0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2,0 TDCi - stav po 210 tis. km

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 13:53, RE: prase
anonym napísal:
hehe souhlas ja doma vysavac rozhodne nestrim hehe
vysavač není turbodmychadlo. A pokud mu odchází auta jak na běžícím pásu (že po jeho prasojízdě končí všechny v servisu, tak to pro firmu taky mc přínosem není..)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 13:55, Turbo u C5
Autor článku je asi trochu labilní, Mám Citroen C5 najeto 250 tis km u motoru 2,2 hdi a motor je v pořádku. Majitel by s nejspíš měl trochu učit jak zacházet s autem a aspoň trochu poznat jak celý motor funguje. Mimojiné v mé C5 se pořád nic nerozpadá jak autor píše. Myslím že to je článek od člověka, kterej ještě ani neotevřel kapotu motoru.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 13:57, RE: 400 tis kc
Krkovicka napísal:
1.8 SCi byl drahy i jako novy a skoro nikdo ho nekupoval. Je jich jako safranu a maji jistou exkluzivitu.
Nejlevnejsi motorizaci v Nemecku ani jinde rozhodne neni nebyla a nikdy nebude 2.2TDCi a uz vubec ne "v plne palbe" vs benzin holatko.
Kupoval jsem si jak benzin, tak 2.0TDCi a 2,2TDCi a vyberem jsem stravil dost dlouhou dobu na to, abych tomu co pisu i veril.
Bavime se stale o ojetinach? Ano, jako nova byla 2.2TDCI draha jako svina, jako ojetina je za babku. Zdaleka nejdrazsi jsou benziny a to jak 1.8sci, tak i dvoulitr 107kW. Jezdi totiz pomerne levne a narozdil od dieselu jsou bezproblemove, pricemz ten dvoulitr je overeny "staletimi". V konecnem dusledku provozni naklady benzinoveho ojeteho Mondea jsou nizsi nez u dieselu, protoze vice nez clovek usetri na spotrebe propali na servisu. Servis dieselu je to jedine co je u Forda nakladne, vsechny ostatni dily jsou za babku.
V Nemecku jsou vsude dve prdele pofaceliftovych 2.0TDCI a 2.2TDCI, ktere nikdo nechce a ktere stoji par supu, sehnat benzinovou verzi je velmi tezke a pokud je tak bezne dva tisice EUR navic proti stejne vybavenemu dieselu. U 2.2TDCI je to jeste smutnejsi, ze to jsou same Ghia-X a Titanium-X v kuzi s navigaci, plna palba a stejne se tam krci v koutku na place s cenovkou kolem deseti tisic eur a nikdo je ani tak nechce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 13:59, RE: Turbo u C5
anonym napísal:
Autor článku je asi trochu labilní, Mám Citroen C5 najeto 250 tis km u motoru 2,2 hdi a motor je v pořádku. Majitel by s nejspíš měl trochu učit jak zacházet s autem a aspoň trochu poznat jak celý motor funguje. Mimojiné v mé C5 se pořád nic nerozpadá jak autor píše. Myslím že to je článek od člověka, kterej ještě ani neotevřel kapotu motoru.....
On autor hlavne nepochopil, ze maximalni rychlost a rychlost na kterou je auto konstruovano jako cestovni jsou dve znacne rozdilne veliciny. Auto jako C5 nebo Mondeo nejsou dalnicni stihacky na rychle presuny kolem dvouset kilaku v hodine a pokud jsou takto vyuzivany tak se vyrazne zkracuje jejich zivotnost. Na takovou zatez jsou auta stojici dvojnasobek penez.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 14:02, RE: prase
anonym napísal:
vysavač není turbodmychadlo. A pokud mu odchází auta jak na běžícím pásu (že po jeho prasojízdě končí všechny v servisu, tak to pro firmu taky mc přínosem není..)
no ja nevim, ale .... ja svuj vysavac taky hned nepoustim na plny vykon ,ale chvili luxuju na mensich otackach.... a po dlouhem vysavani na max. vykon taky nejdriv uberu otacky, nez ho vypnu....asi nejaka profesionalni deformace.... :o)

pro tu firmu to jiste neni prinos, ale v porovnani s tim, ze treba stihnul vic obchodu a vydelal vic penez pro firmu....tk to nemusi byt az tak fatalni
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 14:13, RE: Turbo u C5
anonym napísal:
Autor článku je asi trochu labilní, Mám Citroen C5 najeto 250 tis km u motoru 2,2 hdi a motor je v pořádku. Majitel by s nejspíš měl trochu učit jak zacházet s autem a aspoň trochu poznat jak celý motor funguje. Mimojiné v mé C5 se pořád nic nerozpadá jak autor píše. Myslím že to je článek od člověka, kterej ještě ani neotevřel kapotu motoru.....
to že se tobě nerozpadá, nemusí automaticky znamenat, že jsou všechny C5 v pohodě...
já mám taky například Megana II, absolutně bez problému, soused to měl jako služebák, taky v pohodě, přesto netvrdím (a i na netu je spousta svědectví o opaku) že se nevyskytli, hlavně u prvních ročníků, problematické kusy.

Nemusíme přece někoho, kdo má jinou skušenost jako my hned obviňovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 14:17, ondrra
Co na to říct Autor je machýrek, 96 aut, nota bene ženskejch si pamatovat nelze, jestli si to někam píše, o to větší je pako...
Nevěřím tomu, že s dieslem v Mondeu jezdí to rychlostní rozmezí nějak stabilně kopec nekopec, to je blbost, tak pružný nad 180 to není - to už tu někdo dokonce psal. A nota bene je kravina, že nad 200 to žere 8,5.
Je mi celkem sympatická jeho důvěra vyzkoušenému autu. Já mám od roku 2002 už třetí Mondeo kombi té nové - teď už vlastně staré - generace. Začal jsem na 1.8 klasika, pak 1.8 92 kw a teď dvoulitr - právě z důvěry v benzín, nízké servisní náklady, u dvoulitru i rozumná spotřeba versus rychlost a pružnost, dále totální spolehlivost, nikde mě to nenechalo. Jinak souhlas s perfektním podvozkem, řízením, dokonce i dobrým řazením (to nepochválil). Myslím, že ještě naposledy příští rok do nějakého zánovního kusu naskočím, než se vrhnu na nové (vypadá dobře, ale asi na něj nebude rozpočet, dvě děti řvou hlady.
Plky o šířce interiéru jsem nepochopil, jestli jsou úzká auta, tak vW nebo audiny nebo volva ve srovnání s Mondeem! Místo pro nohy na zadních sedadlech bych nepodceňoval, až tam bude se dvěma dětma sedět manželka 1000 kilometrů, tak dotyčný pochopí. ROzvor prostě ničím nenahradíš
Jediná nevýhoda je podle mě absence 6. rychlosti u benzínu, možná by mohly posílit brzdy, jinak maximální spokojenost.
Autorovi bych doporučoval více pokory, ohleduplnosti a rozum do hrsti...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 14:28, stabilně 200 - 220 km/h ?
to by mě zajímalo, po které německé dálnici se dá jet konstatně víc jak 200km/h, ..... možná v noci ale přes den nemožné. speciálně, pokud autor jezdí do Belgie, tak od Norimberku po Aachen nemá šanci, A3 je furt total ucpaná
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 14:29, RE: Mondeo
anonym napísal:
Ach jo, zase manie, sedet za sebou. Pokud chces sedet za sebou, tak si kup autobus. Naprosta vetsina aut jezdi obsazena maximalne dvema osobami, pripadne dvema dospelymi osobami a jednim ci dvema detmi. Takze delkove rozmery jsou vyrazne mene kriticke nez sirkove, ktere jsou problemem i pri standardnim obsazeni.
Vim, nam chlapum porad nekdo vtlouka do hlavy, ze na delce nezalezi a dulezitejsi je sirka. Jak vidno, ty se toho rceni drzis zuby nehty (a navic mas sklony k demagogii)
Sedet za sebou neni manie-je to jen prirovnani vystizne ilustrujici prostorove pomery za ridicem. Kazdy uzivatel auta ma sve priority nastaveny jinak a na uzoulinkem Mondeu je pro nej treba dulezitejsi, ze ho deti v autosedacce porad nekopou do zad, ze muze prestehovat postel nabo si vzadu udelat letiste a pohodlne se vyspat ve dvou.

Pokud nekdo kupuje Mondeo kombi, pak lze predpokladat, ze od auta ocekava prostor. Lze se s velkou pravdepodobnosti domnivat, ze vyrazne mene kritickym rozmerem (anonym, RE:RE:RE:RE: Mondeo, server Tipcars, 2008) pro nej bude sirka nikoli delka.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 14:34, RE: stabilně 200 - 220 km/h ?
anonym napísal:
to by mě zajímalo, po které německé dálnici se dá jet konstatně víc jak 200km/h, ..... možná v noci ale přes den nemožné. speciálně, pokud autor jezdí do Belgie, tak od Norimberku po Aachen nemá šanci, A3 je furt total ucpaná
Na druhou stranu A3 je trosku extrem, to je nejhorsi nemecka dalnice vubec. Jinde to zdaleka neni tak spatne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 14:36, RE: ondrra
anonym napísal:
Co na to říct Autor je machýrek, 96 aut, nota bene ženskejch si pamatovat nelze, jestli si to někam píše, o to větší je pako...
Nevěřím tomu, že s dieslem v Mondeu jezdí to rychlostní rozmezí nějak stabilně kopec nekopec, to je blbost, tak pružný nad 180 to není - to už tu někdo dokonce psal. A nota bene je kravina, že nad 200 to žere 8,5.
Je mi celkem sympatická jeho důvěra vyzkoušenému autu. Já mám od roku 2002 už třetí Mondeo kombi té nové - teď už vlastně staré - generace. Začal jsem na 1...
Ta absence sestikvaltu u benzinu u modelu ve vyrobe od roku 2001 by se dala pochopit, to ze sestikvalt nema ani novy model uz je trochu smutnejsi.\
Jinak kdyz manzelka sedi vzadu s dvema detma, kdo sedi na sedadle spolujezdce? Milenka?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 14:39, RE: Mondeo
Krkovicka napísal:
Vim, nam chlapum porad nekdo vtlouka do hlavy, ze na delce nezalezi a dulezitejsi je sirka. Jak vidno, ty se toho rceni drzis zuby nehty (a navic mas sklony k demagogii)
Sedet za sebou neni manie-je to jen prirovnani vystizne ilustrujici prostorove pomery za ridicem. Kazdy uzivatel auta ma sve priority nastaveny jinak a na uzoulinkem Mondeu je pro nej treba dulezitejsi, ze ho deti v autosedacce porad nekopou do zad, ze muze prestehovat postel nabo si vzadu udelat letiste a pohodlne se vyspat ve ...
Zajimave, ja jsem mel vzdycky dojem ze "prostor" je uz z definice trirozmerna velicina a ze vec ktera je pouze dlouha je dlouha, nikoliv prostorna.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 14:54, RE: Mondeo
anonym napísal:
Zajimave, ja jsem mel vzdycky dojem ze "prostor" je uz z definice trirozmerna velicina a ze vec ktera je pouze dlouha je dlouha, nikoliv prostorna.
Moje babicka taky chova kraliky, dva angoraky s cervenyma ocima a normalni cernobile. Tech je vic. Minuly tyden se narodili mali kralicci, uz se tesim, az je maminka pusti ven z chlupateho hnizda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 14:58, Mám totéž Mondeo, akorát 2.2TDCi
To auto je opravdu miláček. Zátah turba je bezvadný. Je pravda, že spojka je trochu "divná" ale dá se na to rychle zvyknout. Šestistupňová převodovka je, dle mého soudu, celkem přesná, podvozek a stabilita odpovídá o třídu dražšímu vozu. Najeto má něco přes 60TIS, závada jediná - vadný EGR ventil. Jinak šlape. Spotřeba průměr 7.1l - ovšem nejsem, na rozdíl od autora článku, příliš agresivní řidič. Pohodlné a relativně levné auto. Doporučuji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 15:12, RE: 400 tis kc
anonym napísal:
Bavime se stale o ojetinach? Ano, jako nova byla 2.2TDCI draha jako svina, jako ojetina je za babku. Zdaleka nejdrazsi jsou benziny a to jak 1.8sci, tak i dvoulitr 107kW. Jezdi totiz pomerne levne a narozdil od dieselu jsou bezproblemove, pricemz ten dvoulitr je overeny "staletimi". V konecnem dusledku provozni naklady benzinoveho ojeteho Mondea jsou nizsi nez u dieselu, protoze vice nez clovek usetri na spotrebe propali na servisu. Servis dieselu je to jedine co je u Forda nakladne, vsechny ost...
ano o ojetinach
Jak jsem zminil, servisoval jsem jednak staletimi provereny benzinak a oba zminovane diesely. V konecnem dusledku mi vychazi obe naftova mondea levnejsi nez benzinak. Nemuzu se ubranit dojmu, ze sis koupil benzinove Mondeo (nebo ho stale shanis??) a snazis se hledat argumenty proti dieselu..No at je to jak chce, zrejme sledujes ceny v jine kategorii, protoze ja vyrazne rozdily v cenach nevidim.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 15:20, RE: Mondeo
anonym napísal:
Zajimave, ja jsem mel vzdycky dojem ze "prostor" je uz z definice trirozmerna velicina a ze vec ktera je pouze dlouha je dlouha, nikoliv prostorna.
Ocekava prostor a je ochotny smirit se se zanedbatelne mensi sirkou (zdroj anonym) ve prospech nezanedbatelne vetsi delky.
Ted je to pochopitelne i pro spickove vedce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 15:23, RE: rychlost...
anonym napísal:
Tohle hovvádko "Fitipaldi" samozřejmě kecá. Celkem asi zajímavý psychologický moment některých lidských "osobností" - tahle bájivost nebo jak tomu programovému lhaní říkají odborníci.

S 96kW v Mondeu přes 200 nepojede ani omylem, leda z mírného kopce nebo po rovince jak stůl ale bude se rozjíždět 10 minut... 220 to nepojede, ne s 96kW. A asi má nějaký tajný model diesela co má 2x vyšší účinnost než my ostatní. Za těch cca 7.5 litrů by při těchto rychlostech nejel ani náhodou.

Sám jsem nedávno ...
No já si zase myslím, že ta rychlost je docela možná, i když musím zdůraznit, že pisatel napsal, že to je rychlost "tachometrová". 130 koní sice není nic moc extra, ale rozložení výkonu u dieslu není stejné jako u benzínu a tak s vhodně nastavenou převodovkou (tady šestikvalt) lze využít potenciál motoru naplno. Když bude převodovka nastavená špatně, tak vám k této rychlosti nepomůže ani třílitrový benzín.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 15:27, RE: 400 tis kc
anonym napísal:
Ceske bazary vubec neresim. Bavim se o situaci v Nemecku kde nejlevnejsi motorizaci je 2.2TDCI (ac v plne palbe), nasledovane 2.0TDCI a nejdrazsi jsou benziny zejmena novy 1.8sci, ktery stoji moc penez (na Mondeu) ac povetsinou maximalne v Trendu.
1.8 SCi se u nás prodával jedině jako Ghia.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 15:27, KOMENTAR AUTORA CLANKU
Zdravim Vas panove...

verte ze po dlouhem maratonu po dalnici motor necham bezet nekolik minut na prazdno.... VIM JAK SE K TURBU CHOVAT.... ale proste i pres veskerou peci se mi to deje.... ono kdyz dojizdite do prace dvakrat tydne 900km tak Vas nebavi jet po dalnici 160kmh kdyz to jde 220kmh to jen jako vysvetleni meho pristupu....

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 15:27, petr
Při 120 t.km nové turbo vrámci záruky ,to nás pěkně krmíš,záruka u mondea do 100 t.km,jestli se nemejlim
reagovať
  1 ... 3 4 5 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.