0
späť
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 19:47, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
Milý anonyme, nevím jak jsi dospěl, že plave v zatáčkách? Mám ve 3 ks C5 najeto čtvrt milionu km, takže to jakž takž mohu posoudit. Asi jsem zapomněla napsat, že před těmi C5kami jsem měla Subaru Legacy 2.5 litřík a současně Xsaru VTS s vysokootáčkovým dvoulitříkem, což byl v té době nejvýkonější 2litr na téhle planetě, ostatně nějaký Seb Loeb s ním své doby nejezdil úplně špatně. Kolik jsi toho s C5 najel a s jakým motorem? Nebo jsi jen teoretizoval?
Milá pisatelko, dospěl jsem k tomu nedávno při předváděčce.. kdy jsem s novou C5 najel asi 50km, stačilo. Nezapoměl jsem se svést i s C6, to je skutečně vzducholoď a navíc hodně futuristická. Prošel jsem si srovnatelné vozy střední třídy, nevím kdo tady dospěl k tomu že jsem se rozhodl pro něco z koncernu VW. Není tomu tak, i když by nakonec zůstal vítěz mého soukr. výběrového řízení zrovna VW Passat. Koupil jsem však jiný vůz, roční BMW5 330D.. to je ten německý vůz který mě oslovil a který je akorát stylem pro mě. Nyní se mi honí hlavou 335D, kdo zná ví o čem mluvím. Toliko příspěvek do této diskuze, samozřejmě neber že útočím na Tvou C5, pouze prezentuju svůj názor.
Nelíbilo se mi ve tvé recenzi že útočíš zrovna na Passat, měla bys srovnávat např. i s novou Lagunou nebo novou 407 nebo Mondeem, když bereš evropská auta..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 19:48,
jedno vím jistě, francouzský auto si nekoupím, francouzi ať zůstanou u módy, auta moc neumí, neskutečný krámy, bohužel z vlastní zkušenosti i mých kamarádů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 19:49, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
Milá pisatelko, dospěl jsem k tomu nedávno při předváděčce.. kdy jsem s novou C5 najel asi 50km, stačilo. Nezapoměl jsem se svést i s C6, to je skutečně vzducholoď a navíc hodně futuristická. Prošel jsem si srovnatelné vozy střední třídy, nevím kdo tady dospěl k tomu že jsem se rozhodl pro něco z koncernu VW. Není tomu tak, i když by nakonec zůstal vítěz mého soukr. výběrového řízení zrovna VW Passat. Koupil jsem však jiný vůz, roční BMW5 330D.. to je ten německý vůz který mě oslovil a který je...
omluva .. BMW5 530D a 535D .. Trojka je ale taky fajnová, pro mě však už hodně malá ..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 20:01, RE: Dvoulitry
anonym napísal:
To není vtip. C=0.28, což je docela prima, ale ve vysokých rychlostech je nutné zvýšit tlak na zadní nápravu, což někdo řeší křídlem, tady je to díky plynokapalinovému odpružení takhle. Jinými slovy i ve 220 (což je asi tak rozumná maximální rychlost) auto příjemně sedí a motor je v klidu, i když spotřeba už moc ne.
Stále očekávám odpověď autorky recenze - postarší feny (když diskutující jsou štěnata) na příspěvek jednoho z nás, jenž jí nabídl alternativy výkonných dvoulitrů k jí vychvalované Xsaře VTS. Paní závodnice holt plácala nesmysly.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 20:05, Proč 3,0 V6
Mám dotaz-proč vlastně padla volba na tento motor. Dyt ten není ničím zajímavý. Ani spotřebou,na svůj objem ani výkonem a konstrukčním mládím už vůbec ne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 20:06, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
160koní a 153 krouták měla Honda Civic 1,6 VTi. Honda Civic 5D 1,8 VTi měla 169 koní a krouták 166 Nm.(zrychlení i max speed lepší než VTS)
To, který motor je lepší nebo spolehlivější, nebo který auto je lepší je na jinou diskuzi. Já reagoval, že to VTS nebyl nejsilnější dvoulitr na planetě.
Nešla dovézt Integra (200 koní) z Německa? To bych asi tenkrát z nabízených volil já.
To určitě přivést šla. Já (bez vysvětlení souvislostí) citovala onen velký test hot hatchů. A tehdy jsem toužila po dvoudvéřovém velmi svižném kupátku. Motor to vůbec nebyl špatný na jedničku při 7000 otáčkách téměř 100 km/h atd., sportovní filt, lepší výfuk, Bilstein tlumiče, hodně podceňované auto (cituji zhruba britské Carauto, které ho zařadilo mezi 10 nejzábavnějších aut té doby). Hondu jsem měla hned po revoluci Legend Coupe se šestiválcem a byť je to zcela jiný typ auta, taky mělo něco do sebe. Ostatně menší zkušenosti mám i s Cliem s 16v 1.8 z 90. let což bylo snad to nejdivočejší co jsem řídila.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 20:19, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
To určitě přivést šla. Já (bez vysvětlení souvislostí) citovala onen velký test hot hatchů. A tehdy jsem toužila po dvoudvéřovém velmi svižném kupátku. Motor to vůbec nebyl špatný na jedničku při 7000 otáčkách téměř 100 km/h atd., sportovní filt, lepší výfuk, Bilstein tlumiče, hodně podceňované auto (cituji zhruba britské Carauto, které ho zařadilo mezi 10 nejzábavnějších aut té doby). Hondu jsem měla hned po revoluci Legend Coupe se šestiválcem a byť je to zcela jiný typ auta, taky mělo něco do...
Tehdy možná podcenované a dnes možná zapomenuté...No já bych volil jinak,ale respektuji názor a výběr každého.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 20:31, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
Tehdy možná podcenované a dnes možná zapomenuté...No já bych volil jinak,ale respektuji názor a výběr každého.
A co máte (měl jste) řídil jste vy?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 20:38, RE: Žena
anonym napísal:
Hydraulika komfortní fakt je, to je pravda. Zpracování není katastrofa, takže to neřeším, hlavně na auto je 5 let nebo 150 000 km plná záruka (na hydraulický podvozek 200 000 km), takže ... Myslela jsem, že hydraulika s automatickým řešením náklonu v zatáčce právě naopak umožňuje, že podvozek sedí ještě lépe než konvenční ocelové pružiny, ostatně proto drahé Audiny, Jaguár, myslím Lexus, licenci první kdysi koupil Rolls atd. pružiny už nepouživají a v posledních letech jejich top modely přešly ...
Takze za prve na hydraulicky podvozek neni zadna zaruka 200.000km jenom Citroen tvrdi, ze tento podvozek nevyzaduje po tuto dobu udrzbu, coz je rozdil. Pokud se vam vysepe pri mensim najezdu mimo normalni zaruky, tak v servise jenom pokrci rameny a vy zaplatite.
V "pojednani" o podvozcich jste popletla hrusky s jablkama a k tomu jeste pridala nejaky ten pomeranc. "Drahe" vozy nepouzivaji hydrauliku jako Citroen, ale pneumatiku a to znacne komplikovanou na jejichz vlastnosti opravdu nema houpak od Citroenu ambice. Magnetic ride pro zmenu nema nic spolecneho ani s jednim (jsou to klasicke tlumice plnene magnetizovatelnou kapalinou jejichz charakteristika je ovlivnovana eletromagnetem zatimco Citroen zadne tlumice nema).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 20:40, 3.0 V6
Po mém přestěhování do česka nová verze motoru 2.2 HDi s dvěma turby ještě nebyla k dispozici a asi nejrozšířenější dvoulitrový diesel je ve srovnání s třílitrem ... no, rozdíl poznáte snad i při couvání. Vím že hodnotami nijak nevyniká, ale je příjemný společní na dlouhé cesty po dálnicích, má docela charisma (tedy proti čtyřválcovým dieselům) a nad 5000 otáček fakt sexy zvuk. Ve vyšších rychlostech i přes všechna turba a kompresory stále platí, že objem ničím nenahradíš. Zvažovala jsem i kupátko od BMW, ale v česku je cenový rozdíl ještě větší než v německu. U nové C5 je jasným favoritem medový 2.7, s manuálem onen dvouturbový 2.2 HDi, ostatně třílitr se do česka už ani nevozí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 20:41, RE: Dvoulitry
anonym napísal:
Stále očekávám odpověď autorky recenze - postarší feny (když diskutující jsou štěnata) na příspěvek jednoho z nás, jenž jí nabídl alternativy výkonných dvoulitrů k jí vychvalované Xsaře VTS. Paní závodnice holt plácala nesmysly.
Holoubátko nauč se číst, odpověď tam dávno je. Máš byť jen vzdálenou představu kdo je a čím jezdí nějaký Seb Loeb?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 20:44, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
A co máte (měl jste) řídil jste vy?
No já byl vždy zapálený do bavoráků. Takže tenkrát 325i - E36 (nové jsem to nekupoval, ne to ne). Pak 740i-to si člověk opravdu užije příděl síly,no a ted X5. hold už tak rychle nejezdím.... )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 20:50, frantíci
od frantíků: víno, žrádlo, umění, ale ne techniku, a elektroniku, to oni neumí
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 20:54, RE: 3.0 V6
anonym napísal:
Po mém přestěhování do česka nová verze motoru 2.2 HDi s dvěma turby ještě nebyla k dispozici a asi nejrozšířenější dvoulitrový diesel je ve srovnání s třílitrem ... no, rozdíl poznáte snad i při couvání. Vím že hodnotami nijak nevyniká, ale je příjemný společní na dlouhé cesty po dálnicích, má docela charisma (tedy proti čtyřválcovým dieselům) a nad 5000 otáček fakt sexy zvuk. Ve vyšších rychlostech i přes všechna turba a kompresory stále platí, že objem ničím nenahradíš. Zvažovala jsem i kupát...
To jo,to všechno beru,ale když už silný motor v benzinu,proč zrovna tento v C5? Nešlo tedy zvolit jinou značku? Zrovna mně právě napadlo to BMW. Myslím,že nikdo neumí lepší benzinové šestiválce. A jaký může být ten cenový rozdíl?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 21:01, RE: Žena
anonym napísal:
Takze za prve na hydraulicky podvozek neni zadna zaruka 200.000km jenom Citroen tvrdi, ze tento podvozek nevyzaduje po tuto dobu udrzbu, coz je rozdil. Pokud se vam vysepe pri mensim najezdu mimo normalni zaruky, tak v servise jenom pokrci rameny a vy zaplatite.
V "pojednani" o podvozcich jste popletla hrusky s jablkama a k tomu jeste pridala nejaky ten pomeranc. "Drahe" vozy nepouzivaji hydrauliku jako Citroen, ale pneumatiku a to znacne komplikovanou na jejichz vlastnosti opravdu nema houpak o...
Zvláštní, ať v Rakousku, tak i v česku záruka je., nevím jak jste došel k názoru, že ne. 150 000 km nebo 5 let na VŠE, tedy na absolutně cokoli (samozřejmě krom ojetých brzdových destiček apod). Na hydrauliku 200 000 km. Nevím co myslíte oním: menším nájezdu mimo normální záruky. Ročně najezdím 30, dříve i 50 -60000 km, což je myslím docela nadprůměr a zatím si na mne rameny krčit nedovolili (ostatně na takové případy máme právníky, že). Můj malíř pokojů má stařičkou Xantii a i když už překročil 200 000 km zatím se mu podvozek "nevysypal". Právě pro tyto pověsti se Citroen rozhodl u C5 dávat onu záruku, tak nějak na potření šíření poplašných zpráv. Ano hydrauliku "jako" citroen, tedy přímo licenci koupil pouze Rolls Royce, konstruktéři u vyšších modelů od Mercedesu přes Audi po Jaguár ustoupili už dávno od klasických ocelových pružin neb pneumatické plynové kapalinové odpružení se v praxi ukázalo jako lepší. To byla má reakce na obhajování obyčejného odpružení např. v onom Passatu. Proto jsem zmínila i onu Corvettu, neb všechny (soustřeďte se VŠECHNY) tyto varianty jsou dle mého názoru a částečně i praxe lepší než konvenční odpružení.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 21:09, RE: 3.0 V6
anonym napísal:
To jo,to všechno beru,ale když už silný motor v benzinu,proč zrovna tento v C5? Nešlo tedy zvolit jinou značku? Zrovna mně právě napadlo to BMW. Myslím,že nikdo neumí lepší benzinové šestiválce. A jaký může být ten cenový rozdíl?
Moc mi vyhovuje 335i Coupe, verze co přijde letos na podzim se sedmistupňovým automatem je tajný favorit. Cenový rozdíl je dobře 3/4 milionu (v základní výbavě Citroenu je vše, u BMW připlatíte i za koberečky) dražší pojistka, dražší servis. Už dávno nezávodím, jen na volné dálnici nechci řešit jestli jedu 180 nebo 220 (C5 se rozjede na 230 ale za rozumné maximum považuji oněch cca 220), což zvládá i ten levný citroen a vyšší rychlost netřeba a není ani příliš vhodná ani na německých dálnicích.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 21:09, RE: frantíci
anonym napísal:
od frantíků: víno, žrádlo, umění, ale ne techniku, a elektroniku, to oni neumí
A ženské jsou tam taky dobré

Až na vyjímku francouzské auta mají hodně mizernou pověst, to je fakt, Citroen se ještě díky některým modelům jakš takš drží, ale třeba takový Renault... nikdy.

Líbil se mi příspěvek od jednoho anonyma tady, že kdyby bydlel třeba v Norsku nebo Potrugalsku, tak by šel do Oktávky protože ji tam nemá každý Pepa jak tady. To je velice dobrý postřech, protože na takových trzích jde Oktávka určitě dobře vidět a vynikne tam její krása, ale tady? Když jich na cestě napočítáte za 5 minut padesát? Kdo má trošku svuj styl tak si ji nekoupí už jen kvuli toho. Ja bych si ji sice nekoupil ani v norsku, ale je to věc vkusu a hlavně požadavků - už jsem vyrostl z telecích let a neptřebuju se s autem líbit, stačí mi ať jede a jede a jede a nemusim se o nic starat dlouhé tisíce kilometrů - takže v budoucnu už jen a jen Japonci, spolehlivost nadevše.

Případným rýpalům předem oznamuju, že jsem kokot, to jen aby ušetřili čas a nemuseli už mi to oznamovat (samozřejmě s nějakou ohromnou moudrostí jako bonus)
Pavel Keprt
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 21:17, RE: frantíci
Kepo napísal:
A ženské jsou tam taky dobré

Až na vyjímku francouzské auta mají hodně mizernou pověst, to je fakt, Citroen se ještě díky některým modelům jakš takš drží, ale třeba takový Renault... nikdy.

Líbil se mi příspěvek od jednoho anonyma tady, že kdyby bydlel třeba v Norsku nebo Potrugalsku, tak by šel do Oktávky protože ji tam nemá každý Pepa jak tady. To je velice dobrý postřech, protože na takových trzích jde Oktávka určitě dobře vidět a vynikne tam její krása, ale tady? Když jich na cestě n...
Srovnáváme nesrovnatelné. Oktávka je auto nižší střední třídy, na odpovídajícím podvozku s odpovídající velikosti. Pouze v česku je řazena výš, kam prostě nepatří. Délku nahání velkým kufrem. Velmi důležitým parametrem rozvor je i ve třídě Meganů a Focusů jemně PODprůměrná. Kdo chce aby si kufry a nákup užili ano, díly koncernu VW solidní zpracování mimo ČR nízká cena, ale nelze srovnávat s Mondeem, C5, Accordem apod.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 21:25, RE: 3.0 V6
anonym napísal:
Moc mi vyhovuje 335i Coupe, verze co přijde letos na podzim se sedmistupňovým automatem je tajný favorit. Cenový rozdíl je dobře 3/4 milionu (v základní výbavě Citroenu je vše, u BMW připlatíte i za koberečky) dražší pojistka, dražší servis. Už dávno nezávodím, jen na volné dálnici nechci řešit jestli jedu 180 nebo 220 (C5 se rozjede na 230 ale za rozumné maximum považuji oněch cca 220), což zvládá i ten levný citroen a vyšší rychlost netřeba a není ani příliš vhodná ani na německých dálnicích.
Ocenuju,že se aktivně zúčastnujete diskuze a reagujete na všechny dotazy.
Ten rozdíl 3/4 mil se mi nák nezdá. (pravda-kupovat jsem to nebyl). Ale kolik mohl stát ten Citroen?- milion? a v té době 330i? Ceníková cena je 1,1mil. Dobře-s tou výbavou vím,že to tak je jak říkáte,la že by to naskočilo o tolik....
Nehledě na to jaká je dnes zůstatková cena toho vašeho auta a kolik by dnes stála tříletá 330.
A co teprve výkonové porovnání parametrů těch aut...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 21:44, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
Milý anonyme, nevím jak jsi dospěl, že plave v zatáčkách? Mám ve 3 ks C5 najeto čtvrt milionu km, takže to jakž takž mohu posoudit. Asi jsem zapomněla napsat, že před těmi C5kami jsem měla Subaru Legacy 2.5 litřík a současně Xsaru VTS s vysokootáčkovým dvoulitříkem, což byl v té době nejvýkonější 2litr na téhle planetě, ostatně nějaký Seb Loeb s ním své doby nejezdil úplně špatně. Kolik jsi toho s C5 najel a s jakým motorem? Nebo jsi jen teoretizoval?
HAHA tak tomu se můžu leda vysmát Xsara VTS nejrychlejší 2ltr na planetě v roce 97? No tak to asi nepotkal v tý době můj ubohý Opel kadett 2.0 Gsi 16V verze pro itálii cca 180PS, můžu potvrdit,že by mě leda mohl koukat na zadek (navíc ověřených 248km/h) a kamarád v té době Opel calibra 2.0 Turbo-téměř nové auto,6ti kvalt,tak o tom už radši nemluvím, další kámoš Peugeot 205 1,9.16V GTi, VTS není špatné auto,ale rozhodně najde pokořitele!!
reagovať
  1 ... 4 5 6 ... 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.