0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat B5 1.9 TDI Variant - recenze majitele bez servítek

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.01.2012 16:42, RE: Passat
Zdeny60 napísal:
JJ. s nostalgií vzpomínám na mé dvě Oktávky s motory 1,9 81kW, z nichž jednu jsem nechal upravit u Cimbu na 97kW. Kdyby můj následující po nich vozový park vyžadoval tak minmální údržbu, jako ony dvě Oktávky, byl bych blahem bez sebe...Nicméně člověk je tvor zvědavý a i já jsem chtěl ochutnat, jak se jezdí s vytočeným japonským benzíňákem a proto jsem se upsal napřed Mazdě 3MPS (první životní omyl) a pak - dokonce dvakrát - SUbaru. Neříkám, povožení v Subaru ej zcela jinde, než v Oktě či pasátu ...
No tak je potřeba si taky uvědomit ten propastný rozdíl mezi ocatvií 1 a starým passatem, oproti Mazdě 3MPS, nebo novějšímu Subaru! Jo a chtěl bych vidět ten WV servis, co je 10x levnější než Subaru servis, to jsem se moc nasmál)) Osobně jsem měl Galanta, Avensise, Mazdu 323, Carismu a nemůžu si stěžovat! Byly to obyč verze, nic sportovního, krom mazdy 323 jsem u žádného z těchto japonců neřešil korozi (tu řešíme na fiestě 2003) Je ale pravda, že některé vybrané díly jsou na japonce dražší, ale jen třeba ložiska, klouby. JInak ostatní spotřebák seženu mnohdy levněji než na B5,B6.....Jinak to jsou jen mýty českého človíčka, co věří, že na japonce je všechno darhé. Bohužel si to ale nemyslí všichni a proto jsou ojetiny jako Rav4, Avensis, Mazda 6, Accord, tak ukrutně darhé Zlatá dřívější zabržděnost!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 15.05.2012 15:25, RE: shrnutí diskuze
Gagarin_CCCP napísal:
Docela mě udivilo, jak se to tu vše stočí k pomlouvání japonců/němců, benziňáků, nafťáků... Přijde mi to dětinské a některé příspěvky dětské a jiné idiotské! Nechápu, jak kdyby se tu bavili děcka! To co jsem si koupil je starej krám a sám ho nemám za svou modlu ani to nikde neuvádím! Je to pro mě dělník. Koupil jsem si ho proto, že se mi do auta nechtělo dávat víc, jak 100 000 ,- né, že bych víc neměl, ale protože jsem zkrátka nechtěl! Jak tu už někdo napsal velmi objektivní a inteligentní přísp...
Jsem to tady trochu pročet a fakt bomba. 1,9TDI 66kW mám 4 roky. Koupeno se 147tis(možná), alesi víc. Mám 240tis. Investice jen do brzd, 1x rozvody, 1x baterka, komplet výfuk(bez katíku). Malý problém z hlavou, po nešikovném zimním startu šlo do háje těsnění, ale moje chyba! Nemůžu si stěžovat jezdím za do 5ti litrů. Měl jsem P406 TD a ta jezdila za 5,5, ale furt se kazilo něco mimo motoru, ten šlapal. Měl jsem i před VW fabku 1,2Htp a tu jsem střelil po jednom létě. 6-7l na sto a slimáka jsem fakt nechtěl, ale darovanému koni na zuby nehleď. Pořád v servise z něčím a nakonec prodej za 50 litrů...už nikdy! Držím palce všem, kterým auto šlape )))
reagovať
Ladabrno
počet príspevkov1
dátum registrácie28.05.2021
Piatok 28.05.2021 23:01, Passat b5.1,9 tdi 81 kw afn, pracant
Musím souhlasit s příspěvkem. Mám pašíka v provozu od r.1999. Najeto 350000. Neskutečný pracant se spotřebu do 5 litrů. Údržba je pravidelný olej a filtry po 15000 km. A pochopitelně kotouče a destičky podle opotřebení a rozvody a ramena přední nápravy podle nájezdu a podle toho jak vržou. Úžasný je i v tom, že nikdy nepřestane jet a spadne-li do nouzáku, vždycky někam dojedete. Náhradní díly dostupné za hubičku. Na autě původní výfuk. Kastle korozi skoro nezná. Měl jsem štěstí na tento kousek. Interiér a hlavně tapecírunk na dveří už je na tom teď hůře, dochází k odlepování čalounění od podkladu. Je to sedan.
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.