Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech
0
späť
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 21:44, RE: 3.0 V6
anonym napísal:
Ocenuju,že se aktivně zúčastnujete diskuze a reagujete na všechny dotazy.
Ten rozdíl 3/4 mil se mi nák nezdá. (pravda-kupovat jsem to nebyl). Ale kolik mohl stát ten Citroen?- milion? a v té době 330i? Ceníková cena je 1,1mil. Dobře-s tou výbavou vím,že to tak je jak říkáte,la že by to naskočilo o tolik....
Nehledě na to jaká je dnes zůstatková cena toho vašeho auta a kolik by dnes stála tříletá 330.
A co teprve výkonové porovnání parametrů těch aut...
S tou zůstatkovou cenou máte pravdu. Třílitrovou kupku BMW jsem zkoušela a jezdí výborně a nechápejte to zle, ale motor mne malinko zklamal. Je výborný, ale čekala jsem ještě víc. V praxi je rozdíl menší než to působí na papíře (to je stále ono objem ničím nenahradíš, mnohem větší rozdíl je mezi třeba dvoulitrem a třílitrem ,než mezi byť skvělým BMW 3.0 a už zastaralým 3.0 od Citroenu. Rozdíl ve výbavě je až brutální. U Citroenu máte za milion absolutně totálně vše nač pomyslíte včetně pár sympatických funkcí o kterých se zmiňuji v článku, včetně pětileté záruky (nebo 150 000 km). Od BMW stojí za hřích až 335i, ale se slušnou výbavou to je už hrozně peněz a to znamená i daleko dražší pojištění a servis a v praxi to bude spíš dvě C5 nebo jedno BMW. (i tak je prima na 335i alespoň myslet). A pak soukromý důvod, asi trochu související s věkem, to kupátko svádí jezdit rychle, kdežto v C5 si ve 160ti jen tak pluji krajinou, motor brumlá něco přes 3000 otáček atd., prostě pohoda, je-li chuť či potřeba i dostatečně vysoká rychlost a pružnost za "málo" peněz.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 21:49, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
HAHA tak tomu se můžu leda vysmát Xsara VTS nejrychlejší 2ltr na planetě v roce 97? No tak to asi nepotkal v tý době můj ubohý Opel kadett 2.0 Gsi 16V verze pro itálii cca 180PS, můžu potvrdit,že by mě leda mohl koukat na zadek (navíc ověřených 248km/h) a kamarád v té době Opel calibra 2.0 Turbo-téměř nové auto,6ti kvalt,tak o tom už radši nemluvím, další kámoš Peugeot 205 1,9.16V GTi, VTS není špatné auto,ale rozhodně najde pokořitele!!
Mohu odkázat na velký přehledný test tehdejších 8mi nelepších hot hatchů v respektovaném německém Auto-moto-sport. Ale třeba tomu rozumíte lépe. Ostatně pokud vpomínáte (nebo si najdete) Xsara tehdy roky vládla světové rallye, ostatně Seb Loeb jezdí s Citroeny dodnes.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 21:49, RE: frantíci
anonym napísal:
Srovnáváme nesrovnatelné. Oktávka je auto nižší střední třídy, na odpovídajícím podvozku s odpovídající velikosti. Pouze v česku je řazena výš, kam prostě nepatří. Délku nahání velkým kufrem. Velmi důležitým parametrem rozvor je i ve třídě Meganů a Focusů jemně PODprůměrná. Kdo chce aby si kufry a nákup užili ano, díly koncernu VW solidní zpracování mimo ČR nízká cena, ale nelze srovnávat s Mondeem, C5, Accordem apod.
Samozřejmě, jsem si dobře vědom do které kategorie Octavia patří. Jen jsem reagoval na něcí příspěvek, článku se to netýkalo.
Každopádně děkuji za připomenutí, že rozměrově je Octavie skutečně PODprůměrná i mezi některými vozy nižší střední třídy, už by to mohlo konečně dojít těm lidem, kterým i kdybych napsal že jsem si koupil pár let jeté třeba Volvo řady 70 nebo jinou vyšší střední, tak by mi napsali, že jsem kokot proč jsem si radši nekoupil novou Octavku když je to tak luxusní auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 21:52, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Určitě C5 bude lepší, než-li ty koncernové šroťáky. Mám také o polovinu míň a narozdíl od tebe koncerny nemusím.Nepodceňujte ženy, jsem chlap a vím své, některé by vám pořádně zatopily pánové světa neznalí.
A zase se sere do koncernu.... a neví o čem mluví.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 21:58, RE: bez předmětu
anonym napísal:
A zase se sere do koncernu.... a neví o čem mluví.
Šlo by to, prosím, vyjádřit trochu konkrétněji? Co znamená "sere se do koncernu"? Kterého, je jich víc? Prosím, rozveďte své myšlenky. Díky
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:05, RE: benzínový V 6
Miky napísal:
Hmm, C5 je vetsi, prostornejsi, vybavenejsi, hezci, vykonejsi a komfortnejsi. Mam pokracovat? Nebo ti to staci?
Hezčí jak pro koho... možná pro tebe, pro většinu lidí je to hnus stejně jako pro mě, výkonnější těžko, to že tří litr rozhejbe c5 z 0 na 100 za 8,2 vteřiny ještě neznamená že TSI Octavii nerozhejbe za 7,9 vteřiny, maximálka, nevím.... já jel s Octavii 250, tam mám omezovač. Větší je, ale to je spíše na škodu tyhle obrovský krávy a prostoru je v Octavii II až moc, takže jestli je C5 prostornější je to zbytečné.... Komfort na úkor měkkého podvozu, nebo nedejbože poruchové hydrauliky.... děkuji nechci.... už jsem to zažil u známého. Ještě něco má ta tvoje vysněná C5 lepší??
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:10, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
No, tak například mě, je úplně jedno, co si kdo myslí o mém autě. Jenom mě není jedno, když někdo porovnává malý nezralý angrešt s velkou šťavnatou hruškou. Je zbytečné zakomplíkům vysvětlovat, jaký je rozdíl mezi jejich modlou, a jiným vozem. To je opravdu zbytečné. Dokonce jsem tu někde četl, že oktávie je luxusní auto. Ten den už jsem neměl odvahu vstoupit na tyto stránky.

Ondra
Tak to je opravdu úsměvné že by Octavie byla luxusní auto, avšak nerad Ti kazím iluze, ale C5 není taky luxusní. A s tím nezralým angreštem a šťavnatou hruškou si to trochu přehnal, ne? Myslím že Octavie je hodně blízko Citroenu C5, ale tak mi řekni proč se najednou zastánci frantíku a C5 začali srát do Octavií, když je to jiná třída a porovnat to nelze. Vím proč.... protože se jim nelíbí že je Octavie lepší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:13, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
Hezčí jak pro koho... možná pro tebe, pro většinu lidí je to hnus stejně jako pro mě, výkonnější těžko, to že tří litr rozhejbe c5 z 0 na 100 za 8,2 vteřiny ještě neznamená že TSI Octavii nerozhejbe za 7,9 vteřiny, maximálka, nevím.... já jel s Octavii 250, tam mám omezovač. Větší je, ale to je spíše na škodu tyhle obrovský krávy a prostoru je v Octavii II až moc, takže jestli je C5 prostornější je to zbytečné.... Komfort na úkor měkkého podvozu, nebo nedejbože poruchové hydrauliky.... děkuji ne...
250 km za hodinu? A s jakým motorem? Myslíte tachometrovou rychlost, nebo ověřeno navigací? C5 má výrazně větší rozvor, takže při vyšších rychlostech bude o dost lépe sedět na vozovce. Mimochodem kde a na jako dlouho vydržela ta Octavia oněch 250? Netušila jsem, že do Octavie se montuje omezovač? Tvrdý podvozek má smysl u hot hatche, ne u limuzíny.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:15, RE: Díky
anonym napísal:
Děkuji za ta hezká slova. Paní není 60 a nešlehla si. Jen ráda řídí a kdysi pracovala pro Ferrari. A ano dnes už radši jede pohodlnou bezpečnou limuzínou než hot hatchem, ale v závodě Munchen-Hamburg by si na vás štěňata ještě asi troufla. Zdraví Kylie
Mazéééc
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:19, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
Tak to je opravdu úsměvné že by Octavie byla luxusní auto, avšak nerad Ti kazím iluze, ale C5 není taky luxusní. A s tím nezralým angreštem a šťavnatou hruškou si to trochu přehnal, ne? Myslím že Octavie je hodně blízko Citroenu C5, ale tak mi řekni proč se najednou zastánci frantíku a C5 začali srát do Octavií, když je to jiná třída a porovnat to nelze. Vím proč.... protože se jim nelíbí že je Octavie lepší.
Na základě čeho se domníváte, že je lepší? Octávii lze srovnávat třeba s Focusem nebo Golfem. Konstrukce auta vychází z podvozku, respektive rozvoru, Octavia je prostě Golf. Nic víc nic míň. Má samozřejmě větší kufr a některé levnější díly. Samozřejmě můžete srovnávat i se Seatem, což je stále "stejné" auto, stejný podvozek atd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:21, RE: škoda
Miky napísal:
Hanit skodovku netreba, ale kdyz prijde nekdo srovnavat svoji chroktakovou koktu s autem stredni tridy, tak je treba se zastavit a zatukat si na celo. V tom je problem skodovky. Ze z ni jeji majitele a neni takovych malo, dela neco co ta auta proste nejsou. Octavia neni auto stredni tridy a proto nechapu, proc sem nejaky floutek napise v cem jako je ta jeho octavka horsi. A z toho prameni averze vetsiny myslicich lidi ke skodovkam..
Mám doma už tři roky C5 a v práci služební Octavii II, je mi jedno do jaký třídy patří, nebo nepatří Octavie a do jaký Citroen, ale budu se snažit C5 prodat, pokud ji někdo koupí, protože je to fakt hrozný auto a koupím si od firmy za zůstatek Octavii, protože ta mi vyhovuje líp po všech stránkách a hlavně není poruchová jen dodávám že vozy mají stejný rok výroby a najeto +/- 10000 taky stejně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:22, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
Na základě čeho se domníváte, že je lepší? Octávii lze srovnávat třeba s Focusem nebo Golfem. Konstrukce auta vychází z podvozku, respektive rozvoru, Octavia je prostě Golf. Nic víc nic míň. Má samozřejmě větší kufr a některé levnější díly. Samozřejmě můžete srovnávat i se Seatem, což je stále "stejné" auto, stejný podvozek atd.
A na základě čeho se Vy domníváte že lepší není??
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:24, RE: Loeb
anonym napísal:
Holoubátko nauč se číst, odpověď tam dávno je. Máš byť jen vzdálenou představu kdo je a čím jezdí nějaký Seb Loeb?
To jméno slyším poprvé, milá holubice, ale předpokládám, že je to nějaké další štěňátko, které bys vyzvala (a asi i porazila) k závodu na trase Munchen-Hamburg. No nic, jinak proti C5 ani Xsaře nic podstatného nemám, naopak.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:25, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
250 km za hodinu? A s jakým motorem? Myslíte tachometrovou rychlost, nebo ověřeno navigací? C5 má výrazně větší rozvor, takže při vyšších rychlostech bude o dost lépe sedět na vozovce. Mimochodem kde a na jako dlouho vydržela ta Octavia oněch 250? Netušila jsem, že do Octavie se montuje omezovač? Tvrdý podvozek má smysl u hot hatche, ne u limuzíny.
Jezděte si čím chcete nikdo vám to nebere, třeba na posteli, když potřebujete takové pohodlí. Octavie 1.8 T RS.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:27, Montoval na Slovensku
anonym napísal:
Dobrý den. Je mi 36 let a ve firmě jsme vyzkoušel kde co... Land Cruisera, Safrana, Octavii, Superba, 605 Peug., atd. Mám rád velká auta, ale řeknu jen toto. V roce 1998 jsem si koupil novou verzi Passata a po 3000 km mi odešly ložiska ve všech kolech a tak to šlo dále... v servise mi nakonec mechanik prozradil, že to už není poctivý Němec, ale Slovenský plagiát (rozuměj, montoval se na Slovensku...), takže ať se nedivím... co dodat? Němec už zdaleka není co býval a Francouze bych upřednosťoval...
A tie ložiska boli tiež vyrobené na slovensku? Pokial viem tak Passat sa na slovensku nemontoval. Zato sa tu montuje o.i. Audi Q7, Porsche Cayenne, Golf cabrio,. . . . . Asi preto, lebo slováci v rámci koncernu dosahujú najnižšiu kvalitu, buahaha, buahaha ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:27, RE: škoda
anonym napísal:
Mám doma už tři roky C5 a v práci služební Octavii II, je mi jedno do jaký třídy patří, nebo nepatří Octavie a do jaký Citroen, ale budu se snažit C5 prodat, pokud ji někdo koupí, protože je to fakt hrozný auto a koupím si od firmy za zůstatek Octavii, protože ta mi vyhovuje líp po všech stránkách a hlavně není poruchová jen dodávám že vozy mají stejný rok výroby a najeto +/- 10000 taky stejně.
Bože proč jste si kupoval fakt hrozný auto? Jaký motor jste zvolil? Jaký máte ročník? Koukám na německé tabulky poruchovosti (kterým se dá důvěřovat) a je zhruba (dle roku) v polovině žebříčku, některé roky v té horní. Rozdíl v poruchovosti proti Octávii je cca 1%. Tolik dostupná fakta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:32, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
250 km za hodinu? A s jakým motorem? Myslíte tachometrovou rychlost, nebo ověřeno navigací? C5 má výrazně větší rozvor, takže při vyšších rychlostech bude o dost lépe sedět na vozovce. Mimochodem kde a na jako dlouho vydržela ta Octavia oněch 250? Netušila jsem, že do Octavie se montuje omezovač? Tvrdý podvozek má smysl u hot hatche, ne u limuzíny.
Ta Octavie vydrží oněch 250 km/h delší dobu než nějaký rádoby auto střední třídy jako C5
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:33, RE: Loeb
anonym napísal:
To jméno slyším poprvé, milá holubice, ale předpokládám, že je to nějaké další štěňátko, které bys vyzvala (a asi i porazila) k závodu na trase Munchen-Hamburg. No nic, jinak proti C5 ani Xsaře nic podstatného nemám, naopak.
Ne to bohužel ne. Seb je prima kluk (no ono mu už bude přes 30) co to s auty docela umí a posledních deset let jakžtakž úspěšně jezdí s Citroeny rallye. To jsou ty závody jak je jeden víkend F1 a ten druhý WRC. Chtěla bych umět jezdit jako on, ale bohužel ..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:35, motor 3.0 V6
Hezká čtivá recenze, ale článek má v názvu C5 3.0 V6 a misto toho čtu o všem možném jen ne o 3.0.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:39, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
A na základě čeho se Vy domníváte že lepší není??
Miluji odpovědět na otázku otázkou. Je to takové ... No já Octávií taky párkrát jela a slavné TDI si mne moc nezískalo. Zůstanu-li ve třídě, asi bych zvolila BMW 123d, moc povedený motůrek, opravdu moc moc moc, ale uznávám, že Octavia má větší kufr. Ale motor, podvozek, řízení a řazení ..
reagovať
  1 ... 5 6 7 ... 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.