad" využívat. Tímto tématem jsem chtěla upozornit, že né vždy při nevydařené koupi, může za závady proradný prodejce.
A né všichni jsou bezohlední. Pravník sice radil, vykašlete se na to, prokazatelně se nejedná o skrytou vadu, životnost čerpadla je nižší než stáří vozidla a podobně...Ale usínat s vědomím, že se někde budu handrkovat po soudech a těm mladým lidem by někde stálo auto, které potřebovalo v tu dobu už vozit děcka? Sorry, ale mně vychovali ještě postaru. K problému se nestavím zády a vím že každá dobrá věc se počítá. A věřte nebo ne, vrací se vám to. Jak dobré, tak špatné činy. Jo, jsem blbka, co posílá peníze na charitu a třídí odpad. A právě proto bych já nikdy neprodala auto s vědomím, že je tam něco špatně. Když si ji odváželi, brečela jsem. Chybí mi doteď.