0
späť
 

diskuze k tématu: Za co vyměnit dosluhující Citroen Xantia?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 19:30, C5 je nebezpečný ve vlásenkách...
dpwagen napísal:
Vzal bych Focuse kvůli nákladům, jízdním vlastnostem. Neni totiž tak tvrdě naladěný, jak se tu píše a zároveň má bezpečné jízdní vlastnosti. On totiž vyběhaný C5 nebo kterýkoliv Francouz až hraničí s nebezpečností v obyčejné vlásence. Bohužel nastáváý trend, že lidé jsou pohodlní a chtějí měkčí auta. Renault se cenově podbízí, Citroen taky, C4 za 249.000-. je fajn. Ale to, že palubka vypadá jak hračka pro děti do tří let, už nikdo neřeší. Doporučuji se svést v nové A4 a pochopíte co tím myslím. ...
... stojíte si za svými slovy? Zvládl by jste to říci profesionálnímu moto novináři do očí? Kde jste k této (dez)informaci přišel?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 19:32, C5 nebo něco malého?
Autor odpovědi bohužel trochu mate, C5 samozřejmě není nástupce podstatně většího modelu XM, ale stejně velkého auta: Xantia. Nástupce modelu přišel až v podobě modelu C6.
Pokud váháte mezi Citroenem s hydraulickým podvozkem a "něčím jiným" tak je třeba zvážit, jestli chcete pořád velmi pohodlné auto, které se v pohodě srovná s drtivou většinou nástrah kvalitních českých vozovek a navíc automaticky vyrovnává vodorovnou polohu nebo přesednout do něčeho podstatně tvrdšího a menšího. Pokud jste nějakou dobu jezdila s Citroenem Xantia, což je auto s rozvorem 275cm, tak by vás mohla zklamat výrazně kratší kabina Fordu Focus. Chybějících 14cm někde bude poznat, nejen na prostoru v kabině, ale i na směrové stabilitě. Pokud tíhnete k Fordu, tak raději Mondeo, které je výrazně větší než Focus, ale přesto menší než Xantia. Co se táká doporučené motorizace, tak výrazně větší motor 3.0V6 má sice trochu větší spotřebu a povinné ručení, ale s větším motorem také souvisí výrazně lepší výbava a menší cena, takže nejspíše pořizovací cena C5 s motorem 3.0V6 + provoz na pár let vyjde na stejné peníze jako C5 s menším motorem a chudší výbavou, ale s menší spotřebou a levnějším ručením. Spotřeba nesouvisí ani tak s velikostí motoru jako spíše s hmotností nohy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 19:38, RE: Sarojan._eee!
David V napísal:
Já si teda nechci dělat zbytečně zle tady, ale běž si opravdu umýt hlavu od indulony, no možná i ramena. Někomu to možná imponuje, ale mě dělá zle jen když tento jev vidím. Myslím že inteligentní člověk se ohledně argumentace o sebe dokáže postarat sám a nepotřebuje nějakého přitrubovače. V tom příspěvku od Kylie vidím určitou dávku arogance a sarkasmu a myslím, že to není zcela na místě, protože ten člověk tyhle problémy mohl klidně mít. Mám pocit, že zde některým lidem chybí nadhled. Auto je j...
Jistě existují lidé, kteří někdy se svým vozem nějaké problémy zažili (jsem blondýna, NE omezená bubka). Ano to BYL sarkasmus, neboť já píši vždy pod svým jménem, tento "anonym" to samé opakuje (po x-té) pod několika jmény (dříve anonym) stále dokola...
PROTO byla má odpověď jaká byla.
Nevšiml jste si, milý Davide V(é), jak poslední dobou (razantně) stoupl počet přispěvatelů, kteří nové C5 koupili a pak se jen trápili .... a pak se tu s námi o své trápení podělit potřebu měli...? .-)
Pěkný den, Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 19:43, RE: Sarojan._eee!
Kolodмj napísal:
Já těm dieslům nerozumím, ale mám dojem, že snad Mazda má svůj diesel a že to tedy není ono HDi od PSA-Ford.
Mazda používá "svůj" diesel 2.0 (všichni teď napjatě očekávají nový 2.2 - mělo by podle prvních zpráv jít o "povedený" moderní motor ... dorazí někdy po novém roce), naftový motor 1.6 HDi "bere" přes koncernového bratra Ford
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 19:47, RE: C5 nebo něco malého?
Bozz napísal:
Autor odpovědi bohužel trochu mate, C5 samozřejmě není nástupce podstatně většího modelu XM, ale stejně velkého auta: Xantia. Nástupce modelu přišel až v podobě modelu C6.
Pokud váháte mezi Citroenem s hydraulickým podvozkem a "něčím jiným" tak je třeba zvážit, jestli chcete pořád velmi pohodlné auto, které se v pohodě srovná s drtivou většinou nástrah kvalitních českých vozovek a navíc automaticky vyrovnává vodorovnou polohu nebo přesednout do něčeho podstatně tvrdšího a menšího. Pokud jste něj...
Woooow! Takhle bych to chtěla umět napsat...
To si nedělám legraci, stručně, jasně, výstižně, není co dodat...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 20:30, RE: nerozumím...
Kylie napísal:
To je HODNĚ podivná tabulka. Tím "nejlepší" myslíte "vaše" nejoblíbenější?
PS: Rozumnější je psát konkrétní modely aut (i s konkrétním motorem). Pořadí jen dle automobilek, to je opravdu spíše jen žebříček osobních sympatií
No, je to sice totální blbost, ale když už to tam tak je-
Alfa před Volvem??? To myslím nelze ani takto zevšeobecnit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 20:40, RE: C5 nebo něco malého?
Bozz napísal:
Autor odpovědi bohužel trochu mate, C5 samozřejmě není nástupce podstatně většího modelu XM, ale stejně velkého auta: Xantia. Nástupce modelu přišel až v podobě modelu C6.
Pokud váháte mezi Citroenem s hydraulickým podvozkem a "něčím jiným" tak je třeba zvážit, jestli chcete pořád velmi pohodlné auto, které se v pohodě srovná s drtivou většinou nástrah kvalitních českých vozovek a navíc automaticky vyrovnává vodorovnou polohu nebo přesednout do něčeho podstatně tvrdšího a menšího. Pokud jste něj...
Mondeo menší než Xantia? Mondeo I bylo s Xantií víceméně rozměrově stejné (tam centimetr plus, tam mínus). Asi jste chtěl napsat Mondeo menší než C5, jenže i to kulhá, protože Mondeo od roku 2001, které přichází v úvahu je kromě výšky ve všem větší než C5.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 20:45, RE: C5 nebo něco malého?
Kolodмj napísal:
Mondeo menší než Xantia? Mondeo I bylo s Xantií víceméně rozměrově stejné (tam centimetr plus, tam mínus). Asi jste chtěl napsat Mondeo menší než C5, jenže i to kulhá, protože Mondeo od roku 2001, které přichází v úvahu je kromě výšky ve všem větší než C5.
Nebylo by lepší (než "rozpitvávat" centimetry - jde o vozy střední třídy - oba) zabývat se PODSTATOU příspěvku?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 20:52, RE: Dobrý
Kylie napísal:
To se stane, i mistr "bajkař" se může utnout ...
To je pravda, proto jste se Vy už mnohokrát utnula.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 21:06, RE: !!!
Kylie napísal:
Nechtělo by to "novou" desku? Tahle se vám "zasekává" a hraje dokola pořád to samé...
PS: Proč nikdy "nedokončíte" diskuzi (a do nové VŽDY, tím samým, přišpějete)?
PPS: Statistiky TÜV (a další podobné zdroje) považuji za serióznější, než "chlapi v hospodě u piva řikali..". Vy ne?
Kylie
To říká ta pravá
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 21:14, RE: C5
Muroň napísal:
Osle, zvu Tě na test spotřeby. Použijeme stejnou metodiku i trasu jako pan Šikl (mně to vyhovuje, na té trase bydlím). Tankovat plnou a jednou úsporně, podruhé svižně. Když bude úsporný okruh přes 4,5 platím naftu já, když pod 4,5, platíš ty. Bude-li svižný okruh přes 5,5, platím já, když pod 5,5, platíš ty. Platí?
Možná někdy až bude víc času. Nejsem pražák, mám to z ruky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 21:19, RE: Dobrý
sarojan._ napísal:
To je pravda, proto jste se Vy už mnohokrát utnula.
Trapňoučký výpad, že (když si ho přečtete teď "s odstupem" jistě to uznáte i sám)? Pokud se přehlédnu, omluvím se.. (vy NE, ani když ..)
NEpoužívám slova jako: vypatlanec, magor...
NElžu a NEvymýšlím si jako vy: ten příběh o tom jak jste si C5 koupil a na ní se sypalo co šlo...to jste (opět) trochu přehnal
NEpíši tolik gramatických chyb, jako vy...
NEodpověděl jste na jedinou otázku .-)
NEumíte odpovědět na jedinou otázku: Kolik poloh má "ruční" nastavení podvozku na C5? Jako majitel C5 si jistě pamatujete (zhruba) jak dlouho trvá přeměna podvozku z max. výšky do "jízdního" modu (Musíte /a můžete/ přitom jet jakou maximální rychlostí?). Jaký rozdíl je mezi "normal" a "sport"?
Zvládnete odpovědět alespoň na některé z otázek (každý majitel který najezdil alespoň 80.000 km s C5 najezdil si to jistojistě pamatuje , nebo alespoň na jedinou?

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 21:29, RE: C5 nebo něco malého?
Kylie napísal:
Nebylo by lepší (než "rozpitvávat" centimetry - jde o vozy střední třídy - oba) zabývat se PODSTATOU příspěvku?
Podstatou příspěvku...to říká ta pravá!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 21:30, RE: C5 nebo něco malého?
Alda napísal:
Podstatou příspěvku...to říká ta pravá!
To NEbylo příliš k věci, že? To NEbylo vůbec o autech, že?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 21:30, RE: !!!
Muroň napísal:
Jistě. Nicméně porovnání spolehlivosti CR-V a C5 podle TÜV by mohlo být docela zajímavé
Och promiňte to mne opravdu nenapadlo,jen je škoda že PSA do něj nedodal pro Hondu svůj vrcholný 2,2 HDI BI-turbo protože se jedná o nejlepší diesel na trhu a povině by jej každá automobilka měla od PSA brat a rvat do všech aut všech značek
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 21:32, RE: Sarojan._eee!
Kylie napísal:
1) Auto "nesedne" a "extrémní poruchovost" jsou 2 odlišné věci, nemyslíte? Vám, protože jste si ho koupil, evidentně "sedlo"!
2) Mně třeba "nesedne" Range Rover - to neznamená, že je to nekvalitní vůz (a snad nejsem ani "zamindrákovaná hlupačka")
3) Rádo se stalo, není zač, jsem ráda že jste spokojeni a zdrávi
4) Také mi jednou parkovací asistent "odešel" - papírovou utěrkou jsem otřela senzor a hned "přišel". Abych si ale nedělala hloupé legrácky, NENÍ to běžná závad...
No tak mě C 5 po zkušenostech s poruchovostí prostě přestala sedět.
Řešit autorizovaný servis Citroen kvůli výfuku už dneska není na místě, protože se už autem této značky nevozím. Sehnal jsem výfuk z druhovýroby od známého a ani už nevím kolik stál, bylo mi to jedno, protože auto šlo stejně z domu. S čím teď jezdím zde nebudu zatím uvádět. Není proč a nejsem zvědavý na kritiku, která vyústí v to že je stejně lepší Cé Pětka.
Co se týče té anonymity, tak já také vystupuju od prvopočátku pod tímto jménem a ne pod jiným, takže jste neměla důvod mě napadat.
Děkuji za rozhovor
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 21:40, RE: C5 nebo něco malého?
Kylie napísal:
Nebylo by lepší (než "rozpitvávat" centimetry - jde o vozy střední třídy - oba) zabývat se PODSTATOU příspěvku?
to snad neni pravda diskutuje tady zhruba pet chytrolinu a vede to nejaka potroubla spisovatelka,ktera asi celej den dela hovno,a pak pise ty svoje dlouhe romany porad dokola (uz se tesim na jeji reakci-to bude zas kecu)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 21:46, RE: !!!
vasapasa napísal:
Och promiňte to mne opravdu nenapadlo,jen je škoda že PSA do něj nedodal pro Hondu svůj vrcholný 2,2 HDI BI-turbo protože se jedná o nejlepší diesel na trhu a povině by jej každá automobilka měla od PSA brat a rvat do všech aut všech značek
Hloupý příspěvek! Co místo kritiky něco konstruktivního? Já (opakuji se, už jsem to párkrát napsala) za "nej" naftové čtyřválce považuji:
bmw 23d
psa 2.2 HDi Biturbo
honda 2.2 CTDi
Teď vy, please....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 21:47, RE: Dobrý
Kylie napísal:
Trapňoučký výpad, že (když si ho přečtete teď "s odstupem" jistě to uznáte i sám)? Pokud se přehlédnu, omluvím se.. (vy NE, ani když ..)
NEpoužívám slova jako: vypatlanec, magor...
NElžu a NEvymýšlím si jako vy: ten příběh o tom jak jste si C5 koupil a na ní se sypalo co šlo...to jste (opět) trochu přehnal
NEpíši tolik gramatických chyb, jako vy...
NEodpověděl jste na jedinou otázku .-)
NEumíte odpovědět na jedinou otázku: Kolik poloh má "ruční" nastavení podvozku na C...
No když se tak koukám na Váš rozhovor řekl bych že má pravdu sarojan. A pochybuju že se pokaždý omluvíš za chybu, to by si se svou povahou neudělala. Myslet si o sobě že seš hvězda to umíš dokonale.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 21:49, RE: C5 nebo něco malého?
baworak napísal:
to snad neni pravda diskutuje tady zhruba pet chytrolinu a vede to nejaka potroubla spisovatelka,ktera asi celej den dela hovno,a pak pise ty svoje dlouhe romany porad dokola (uz se tesim na jeji reakci-to bude zas kecu)
Mám si (také) sehnat "kámoše", aby mne podpořil? Nebo to raději rovnou napsat sama pod jinou "přezdívkou"?
PS: Zkuste něco ke článku, nebo alespoň k autům obecně!
reagovať
  1 ... 4 5 6 ... 18


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.