citácia:
reakce na: roody, 28.10.2020 12:50
Passata jsem zvažoval, ještě se na to podívám, ale když už, tak asi raději Superb.
Líbí se mi víc a podle testů je to povedený auto. Nejdříve jsem chtěl opustit Škodu, ale možná to ještě zvážím, protože ohlasy na nové Škodovky jsou docela dobré.
citácia:
reakce na: mires, 28.10.2020 12:50
No jo, nakonec do toho nepůjdu. Máte pravdu. Mluvil jsem se svým mechanikem a ne, že by mě odrazoval, ale řekl mi pár cen za některé úkony a usoudil jsem, že i když je to můj sen mít Audi, tak zatím na to finančně zkrátka nedosáhnu. Respektive nejsem ochotný za auto dávat tak velké částky (myslím za servis)..Jedna věc je koupě, ale pak to udržet v chodu věc druhá..
Děkuji za tip na mondeo, proti tomu mám ale averzi.
Z původního zadání neuhýbám. Většinu km jezdím dálnice, jen jsem popsal celkově svou situaci a to, že jezdím i kratké trasy, tak aby to třeba nebylo pro nové motory (diesel) problematické.
citácia:
reakce na: jerry1122, 28.10.2020 12:50
Ano, ale nakonec ta A6 bude nad mé možnosti. Nepochybně to bude lepší svezení než Superb nebo Passat, ale oproti mé Octavii si myslím, že i tak to bude o mnoho lepší
citácia:
reakce na: roody, 28.10.2020 12:50
Myslíte, že to bude až o tolik horší? Nebo je to jen subjektivní pocit?
Osobně jsem nejel ani v jednom, takže nemohu posoudit, ale mám blíže spíš k té Škodě. Zkusím je oba projet a uvidíme. Díky
citácia:
reakce na: David V, 28.10.2020 12:50
Máte pravdu, také jsem pokukoval po Insignii anebo Mazdě 6. Ta Mazda se mi líbí teda daleko víc, hlavně v interiéru, protože to je to, co uvidím 95% času..
citácia:
reakce na: wumpy, 28.10.2020 12:50
Dobrý den, děkuji za tip, ale přes 600.000 se mi asi dávat moc nechce. Tahle akce byla fajn, ale jsem obyčejný zaměstnanec, takže škoda. Nicméně moc fajn akce a doufám, že se ještě něco podobného objeví třeba i u jiných prodejců vzhledem k situaci.
citácia:
reakce na: Mashur, 28.10.2020 12:50