anonym napísal:
Asi máme rovnaké myslenie. Aj ja som mal Xantiu 1,9D, potom II. Activu 2,9i a teraz II.C5 Break 2,0i. Tú Activu som roztrieskal keď mala 270.000km. Čelný náraz do Avie bez brzdenia cca 80-90 km/hod. Nič sa mne ani dcére nestalo, a to sme neboli pripútaní. Tak neviem čo merali v NCAP. Už je tomu tri a pol roka a je mi za ňou stále viac a viac smutno. Dokonca uvažujem, že si nejakú ojazdenú kúpim. Fantastický motor, aktivný podvozok. Jazdné vlastnosti sa nedajú opísať. To treba zažiť za volantom....
No tak tomu, že někdo naboural v 80-90 čelně nepřipoutanej, navíc v Xantii a NIC se mu nestalo, může věřit jenom debil nebo tříletý dítě. Jestli to nebylo spíš tak, že oba jeli 40 na tachometru, a pán tady jaksi "zapoměl" poznamenat, že rychlosti sečetl. Že se xantie zmuchlá do hromádky šrotu po nárazu na patník, je obecně známo. Proto jsem si jí taky před pár lety nekoupil, i když se mi moc líbila, byla to 2,1 TDa docela slušně jela, navíc parádní výbava. Ale další důvod proč jsem jí nakonec nechtěl byl, že nemá seřiditelnej volant, tak člověk buď musí mít ruce jako orangután, nebo mít kolena pod bradou