Piatok 11.07.2008 00:51,
zed
Take vlastnim passata 1.9 4motion a po precteni clanku musim souhlasit, ale uvest nektere drobnosti na pravou miru.
- mate ho dva roky a koupil jste ho (pred temi dvemi roky) za 390t s 90t najeto? Pohadku o cervene karkulce jsem cetl taky. Sveho highline jsem kupoval v 03/2006 za 570t s 75t najeto taky od dealera. A verte, ze jsem shanel a hledal levnejsi. Tehdy se tak ceny pohybovaly. Bud byl po tezke bouracce nebo dotahnuty z DE totalne vylitany. Mimochodem dneska by se dal prodat i za 300t pokud by jste ovsem nasel zajemce, je malo lidi kteri chteji zrovna tohle auto.
- jizdni vlastnosti jsou opravdu super, at si rika kdo chce co chce. Na dalnici je skvost, v zatackach je sice nedotacivy, ale zachranuje to trvala 4x4 spolecne s viceprvkovou zadni napravou. Jezdil jsem i s mondeem ktere tady zminovali a je to ZEBRINAK, nesedel o mnoho lip. Je fakt, ze passat predokolka je ale tragicky.
- souhlasim, navigace je jednoducha, ale neni spatna a je snadne do ni sehnat mapy (zdarma), coz treba do zminovaneho mondea je znacny problem. Skvele je jak se zobrazuji povely na maxidotu mezi budiky. To je v hustem provozu k nezaplaceni.
- Najel jste 70tis, kolik jste sjezdil sad pneumatik? Sila co, na te 4kolce slezaji primo pred ocima...
- motor rozhodne netahne dobre! Je tragicky, jedine co je na nem zajimave je spotreba. Kultivovanost je priserna, absolutne se neda davkovat vykon, rozjezd aby byl plynuly, vyzaduje hodne cviku se spojkou, dale bez 6kvaltu by snad ani nemohl jezdit, jedine pouzitelne pasmo otacek je mezi 2mi a 3mi tisici otacek. Tohle by resil automat, ale ten se ale v provedeni 1.9 + 4x4 nedelal. Pouze s 6valcem a ten se proste uz tak nevyplati. Ani pres ty protivnosti tehle motorizace. Proste bohuzel to chce silnejsi motor, tech 96kw je na trvale 4x4 "jak kdyz konovi svazete kopyta".
- spotreba 8.5? Mate hodne tezkou nohu. Mam trvale po meste 7.2, kdyz jedu mimo mesto okresky tak okamzite padam dolu, tak na 6.5, ovsem dalnice +/- 9. Nejsem ale zadny sportovec, navic v passatu to snad ani nejde a rozhodne ne s timhle motorem ktery je liny jak ves.
- Jo, palubni deska mi vrze taky, tak jako v kazdem passatu. On 1.9 PD je priserny vibrator a tak se neni co divit, ze po letech zacne. Nemenili Vam sklo? Vecinou zacne vrzat prave po vymene, jako treba mi.
- rozvody za 60tis jsou i na autorizovany servis ulet, vzali Vas na hul. Navic naprava u 2003 musi vydrzet 250tisic i v cechach, pokud jste ji musel menit, bylo neco spatne. Zeby kilometry?
Se zaverem souhlasim, tohle auto je skvele a prave si myslim ze narozdil od jinych levnejsich alternativ ma potencial vydrzet jeste poradnou porci cestovani. Navic v tehle tride limuzin je maly vyber alternativ 4x4, pokud nehodlate jezdit zbytecne uzranym mastodontem SUV.
reagovať