0
späť
 

diskuze k tématu: Volvo S60

kategórie zaradenia témy: ostatní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.09.2007 17:14, RE: No jo no...
anonym napísal:
Já mám Volva moc rád a vždycky když vidím někde recenzi nebo zkušenosti, vždycky se na článek s chutí vrhnu. Tady jsem málem ale jen vrhnul....
Octavia ma lepsi zrychleni nez Volvo, skvela vypovaidaci hodnota teto informace .... opravdu bych rad vedel co vedlo ke zverejneni takoveho textu ... nemluve o popisu famoznich sportovnich jizdnich vlastnosti Volva, kdyz nezavisle testy se shoduji prave na opaku ... nejlepsich sedadel na svete a podobne ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.09.2007 17:23, RE: recenze
Martaslover napísal:
Proč se pouštíte do autora? Recenze neni špatná, dozvěděl jsem se na co si dát pozor u Volva, srovnání s Octavií jako nejběžnějším vozem také není špatné. Chybělo mi snad jen něco o motoru. Cenová hladina Volva s tímto motorem a Octavie v TDI v bazaru může být dost podobná.
Skutecne kompletni, vyvazeny a objektivni popis kladu a zaporu Volva vyplyvajici z dlouhodobe zkusenosti. Popis podlozen nadprumernymi technickymi znalostmi a schopnosti srovnat s adekvatni alternativou. Pro clanek je typicka vysoka informativni hodnota. Na jeho zaklade je zajemce, o Volvu S60 z roku 2001, schopen se fundovane rozhodnout. Blahopreji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.09.2007 18:52, RE: Razeni
mufik.martin napísal:
Nevim jak auto clanku radi jednicku a zpatecku, ale u Toleda mame taky zpatecku pres ztlaceni dolu a zarazeni "jednicky" a nikdy se me ani nikomu v rodine nestalo, aby si spletl jednicku a zpatecku. To je stejny jako kdybych o Volvu napsal, ze si pletu trojku a zpatecku
Ze si pletes trojku a zpatecku, to by tu nikoho neprekvapilo. A ze si ji pletes se sestkou na dalnici, pac tam neni zadna pojistka (treba u V C30 T5) , to je vsem uplne jasne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.09.2007 20:40, xyz
hmmm.. no tak nevim... rv 2001... koupeno pred rokem, takze 2006... km pri koupi 33000... asi 330000? to by se me zdalo duveryhodnejsi. ale asi to volvo mel nejakej movitej duchodce ktery s nim jezdil jenom v nedeli do kostela, na svete je mozne vsechno. nebo s nim nekdo jezdil pul roku, pak zatrepal backorama, a nez se vyridilo dedictvi a auto se mohlo konecne pravoplatne prodat cekalo v garazi na rok 2006... jedna historka lepsi nez druha.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.09.2007 21:40, RE: xyz
anonym napísal:
hmmm.. no tak nevim... rv 2001... koupeno pred rokem, takze 2006... km pri koupi 33000... asi 330000? to by se me zdalo duveryhodnejsi. ale asi to volvo mel nejakej movitej duchodce ktery s nim jezdil jenom v nedeli do kostela, na svete je mozne vsechno. nebo s nim nekdo jezdil pul roku, pak zatrepal backorama, a nez se vyridilo dedictvi a auto se mohlo konecne pravoplatne prodat cekalo v garazi na rok 2006... jedna historka lepsi nez druha.
můžeme být rádi ,že víme jaké to to Volvo je, když už nebyl označen ten motor ani u Octavie ani u Volva btw kupovat si stejně staré auto se skoro stejnou výbavou, jít do staré když si člověk předtím koupí nové, to nechápu ( předpokládejme ,že tempomat mají Octavie od roku 2000 takže to bude ta novější a Volvo je z roku 2001 )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 26.09.2007 22:00, RE: To je jakože srovnání? Čeho s čím?
anonym napísal:
taky dobrý vtip : Fabia v. Mondeo
ale je pravda, že ve Fabii si mohu dovolit v menší zatáčce sešlápnout plyn až k podlaze ( a nepřekročím povolenou rychlost :)))
Kupodivu jsem před rokem také po 5Lletech přesedlal z octavie 1,9tdi do V70 2004 2,4 D5 a doma měl fabii (tam už je picasso..).
Musím souhlasit s tím, že podvozek volva je úplně jinak postavený a někomu se při přesednutí z koncernových aut může zdát, že auto plave. Je to ale jenom prvotní pocit, podvozek je opravdu stavěn na polykání tisíců kilometrů s jinou charakteristikou. Možná se dá říct, že je měkčí. Jinak si myslím, že nemá smysl srovnávat octávii s těmito auty, i když se opravdu škodovka co se týče kvality interiéru nemá za co stydět.
Sedadla ve volvu jsou perfektní, octávie ale např oproti fordům je má také slušná. Motor 2,4D5 má hodně proměnlivou křivku výkonu a je potřeba si zvyknout na výrazný nárůst výkonu při sepnutí turba někde kolem třech tisíc (obvzláštˇ na mokru...). Jinak ale věřím, že tento motor ujede půl milionu km bez problémů, průměrná spotřeba se mi pohybuje mezi 5,8-6l / 100km. Na stranu druhou 2,0hdi PSA je motor se stejnou spotřebou a úžasnou kultivovaností..
Pro mě je asi nejdůležitější pocit, že při denně ujetých minimálně 250kilometrech sedim v bezpečném auté a to je na něm opravdu poznat (otevřete si třeba dveře a podívejte se jak jsou řešeny prahy, sloupky atd... Z jiného pohledu jsem ale rád, že si pořád připadám, jako že řídím "normální" auto (myslím tím zařazení do třídy a to že si nepřipadám "blbě" jako bych jezdil s mercedesem, nebo bmw..Doufám, že chápete, jak to myslím). Zkrátka toto auto je taková praktická pracovní vyšší třída.
Rozhodně bych ale dnes každému řekl že než aby dal za novou octávii 700 tisíc, ať se raději poohlédne po dva roky starém volvu za 400tisíc. A pokud bych srovnával ceny servisních úkonů, které jsem zatím absolvoval - pravidelné servisky, spotřební materiál, kotouče (auto jsem přebíral se 130tisíci km).....Liší se tak do 10%...
Pravda je ale bohužel ještě pořád taková, že s octávií holt prostě člověk nedráždí okolí....prostě jsme v čechách. Já každému říkám, že jezdím ve 3 roky starém volvu, protože na novou octávii si musím ´teprve vydělat)
Mějte se
Petr
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.09.2007 00:01, RE: PROC???
anonym napísal:
Proc se tohle uverejnuje?
... mne zase pobavilo sestilety auto s najetyma 33.000 km ;)) nezustala ta prvni jednicka nahodou zamalovana?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.09.2007 00:21, RE: To je jakože srovnání? Čeho s čím?
anonym napísal:
Kupodivu jsem před rokem také po 5Lletech přesedlal z octavie 1,9tdi do V70 2004 2,4 D5 a doma měl fabii (tam už je picasso..).
Musím souhlasit s tím, že podvozek volva je úplně jinak postavený a někomu se při přesednutí z koncernových aut může zdát, že auto plave. Je to ale jenom prvotní pocit, podvozek je opravdu stavěn na polykání tisíců kilometrů s jinou charakteristikou. Možná se dá říct, že je měkčí. Jinak si myslím, že nemá smysl srovnávat octávii s těmito auty, i když se opravdu škodovka...
Souhlasím - rozumný názor! Nediné, s čím se neztotožňuji jsou sedadla Forda - mám Mondeo (předtím Octavie) a podle mého názoru je Ford daleko lepší... Ale přopouštím, že právě tady dost funguje subjektivní pocit...
Jinak Octavii jsem kupoval za 560tis (2roky stará, combi, 4x4. TDI 74kW, Elegance, najeto 60tis, najel jsem na ní skoro 100tis za dva roky) a Mondeo za 300tis (3 roky staré, 1,8 92kW, combi, 110tis, Trend). Po roce provozu (45tis km) hodnotím Mondeo jako lépe utracené peníze....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.09.2007 00:28, RE: xyz
anonym napísal:
hmmm.. no tak nevim... rv 2001... koupeno pred rokem, takze 2006... km pri koupi 33000... asi 330000? to by se me zdalo duveryhodnejsi. ale asi to volvo mel nejakej movitej duchodce ktery s nim jezdil jenom v nedeli do kostela, na svete je mozne vsechno. nebo s nim nekdo jezdil pul roku, pak zatrepal backorama, a nez se vyridilo dedictvi a auto se mohlo konecne pravoplatne prodat cekalo v garazi na rok 2006... jedna historka lepsi nez druha.
jo jo, pořád ještě máme většinu lidí, co si myslí, že auto, které má po dvou letech najeto 100kkm je divné... Na druhou stranu mám ale v rodině případ, kdy si nejmenovaný strejda koupil BMW řady 7 a za tři roky na něm najel 8.000 km... Holt už je starší (strejda), v důchodě, prachy má, moc nejezdí, ....
A jedna perla na závěr: Kamarád koupil za studií (7 let tomu nazpět) od milence svojí babičky "zánovního" Moskviče - měl najeto 37kkm a měl vedenou "servisní" knížku s údaji kdy/kde/kolik majitel tankoval a jak auto servisoval včetně všech cen a paragonů (sešit A4). Ragulina má dodnes a řekl bych, že je v lepším stavu, než v jakém sjel z výrobního pásu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.09.2007 01:04, RE: Razeni
mufik.martin napísal:
Nevim jak auto clanku radi jednicku a zpatecku, ale u Toleda mame taky zpatecku pres ztlaceni dolu a zarazeni "jednicky" a nikdy se me ani nikomu v rodine nestalo, aby si spletl jednicku a zpatecku. To je stejny jako kdybych o Volvu napsal, ze si pletu trojku a zpatecku
Zpátečku vedle jedničky - ať už s pojistkou dolů, nebo pouze s ubezpečením, že "jde zařadit pouze, když auto stojí", jsem měl na několika autech. A i přesto, že se považuji za dobrého řidiče, se mi někdy stávalo, že jsem na křižovatce zařadil místo jedničky právě zpátečku - naštěstí jsem si to vždycky uvědomil před puštěním spojky (řidičům ve frontě za mnou se tímto omlouvám za šoky ze zpátečkových světel
Horší je pro mě přesedlání z koncernového šestikvaltu na pouhý pětikvalt (se zpátečkou vedle čtverky). Touha zařadit šestku je někdy dost silná..... Tímto děkuji konstruktérům i fyzikálním zákonům, že to v podstatě nejde... (adín - dva - try - četýre - pjať - i _R_akéta!!!!)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.09.2007 12:59, RE: Razeni
anonym napísal:
Zpátečku vedle jedničky - ať už s pojistkou dolů, nebo pouze s ubezpečením, že "jde zařadit pouze, když auto stojí", jsem měl na několika autech. A i přesto, že se považuji za dobrého řidiče, se mi někdy stávalo, že jsem na křižovatce zařadil místo jedničky právě zpátečku - naštěstí jsem si to vždycky uvědomil před puštěním spojky (řidičům ve frontě za mnou se tímto omlouvám za šoky ze zpátečkových světel
Horší je pro mě přesedlání z koncernového šestikvaltu na pouhý pětikvalt (se zpátečkou ...
Pokud nevíte, jak u daného vozu zařadit zrovna zpátečku, tak si to napište hned pod nápis Rosviť světla, který už v autě máte!!! A pokud je zpátečka velde jedničky a řadící páka se musí při zařazení zpětné rychlosti zatlačit, nebo povytáhnout kroužek, tak když neřadíte jako s prominutím prase, tak se ta řadící páka zarazí a pro zařazení jedničky jí stačí dát lehce dopředu.... šťastného majitele volva bych poslal do autoškoly.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.09.2007 16:00, RE: To je jakože srovnání? Čeho s čím?
anonym napísal:
Kupodivu jsem před rokem také po 5Lletech přesedlal z octavie 1,9tdi do V70 2004 2,4 D5 a doma měl fabii (tam už je picasso..).
Musím souhlasit s tím, že podvozek volva je úplně jinak postavený a někomu se při přesednutí z koncernových aut může zdát, že auto plave. Je to ale jenom prvotní pocit, podvozek je opravdu stavěn na polykání tisíců kilometrů s jinou charakteristikou. Možná se dá říct, že je měkčí. Jinak si myslím, že nemá smysl srovnávat octávii s těmito auty, i když se opravdu škodovka...
Plně souhlasím! Volvo je moje vysněné vozítko, až budu jednou veliký a budu vydělávat hodně peněz, taky ho budu mít v garáži. Doufám! I když mě se stejně nejvíc líbilo období 850 + první S/V70, ach jo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.09.2007 17:04, RE: Proboha ....
anonym napísal:
to psál žák třetí třídy, že proč je volvo lepší než oktávka mimochodem nechápu, proč je teda v úvodu řeč o felicii... anebo to mělo být srovnání proč je felicie horší než fungl nové volvo S60? no každopádně, kolega si nedávno stěžoval že sem psal docela obsáhlou slohovou práci na téma BMW 750 a dodnes to nevyšlo a místo toho tady visí takový brak...
Hej přesně tak ... psal jsem taky recenzi na starší Toyotu Avensis.. docela dlouhou, promyšlenou a objektívní... strávil jsem nad tím hodně času... ale už je to skoro 3 týdny a furt nic. A když se podívám na kvalitu podobných recenzí, tak mě to akorát naštve ....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.09.2007 17:54, RE: Proboha ....
anonym napísal:
Hej přesně tak ... psal jsem taky recenzi na starší Toyotu Avensis.. docela dlouhou, promyšlenou a objektívní... strávil jsem nad tím hodně času... ale už je to skoro 3 týdny a furt nic. A když se podívám na kvalitu podobných recenzí, tak mě to akorát naštve ....
Tak na tu Avensisiku si teda počkám, jsem spokojený majitel, tak jsem zvědav, jaká je tvoje zkušenost Doufám, že dobrá!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 27.09.2007 21:01, RE: Proboha ....
anonym napísal:
Hej přesně tak ... psal jsem taky recenzi na starší Toyotu Avensis.. docela dlouhou, promyšlenou a objektívní... strávil jsem nad tím hodně času... ale už je to skoro 3 týdny a furt nic. A když se podívám na kvalitu podobných recenzí, tak mě to akorát naštve ....
Několikrát jsem v diskusích upozorňoval, že si systém nedokáže poradit s kódováním UTF-8. Váš text je v něm bohužel také. Zdaleka nejste sám, který má, předpokládám, poměrně solidní text v podstatě nepublikovatelný. Problém taky dělají velké (datově) fotky. Vždy, když se někdo chce pochlubit svým vozem, systém také nedovolí připravit příspěvek k publikaci.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.