0
späť
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:46, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Dobrý den. Je mi 36 let a ve firmě jsme vyzkoušel kde co... Land Cruisera, Safrana, Octavii, Superba, 605 Peug., atd. Mám rád velká auta, ale řeknu jen toto. V roce 1998 jsem si koupil novou verzi Passata a po 3000 km mi odešly ložiska ve všech kolech a tak to šlo dále... v servise mi nakonec mechanik prozradil, že to už není poctivý Němec, ale Slovenský plagiát (rozuměj, montoval se na Slovensku...), takže ať se nedivím... co dodat? Němec už zdaleka není co býval a Francouze bych upřednosťoval...
Ano passat není to co býval, ale v Česku, Polsku a Rusku z něj budou lidi ještě dlouho vyplácaní. A co teprve albánci v Kosovu? Pro ty je to to nejlepší na světě))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:46, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Dobrý den. Je mi 36 let a ve firmě jsme vyzkoušel kde co... Land Cruisera, Safrana, Octavii, Superba, 605 Peug., atd. Mám rád velká auta, ale řeknu jen toto. V roce 1998 jsem si koupil novou verzi Passata a po 3000 km mi odešly ložiska ve všech kolech a tak to šlo dále... v servise mi nakonec mechanik prozradil, že to už není poctivý Němec, ale Slovenský plagiát (rozuměj, montoval se na Slovensku...), takže ať se nedivím... co dodat? Němec už zdaleka není co býval a Francouze bych upřednosťoval...
Ano passat není to co býval, ale v Česku, Polsku a Rusku z něj budou lidi ještě dlouho vyplácaní. A co teprve albánci v Kosovu? Pro ty je to to nejlepší na světě))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:47, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
Hezčí jak pro koho... možná pro tebe, pro většinu lidí je to hnus stejně jako pro mě, výkonnější těžko, to že tří litr rozhejbe c5 z 0 na 100 za 8,2 vteřiny ještě neznamená že TSI Octavii nerozhejbe za 7,9 vteřiny, maximálka, nevím.... já jel s Octavii 250, tam mám omezovač. Větší je, ale to je spíše na škodu tyhle obrovský krávy a prostoru je v Octavii II až moc, takže jestli je C5 prostornější je to zbytečné.... Komfort na úkor měkkého podvozu, nebo nedejbože poruchové hydrauliky.... děkuji ne...
No jám mám C5. Keď som ju kupoval, tak v mojich očiach to bolo najškaredšie auto vo svojej triede. Napriek tomu som ju kúpil. Obišiel som Mercedes (C), Audi ( A4), Opel (Vectra), BMW ( 3 ) . . . všetky boli krajšie, ale to je tak asi všetko. Auto o dve triedy nižšie (tým nemyslím obsah kufra) teda Octaviu som ani do širšieho výberu nezahrnul. Poznám, máme v práci. Ťažko ti je vysvetľovať prečo je to tak, keď najlepšie auto aké ty poznáš, je Octavia. Napr. jedna z najmenšiích maličkostí - druhá poloha pravého spätného zrkadla pri cúvaní. Ja viem, už nevieš o čom hovorím. A tých "maličkostí" je v C5 množstvo. Len nastavenie sedadla by si "študoval" pol dňa. Raz som zviezol kamoša, hrdého majiteľa novučičkého Golfu. Keď vystúpil, tak povedal. na také auto asi nikdy mať nebudem, ale také sedadlá si raz určite kúpim. Kolega má Passata, "High Line" + ďalšia doplnková výbava. Ale keď máme ísť spolu na 200 km služobnú cestu, ide sa s C5. Passat oddychuje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:49, RE: Žena
anonym napísal:
Je vidět že tento vůz hodnotí žena, zaměřuje se zde na vybavenost vozu nikoliv na zpracování. Většina francouzů je nastavena komfortně a je plná elektroniky a to mnoho lidí nachytá. Další věc ale je že většina těchto vozidel nesedí na silnici jak má a jsou poruchová, právě díky přepatlání elektronikou.
Mhmmm, ale to asi nevíte o čem je řeč. Jestli tahle C5 se syst. activa nesedí, tak už nesedí nic. To je ten problém, že sem píšou lidi, kteří mnohdy vůbec nevědí, ale mají potřebu se vyjádřit, škoda Koukám, že i ženské jsou tady na tom technicky líp, než někteří pisálci
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:50, RE: motor 3.0 V6
anonym napísal:
Hezká čtivá recenze, ale článek má v názvu C5 3.0 V6 a misto toho čtu o všem možném jen ne o 3.0.
Klasická V6, vyrábí se už roky, nad 5 t. otáček velmi sexy zvuk a pěkný plynulý zátah až do nějakých 220 km/h., dalo by se snad říct, že motor má charakter charisma či něco takového. Při dodržování pravidel i rozumná spotřeba kolem 10ti l (100 oktanová Carrera), při jízdě po městě výrazně vyšší (klidně i 15). Schopnost akcelerace i z vyšších rychlostí slušná (prostě třílitr) i těžkou C5 dovede pořádně rozhýbat. Velmi vhodný ná dálkové dálniční trasy, trvalá jízda vysokými (přes 200 km/h) rychlostmi zcela bez problémů. Reálný dojezd 600 km. Poruchovost velmi dobrá, jediná drobnost byla odcházející cívka v třetím válci (nové cívky už ok), cena cívky je cca 1000 kč. Šestistupňový automat Aisin je velmi povedený a až extrémně plynulý společník (to i sedmistupňový Mercedes zaslobí víc). Po faceliftu se s manuálem snad už ani nenabízí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:59, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
Ta Octavie vydrží oněch 250 km/h delší dobu než nějaký rádoby auto střední třídy jako C5
To je ale hodně nekonkrétní, že? Proč rádoby? C5 je ve všech parametrech auto střední třídy, třeba jako Passat či Mondeo. K čemu se vztahuje to rádoby? Já VÍM, jak je těžké najít dálnici kde se dá jet oněch 250 km za hodinu, neřku-li ujet 250 km za hodinu. A to nemluvím o C5. Takže pokud jsi alespoň jedenkrát v životě podobnou rychlostí jel, prozraď kdy a hlavně kde a jak dlouho jsi to vydržel. Opravdu by mne zajímal motor který to v Octavii zvládl. U těchto rychlostí platí objem ničím nenahradíš a i třílitry (nemluvím jen o Citroenu) s tím mají docela práci. Ani s velmi povedenou Imprezou WRC jsme se na takovou rychlost nedostali.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:03, RE: Žena
mastercar napísal:
Mhmmm, ale to asi nevíte o čem je řeč. Jestli tahle C5 se syst. activa nesedí, tak už nesedí nic. To je ten problém, že sem píšou lidi, kteří mnohdy vůbec nevědí, ale mají potřebu se vyjádřit, škoda Koukám, že i ženské jsou tady na tom technicky líp, než někteří pisálci
Děkuji. Taky jsem trochu zděšena úrovní některých příspěvků. Jedna věc je něčemu nerozumět, ale tohle jsem nečekala ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:10, RE: benzínový V 6
anonym napísal:
Jezděte si čím chcete nikdo vám to nebere, třeba na posteli, když potřebujete takové pohodlí. Octavie 1.8 T RS.
Nejde o postel, jde o to že třeba po pětistech kilometrech jsi po vystoupení z C5 daleko méně unaven, než v Octavce. A motor 1.8 T není špatný. Ale rozdíl mezi naturbovaným čtyřválcem a objemnějším šestiválcem je velký (ne výkonem ale charakterem, zvukem atd.). V mládí mi vyhovovaly vysokootáčkové motory, s věkem přichází a člověku dochází: Objem ničím nenahradíš
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:11, Místo vzadu = tragedie.
anonym napísal:
Pro všechny zájemce o C5 upozornění: Dobře si ho "osedlejte" než ho koupíte. Protože já ho řadím mezi vozy s mizerně využitým vnitřním prostorem a tato skutečnost ho zcela diskvalifikovala z výběru. Místo vzadu = tragedie.
Neviem čo hulíš a fetuješ, ale mal by si už s tým prestať.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:16, RE: bez předmětu
mastercar napísal:
Ano passat není to co býval, ale v Česku, Polsku a Rusku z něj budou lidi ještě dlouho vyplácaní. A co teprve albánci v Kosovu? Pro ty je to to nejlepší na světě))
Víceméně souhlasím. Momentálně asi žádný zvlášť výrazný etalon střední třídy není a i když se Passat stále dobře prodává prim už v žádném případě nehraje. Za uvážení rozhodně stojí Mondeo, Accord a snad i nová C5 (s 2.2 nebo 2.7 HDi).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:16, RE: Proč 3,0 V6
anonym napísal:
Mám dotaz-proč vlastně padla volba na tento motor. Dyt ten není ničím zajímavý. Ani spotřebou,na svůj objem ani výkonem a konstrukčním mládím už vůbec ne.
Možno preto, že je výsledkom vývoja firmy Masserati
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:19, RE: Nevím jak jste přišli na to, že je C5 prostorný
anonym napísal:
Pro všechny zájemce o C5 upozornění: Dobře si ho "osedlejte" než ho koupíte. Protože já ho řadím mezi vozy s mizerně využitým vnitřním prostorem a tato skutečnost ho zcela diskvalifikovala z výběru. Místo vzadu = tragedie.
V porovnání s čím? Na šířku je snad dokonce největší, na kolena zcela ok. Asi budou i větší auta, ale rozvor (tím je dáno vše, resp. z toho vychází veškeré rozměry) má dost nadprůměrný a tragedie to zcela určitě není.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:19, to je nadšení
No dobrý dobrý, nadšení se mi libí a z vás teda přímo září. Ono aby ne, ze zánovního auta. Ale za 300 (500) tkm si to povíme. A až vyzkoušíte třeba BMW 5, tak se vsadím, že si už na C5 ani nevzpomenete. Na lepší se zvyká rychle jj. A každý má rád to svoje. Už jen proto, protože to má ty vlastnosti kvůli kterým si to vybral. PS: Gratuluji k revoluční novince - dvojitá bezpečenostní determální skla mám na Mercedesu už skoro 20 let. Akorát ne sklo-igelit-sklo jak vy, ale sklo-vakuum-sklo.

PS: jo C5 je v zatáčkách měkčí, stejně jako třeba Volvo S80. Prostě s Němci jde myška vysoko nad dálničním limitem jistěji. Ale jako hendikep bych to nebral, na tuzemských "cestách" možná i naopak.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:20, RE: Proč 3,0 V6
anonym napísal:
Možno preto, že je výsledkom vývoja firmy Masserati
Fakt? Odkial to vieš?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:26, RE: Plave v zatáčkách?
anonym napísal:
Milý anonyme, nevím jak jsi dospěl, že plave v zatáčkách? Mám ve 3 ks C5 najeto čtvrt milionu km, takže to jakž takž mohu posoudit. Asi jsem zapomněla napsat, že před těmi C5kami jsem měla Subaru Legacy 2.5 litřík a současně Xsaru VTS s vysokootáčkovým dvoulitříkem, což byl v té době nejvýkonější 2litr na téhle planetě, ostatně nějaký Seb Loeb s ním své doby nejezdil úplně špatně. Kolik jsi toho s C5 najel a s jakým motorem? Nebo jsi jen teoretizoval?
Vážená,
nejprve musím smeknout před výborně napsanou recenzí.
Jinak s Vámi zcela souhlasím. Všem, kteří s tím mají problém doporučuji C5 vyzkoušet a potom mluvit. Ono se stačí projet už třeba jenom Xsarou Picasso bez hydra..
PS: Nová C5 je dle mého jedno z nejkrásnějších aut dnes vyráběných. Moc Citroenu fandím...Navíc když za cenu holé fabie, koupíte dobře vybavený C4, dokonce i s motorem.

Petr
(7let 350tkm Octavia I, nyní Volvo V70 205tkm, manželka 5let fabia kombi 1,4mpi, nyní Xsara Picasso 2,0HDI)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:33, RE: to je nadšení
Ráďa napísal:
No dobrý dobrý, nadšení se mi libí a z vás teda přímo září. Ono aby ne, ze zánovního auta. Ale za 300 (500) tkm si to povíme. A až vyzkoušíte třeba BMW 5, tak se vsadím, že si už na C5 ani nevzpomenete. Na lepší se zvyká rychle jj. A každý má rád to svoje. Už jen proto, protože to má ty vlastnosti kvůli kterým si to vybral. PS: Gratuluji k revoluční novince - dvojitá bezpečenostní determální skla mám na Mercedesu už skoro 20 let. Akorát ne sklo-igelit-sklo jak vy, ale sklo-vakuum-sklo.

PS...
BMW 5 je prima, ale poněkud mimo finanční limit. A ano mám zkušenosti i výrazně dražšími auty než je C5 (jel jste v nové X6? - bomba!!!!! svým způsobem snad nejlepší auto v kterém jsem jela). No tak to bývá že dnešní výbava luxusních aut během let dorazí dolů, ale v cenové hladině 500 t. až mibl. to novinka je a větší ticho v autě taky je a folie sklo podrží ať při nehodě, nebo proti nezvanému návštěvníkovi. A s Porsche jde myška ještě lépe (aktivní zkušenosti mám bohužel jen s Cayenne S). Ale C5 je za malé peníze docela zajímavě "jiná" alternativa, než stále dokola Passat v TéDéíčku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:34, Porovnávaš hrušky s jablkami
Ráďa napísal:
No dobrý dobrý, nadšení se mi libí a z vás teda přímo září. Ono aby ne, ze zánovního auta. Ale za 300 (500) tkm si to povíme. A až vyzkoušíte třeba BMW 5, tak se vsadím, že si už na C5 ani nevzpomenete. Na lepší se zvyká rychle jj. A každý má rád to svoje. Už jen proto, protože to má ty vlastnosti kvůli kterým si to vybral. PS: Gratuluji k revoluční novince - dvojitá bezpečenostní determální skla mám na Mercedesu už skoro 20 let. Akorát ne sklo-igelit-sklo jak vy, ale sklo-vakuum-sklo.

PS...
Tak ako je rozdiel medzi BMW 5 a C5 tak taký istý je rozdiel medzi C5 a Passatom.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:35, RE: Proč 3,0 V6
anonym napísal:
Možno preto, že je výsledkom vývoja firmy Masserati
To jsem nevěděla, to by docela vysvětlovalo proč je to takový charizmatický kluk co se tak pěkně vytáčí a v 6000 otáčkách je fakt sexy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:36, RE: Proč 3,0 V6
anonym napísal:
Fakt? Odkial to vieš?
Servis Citroen
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:41, RE: Porovnávaš hrušky s jablkami
anonym napísal:
Tak ako je rozdiel medzi BMW 5 a C5 tak taký istý je rozdiel medzi C5 a Passatom.
To tedy naprosto nelze souhlasit. BMW 5 oba zmíněné smete ve všem. C5 a Passat jsou stejná auta, někomu může vyhovovat to v čem je lepší ten, druhému třeba onen. BMW 5 je konstrukčně, motoricky úplně jinde. Ani doma v Německu tak nekriticky nezbožňují VW jako tady v česku. A Passat v současnosti nehraje prim. Lepší je třeba nové Mondeo, zajímavý je Accord, lepší je i Mazda 6, nová C5 s 2.7 a 2.2 HDi je velmi příjemná, dle britského Autocaru je Passat nyní až ZA těmito auty.
reagovať
  1 ... 6 7 8 ... 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.