Koloss napísal:
Nekritizuju vás, ale testy, kterýma se oháníte. Vydávat výsledky brzdných zkoušek pneumatik za výsledky vozidla, na nichž jsou nasazeny, to je prostě matení veřejnosti. Testy pneumatik se provádějí sólo na brzdných stolicích, nikoli na autech přímo. Pokud chtěl někdo porovnat auta, měl je obout na stejné gumy. Žárovka H1 se rozptylem svých vlastností neblíží rozptylu vlastností pneumatik (i když u nich se taky dělají testy). Když vám praskne žárovka, zajdete do nejbližší mototechny a koupíte si ...
..link by nebyl, já trošičku starší ročník a ještě tištěné zdroje používám - Testrjahrbuch Auto moto und sport - jak jsem napsala - to nebyl vtip, či nějaká "klička".
To přeci NENí průser! Jak by jste testy aut dělal? Nebo pneu jiné použil a vše jiné původní nechal ,-)
V pneu to NEbude, bmw (např.) na stejných lepších výsledků dosáhlo - co s tím teď?
Sebe řadíte VELMi vysoko - tak to alespoň působí! U testu organizovaného AMS byli i zástupci jiných redakcí (mj i zahraničních od británie přes norsko po ...) - mám vaši větu o "špatné práci" chápat, že LÉPE by jste vy, Kolossi, test zorganizoval? Jak by jste to s těmi pneu tedy udělal?
K žárovkám - se stejnými žárovkami např. Alfa druhá v testu skončila - co navrhujete - dle testu je mizi "svítivostí" těchto vozidel docela RAZANTNÍ rozdíl (žárovky všem stejné dáme - ono to v praxi ani nejde, že? - nebo co s tím.-)
Třeba opravdu blond bubka, NIČEMU nerozumějící, statistiky nechápající, kombinovat a analyzovat neumějící budu - NEBO jste vy nesmyslně sebevědomý, občas arogantní, chyby nepřipouštějící, přehnaně domýšlivý, někdy docela drzý (kolikpak vám asi tak bude?), místy snad až nadutý, nedůtklivý sameček - to je také varianta .-)
Co z toho je blíže "realitě" ,-)
Mimochodem, tak jako jste v příspěvku bozze "stodolu" netrefil a mne velmi tvrdě kritizoval (prý za to, že jsem "mlžila" - co asi?; a jeho NEopravila - ten je také povedený, ten patří k vaším "nejlepším" .-) "utekli" jsme od PODSTATY ohledně Mondeo - tedy pár cm a mm ve vnějších rozměrech - opradu to vidíte jako TAK zásadní (bmw test vyhrálo, a je menší, dokonce i vevnitř!)? Koukala jsem se na vaše příspěvky a MNOHEM větší bláboly nesmysly necháváte být. Tuhle vskutku NEdůležitou věc jste "dramaticky" obhajoval a navíc NE vůči autorovi příspěvku ale z jakéhosi záhadného (pročpak vlastně .-) důvodu jste JEN mne za to kritizoval (ostatně autor NEzmiňuje KTERÉ rozměry má na mysli - třeba to nebyly vnější rozměry vozu .-)
Ohledně mondeo (vaše "vidím jako nadprůměr" se relativně shodneme - já dám více na podvozek a motor, než na vnější tvary apod.). V dnešní době však u tohoto typu vozu naftové agregáty převažují (někde i docela dramaticky u některých modelů i přes 90%!), takže ty poněkud více problémové agregáty v praxi docela asi vadily - nechci vás "trápit" - tak to prostě je (ale na druhou stranu, z "věrohodných" zdrojů mám, že já se statistikami "neumím", co znamenají nejmenší potuchu nemám - takže ...). Já "bubka" bych to s tou statistikou "vykombinovala", že problémové diesel agregáty docela problém (celkově) pro mondeo byly - ale raději se Kolosse zeptám .-) on mi to jistě vysvětlí (ostatně při testu - stejné pneu /a NIC JINÉHO/ mi to "vysvětli"... to on s testy a statistikami pracovat evidentně umí - vždyť je to taky chlapeček a já holčička - to dá rozum, že by více "fik-fik" býti měl!
Jo abych vás ještě maličko potrápila, myslím že rozdíl v testu reflektorů (žárovek .-) byl větší než v brzdné dráze ... (no aby jste to pochopil, jiný výrobce ze STEJNÉ žárovky o HODNĚ více "vydoloval"
Myslím, že o pneu a jejich důležitosti jsme tu nedávno diskutovali, nemám pocit že by tento váš příspěvek byl nějak "obsažnější" "informativnější" "konkrétnější" než ten můj původní - pokud u fordu opravdu použili pneu, které k vozu "nepasují" - jsou to idioti - nelze jinak než hodnotit CELÝ vůz! To by jste také mohl v jiných vozech vyměnit tlumiče a stabilizátory a ... za ty co jsou v mondeo (když má dobře hodnocený podvozek) ... nebo KDE by jste se VY při "nápravě" oné "špatně odvedené práce" mezinárodního týmu zastavil?
Nejsem rozená češka, ale myslím že "meritU" věci se říká, ne "meritA"
Ano shodneme se, že NĚKTERÉ testy jsou NEdůvěryhodné. Již pár let (tipla bych že o nějaký ten týden déle než vy) se o toto zajímám, v prostředí se pohybuji. Ostatně ohledně (zcela opačného) testu C5 jsem zrovna dnes odkaz dala. Který je pravdivý, toť otázka (1x britský, 1x německý versus 2x český) - nejde ale o "národnost" - prostě rozdíly tu jsou.
Ten kdo s daty pracovat a analyzovat je umí, ten si časem cestu najde a (jakž takž) pozná, kdy pravda a kdy nesmysl se píše - já dříve nejraději britské Evo měla - to snad už ani nevychází, rozhodně jsem ho dlouho nikde neviděla.
Proč by se nesrovnála zadokolka s předokolkou i čtyřkolkou? Každé má své a v tomto případě šlo o vozy střední třídy. Klidně lze srovnat Octavii s Lexus IS - stojí skoro stejně (i když to jsou hoooodně rozdílné vozy).
Našel jste závažné prohřešky - to je opravdu váš blud (nebo je, prosím, ještě jednou definujte) v prostředí se dvě desítky let pohybuji a nějak se mi věřit nechce, že vše a všichni to co vy sám zatím nepochopili - a celá ta léta vše
špatně dělali (taková možnost jistě existuje, ale velká NEbude, že?)
Obout vozy do stejných pneu je přeci holé šílenství! Mimochodem - do jakých? Vůz je tisíce a tisíce kilometrů testován jednotlivé součástky (včetně pneu) jsou při konstrukci porovnávány zvažovány ze všech ohledů - vy jste se "zasekl" u pneu, ale stejný vliv na chování vozu mají třeba ony tlumiče a komponenty brzdné soustavy - ty už by jste nechal všude stejné?
Vám se jen ustoupit nechce, tak to je, takže mírně postpubertální věk odhaduji - 23-25? Budete alespoň v tomhle "chlap s gulama" a přiznáte pravdu?