0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Focus C-Max a spotřeba oleje

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, oleje, aditiva, německá vozidla
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Pondelok 19.01.2015 19:12, Spotřeba oleje
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady

P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 19.01.2015 22:46, RE: Spotřeba oleje
pepe23 napísal:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za radyP.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.


Tak to je bohatá směs jak vyšitá, proto vysoké obsahy hořlaviny a nízké lambda.To je skoro na generálku. To mohou být zapečené kroužky, ztvrdlá gufera, problém s PCV. Hlava nevím, jestli může mít vliv na spotřebu oleje, to spíš chladicí vody. Pokud to lze ještě reklamovat, určitě bych šel touto cestou. Druhá možnost je sehnat jiný motor a nejdražší bych tady očekával generálku tohoto, protože jestli bude nový výbrus, písty, kroužky, těsnění pod hlavu, rozvody a sem tam nějaký zdvihátko, zabroušení ventilu apod. tak to bude balík.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 20.01.2015 08:24, Spotřeba oleje.
Bohužel to je auto z Francie kupovaný přes bazar a tam asi nepochodím s reklamací. V servisu ford mi řikaly že prý by stačilo překroužkovat a gufera. Přitom motor jede potichu, sílu má taky a nehulí to z výfuku. Takže kdo ví co s tím udělal v té Francii i když to bylo servisovaný. Děkuji za odpovědi a rady.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 20.01.2015 08:49, RE: Spotřeba oleje.
pepe23 napísal:
Bohužel to je auto z Francie kupovaný přes bazar a tam asi nepochodím s reklamací. V servisu ford mi řikaly že prý by stačilo překroužkovat a gufera. Přitom motor jede potichu, sílu má taky a nehulí to z výfuku. Takže kdo ví co s tím udělal v té Francii i když to bylo servisovaný. Děkuji za odpovědi a rady.


To v ideálním případě, ale skutečný stav se pozná, až se motor otevře.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Utorok 20.01.2015 09:38, RE: Spotřeba oleje.
David V napísal:
pepe23 napísal:
Bohužel to je auto z Francie kupovaný přes bazar a tam asi nepochodím s reklamací. V servisu ford mi řikaly že prý by stačilo překroužkovat a gufera. Přitom motor jede potichu, sílu má taky a nehulí to z výfuku. Takže kdo ví co s tím udělal v té Francii i když to bylo servisovaný. Děkuji za odpovědi a rady.
To v ideálním případě, ale skutečný stav se pozná, až se motor otevře.


zkoušel někdo Castrol GTX 15W 40 High Mileage? mám na ten olej výborné reference právě co se týká motorů se zvýšenou spotřebou oleje.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 20.01.2015 12:16, RE: Spotřeba oleje.
tomaskrtek napísal:
David V napísal:
pepe23 napísal:
Bohužel to je auto z Francie kupovaný přes bazar a tam asi nepochodím s reklamací. V servisu ford mi řikaly že prý by stačilo překroužkovat a gufera. Přitom motor jede potichu, sílu má taky a nehulí to z výfuku. Takže kdo ví co s tím udělal v té Francii i když to bylo servisovaný. Děkuji za odpovědi a rady.
To v ideálním případě, ale skutečný stav se pozná, až se motor otevře.
zkoušel někdo Castrol GTX 15W 40 High Mileage? mám na ten olej výborné reference právě co se týká motorů se zvýšenou spotřebou oleje.



kamoš mechanik neměl 5w30 tak jsme tam nalili 5W40 od castrolu. Tak sem zvědavej kolik zmizne oleje.
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Utorok 20.01.2015 13:15, RE: Spotřeba oleje.
pepe23 napísal:
Bohužel to je auto z Francie kupovaný přes bazar a tam asi nepochodím s reklamací. V servisu ford mi řikaly že prý by stačilo překroužkovat a gufera. Přitom motor jede potichu, sílu má taky a nehulí to z výfuku. Takže kdo ví co s tím udělal v té Francii i když to bylo servisovaný. Děkuji za odpovědi a rady.


No ten kdo s tím jezdil ve francii s tím nemusel udělat nic, stačí, že s tím najel 400-500tkm dal to do proti účtu a tady to někdo prodal se 150 a hustým olejem a ted to žere olej. těsnění pod hlavou je blbost, ale když se sundá hlava, tak ho budete dělat stejně i se srovnáním hlavy. Jsou 2 možnosti: A GO tzn, hlava dolů přebroušení ventilů srovnání klavy, nové gufera, písty, ven překroužkovat složit a za cca 20tis od dobrého,ale neautorizovaného servisu odjíždět a doufat a dávat olej, co tam patří, B koupit straší motor a za cca 25tis mít opět vyřešeno a doufat, že jste koupil motor v lepším stavu.
Já volil možnost B a starý motor jsem prodal na ND, s tím, že jsem koupil na díly celé a auto a už se mi zaplatilo, když mě nabourali.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Utorok 20.01.2015 14:14, RE: Spotřeba oleje.
BMW528i napísal:
pepe23 napísal:
Bohužel to je auto z Francie kupovaný přes bazar a tam asi nepochodím s reklamací. V servisu ford mi řikaly že prý by stačilo překroužkovat a gufera. Přitom motor jede potichu, sílu má taky a nehulí to z výfuku. Takže kdo ví co s tím udělal v té Francii i když to bylo servisovaný. Děkuji za odpovědi a rady.
No ten kdo s tím jezdil ve francii s tím nemusel udělat nic, stačí, že s tím najel 400-500tkm dal to do proti účtu a tady to někdo prodal se 150 a hustým olejem a ted to žere olej. těsnění pod hlavou je blbost, ale když se sundá hlava, tak ho budete dělat stejně i se srovnáním hlavy. Jsou 2 možnosti: A GO tzn, hlava dolů přebroušení ventilů srovnání klavy, nové gufera, písty, ven překroužkovat složit a za cca 20tis od dobrého,ale neautorizovaného servisu odjíždět a doufat a dávat olej, co tam patří, B koupit straší motor a za cca 25tis mít opět vyřešeno a doufat, že jste koupil motor v lepším stavu. Já volil možnost B a starý motor jsem prodal na ND, s tím, že jsem koupil na díly celé a auto a už se mi zaplatilo, když mě nabourali.

celej motor se dá v Polsku koupit za cca 2-3.000,- zlotých, tedy do 20ti tisíc Kč. asi bych šel raději touto cestou a koupil kompletní motor s příslušenstvím které mi zbyde.
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Utorok 20.01.2015 15:58, RE: Spotřeba oleje.
tomaskrtek napísal:
BMW528i napísal:
pepe23 napísal:
Bohužel to je auto z Francie kupovaný přes bazar a tam asi nepochodím s reklamací. V servisu ford mi řikaly že prý by stačilo překroužkovat a gufera. Přitom motor jede potichu, sílu má taky a nehulí to z výfuku. Takže kdo ví co s tím udělal v té Francii i když to bylo servisovaný. Děkuji za odpovědi a rady.
No ten kdo s tím jezdil ve francii s tím nemusel udělat nic, stačí, že s tím najel 400-500tkm dal to do proti účtu a tady to někdo prodal se 150 a hustým olejem a ted to žere olej. těsnění pod hlavou je blbost, ale když se sundá hlava, tak ho budete dělat stejně i se srovnáním hlavy. Jsou 2 možnosti: A GO tzn, hlava dolů přebroušení ventilů srovnání klavy, nové gufera, písty, ven překroužkovat složit a za cca 20tis od dobrého,ale neautorizovaného servisu odjíždět a doufat a dávat olej, co tam patří, B koupit straší motor a za cca 25tis mít opět vyřešeno a doufat, že jste koupil motor v lepším stavu. Já volil možnost B a starý motor jsem prodal na ND, s tím, že jsem koupil na díly celé a auto a už se mi zaplatilo, když mě nabourali.
celej motor se dá v Polsku koupit za cca 2-3.000,- zlotých, tedy do 20ti tisíc Kč. asi bych šel raději touto cestou a koupil kompletní motor s příslušenstvím které mi zbyde.


Nechy být zlým prorokem,ale myslím že motor se myslí holý (bez starteru alternátoru, klima kompresoru sání, převodovky spojky atd), ale to se všechno přeskládá ze starého motoru. cena práce je cca 5000kč, já tenkrát platil asi 14000, ale to jsem dovezl 2 auta a odjel s jedním a druhé za ním měl na vleku složené, jen bez motoru a ještě se dávaly nové náplně filtry silentbloky atd
Výhoda této varianty je, že se dá prodat starý motor.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Utorok 20.01.2015 20:47, RE: Spotřeba oleje.
BMW528i napísal:
tomaskrtek napísal:
BMW528i napísal:
pepe23 napísal:
Bohužel to je auto z Francie kupovaný přes bazar a tam asi nepochodím s reklamací. V servisu ford mi řikaly že prý by stačilo překroužkovat a gufera. Přitom motor jede potichu, sílu má taky a nehulí to z výfuku. Takže kdo ví co s tím udělal v té Francii i když to bylo servisovaný. Děkuji za odpovědi a rady.
No ten kdo s tím jezdil ve francii s tím nemusel udělat nic, stačí, že s tím najel 400-500tkm dal to do proti účtu a tady to někdo prodal se 150 a hustým olejem a ted to žere olej. těsnění pod hlavou je blbost, ale když se sundá hlava, tak ho budete dělat stejně i se srovnáním hlavy. Jsou 2 možnosti: A GO tzn, hlava dolů přebroušení ventilů srovnání klavy, nové gufera, písty, ven překroužkovat složit a za cca 20tis od dobrého,ale neautorizovaného servisu odjíždět a doufat a dávat olej, co tam patří, B koupit straší motor a za cca 25tis mít opět vyřešeno a doufat, že jste koupil motor v lepším stavu. Já volil možnost B a starý motor jsem prodal na ND, s tím, že jsem koupil na díly celé a auto a už se mi zaplatilo, když mě nabourali.
celej motor se dá v Polsku koupit za cca 2-3.000,- zlotých, tedy do 20ti tisíc Kč. asi bych šel raději touto cestou a koupil kompletní motor s příslušenstvím které mi zbyde.
Nechy být zlým prorokem,ale myslím že motor se myslí holý (bez starteru alternátoru, klima kompresoru sání, převodovky spojky atd), ale to se všechno přeskládá ze starého motoru. cena práce je cca 5000kč, já tenkrát platil asi 14000, ale to jsem dovezl 2 auta a odjel s jedním a druhé za ním měl na vleku složené, jen bez motoru a ještě se dávaly nové náplně filtry silentbloky atd Výhoda této varianty je, že se dá prodat starý motor.


za 3.000 je kompletní. už jsem dovezl z PL pár motorů, zásadně beru jen kompletní, ono se to hodí
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 21.01.2015 08:39, Spotřeba oleje
Opravte mně jestli to tak být nemůže. Nevím jak auto stálo dlouho ve Francii v bazaru než ho dovezli do ČR. Tady byl chvilku. Proto si myslím že stvrdly gufera na ventilech a jak jsem s autem začal jezdit a brzdil jsem přes motor tak se ty gufera rozpadly. Připomínám mám ford forcus c-max 1.8 90 kw rv 2005 benzin a dolejval jsem po cca 3 000 cca 3 litry oleje.

P.S. Pístní kroužky budou dobré si myslím.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 21.01.2015 09:04, RE: Spotřeba oleje
pepe23 napísal:
Opravte mně jestli to tak být nemůže. Nevím jak auto stálo dlouho ve Francii v bazaru než ho dovezli do ČR. Tady byl chvilku. Proto si myslím že stvrdly gufera na ventilech a jak jsem s autem začal jezdit a brzdil jsem přes motor tak se ty gufera rozpadly. Připomínám mám ford forcus c-max 1.8 90 kw rv 2005 benzin a dolejval jsem po cca 3 000 cca 3 litry oleje.P.S. Pístní kroužky budou dobré si myslím.


No zas to není tak starý auto, aby se mu tohle stalo... jsou mnohem starší auta, co tak velkou spotřebu nemají. Nemá cenu špekulovat, musí se to otevřít nebo koupit jiný motor.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 21.01.2015 09:12, RE: Spotřeba oleje
David V napísal:
pepe23 napísal:
Opravte mně jestli to tak být nemůže. Nevím jak auto stálo dlouho ve Francii v bazaru než ho dovezli do ČR. Tady byl chvilku. Proto si myslím že stvrdly gufera na ventilech a jak jsem s autem začal jezdit a brzdil jsem přes motor tak se ty gufera rozpadly. Připomínám mám ford forcus c-max 1.8 90 kw rv 2005 benzin a dolejval jsem po cca 3 000 cca 3 litry oleje.P.S. Pístní kroužky budou dobré si myslím.
No zas to není tak starý auto, aby se mu tohle stalo... jsou mnohem starší auta, co tak velkou spotřebu nemají. Nemá cenu špekulovat, musí se to otevřít nebo koupit jiný motor.


Je jasný že bez otevření motoru jsou to dohady co by to mohlo být. Auto mělo najeto při koupit 87 500 a teť je tam 91 000. Hold jsem měl pech na motor než na celý auto. To je krásně zchovalý, jako nový, je ten motor no.
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Streda 21.01.2015 09:30, RE: Spotřeba oleje.
tomaskrtek napísal:
BMW528i napísal:
tomaskrtek napísal:
BMW528i napísal:
pepe23 napísal:
Bohužel to je auto z Francie kupovaný přes bazar a tam asi nepochodím s reklamací. V servisu ford mi řikaly že prý by stačilo překroužkovat a gufera. Přitom motor jede potichu, sílu má taky a nehulí to z výfuku. Takže kdo ví co s tím udělal v té Francii i když to bylo servisovaný. Děkuji za odpovědi a rady.
No ten kdo s tím jezdil ve francii s tím nemusel udělat nic, stačí, že s tím najel 400-500tkm dal to do proti účtu a tady to někdo prodal se 150 a hustým olejem a ted to žere olej. těsnění pod hlavou je blbost, ale když se sundá hlava, tak ho budete dělat stejně i se srovnáním hlavy. Jsou 2 možnosti: A GO tzn, hlava dolů přebroušení ventilů srovnání klavy, nové gufera, písty, ven překroužkovat složit a za cca 20tis od dobrého,ale neautorizovaného servisu odjíždět a doufat a dávat olej, co tam patří, B koupit straší motor a za cca 25tis mít opět vyřešeno a doufat, že jste koupil motor v lepším stavu. Já volil možnost B a starý motor jsem prodal na ND, s tím, že jsem koupil na díly celé a auto a už se mi zaplatilo, když mě nabourali.
celej motor se dá v Polsku koupit za cca 2-3.000,- zlotých, tedy do 20ti tisíc Kč. asi bych šel raději touto cestou a koupil kompletní motor s příslušenstvím které mi zbyde.
Nechy být zlým prorokem,ale myslím že motor se myslí holý (bez starteru alternátoru, klima kompresoru sání, převodovky spojky atd), ale to se všechno přeskládá ze starého motoru. cena práce je cca 5000kč, já tenkrát platil asi 14000, ale to jsem dovezl 2 auta a odjel s jedním a druhé za ním měl na vleku složené, jen bez motoru a ještě se dávaly nové náplně filtry silentbloky atd Výhoda této varianty je, že se dá prodat starý motor.
za 3.000 je kompletní. už jsem dovezl z PL pár motorů, zásadně beru jen kompletní, ono se to hodí


je to možné já raději kupoval celé auto, to se taky hodí :D , nebo jsem sehnal jen motor tady u nás, pokud je nastrojenej za 3000zl, tak to bych tak udělal, je to pak mín práce a dá se rozprodat starej i s příslušenstvím, nebo mít náhradní altik, a tak...
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Streda 21.01.2015 09:39, RE: Spotřeba oleje
pepe23 napísal:
David V napísal:
pepe23 napísal:
Opravte mně jestli to tak být nemůže. Nevím jak auto stálo dlouho ve Francii v bazaru než ho dovezli do ČR. Tady byl chvilku. Proto si myslím že stvrdly gufera na ventilech a jak jsem s autem začal jezdit a brzdil jsem přes motor tak se ty gufera rozpadly. Připomínám mám ford forcus c-max 1.8 90 kw rv 2005 benzin a dolejval jsem po cca 3 000 cca 3 litry oleje.P.S. Pístní kroužky budou dobré si myslím.
No zas to není tak starý auto, aby se mu tohle stalo... jsou mnohem starší auta, co tak velkou spotřebu nemají. Nemá cenu špekulovat, musí se to otevřít nebo koupit jiný motor.
Je jasný že bez otevření motoru jsou to dohady co by to mohlo být. Auto mělo najeto při koupit 87 500 a teť je tam 91 000. Hold jsem měl pech na motor než na celý auto. To je krásně zchovalý, jako nový, je ten motor no.


těm km nevěřím, to by to auto bylo i v té francii sakra drahé, nebo by tam nestálo dlouho. u bmw mi m52, které obecně berou olej, spoustě lidí i litr na 1000, bere litr na 12000km, motor má najeto 230tkm, auto xy nikdo neví,ale kupoval jsem ho se 160 :D motor jsem měnil ze stejného důvodu - 1l olej na 1000km.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 21.01.2015 09:49, RE: Spotřeba oleje
BMW528i napísal:
pepe23 napísal:
David V napísal:
pepe23 napísal:
Opravte mně jestli to tak být nemůže. Nevím jak auto stálo dlouho ve Francii v bazaru než ho dovezli do ČR. Tady byl chvilku. Proto si myslím že stvrdly gufera na ventilech a jak jsem s autem začal jezdit a brzdil jsem přes motor tak se ty gufera rozpadly. Připomínám mám ford forcus c-max 1.8 90 kw rv 2005 benzin a dolejval jsem po cca 3 000 cca 3 litry oleje.P.S. Pístní kroužky budou dobré si myslím.
No zas to není tak starý auto, aby se mu tohle stalo... jsou mnohem starší auta, co tak velkou spotřebu nemají. Nemá cenu špekulovat, musí se to otevřít nebo koupit jiný motor.
Je jasný že bez otevření motoru jsou to dohady co by to mohlo být. Auto mělo najeto při koupit 87 500 a teť je tam 91 000. Hold jsem měl pech na motor než na celý auto. To je krásně zchovalý, jako nový, je ten motor no.
těm km nevěřím, to by to auto bylo i v té francii sakra drahé, nebo by tam nestálo dlouho. u bmw mi m52, které obecně berou olej, spoustě lidí i litr na 1000, bere litr na 12000km, motor má najeto 230tkm, auto xy nikdo neví,ale kupoval jsem ho se 160 :D motor jsem měnil ze stejného důvodu - 1l olej na 1000km.


Problém je ten že neprojdu na emisích hlavně při zvýšených otáčkach je to úplně vháji.
Auto jsem koupil za 125 000 Kč a podle diagnostiky kilometry sedí.
reagovať
free78
počet príspevkov300
dátum registrácie19.09.2008
Streda 21.01.2015 10:10, RE: Spotřeba oleje
pepe23 napísal:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.


Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.
Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.
Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.

To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 21.01.2015 10:20, RE: Spotřeba oleje
free78 napísal:
pepe23 napísal:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být. Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty. Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.


Chybu to ukazovalo U 1900 to je jediné co to ukázalo jinak nic a hodnoty teplot byly OK. Projistotu to napichnu ještě jednou.
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Streda 21.01.2015 11:13, RE: Spotřeba oleje
pepe23 napísal:
BMW528i napísal:
pepe23 napísal:
David V napísal:
pepe23 napísal:
Opravte mně jestli to tak být nemůže. Nevím jak auto stálo dlouho ve Francii v bazaru než ho dovezli do ČR. Tady byl chvilku. Proto si myslím že stvrdly gufera na ventilech a jak jsem s autem začal jezdit a brzdil jsem přes motor tak se ty gufera rozpadly. Připomínám mám ford forcus c-max 1.8 90 kw rv 2005 benzin a dolejval jsem po cca 3 000 cca 3 litry oleje.P.S. Pístní kroužky budou dobré si myslím.
No zas to není tak starý auto, aby se mu tohle stalo... jsou mnohem starší auta, co tak velkou spotřebu nemají. Nemá cenu špekulovat, musí se to otevřít nebo koupit jiný motor.
Je jasný že bez otevření motoru jsou to dohady co by to mohlo být. Auto mělo najeto při koupit 87 500 a teť je tam 91 000. Hold jsem měl pech na motor než na celý auto. To je krásně zchovalý, jako nový, je ten motor no.
těm km nevěřím, to by to auto bylo i v té francii sakra drahé, nebo by tam nestálo dlouho. u bmw mi m52, které obecně berou olej, spoustě lidí i litr na 1000, bere litr na 12000km, motor má najeto 230tkm, auto xy nikdo neví,ale kupoval jsem ho se 160 :D motor jsem měnil ze stejného důvodu - 1l olej na 1000km.
Problém je ten že neprojdu na emisích hlavně při zvýšených otáčkach je to úplně vháji. Auto jsem koupil za 125 000 Kč a podle diagnostiky kilometry sedí.


no to je jasný, že na diagnostice to ukáže to co je na budíku, pokud to nestáčel nějakej idiot. ty km se přenastaví i v jednotkách a pak to na diagnostice nepoznáš. když to bude mít dálničních 300tkm, tak to bude taky jako nový, ale motor už bude vypadat takhle.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 21.01.2015 11:20, RE: Spotřeba oleje
BMW528i napísal:
pepe23 napísal:
BMW528i napísal:
pepe23 napísal:
David V napísal:
pepe23 napísal:
Opravte mně jestli to tak být nemůže. Nevím jak auto stálo dlouho ve Francii v bazaru než ho dovezli do ČR. Tady byl chvilku. Proto si myslím že stvrdly gufera na ventilech a jak jsem s autem začal jezdit a brzdil jsem přes motor tak se ty gufera rozpadly. Připomínám mám ford forcus c-max 1.8 90 kw rv 2005 benzin a dolejval jsem po cca 3 000 cca 3 litry oleje.P.S. Pístní kroužky budou dobré si myslím.
No zas to není tak starý auto, aby se mu tohle stalo... jsou mnohem starší auta, co tak velkou spotřebu nemají. Nemá cenu špekulovat, musí se to otevřít nebo koupit jiný motor.
Je jasný že bez otevření motoru jsou to dohady co by to mohlo být. Auto mělo najeto při koupit 87 500 a teť je tam 91 000. Hold jsem měl pech na motor než na celý auto. To je krásně zchovalý, jako nový, je ten motor no.
těm km nevěřím, to by to auto bylo i v té francii sakra drahé, nebo by tam nestálo dlouho. u bmw mi m52, které obecně berou olej, spoustě lidí i litr na 1000, bere litr na 12000km, motor má najeto 230tkm, auto xy nikdo neví,ale kupoval jsem ho se 160 :D motor jsem měnil ze stejného důvodu - 1l olej na 1000km.
Problém je ten že neprojdu na emisích hlavně při zvýšených otáčkach je to úplně vháji. Auto jsem koupil za 125 000 Kč a podle diagnostiky kilometry sedí.
no to je jasný, že na diagnostice to ukáže to co je na budíku, pokud to nestáčel nějakej idiot. ty km se přenastaví i v jednotkách a pak to na diagnostice nepoznáš. když to bude mít dálničních 300tkm, tak to bude taky jako nový, ale motor už bude vypadat takhle.


Popravdě nevím na čem jsem. Mám tolik názorů a tolik rad. Jenomže kdyby se shodli na jednom. Mám několik tipů co by to mohlo být. Jestli překroužkovat motor a přetěsnit celou hlavu nebo jenom tu hlavu. Toť otázka
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.