0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2,0 TDCi - stav po 210 tis. km

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 08:57, RE: POCHVALTE HO
cruise napísal:
No připadá mi, jako by ten článek psal 18-ti letý puberťák, kterej akorát dodělal řidičák a pújčil si "fotrovu" káru a teď klukům ve škole povídá jak to jede i 220 a nežere a že je king, protože jezdí prasečí jízdou . A kluci kurva čumte... už vystřídal 96 aut (nebo řídil ???) to znamená, že od 18 do 26 v průměru 12 ročně ??? Já už vím... asi dělá v autobazaru a jezdí do Belgie pro auta, protože to jeho úžasný uveze až 1800Kg. Jestli je ale autor takový odborník, měl by vědět, že Passat B3 se TD...
Chtěl bych vědět, jak bude spokojený s tímto vozem i jeho druhý majitel, až si ho koupí někde v bazaru jako mírně "zajetý" se 120t km na tachošu, zachovalý, po pečlivém prvním majiteli, pravidelně servisovaný, byť bez servisní knížky ale za "výhodnou" cenu......
šéfik
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 09:05, jezis
tady sou vsichni chytry jak radio "kdyz neumis jezdit s turbem tak nedelej" dete se picnout chytraci... turbo proste odejde a pokud je to v zaruce tak je uplne futral

souhlasim ze mondeo je dobre udelany auto a novej model uz je bez konkurence no. 1 ve svoji tride
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 09:15, rychlost...
... ale to už jedete opravdu neustále 210-220km/h. S 96kW motorem a 1564kg pohotovostni hmotnosti leda z kopce a s vetrem v zadech. Vyzkouseno v nemecku na Pasatu, mondeu, A4 a Astre. motory od 95 do 103kW. Jedine A4 byla shopna jet 210-220 po rovince. Pasat se stejnym motorem bohuzel ne... asi kvuli vyssi hmotnosti.
Bud se nas recenzista jeste neprobudil a nebo jeho tachometr prehani vic nez je obvykle....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 09:20, Mondeo
Pri palbe po Nemecku nad 200km/h to jiste nezere jenom 8.5l. Priste si zkus vynulovat PP a chvilku to sledovat, myslim ze budes rad, kdyz se to dostane pod deset.
K razeni - kulisa razeni je mimoradne presna a razeni jde lehce. Jedine, s cim se clovek musi szit je zaber spojky.
Ke spolehlivosti- 2.2TDCi jsi oznacil jako velmi nespolehlivy (vstriky)
Mas s timto motorem nejake zkusenosti? Myslim, ze ne..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 09:23, Notojealekanon
Halt uspesnej bazarista. Jen by mne zajimalo, jak to pri 200 km/hod ci jeste vice toci 3500 ot/min. Ze by tam mel 8-mi stupnovou prevodovku? V tom pripade by popisovane horsi razeni asi odpovidalo ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 09:32, RE: Mondeo
Krkovicka napísal:
Pri palbe po Nemecku nad 200km/h to jiste nezere jenom 8.5l. Priste si zkus vynulovat PP a chvilku to sledovat, myslim ze budes rad, kdyz se to dostane pod deset.
K razeni - kulisa razeni je mimoradne presna a razeni jde lehce. Jedine, s cim se clovek musi szit je zaber spojky.
Ke spolehlivosti- 2.2TDCi jsi oznacil jako velmi nespolehlivy (vstriky)
Mas s timto motorem nejake zkusenosti? Myslim, ze ne..
Zadne auto nema pri 200+km?hod spotrebu pod deset litru, on i ten diesel bude pri takove rychlosti ject naopak vyrazne nad deset.
Co se tyce 2.2TDCI tak fakt, ze je ac spickova naftova motorace je u ojetych Mondei vubec nejlevnejsi a to tak ze plne vybavene Mondeo 2.2TDCI stoji vice nez 1.8cka v zakladu preci jenom o necem vypovida.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 09:33, RE: Notojealekanon
anonym napísal:
Halt uspesnej bazarista. Jen by mne zajimalo, jak to pri 200 km/hod ci jeste vice toci 3500 ot/min. Ze by tam mel 8-mi stupnovou prevodovku? V tom pripade by popisovane horsi razeni asi odpovidalo ...
Co je na tom? neprijde mi to nerealne. To by znamenalo pri rychlosti 120-130 km/h otacky kolem 2000 za minutu, cili pasmo s nejvetsim tocivym momentem. A na to ten sesty stupen prece je, ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 09:41, RE: POCHVALTE HO
anonym napísal:
Chtěl bych vědět, jak bude spokojený s tímto vozem i jeho druhý majitel, až si ho koupí někde v bazaru jako mírně "zajetý" se 120t km na tachošu, zachovalý, po pečlivém prvním majiteli, pravidelně servisovaný, byť bez servisní knížky ale za "výhodnou" cenu......
šéfik
Myslím, že když ho třeba jako 4 roky starý s 250tis dá do bazaru, tam hu udělají upgrade na obligátních 120tis, jenom se za ním zapráší...Nějakek nešťastník si řekne - 30tis KM ročně, jasně to by mohlo sedět, to bude dobrý kauf...a že chybí serviska? Dáme slevu 1000Kč a je to v pohodě...
Teď když se na všechny vozy vztahuje 2 letá záruka (něktěří už dávají 3 roky, dá se dokoupit prodloužení až na 4 roky), předse každý alespoň po dobu záruky jezdí do autorizovaného servisu, detto když je to služební vůz. A i kdyby po 2 letech přesedlal na neznačkový, tak takovouhle káru asi nebude dávat servisovat Pepovi co má verkštat v garáži na sídlišti...A v každém slušném neatorizovaném servisu taky mají razítka, evidenci a pod. (jasně, taky se to dá různě obelhat).
Takže když si někdo koupí takhle mladý auto, i když s náběhem který by mohl být pravdivý, absence servisní knížky je varování - kdo neposlechne, tomu není pomoci...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 09:47, RE: turbo
anonym napísal:
no ja mam 406 ¨benzin turbo a po 170 000 nemam absolutni problem, takže jde jen a jen o to jak se s turbem zachazí.
pokud vím tak do 406 se turbobenzín vůbec nedával...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 09:56, RE: turbo
anonym napísal:
pokud vím tak do 406 se turbobenzín vůbec nedával...
Tak to víš zle dával sa a mal výkon 108kw. Taktiež sa dával aj do iných automobilov z PSA. Napr. Xantia, 806, Evasion...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 10:14, RE: Mondeo
anonym napísal:
Zadne auto nema pri 200+km?hod spotrebu pod deset litru, on i ten diesel bude pri takove rychlosti ject naopak vyrazne nad deset.
Co se tyce 2.2TDCI tak fakt, ze je ac spickova naftova motorace je u ojetych Mondei vubec nejlevnejsi a to tak ze plne vybavene Mondeo 2.2TDCI stoji vice nez 1.8cka v zakladu preci jenom o necem vypovida.
Te druhe vete vubec nerozumim. Zato celkem rozumim 2.2TDCi
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 10:30, Turbo
Je mozne, ze se turbo upece i za jizdy? Dejme tomu, ze budu dodrzovat pravidla: nevytacet motor za studena a po jizde nechat ochladnout, ale pri plnem plynu pred pul nemecka nad 200 musi byt turbo rozpalene do bela, takze se klidne muze upect i kdyz potom necham motor bezet a ochladit nebo je to hloupost?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 10:31, 400 tis kc
Opravdu se da za 400 sehnat v nemecku rok stare plne vybavene naftove mondeo s 30 tis km do 400 tis? Neni to trosku divne, kdyz jako nove stoji okolo 800 tis aby v prvnim roce ztratilo 50% ceny?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 10:41, RE: turbo
anonym napísal:
Tak to víš zle dával sa a mal výkon 108kw. Taktiež sa dával aj do iných automobilov z PSA. Napr. Xantia, 806, Evasion...
Jasně takzvané CT, neboli motor s konstantním točivým momentem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 10:42, RE: 400 tis kc
mufik.martin napísal:
Opravdu se da za 400 sehnat v nemecku rok stare plne vybavene naftove mondeo s 30 tis km do 400 tis? Neni to trosku divne, kdyz jako nove stoji okolo 800 tis aby v prvnim roce ztratilo 50% ceny?
Ono je potreba si uvedomit, ze mluvi o starem modelu. Ten se neprodaval pred rokem novy za 800 tis., ale spise pod 600, protoze to byl v te dobe uz zastaraly model tesne pred nahrazenim, navic diesely nejsou ani jeden prilis povedeny (prodavaji se tudiz levneji nez benziny). Takze tech 400.000Kc je opravdu realnych.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 10:56, Mondeo
Ford Mondeo je takova volba nenarocneho ridice s vyrazne praktickym pristupem ke koupi vozu. Jde o auta, ktera jsou s benzinem spolehlive, se smesne lacinym servisem, rozumnou spotrebou a vysokou uzitnou hodnotou. To vse za velmi nizke ceny.
Vuz ma samozrejme i sve nevyhody coz jsou jednak ne uplne idealni diesely a to jak jizdnim projevem, tak servisnimi naklady, male pohodli dane jednak tradicnimi suntackymi sedackami od Forda a jednak malym prostorem uvnitr v pricnem smeru (na sirku je interier mensi nez u Focusu II o tridu nize) a bezpecnost, ktera ani ve sve dobe nebyla na spicce a dnes uz je v pripade celniho narazu vyrazne podprumerna.
Problemem je rovnez omezena nabidka na trhu u benzinovych verzi, ktere jsou lepsi nez diesely, ale byly minimalne prodavane.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 11:03, RE: 400 tis kc
anonym napísal:
Ono je potreba si uvedomit, ze mluvi o starem modelu. Ten se neprodaval pred rokem novy za 800 tis., ale spise pod 600, protoze to byl v te dobe uz zastaraly model tesne pred nahrazenim, navic diesely nejsou ani jeden prilis povedeny (prodavaji se tudiz levneji nez benziny). Takze tech 400.000Kc je opravdu realnych.
Ceny plne vybaveneho Mondea v Nemecku se pohybuji od 470tis vyse.
Takze tech 400tis opravdu realnych neni..
Diesely se neprodavaji levneji nez benziny, to mate asi popletene z trhu s ojetinami, ackoli ani tam to tak uplne neplati.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 11:03, RE: 400 tis kc
Krkovicka napísal:
Ceny plne vybaveneho Mondea v Nemecku se pohybuji od 470tis vyse.
Takze tech 400tis opravdu realnych neni..
Diesely se neprodavaji levneji nez benziny, to mate asi popletene z trhu s ojetinami, ackoli ani tam to tak uplne neplati.

Ale my se tu celou dobu bavime o trhu s ojetinami.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 11:19, RE: Notojealekanon
anonym napísal:
Co je na tom? neprijde mi to nerealne. To by znamenalo pri rychlosti 120-130 km/h otacky kolem 2000 za minutu, cili pasmo s nejvetsim tocivym momentem. A na to ten sesty stupen prece je, ne?
Ano teď sem s tim autem přijel z Francie a při 130 to točí přesně těch 2000 otáček na tu šestku. Je to fajn věc, ale o tichu v kabině sem si mohl nechat jen zdát, nebylo slyšet ani film z notebooku a to v 740 BMW rozhodně je.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 07.05.2008 11:21, RE: Mondeo
anonym napísal:
Ford Mondeo je takova volba nenarocneho ridice s vyrazne praktickym pristupem ke koupi vozu. Jde o auta, ktera jsou s benzinem spolehlive, se smesne lacinym servisem, rozumnou spotrebou a vysokou uzitnou hodnotou. To vse za velmi nizke ceny.
Vuz ma samozrejme i sve nevyhody coz jsou jednak ne uplne idealni diesely a to jak jizdnim projevem, tak servisnimi naklady, male pohodli dane jednak tradicnimi suntackymi sedackami od Forda a jednak malym prostorem uvnitr v pricnem smeru (na sirku je interi...
Male pohodli vyplyvajici z nedostaku prostoru v pricnem smeru..to jako neco ve stylu Suzuki Samurai? Krome FocusuII o tridu nize (lehce bublinozni kabina) tedy muzeme zpomenout na pohodli napr. v Passatu, Vectre, Avensisu, Accordu a 100% autech nizsi stredni stridy, ktere maji vnitrni sirku jeste mensi nez tohle proklate uzke Mondeo.
Servisni naklady dieselu nejsou nijak tragicke. Respektive nejsou o nic vyssi nez u kterehokoli jineho commonrailu. Muzou vsak prekvapit nekoho, kdo si TDCi koupi na popojizdeni do obchodu nebo nekoho, kdo nevi o problematickych rocnicich, kterych v bazarech stoji plna pr...
reagovať
  1 2 3 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.