0
späť
 

diskuze k tématu: Výběr kombi do 600.000,-

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, ostatní, typ vozidla, osobní
TomasB
počet príspevkov401
dátum registrácie11.02.2019
Nedela 01.11.2020 23:29, RE: RE: RE: RE: RE: Mondeo
citácia:
reakce na: mires, 01.11.2020 23:23 (O poloosách se ví, zřejmě to b ...)


Stejně tak se ví, že ten čtvereček mezi motorem a vstřikovacím čerpadlem občas praská. Taky jsem dohledal další nešťastníky. A Ford opět zatloukal a nic takového neexistuje. Stejně jako neexistovaly problém s RS a jejich chybně instalovanými těsněním a neexistovaly ani problémy s Powershifty, do doby, než museli začít platit náhrady a profláklo se, že to tutlali. S tím mě Ford taky dost nasral, jak zásadně nikdy problém neexistuje. Já jsem si povyměňoval hezých pár emailů s Novákovou z českého zastoupení Fordu a to je jak s kolovrátkem nacvičené fráze. A že jsem těch Fordů od roku 2007 celkově koupil fakt dost a ještě i pár zákazníků jim přivedl.
reagovať
mires
počet príspevkov22
dátum registrácie22.11.2010
Pondelok 02.11.2020 00:51, RE: RE: RE: RE: RE: RE: Mondeo
citácia:
reakce na: TomasB, 01.11.2020 23:29 (Stejně tak se ví, že ten čtver ...)


Na Ford servis už jsem slyšel dost stížností, ale osobní zkušenost nemám. Známý si něčím podobným prošel u Superbu II, v 60000 km 3 vstřiky k. o., v 65000 km odešly elektrické vzpěry víka kufru a okolo 80000 km mu auto sem tam nereagovalo na sešlapnutí plynového pedálu. Celkem příjemná věc při předjíždění. Ve Škodě povyměňovali kde co, ale bez výsledku, tak se toho raději zbavil. Kulance ze strany Škody = 0 Kč.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Pondelok 02.11.2020 07:47, Výběr nového auta je trest boží
pročetl jsem si celé vlákno a něco pravda z komentů je, něco je absolutní nesmysl. Pokud se tady Slobodan rozčiluje nad častým servisem naftové oktávie, mohu ho ubezpečit, že čím novější auto, tím bude hůř. Nejen kvůli daleko vyššímu riziku poruchy, což je dané vyšší složitostí nových aut a množstvím k jízdě zcela zásadně nepotřebných nesmyslů, jako josu různé elektromnické kraviny typu hlídní mrtvého úhlu, čtení značek, opuštění jídzního pruhu, preditkivní brždění a podobně. Na toto řeknu jen jedno: kdo nezvládá jízdu v pruzích, neumí přečíst dopravní značky a neumí si hlídat provoz před a za sebou, nepatří za volant. to na okraj a s mým názorem nikdo nemusí souhlasit. Ale pokud Slobodan najede ročně 10.000km, tak zcela jistě nejezdí natolik hodně a často, aby tyto zdroje potenciálních závad a vyhozených peněz za jejich opravdu nutně potřeboval. Já sena věc dívám pohledem 61 řidiče, co najel v životě přes dva miliony km a bez jediné DN vlastním zaviněním (ač DN jsme 3, zaviněné druhým účastníkem). A zkušenost mi praví: chci-li jezdit bez starostí a bezpečně, vyberu auto, které splňuje vysoké nároky na bezpečnost pasivní(náraz) a bez kravin, zajišťující bezpečnost aktivní (asistenty). Takových aut dnes je jako šafránu, ale jsou. A co v autě není, nemůže se pokazit. Důraz dávám na to, aby nešlo o model automobilky, která do roka vypustí 3 nové typy, ale na osvědčenou evoluční klasiku, tedy na model, který se časem jen zdokonaluje a nejde při tom o žádnou revoluci. Jedna značka už tady zazněla. Je to Subaru. pro mnohé neznalce je to jako červená pro býka (ač býk je barvoslepý), pro znalce naopak sázka na jistotu. Současné modely(tak do 5 roků stáří) splňují vše, co jsem naspal. Extrémní míra bezpečnosti posádky, vynikající spolehlivost a celkem málo kruvítek, které mohou působit bezesné noci. Technika je dlouhými lety prověřená a a zrovna Subaru je automobilkou, která si své renomé založila na velmi dobré výdrži napříč jejími modely. Subaru je kalsickým příkladem evoluce a hesla, že "nic není tak dokonalé, aby to nešlo ještě vylepšit". Subaru starou linii neopouští, ale zdoknaluje. To s eal enedá říct o řadě jiných, které djou cestou revoluce a mnohdy jdou, aniž to tuší, cesto do pekel. Druhá automobilka, která se chová obdobně, jako Subaru, je Mitsubishi. Soudobý Outlander je auto, které by mohlo oktávku bez potíží nahradit. Statistiky hovoří o výborné spolehlivosti a odolnosti. je to stará klasika - nepřímý vstřik, bez turba, bez DPF (ano, řeč je obenzínu a jejich motoru MIVEC), s minimem elektronikcýh kravin. Auto obsahuje vše, co je k jízdě nutné: spolehlivost je jasná a prověřená předchozími modelovými řadami. Bezepčnost je mimo diskuzi. odolnost a spolehlivost také. je to benzínovýmotor s bezúdržbovým řetězem a je léty prověřený. Manuální převodovka. Co víc si přát? A cena? Velmi, opravdu velmi sympatická. O Outlanderu píšu proto, protože jsem sním nedávno prodělal testiovací jídzu a upřímně, toauot mě nadchlo dvěma věcmi: koncepce, která neská´ýtá moc prostoru k problémům a pak jízda. nezdá se to, mrzkých 110kW výkonu u vysokootáčkového beznzínu? Ale kdeže - pro běžného řidiče je to krásný pocit - na pětku si brbláš 1500 ot/min bez rizika, že za dva roky motor odejde na karbon a zničené písty a ventily, při tom jedeš zanějakých 6,5 litru benzínu, na dálnici jedeš limitních 140 km/h (já to tak mám) a točíš si krásných 3500 a v autěje klid a spotřeba se drží kolem 8,5/100. V kabině je místa na rozdávání, v kufru také, posezení zvýšení a komfortní, navigace funkční, vyhřívané sedačky a tempomat také, co víc potřebuješ? Že to nemá 9°automat??? to je ta výhoda ! že t nemá zrcadlení telefonu na tabletu (já těm palubovkám říkám tablety) - k čemu??? Že to nemá bezdrátové nabíjení mobilu??? K smíchu - drát nikdo ještě nepřekonal. A dvoulitorvý benzín? Čtyřválec??? Bez turba a bez DPF a bez přímého vstřiku??? V tom je to kouzlo tohoto auta!!! A cena??? 1/2 pasáta se všemi prvky pro bezesné noci To by byl můj tip na spolehlivé, odolné, robustní, levné, přiměření výkonné, úsporné a bezpečné auto. A brzy nebudou ani ty, protože tlak jistě dolehne i na Mitsubishi...Můj komentář byl spán očima člověka, co najezdil, kolik najezdil a to od Evropy po Čínu, měl v životě 27 aut (pokud dobře počítám) a skoro polovina byla naftových. Ale dnes naftu??? Děkuji. Nechci. Sám jezdím na Subaru a k tomu mám staré Mondeo s 1,8 92kW do města a jedno s V6 a 235kW též v benzínu pro radost z jízdy.
reagovať
petrk
počet príspevkov66
dátum registrácie21.04.2018
Pondelok 02.11.2020 08:34, RE: Výběr nového auta je trest boží
Zdeny60 mi mluví z duše když jsem to vlákno četl od začátku, tak jsem myslel, že to skončí minimálně u BMW řady 7 s alespoň 8 válcem a ono ejhle Passat 2,0 TDI 8 generace. No nic proti. Určitě to není špatná volba. Trocha filozofie ... buď auto potřebuji jako předmět k výkonu mé práce a beru jej trochu jako spotřební zboží ... potom bych si koupil nové nebo rok staré koncernové auto s příplatkovou 5 letou zárukou. Nebo jsem fanda, fajnšmer apod, a pak budu řešit, jestli je dvoulitr málo a třílitr dost. To ale pak nemohu řešit, že do auta nasypu další statisíce Kč To tvrzení ... potřebuji auto na trvalou rychlost 180 + ... no dobře ... bez komentáře, nicméně trvale příjemnou rychlost kolem 160 dá bez problémů dnes troufnu si říci každé auto nižší střední třídy ... samozřejmě pokud moc neřeším spotřebu. Značka SUBARU je pro srdcaře ... ne pro piloty, kteří potřebují jezdit 180 +
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.