0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2,0 TDCi - stav po 210 tis. km

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 09.05.2008 12:17, RE: bez předmětu
Kolodмj napísal:
A co to znamená? Že je jinak uskládaná převodovka? Prostým výpočtem - při 130 tada ten Passat točí 2600, není to na diesel zbytečně moc? Je v tom Passatu šestikvalt? V tom Mondeu ano.
Ano v Passatu je šestikvalt , tak potom prostým výpočtem jede Mondeo při 4000 zhruba přes 240 což je opravdu velmi pěkné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 09.05.2008 20:01, RE: turbo
jodevaio napísal:
Otáčky turba jsou kolem 50 000 / min. Při 200K by ti to auto už samo odlítlo
Otáčky turba jsou v rozmezí 20-150 tisíc, to už měla stará Sierra , nové nevím, ale asi to bude zhruba stejné
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 12:17, RE: Mondeo
Kolodмj napísal:
Po tom SCi jsem pošilhával, ale bohužel jsem nakonec nesehnal. Jak je to na tom se spotřebou a utáhne na D1 na šestku i všechny kopce? Nemohl byste napsat recenzi?
Moji recenzi na Mondeo 1.8 (nikoliv SCi) máte zde http://www.autorecenze.cz/auto-recenze-ford-mondeo-trend-kombi-6067.htm. Pokud se týká spotřeby SCi, podle počítače se pohybuje průměr mezi 7,5 a 8,5 litru. Jezdím převážně město a silnice 1.třídy. Motor je dostatečně pružný, ale ubrání plynu v nízkých otáčkách nemá rád. S těmi kopci na dálnici jste mě pobavil: nemám to spočtené. Odhaduji, že za nízkého provozu byste opravdu mohl z Prahy do Brna nastavit tempomat na 140 a teoreticky zapomenout na řazení...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.06.2008 21:11, RE: od AUTORA
anonym napísal:
Souhlasím s Váma, mám stejné pocity z lidí, co zde přispívají, slušnost jim je cizí. Za anonymitu se dokáže schovat každý a nadávat, bohužel. Zrovna příspěvky tohoto charakteru mě odrazují od toho, abych napsal o vozu recenzi já, nechci číst, že jsem idiot, prase imbecil, debil a buh vi co jeste... Buďte rád, že Vaše auto není škodovka ale je to ford, to už by vás úplně roznesli na kopytech...

Nicméně tak jak jste napsal recenzi i ve mě vyvolává pocit, že Vaše zacházení s turbem není zrovna ohl...
Nejsem odborník, jen se fordy Velmi zajímám, a změna k lepšímu u motorů 2.0TdCi nastala roku 2003 počátkem faceliftovane verze mondeas hranatýma mlhovkama kdy začali používat trysky od firmy Bosch, ktere nahradily trysky Delphi, jinak výměna trysek je myslím docela nákladná aspon u těch delphi, jelikož se podle mého nedaj vyměnit trysky samostatně ale jako celek i se solenoidovým tělískem takže cca několik tisíci desítek, ale nejsem si 100%jistý s tou výměnu trysek

Jenda
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.06.2008 20:42, RE: Mondeo
anonym napísal:
OK, vyloz argumenty na stul. Rad se neco noveho dozvim primo od zdroje.
Anonyme prosím dej informace..chci si koupit Mondeo..nemám si to rozmyslet??? prosím pošli mi mail na dwarf123@seznam.cz
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 02:47, RE: Notojealekanon
anonym napísal:
Ano teď sem s tim autem přijel z Francie a při 130 to točí přesně těch 2000 otáček na tu šestku. Je to fajn věc, ale o tichu v kabině sem si mohl nechat jen zdát, nebylo slyšet ani film z notebooku a to v 740 BMW rozhodně je.
tak se podivej kolik stoji mondeo a kolik BMW 740 DD ... to by bylo hodne smutne, kdyby za ty prachy byl Baworak horsi

haml
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 03:13, RE: Mondeo
anonym napísal:
Centimetr na sirku je mnohem patrnejsi nez pet centaku na delku, je to totiz v dnesnich vozech kritictejsi rozmer. Ony ty pekne zelene figurky po bocnim narazu v crash testu jsou necim a vykoupeny a sice dvermi s tloustkou jak od batyskafu. Dnesni auto je realne uvnitr mnohem uzsi nez stejne siroka kara deset let zpatky.
... centimetr na sirku muze byt patrnejsi nez 5 centaku na delku v tom pripade, ze jsi v aute napasovany uplne presne, ale v takove aute jesem jeste nesedel a myslim si ze takovy probelem nebude ani v BMW Isseta nebo jak se ten vrak jmenoval , nicmene 5 cm na delku je propastny rozdil (pokud se bavime , ze mam pred koleny 5 nebo 10 cm) .... tady je alespon videt kdo uz nekdy jel na dovolenou 1000 km v aute na zadnim sedadle a v tomto ohledu nemam proti mondeu zadne vyhrady protoze ikdyz je tak "uzke" tak si tam pohodlne natahnu nohy a a muzu stridat plohy bez toho abych kopal do sedadla pred sebou (merim 185cm ) ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 03:18, RE: No jistě!!
anonym napísal:
rychlostech.......hrubka jako prase
Bezte do prdele pane !! Nemate slov, tak ho zdrbete za naprosto nepodstatnou chybu ... komu to prospeje ? informaci to slovo preneslo a na to jazyk snad je, nebo se myslim pane profesore ?

haml
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 03:34, RE: od AUTORA
anonym napísal:
Nejsem odborník, jen se fordy Velmi zajímám, a změna k lepšímu u motorů 2.0TdCi nastala roku 2003 počátkem faceliftovane verze mondeas hranatýma mlhovkama kdy začali používat trysky od firmy Bosch, ktere nahradily trysky Delphi, jinak výměna trysek je myslím docela nákladná aspon u těch delphi, jelikož se podle mého nedaj vyměnit trysky samostatně ale jako celek i se solenoidovým tělískem takže cca několik tisíci desítek, ale nejsem si 100%jistý s tou výměnu trysek

Jenda
tady bych si dovolil nesouhlasit, mam mondeo 2005 a cele vstrikovani je Delphi, muj mechanik tvrdi ze Bosch je spolehlivejsi, ale dat tam nejde. Ale udajne je od konce roku 2003 nejake spolehlivejsi vstrikovaci cerpadlo, to mi ve Fordu nebyli schopni ani potvrdit, ani vyvratit, takze nevim , ale bylo to v nejake recenzi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 03:55, RE: od AUTORA
anonym napísal:
rok 2004 uz byl opravdu dobry... pokud kdokoliv pochybuje o vyrocich ktere jsem zde uvedl potom ho srdecne zvu pristi tyden ve stredu ho vyzvednu v pisku na cerpaci stanici shell a provedu ho celou tovarnou ford v belgii... pristi tyden mam v planu testovani aerodynamickeho hluku nove urovne oblozeni dvernich sloupku bude to v lommelu jesti to nekomu neco rika... kam se dostane opravdu MALOKDO!!! jsem schopen sebou vzit az dva lidi.... kdo neveri a neumi jen kecat tak v pisku v 9:00 na shellce.....
tak nevim co ma clovek v te tovarne videt ? jestli to, ze to zere 7,5l /100km pri 200+km/h ??? Jinak pokud jste opravdu z Fordu , tak bych vam rad vzkazal ze servisy ford stoji ,s prominutim, za hovno, nejsou mi kolikrat schopni prodat dil ani kdyz donesu jeho fotku (alespon hledat v katalogu by ti lidi mohli umet) nehlede na to , ze to potom trva dalsi tyden , nez dil dostanu ....
....nechme to, mam jiny dotaz : muzete my vysvetlit ,jako osoba nejpovolanejsi, jak je to s tema krytama na podvozku ? Obcas nejake auto (mondeo) ma kryt pod motorem, v levem blatniku a nad zvonama , ostatni nic ... ten velky plast pod motorem udajne neni tezke v zime stratit , to beru ale ty ostatni ??? to uz se tam potom nemontovaly nebo to bylo za priplatek ??? clovek vleze pod auto a vidi tam mnozstvi dir, do kterych neni co namontovat protoze mu ve znackovem servisu reknou, ze to nemaji .... a kdyz uz jsem pod tim autem, skuste dohlizet na tu kvalitu lepe , protoze pokud potovnam pohled na podvozek, bit blbe Fabie a Mondea , tak mondeo vypada jako svarene z nekolika aut (doufam ze jste ten podvozek uz nekdy videl), ostatni automobilky porovnat nemuzu (mozna se s tema deklama tak se*e pouze VW ? ale to nevim) ale mondeo me teda v tomto smeru nenadchlo ....
haml, ffffx0@yahoo.com
reagovať
  1 ... 8 9 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.