anonym napísal:
S Tipem mám celkem bohaté zkušenosti.
K tomu pozinku - u tipa odejdou první lemy zadních blatníků a podlaha včetně zadních podběhů. To je první místo, kam bych se při koupi podíval - pod koberec do kufru. Dále vám uhnije vpředu takový plechový nosník, který drží plastový podběh kola a přední nárazník. Naopak dveře reznou málokdy, víko od kufru je plastové. Auta, co jsou už dlouho registrovaná v ČR budou mít s korozí již potíže. Pokud ne, tak se jim dostalo mimořádné péče nebo jezdila minimálně ...
téměř naprostý souhlas. Vlastnil jsem Tipo přesně dva roky (od jedné do druhé STK) a drobnćh závad elektroinstalace bylo nespočítaně. Pro kutily NO problém, ale pro mě -automobilového takřka analfabeta často neřešitelný problém. A tak bylo auto někdy častěji v servisu než na cestě. Konkrétně jsem měl 1,6 benzín DGT a problémy za dva roky- nefunkční blinkry, nefunkční stěrače (přední a pak i zadní), odešlo vyhřívání zadního kna, pokaźené el. ovládání okna u spolujezdce, odešel startér.
Nesouhlasím s téměř bezproblémovou DGT palubkou. Konkrétně jsem mél problém především v létě, když se do palubky opřelo slunce. Ukazatel rchlosti zaćal skákat a tak jsem jel v obci asi 60 km/h a najednou údaj 220, pak 15, pak 140... Docelaćastý problém.
Co se koroze týče- na oko auto nerezlo nikde, ale když jsem vjel na STK na rampu, tak tam mechanika málem trefil šlak. Technickou jsem dostal na dojezd a po spočítání ceny opravy (asi 20k šlo auto na inzerát na ND.
Suma sumárum- pokud se Tipo nekazilo, bylo to super auto- prostorné, nic moc nežralo, motorově ideál. No, ale ty mouchy...