0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo TDI - první dojmy uživatele

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 14:23, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
No,palivo u dieselu do válců nikdy nevtékalo že.Vždy bylo vstřikováno. Již od prvopočátku.Takže naftu jsme tam tlačili vždy.Samozřejmě pod jiným tlakem. Turbo nám k tomu pak přidá jen větší množství vzduchu.
Jestli to tedy dobře chápu - příchodem common railu se snížila spolehlivost dieselových motorů. Není to tedy jen slepá vývojová cesta?
Možná tak jak dnes tady lidi haní TDI,budou za deset let hanit common rail jako výrazně zastaralý a nazývat je slepou cestou po které tupě všichni kráčeli.
Slepou cestou vývoje nazval VW své TDi, neb už narazil na limity systému, další vývoj nebyl možný.
Spolehlivost a trvanlivost dieslu se nesnížila přece příchodem common railu. Jak jsi k tomu došel?
Ano třeba za dalších deset let přijde zase něco lepšího než common rail, tak to prostě chodí. TDi bylo skvělou volbou koncem minulého tisíciletí, v tomhle je to momentálně common rail a určitě tu nebude navěky.
Ta analogie se záznamovou technikou nebyla až tak mimo, kdo by si dnes koupil kazety (i když někde na planetě jistě ještě dobře slouží).
Tím turbem nepřidáme JEN větší množštví vzduchu, dosahujeme vyšších tlaků vstřikování, většího množství vstřiků, přesnějšího vstřikování a tím vyšších výkonů. Samozřejmě to přináší i mínus v podobě menší životnosti. Ale těch deset objetí rovníku je víceméně bezproblémových a nevidím nutnost vydržet víc. A chce-li někdo víc, jsou tu třeba držáky benzínové osmiválce atd. Proč chtít od relativně malého ctyřválce o objemu necelých dvou litrů (který je tu tak oblíben) aby vydržel milion kilometrů? Myslím, že většina místních řidičů to nenajezdí za celý život a to jistě mají během života víc než jedno auto. Těch výrobci zaručovaných 240 000 km bez větších zásahu se mě osobně jeví docela rozumná hodnota. Starší auta než 12 - 14 let stejně není rozumné provozovat a v mnohých státech konkrétně EU bývá pro tak stará auta motivační program pro jejich sešrotování a výměnu za nové, což jednou možná dorazí i do česka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 14:24, RE: turbo emocion,Martin
tomaskrtek napísal:
tak to soráček, vypadalo to jako vážně míněno. tohle a chlast za volantem mě dokáže rozpálit do ruda. pochutnali jste si?
Ještě ne, dali jsme ho večer do ledničky a vezmeme si ho až dnes. Jezdím zásadně střízliv a v obci rychlost v zásadě nepřekračuji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 14:35, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
Slepou cestou vývoje nazval VW své TDi, neb už narazil na limity systému, další vývoj nebyl možný.
Spolehlivost a trvanlivost dieslu se nesnížila přece příchodem common railu. Jak jsi k tomu došel?
Ano třeba za dalších deset let přijde zase něco lepšího než common rail, tak to prostě chodí. TDi bylo skvělou volbou koncem minulého tisíciletí, v tomhle je to momentálně common rail a určitě tu nebude navěky.
Ta analogie se záznamovou technikou nebyla až tak mimo, kdo by si dnes koupil kazety (i kd...
Ty sám si přece napsal,že dnes už ty diesely nejsou tak trvanlivý jako ty starý dobrý...No, a dnes se používají právě CR. Takže z toho logicky vyvozuji,že systém CR snížil životnost dieselových motorů jako celku.
A turbo opravdu JEN dá víc vzduchu. Vyšší tlaky paliva zajistí právě systém CR ( nebo PD),větší množství vstřiků a jejich přesnost zajistí vstřikovací trysky.( tuhle funkci turbo fakt nemá)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 14:40, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň napísal:
Zřejmě tu nikdo není uražený a to je dobře. Maminka mi VW necpala, my jsme byli Citroenovská rodina - měl ho už pradědeček za první republiky. Začínal jsem na GSA, pak BX, XM a Xantia. Po té, co mi odtahovkář nabídl tykání a největší část výdajů na auto nešla na PHM ani POV, nýbrž na ND, rozhodl jsem se pro změnu značky. S VW se výdaje týkají jen PHM, POV a spotřebního materiálu. Toť má zkušenost. Jinak Citroeny se mi designově líbí pořád a komfort je ve své třídě nedostižný.
A to jsi opovrhl mým Brumlíkem V6 3.0? Nevíš co činíš! BX si pamatuju, taky jsme ho měli v rodině, kdysi mi při jízdě ulicí připadalo jako když připlouvá loď.
Budeš-li mít možnost vyzkoušej C6. Měla jsem půjčenou 2.7 HDi a i když cena se mi nelíbila vůbec, při přišlápnutí plynového pedálu máš pocit jako když vjíždíš lžící do medu. Opravdu se mi moc líbila.
V osmdesátých letech, nebo o kterých píšes byly Citroeny opravdu poruchové víc než je zdrávo, v posledním desetiletí je to už naštěstí ok. Já musela asistenci volat za ty roky na třech vozech dvakrát a oboje kvůli úplným blbostem. Jednou jsem v létě (tak jak jsem poučena naučena) po stání auta celý den na slunci, otevřela všechna čtyři okna rozjela se, pustila klimatizaci a tři okna zavřela. A úplně kdysi dávno jsem na silnici středem vozu přejela igelitovou tašku na mezinárodní silnici (v česku) a hups najednou se mi začala nadnášet prdelka auta. V devadesátce fakt hodně nepříjemný. Andělé strážní byli naštěstí v práci a nějak se mi podařilo zůstat na silnici a zastavit a prej jsem jediná komu se povedlo trefit něčím ostrým špičatým jakýsi plastový díl před palivovým potrubím a jak se do nádrže nasával vzduch, já měla pocit že se zadek auta nadnáší. Ale jinak krom nějakých blbine, ťukám na dřevo, dobrý.
Zdraví Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 14:42, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň napísal:
Odpojil jsem si v autě zimu a řemen od ní mi pohání přídavný alternátor, který zásobuje pouze muziku. Jsem členem Edisonovy společnosti a dostanu se tak k válečkům na fonograf, kde je používán vosk od lesních včel.
Jakožto člen Teslova bratrstva bych se s tebou Edisonovče neměl bavit, ale to svý si ještě řeknu: Jsi fakt dobrej! M.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 14:44, RE: turbo emocion,Martin
Muroň napísal:
Krtku, to byl samozřejmě vtip. Včera jsme s manželkou pekli krtkův dort - to vtip není.
Jasně že to byl vtip! 161 km/h to nejede ani po dálnici, natož v obci!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 14:55, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
Jakožto člen Teslova bratrstva bych se s tebou Edisonovče neměl bavit, ale to svý si ještě řeknu: Jsi fakt dobrej! M.
Díky, chvála od znalce potěší! Přijeď se podívat na sraz Phonograph tuning fest 2008 do Říčan, tam už budu mít komplet muziku - od obecního hlasatele z Větrušic mám slíbené čtyři tlampače od obecního rozhlasu, to bude super sound! Dám je místo opěrek hlavy. K tomu si nechávám předělat ruční brzdu na dálkové ovládání spouštěče fonografu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 15:01, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
Miláčku asi jsi sjetej, že se ti rozplývají písmenka. Kolie je pejsek, já se jmenuji Kylie
Jak jsi zřejmě sjetej, přehlédl jsi osmiválce, ty jsou už dávno také s common rail. Ano 1.9 TDi směřuje do ledu, jak pravíš, tak to alespoň čtu v tiskové zprávě koncernu Lidový vůz, za který se tak hezky biješ. Dostali ho všichni novináři, i tady v české republice. A jestli ti ta marjána, nebo čím se sjíždíš, ještě nevygumovala paměť, možná si vzpomeneš, před pár lety se tom psalo, objevilo se to snad i v...
Lehce ujetá ironická dívko nebo kdo to sedí za klávesnicí, na ty tvoje ujetiny ani nechci reagovat, měla by ses dát léčit. Je mi úplně fuk co si myslíš ty o motorech a čím jezdíš, klávesnice snese vše. To že máš averzi vůči 1,9 TDI je jen tvůj problém a s tím se vyrovnej sama. Skákej si třeba šipky přes auto mě je to fuk. Jestli tady bude systém PD nebo ne kvůli tomu já nebrečím a je mi to fuk, čti lépe já říkám že se stále nabízí a myslím že ještě nějaký rok nabízet bude. Čím jezdím já ti může bejt navíc úplně jedno, protože já jsem jen ty písmenka na obrazovce který čteš. Lítám si vrtulníkem a takový exoty jako ty koukám pěkně zhora. Tak a teď zas ty milá Kolie :) Buď si však jistá že já už výlev tvůj číst nebudu neboť na tyhle stupidní diskuze zapomínám a nebudu nic číst..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 15:04, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
A to jsi opovrhl mým Brumlíkem V6 3.0? Nevíš co činíš! BX si pamatuju, taky jsme ho měli v rodině, kdysi mi při jízdě ulicí připadalo jako když připlouvá loď.
Budeš-li mít možnost vyzkoušej C6. Měla jsem půjčenou 2.7 HDi a i když cena se mi nelíbila vůbec, při přišlápnutí plynového pedálu máš pocit jako když vjíždíš lžící do medu. Opravdu se mi moc líbila.
V osmdesátých letech, nebo o kterých píšes byly Citroeny opravdu poruchové víc než je zdrávo, v posledním desetiletí je to už naštěstí ok. J...
To jsi dcera štěstěny. Vůči Citroenovským dieselům nemám výhrad. Spíš mám obavy z elektriky a právě různých plastových dílů tam, kde bych spíš čekal odolnější materiál. Ty obavy jsou založené na zkušenostech pracovníka Citroen assistance.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 15:05, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
Rada Muroň, to není běžné české jméno, že? Já se opravdu jmenuji Kylie Thiele a těší mne. A jen jsem tě škádlila, i když jsi fajn neměnila bych i když květinářství s manželem nemáme.
Pěkný den, Kylie
Pardon, že se pletu do rozhovoru, ale Kylie, nemáte náhodou v Praze jeden nejmenovaný Pneu-Auto-servis? Dík Jirka S.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 15:06, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
Lehce ujetá ironická dívko nebo kdo to sedí za klávesnicí, na ty tvoje ujetiny ani nechci reagovat, měla by ses dát léčit. Je mi úplně fuk co si myslíš ty o motorech a čím jezdíš, klávesnice snese vše. To že máš averzi vůči 1,9 TDI je jen tvůj problém a s tím se vyrovnej sama. Skákej si třeba šipky přes auto mě je to fuk. Jestli tady bude systém PD nebo ne kvůli tomu já nebrečím a je mi to fuk, čti lépe já říkám že se stále nabízí a myslím že ještě nějaký rok nabízet bude. Čím jezdím já ti může ...
dodám tedy ještě na rovinu že Audi ani ničím VW nejezdím. Jezdím nyní s novým MB C220 CDI Avangarde, toť vůz pro mne. Avšak takovej hrdina že bych ofrňoval rypák nad vozem např. Octavia 1,9 TDI to tedy nejsem, kdyby na to přišlo klidně s ní jezdím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 15:10, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
dodám tedy ještě na rovinu že Audi ani ničím VW nejezdím. Jezdím nyní s novým MB C220 CDI Avangarde, toť vůz pro mne. Avšak takovej hrdina že bych ofrňoval rypák nad vozem např. Octavia 1,9 TDI to tedy nejsem, kdyby na to přišlo klidně s ní jezdím.
a třeba za ní můžu bejt i vděčnej. Znám spoustu řvounů co před rokem křičeli šestiválce turba nic jinýho, autem pod mega jezdit nebudu, a rok se r rokem sejde o oni jsou rádi že mají feldu. Nebudeš patřit náhodou mezi ně frajere?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 15:12, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
Ty sám si přece napsal,že dnes už ty diesely nejsou tak trvanlivý jako ty starý dobrý...No, a dnes se používají právě CR. Takže z toho logicky vyvozuji,že systém CR snížil životnost dieselových motorů jako celku.
A turbo opravdu JEN dá víc vzduchu. Vyšší tlaky paliva zajistí právě systém CR ( nebo PD),větší množství vstřiků a jejich přesnost zajistí vstřikovací trysky.( tuhle funkci turbo fakt nemá)
Ani předchůdce CR, TDi není tak trvanlivý jako ty starý dobrý...
Zvyšování tlaků jakýmkoli způsobem a zvyšování výkonů vede ke snížení životnosti.
S tím vysvětlení co turbo dělá a nedělá díky, ale i když jsem to nenaplsal zcela pregnantně, myslím že se dalo pochopit, že vím o čem mluvím, ostatně ty také, takže co diskutujeme?
Podstatným vidím, že životnost moderních dieslů je "dostatečná". Nebo jakou životnost motoru bys viděl ty jako optimální. Jistě by šly vyrobit třeba televize, které by vydržely 30 let, ale stejně jako motory by tou dobou byly už morálně zastaralé. Těch řekněme 12-14, max. 15 let životnosti auta je rozumných, a průměrný nájezd v česku je něco přes 15 000 km ročně (v evropě 20 000), takže ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 15:17, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
Pardon, že se pletu do rozhovoru, ale Kylie, nemáte náhodou v Praze jeden nejmenovaný Pneu-Auto-servis? Dík Jirka S.
Jen se pleťte Jiříku, ale musím vám říci NE! Pneu servis opravdu nemám ani s jménem ani bezejména. A jaký jste myslel? Chtěla jsem říci, že používám služeb pneuservisu Dušička a spol., ale on opravdu - to jsou věci - existuje, a taky není můj.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 15:20, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň napísal:
To jsi dcera štěstěny. Vůči Citroenovským dieselům nemám výhrad. Spíš mám obavy z elektriky a právě různých plastových dílů tam, kde bych spíš čekal odolnější materiál. Ty obavy jsou založené na zkušenostech pracovníka Citroen assistance.
Je to taková hrůza? Kamarád má poslední rok Xantie a taky to není až tak zlé a podle TÜV žádný zázrak, ale jsou i mnohem nespolehlivější vozy. A v posledním německém J.D.Power dopadla C5 navlas stejně jako Passat! Tedy oba přesně v průměru, takže nic moc, ale horších aut je stále moc a moc. Není to tím, že se o ta auta lidé nestarají?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 15:30, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
Jen se pleťte Jiříku, ale musím vám říci NE! Pneu servis opravdu nemám ani s jménem ani bezejména. A jaký jste myslel? Chtěla jsem říci, že používám služeb pneuservisu Dušička a spol., ale on opravdu - to jsou věci - existuje, a taky není můj.
Taky jsem si uvědomil že jsem se asi spletl, ale až po té, co jsem to napsal. A což takhle odjinud. Jistý Karel Thiele (to by skoro mohl být manžel že?) Má jistou firmu v Praze. Přihořívá?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 15:30, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
Ani předchůdce CR, TDi není tak trvanlivý jako ty starý dobrý...
Zvyšování tlaků jakýmkoli způsobem a zvyšování výkonů vede ke snížení životnosti.
S tím vysvětlení co turbo dělá a nedělá díky, ale i když jsem to nenaplsal zcela pregnantně, myslím že se dalo pochopit, že vím o čem mluvím, ostatně ty také, takže co diskutujeme?
Podstatným vidím, že životnost moderních dieslů je "dostatečná". Nebo jakou životnost motoru bys viděl ty jako optimální. Jistě by šly vyrobit třeba televize, které by vyd...
Ok,naprostý souhlas.
Jen snad,že TDI ještě s rotačním čerpadlem (tzn před příchodem PD) relativně spolehlivý byly. Jako příklad uvedu R5 2,5 TDI - 103 kW.(audi 100/A6).
Ale máš naprostou pravdu,ikdyž je to velmi povedený motor,stejně bych si už dnes audi z roku 1995 nekoupil,tak co je mu ta životnost platná. Prostě to auto za tu dobu zastará jako celek.
Takže souhlas s tebou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 15:55, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
Taky jsem si uvědomil že jsem se asi spletl, ale až po té, co jsem to napsal. A což takhle odjinud. Jistý Karel Thiele (to by skoro mohl být manžel že?) Má jistou firmu v Praze. Přihořívá?
Ach Karl! Tak toho neznám. A netrapte se hledáním, manžel má své české jméno, já si nechala své rodné a v době kdy jsme se brali české úřady nevím proč nedovolovaly dvě příjmené, takže báječným českým -ová vůbec nedosponuji.
Pěkný den Kylie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 16:00, RE: milion kilometrů s tdi
anonym napísal:
Ach Karl! Tak toho neznám. A netrapte se hledáním, manžel má své české jméno, já si nechala své rodné a v době kdy jsme se brali české úřady nevím proč nedovolovaly dvě příjmené, takže báječným českým -ová vůbec nedosponuji.
Pěkný den Kylie
Já se ani tak netrápím, Karel byl jediný Thiele, co se může chlubit tím, že je jednatel jisté firmy na území Prahy a je ještě k tomu české národnosti. Na Vaše ctěné jméno podobný záznam neexistuje, tak jsem jen tak zkoušel typovat. No nic jdu od toho. Jirka S.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.08.2008 16:12, RE: milion kilometrů s tdi
Muroň napísal:
Díky, chvála od znalce potěší! Přijeď se podívat na sraz Phonograph tuning fest 2008 do Říčan, tam už budu mít komplet muziku - od obecního hlasatele z Větrušic mám slíbené čtyři tlampače od obecního rozhlasu, to bude super sound! Dám je místo opěrek hlavy. K tomu si nechávám předělat ruční brzdu na dálkové ovládání spouštěče fonografu.
Tož my bycho přijeli! Celá rodina, ju? Máme taký malý autobus a už se moc těšíme. Kdy se to koná Muroňu, kdy se na teba možeme těšit?
reagovať
  1 ... 12 13 14 15


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.