To mazďák:
chlapče, s tebou je to špatný,protože neuneseš tíhu argumentů. Na mazdclubu vystupuji už jen sporadicky pod nickem 3MPS tak, jako jinde. Mazdu 3MPS jse prodal ze dvou důvodů: jednak mi bylo líto jezdit skoro novou 3MPS v zimě v soli a kamení v horách - přes zimu je to jako služební auto opravdu nevyhovující. Druhý fakt je - že vzhledem k mým jistým zdravotním obtížím byla koncepce 3MPS na mě tvrdá a na našich cesách jsem strádal bohužel jistým diskomfortem. Po pravdě, koupením následného Legacy SpecB jsem si moc nepomohl, ale je to přeci jen lepší co do pohodlí na delší cesty.
K Mazdám jako značce jsem neměl téměř vůbec žádné výhrady až do doby, kdy jsem poznal několik M6 stáří 5-6 let, které byly dost ohnilé. Již jsem zde psal, že o M6 jsem se zajímal PO PRODEJI mé 3MPS, protože nová edice se mi dyzajnově velice zamlouvá. Už ne tak její dílenské provedení - a jak je jednou poškozená reputace, těžko mě někdo přesvědčuje. A to se M6 povedlo - u auta nové produkce po pár letech shnilé lemy - sorry, mazďáku, ale tohle u SUbaru nenajdeš,a když už, tak u aut přes 10-12 lets táří, co jezdí polem nepolem. Doufám, že jsi aspoň trochu soudný a tohle uznáš. V tomto ohledu prostě Mazda prohrává - a nedělám si iluze, že po tom, co jsem proklepával CX-7 i M6 to bude jiné, než předchozí verze M6 a navíc, vaše forum hovoří o korozi zcela jasně a trvale s vysokou frekvencí. Další výtku mámk motorům naftovým s FAPem. netřeba se hádat, stačí najít patřičné stati na opět- vašem foru.
Ad Subaru - věř mi, že kdyby to bylo v mé moci, moooooc věcí bych udělal jinak. Vadí mi tam ne málo věcí a vadí mi to i na nových STI tak, jako na mém starém (2007 Legacy). jenže tu moc nemám, tak se s tím holt musím vyrovnat a nebo za těžké peníze upravit sám. Pdrobnosti tu popisovat nechci, neb to sem te´d nepatří.
Není dokonalého auta na světě - ani Veyron není dokonalý a má řadu chyb, tak jako Ferrai pro Erica Claptona, které si te´d nechal postavit na míru. Ale co člověk, to názor. Bohužel, dotaz byl položen jasně - Mondeo, Vectra a nebo Pasát. Moje odpověď zněla - Toyota a uvedl jsem i důvody. zatímco ty jen blábolíš a urážíš lidi, které ani neznáš.
Jen to stručně zopakuji: Vectra ne - koroze, ne příliš spolehlivá elektrika
Pasát - za 80 tisíc to bude šrot, který bude stát nemálo peněz, aby byl uveden do stavu, kdy se v tom bude moci dát jezdit. Co so budeme povídat - TDI je lákadlem stále a slušného Pasáta či jiného auta s tímto motorem se člověk málokdy zbavuje ve stavu, kdy to má najteo 50tkm anavíc to bude chtít prodat za pár šlupek. To opravdu ne.
Mondeo - z ětchto tří moje volba, pokdu bych musel z těchto 3 vybrat. levný servis, všude dostupný, odolnost auta jako cleku mimo korozi lemů dveří a poruchovější elektriky. Jinak no problem. Navíc - jídzními vlastnostmi by další kandidáty jasně převyšuje.
Já bych - opakuji sám za sebe - volil Toyotu Avensis, či Corollu a klidně i benzín, protože to, co projedu navíc v benzínu, se mi lehce vrátí při prvním větším servisu naftového auta - co, to netřeba znovu psát.
Tuto zkušenost jsem si potrvdil i na svých SUbaru - zatímco s naftou jsem jezdil za 6,5 (Pežoty, Superb, nebo za 5-5354 - 2xOktávka 1,9TDI), tak například jen oleje byly o dost dražší včetně filtrů, než na benzín - obojí autorizák - vs. autorizák. Dále na P407 - FAP - 12 tisíc , Oktávka - repase turba 7 tisíc u jedné navíc čištění asi za 3. U SUbaru jsem musel měnit dvouhno=ták - tohle je snad jediná chronická vada modelů do r. 2008 (Valeo, pak byl Sachs), ale lze jej naštěstí nahradit setem z Forestera a to vč. spojky, přítlačáku, pružin a práce a DPH za asi 29 tisíc. Rovná se cena běžná u dvoughmoty pro jakékoliv auto. Jenže nyní mám klid na dalších 300tkm, protože tato jedhmota se spojkou z Forestera mě prostě přežije. Jinak nic. Takež tak to vidím já s tou naftou opkjetou a benzínem. A to nepočítám rizika v zimě, kdy třebas taky vůbec nensatrtuji, protože mi nafta zamrzne - a dle dlouhodobého výhledu věců bduou čím dál teplejší léta a čím dál studenější zimy
Kapito, mazďáku?
Pánové, omlouváms e za překlepy, jistě jich tam je mraky, ale snad to každý pochopí. Nejsem písařka, moje profese je trochu jiná
Napiš něco o sobě, veřejně, kdo jsi, čím jsi, co jsi vystudopval, uve´d trochu svého já a pak můžeme pokračovat. zatím se domnívám, že mluvím s člověkěm, co má lehce retardovanou úroveň.