0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo - jaký motor k novému vozu?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 16:23, RE: bez předmětu
anonym napísal:
..urážet někoho, za jiné názory? Neznám tebe ani druhého diskutujícího...ale tohle nechápu. Proto bych tě řekl jen jednu větu....jsi debil zakomplexovanej TY.
a ještě navíc jsi demagod .. objednej se k chocholouškovi hlupáčku mladej ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 16:40, RE: To jsou ale zase snůšky pindů.
anonym napísal:
Nevím jestli tady někdo viděl už rozdíl mezi sundanou palicí z dvoulitru a 1.4.rozdíl pracovního prostoru válce je propastný-samozřejmně ve prospěch dvoulitru.nehledě na to že do tak malého prostoru u 1.4 ještě narvete pod tlakem několik atmosfér směsi.Tohle pak má tahat dvoutunový superb aspoń 500tis.km???Kde jsou nějaké rezervy?kde je životnost takového motůrku?
Jo, tyhle úvahy ohledně životnosti maloobjemových turbobenzínů se už obejvily, ale myslím si, že je ještě brzo na hodnocení. Do malých aut si je koupí málokdo, protože jsou drahé a malá auta si lidi kupují, protože nemají peníze na velká. Ale Superb to má jako základní motorizaci se slušnou cenou, prý to s autem umí docela pohnout, tak se to snad prodá častějc a zkušenosti budou. Ale musíme si počkat. Nicméně spotřeba se dá zjistit hned, pokud to bude brát jsou dvoulitr, pak je to celé špatně a nad životností nemá cenu uvažovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 16:40, RE: bez předmětu
anonym napísal:
blbove co znaji jen neodhlucneny interier Oktafky maji nejspis poruchu sluchu, ale takovy troubove s benzinovym prditkem jako ty maji koukam uplne jine poruchy ....ze by dusevni? jebo je to jen nabourane ego?
A proč něco odhlučňovat, proč raději nekoupit něco, co odhlučnění nepotřebuje a nevibruje to? nevím co mi tady pořád lidi strkaj komplexy do huby když prostě řeknu, že nafťák je prostě objektivně hlučnější a víc vibruje? Proč se hned háže do placu nějaký zrychlování? nebo závist? Je mi dost let na to, abych se po silnicích pohyboval s rozvahou a nenechával se svádět k nějakým rádobyzávodům mezi pohonými jednotkami a pokud bych ty choutky měl, tak má finanční situace dovoluje přikoupit něco sportovnějšího a občas si zablbnout na okruhu. Proč bych ale proboha měl mít pošramocené ego z toho, že mě předjede diesel? Pro mě je to prostě auto, které nemá očekávané parametry pro klidnou a tichou jízdu a jen mi připadá, že nadšenci a zastánci dieselu mají snad nějakou sluchovou vadu, protože i nejlepší chrochty třebas od vrtule prostě člověk slyší a cítí. Případné provozní výhody mě nezajímají, jsou pro mě irelevantní (nejsou vykoupeny pro mě nějakou zásadní výhodou) protože jediný parametr který preferuji, je ticho v autě a menší starosti při otočení klíčku v zapalování(viz. výše, nechce se mi myslet co mám v za naftu v nádrži, čekat na žhavení, na chlazení apod.)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 16:44, RE: bez předmětu
anonym napísal:
a ještě navíc jsi demagod .. objednej se k chocholouškovi hlupáčku mladej ))
Anonymita je super, že? Ty musíš bejt v reálu dobře uťáplej
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 16:47, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Pane Šikl,
nehledejme skvosty mezi benzínovými motory. Sám víte, že běžné benzínové motory jsou na tom dokonce ještě hůř než vámi uváděný příklad s rozsahem 2500-6000 otáček.
Pokud jsem uváděl starý 1,9tdi s rotačním čerpadlem, je to motor původně 81kw, který je čipovaný hned po koupi v roce 2002 a jeho vlastnosti jsou nadprůměrné a jenom dokumentují možnosti naftových motorů. Tak jako kolega uvádí benzínové mondeo s použitelným rozsahem od 1700 otáček, tak u tohoto motoru lze takto naprosto pl...
Můžete si zkusit provozní srovnávací test, který používám. Na dálničním stoupání z Lipníka nad Bečvou nahoru tunelem je konstantní stoupání s několika kilometrovou délkou. (momentálně to nejde něco tam dole kutí strabáci).
Vzpomínaná O1 s 81kw motorem čipovaným, tam jede až nahoru rychlostí 203 km/h.
OII 77kw čipovaná na 122kw tam jede jen 192km/h.
Passat s motorem 2,0tdi 125kw PD tam drží 205 km/h.
Zkoušeno samozřejmě s plným plynem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 16:49, RE: To jsou ale zase snůšky pindů.
Kolodмj napísal:
Souhlasím, jen dodám, že nízkoobjemové přeplňované motory už začínají, 1.4T začal u VW, má ho i Fiat, ohlásil ho už Opel. Jen mě mrzí, že Ford zatím nic. Možná je to jen klid před bouří.

Povinné ručení má smysl jedině podle hmotnosti vozidla, protože to jediné se při havárce projeví, jedině velká váha způsobí velké škody. Vysoký výkon sice umožní vysoké rychlosti, ale porušování předpisů by měla hlíídat policie a ne pojišťovny.

Pro Tipcars - prosím prosím, vyškemrejte Superb 1.4TSI pro test spotřeby.
Svatá prostoto. Pojišťovně je naprosto jedno jaký má auto objem a jakou udělá škodu. Pojišťovna chce vybrat co nejvíc peněz. Správně předpokládá, že čím je vyšší objem motoru tím je auto dražší a kupuje si ho někdo, kdo má tudíž dost peněz i na dražší povinné ručení a navíc nebude remcat.
Když bude moderní downsizing udělají to podle výkonu a když i tohle selže udělají třeba tabulky s typy aut a k tomu kolik zaplatíš - hlavně aby to bylo co nejvíc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 17:17, RE: To jsou ale zase snůšky pindů.
anonym napísal:
Svatá prostoto. Pojišťovně je naprosto jedno jaký má auto objem a jakou udělá škodu. Pojišťovna chce vybrat co nejvíc peněz. Správně předpokládá, že čím je vyšší objem motoru tím je auto dražší a kupuje si ho někdo, kdo má tudíž dost peněz i na dražší povinné ručení a navíc nebude remcat.
Když bude moderní downsizing udělají to podle výkonu a když i tohle selže udělají třeba tabulky s typy aut a k tomu kolik zaplatíš - hlavně aby to bylo co nejvíc.
Asi jste nepochopil, že se bavím o povinném ručení, tedy o škodách, které auto napáchá, nikoli o těch, co na něm vzniknou. Při havárii je problém v tom, že se musí zrušit kinetická energie. Když se srazí např. Fiesta s Mondeem, škody na Mondeu budou menší než na Fiestě a pak je sakra rozdíl, za koho bude pojišťovna platit škodu. Pokud bude viník Fiesta, pojišťovna z ručení vyplatí míň než kdyby byl viník v Mondeu. A nebo jinak - když do Oktávky narazí Mondeo nebo Fiesta, za koho bude muset pojišťovna vyplatit víc? Tohle si pojišťovny počítají, pokud budou mít přehnané platby na vyšší objem, pak prostě zákazník půjde jinam.

Objem je zastaralá záležitost, která vychází z doby, kdy se pro větší výkon musel opravdu zvětšit motor. Už použití turba tenhle předpoklad poslalo do háje a dnes je přijatelnější pohled přes výkon. Nicméně i majitel lehkého auta se silným motorem může jezdit lidsky a tak je vlastně trestán za něco co nespáchal. Ale v okamžiku nárazu je výsledek úměrný hmotnosti vozidla, to je prostě fyzika.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 17:30, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Můžete si zkusit provozní srovnávací test, který používám. Na dálničním stoupání z Lipníka nad Bečvou nahoru tunelem je konstantní stoupání s několika kilometrovou délkou. (momentálně to nejde něco tam dole kutí strabáci).
Vzpomínaná O1 s 81kw motorem čipovaným, tam jede až nahoru rychlostí 203 km/h.
OII 77kw čipovaná na 122kw tam jede jen 192km/h.
Passat s motorem 2,0tdi 125kw PD tam drží 205 km/h.
Zkoušeno samozřejmě s plným plynem.
A co jako s tím? Tak jste se pochlubil, že rád čipujete auta a pak s nima jezdíte jako prase. Jinak je to ohledně tématu "pružnost motoru" úplně mimo mísu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 17:32, RE: bez předmětu
anonym napísal:
A proč? Nissan Almera N15 64 kW po rovině 200 km/hod - pravda, ShellWPower 95 a údaj tachometru - ale kolega, pokud tomu dobře rozumím, bral taky údaj tachometru.
tachometr n15 docela premeruje, tkze tech tachometrovych 200 zas tak regulernich neni ;o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 20:31, RE: Zigi
anonym napísal:
Pane Šikl,
když už jsem se tady vypřednáškoval na téma dieslů, opětný dotaz, jak je daleko prezentace testu sub diesla. Je 10.červen a stále nic. Zelí.
Již brzy se můžete těšit na test Outbacku s diesel boxerem pod kapotou. Bude mít najeto jako většina námi testovaných vozů (8000 km), takže může porovnat se syrovým motorem v Legacy. Než se objeví tady, je to otázka 2-3 týdnů. Tak prosím vydržte, dříve to doopravdy nebylo možné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 20:31, RE: bez předmětu
anonym napísal:
mám 525D a na první poslech z auta nikdo nepoznal, že se jedná o diesel... pravda, aktuální ceny nafty už z dieselu takovou výhodu nedělají... ale problémy se zimní a letní naftou řeší u benzínky za tebe, joudo
Naše rodina má Ford Mondeo TDI a jsme velmi spokojeni.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 20:49, RE: Zigi
Petr - TipCars.com napísal:
Již brzy se můžete těšit na test Outbacku s diesel boxerem pod kapotou. Bude mít najeto jako většina námi testovaných vozů (8000 km), takže může porovnat se syrovým motorem v Legacy. Než se objeví tady, je to otázka 2-3 týdnů. Tak prosím vydržte, dříve to doopravdy nebylo možné.
Tedy začátkem července. Na Husa. OK
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 21:03, RE: Zigi
anonym napísal:
Nevím proč pánovi vadí fordy,zřejmě nějaký spokojený majitel FELICIE!!to je jejich častý názor nebo hloupých lidí kteří tomu vůbec nerozumí!!!Jinak si myslím,že třeba focus je ve své třídě super,pro řidiče kteří se rádi svezou,ještě jsem neřídil lepší předokolku!!!
Jo, asi ne, ještě si totiž neřídil Mazdu 3 nebo ještě lépe Mazdu 6 - to je teprve zážitek, na předokolku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 21:18, RE: Zigi
anonym napísal:
Jo, asi ne, ještě si totiž neřídil Mazdu 3 nebo ještě lépe Mazdu 6 - to je teprve zážitek, na předokolku.
jj, M6 je maso, hlavně ta nová, co se jízdních vlastností týče. Pod kapotou nemusíš mít nějakej benzin krmenej turbem, aby to vůbec jelo a měl si pocit že se vůbec hejbeš, ale s timhle autem tě prostě baví jezdit i tak. Prostě baví - alespoň ty co maj trošku hravou duši. V zatáčkách totiž sedí jak přikovaný, čim víc do ní vletíš jako prase, tim líp jí ta mrška zvládne, že se člověk kolikrát i diví..... jede tam kam ty chceš. To je kurňa požitek z jízdy a ne přiblbý machrování ,,tédéíčkářů" a nevim koho ještě, při předjíždění Fabií nebo nejrůznějších popelnic někde na táhlých rovinkách. M6 je na předokolku hravá. Takový auto se povede jen jednou za čas (opravdu seru na kvalitu plastů a nevim čeho ještě). Kam se hrabe Mondeo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 21:30,
Už mě to začíná pomalu s...át, ty články tady, furt dokola - samej Ford, Opel, Peugeot a další šlupky.
Co takhle trošku víc informací třeba o Japoncích a pod. Ono je značek jako sraček a je to pořád dokola to samý....... Je mi jedno, jak moc se ty Vaše VIP značky prodávají, je tady spousta lidí, který by si rádi přečetli taky o jiných autech než Ford....... Právě tady vedle vidim: ,,Již zítra na TipCars.com Ford Sierra - držák za pár tisíc" to by mi jeblo. Ford Ford Ford Ford..........
Řekl bych, že těm prodejům novináři krapet pomáhají (berte to s rezervou), obyčejnej člověk, kterej ví o autech kulový, se totiž o ničem jiným nedočte, když zrovinka hledá inspiraci jaký auto by koupil pro svoji rodinku, ať už ojetý, nebo nový..........
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 21:33, RE: Zigi
anonym napísal:
jj, M6 je maso, hlavně ta nová, co se jízdních vlastností týče. Pod kapotou nemusíš mít nějakej benzin krmenej turbem, aby to vůbec jelo a měl si pocit že se vůbec hejbeš, ale s timhle autem tě prostě baví jezdit i tak. Prostě baví - alespoň ty co maj trošku hravou duši. V zatáčkách totiž sedí jak přikovaný, čim víc do ní vletíš jako prase, tim líp jí ta mrška zvládne, že se člověk kolikrát i diví..... jede tam kam ty chceš. To je kurňa požitek z jízdy a ne přiblbý machrování ,,tédéíčkářů" a nev...
tak nějak, nejlepší je, že Mazda trumfla ten tolik vychvalovanej podvozek Modeíčka a sesadila ho z trůnu, naprosto suveréně, svou vlastní technikou........není co dodat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 21:33, RE: Zigi
anonym napísal:
jj, M6 je maso, hlavně ta nová, co se jízdních vlastností týče. Pod kapotou nemusíš mít nějakej benzin krmenej turbem, aby to vůbec jelo a měl si pocit že se vůbec hejbeš, ale s timhle autem tě prostě baví jezdit i tak. Prostě baví - alespoň ty co maj trošku hravou duši. V zatáčkách totiž sedí jak přikovaný, čim víc do ní vletíš jako prase, tim líp jí ta mrška zvládne, že se člověk kolikrát i diví..... jede tam kam ty chceš. To je kurňa požitek z jízdy a ne přiblbý machrování ,,tédéíčkářů" a nev...
tak nějak, nejlepší je, že Mazda trumfla ten tolik vychvalovanej podvozek Modeíčka a sesadila ho z trůnu, naprosto suveréně, svou vlastní technikou........není co dodat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 21:34, RE: Zigi
anonym napísal:
tak nějak, nejlepší je, že Mazda trumfla ten tolik vychvalovanej podvozek Modeíčka a sesadila ho z trůnu, naprosto suveréně, svou vlastní technikou........není co dodat.
jejda, já to vložil dvakrát, sorry
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 21:46, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Pán sice je chytrý a rozumí tomu ale, podívám li se na jakýkoliv výkonostní diagram u dieselu, tak po 4 tis.RPM. jde výkon tak dolu, že při 4,4 t.RPM je na úrovni tak 3,5 t.RPM. Takže použitelný rozsah je tak 2 t. RPM. Dojíždím-li vozidlo setrvačností (s ubraným plynem) a potřebuji náhle předjíždět (motor není natlakovaný) je jeho reakce opravdu mizerná. A tak bych mohl pokračovat. S dieslely jsem najezdil přes 500 tis. km. Dieselovou výhodou je to, že 80% řidičů jezdí předpisovou rychlostí a ...
To jste se asi trochu zmýlil, protože u benzínu je krouťák 147 Nm a u HDI 240 Nm a tento údaj je pro jízdu důležitější než výkon v kW. A co se týče hlučnosti, tak vytočený benzín rozhodně tišší není.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.06.2008 21:51, RE: To jsou ale zase snůšky pindů.
Kolodмj napísal:
Asi jste nepochopil, že se bavím o povinném ručení, tedy o škodách, které auto napáchá, nikoli o těch, co na něm vzniknou. Při havárii je problém v tom, že se musí zrušit kinetická energie. Když se srazí např. Fiesta s Mondeem, škody na Mondeu budou menší než na Fiestě a pak je sakra rozdíl, za koho bude pojišťovna platit škodu. Pokud bude viník Fiesta, pojišťovna z ručení vyplatí míň než kdyby byl viník v Mondeu. A nebo jinak - když do Oktávky narazí Mondeo nebo Fiesta, za koho bude muset pojiš...
Ale pochopil jsem to. Vy jste mimo mísu. Pojišťovna nemá pojištěno jedno auto. Má jich tisíce. Tudíž káždá pojišťovna má mix všech možných typů. A tudíž je jí to zcela jedno. Pojišťovna podniká. Cílem podnikání je zisk. Výběr chce mít co největší a zdůvodnění kolik od koho vybere je jen marketing.
Každý rok vám zdůvodňují, že potřebují od vás víc, protože si chcou zvýšit zisk nikoli proto, že by se mohli propadnout do ztráty. Hledají nějaký rozumně vypadající důvod proč to zvyšují, hlavně abychom to sežrali. Jejich druhá činnost je, aby méně museli vyplácet. A na tom teď v poslední době pracují. Lobing směrem na zapojení bodů apod. Nakonec to skončí tak, že budete mít nehodu například pro názornost : selhaly brzdy, nejprve budou zjišťovat, jestli to dělal oprávněná osoba, v případě, že ne máte smůlu a placení je na vás v případě, že ano pošlou Vás za opravcem ať to hradí ze svého pojištění. K tomu se dopracují postupnými kroky, které vždy zdůvodní, že se jedná o krok správným směrem a ve vašem zájmu tedy "každého poctivého řidiče".
Pokud se vám to zdá absurdní tak nějaký čas počkejte a uvidíte.
reagovať
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.