0
späť
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat pohodlné auto pro aktivní rodinu?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, americká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:02, RE: Proč jen auta z DE
Kobyla napísal:
Musím trochu p.Kylie oponovat ve výběru.Pokud tazatali vadí japonský desing či kvalita,má velice málo možností při výběru.Praferoval bych Toyotu Aven.,Mazdu 6,Honda není špatná volba,ale. ...Možná by nebylo na škodu mrknout na BMW či Mergl,jejich ropáci mají co nabídnout.Koncern VW opravdu né,Passat je všeobecně chronicky poruchové auto a O2 je v jiné tríde a to má vyjíměčně Kylie pravdu,po 500km za volantem je problém vylézt z budky a ten motor stále ruší.Tak mám tady své koně,Toyota,Mazda,BMW,...
Děkuji Kobylovi za "výjimečný" souhlas ,-)
Ano, kdo ví o čem je řeč, po 500 kilometrech a při 40ti tisících ročně je mezi třídami aut VELKÝ rozdíl..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:04, RE: O2
Muroň napísal:
Souhlasím s vámi oběma. TDi (ať s PD či bez a i SDi) je za studena traktor a vždy bude hlučnější a více vibrovat ve srovnání s common raily. Na druhou stranu bude TDi při srovnatelném výkonu méně žrát a v případě staré verze s rotačním čerpadlem bude mít delší životnost a celkově bude spolehlivější.
Muroňu jak to tady tiše za posledních pár dní-týdnů pročítám.....začínáš nám Kajlovatit s tím tvym TDi s rotačkou (myšleno v dobrým slova smyslu)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:05, Ty si tak trapná Kylie
Kylie napísal:
6) Poslední "podmínkou/požadavkem" tazatele bylo - POHODLí
6 - volím vůz Citroën C5 ("trumfněte" ho ,-)
Není-li třeba zrovna tento vůz (v něktrerých "bodech" si vskutku "sehr gut" ba "excellent" stojí - s tím nic NEnaděláte budoucímu kupci pohodlného prostorného bezpečného rodinného spolehlivého vozu na desetitisíce kilometrů ročně "po chuti", asi rozumnou volbou (z "předvolených") ono Mondeo se jeví (vzala bych šestiválec 2.5 - a výbavu Ghia - spotřeba sice bude trochu vyšší, ale při těc...
Akorát že pán C5 nežádá,třeba protože mu přijde hnusnej TAK A JE TROMFNUTO
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:07, RE: Autor je magor
zz_zz napísal:
Autor sepsuje stareho passata B5, kdyz evidentne tazatel se pta na facelift 3BG, dale sepsuje 2.0 TDI v O2, i kdyz uznavam ze kazda dalsi generace TDi od VW se vzdaluje od idealu rotacky 66Kw, ktera je presto spickovy a spolehlivy motor a doporuci Astru G coz je absolutne nespolehliva zruda ktera jako ojetina nema sanci zvladnout 40tis/rok!!! Me fakt pripada ze redaktori na tipcars zerou asi nejake bobule...

Tazatel by si mel poridit Passata tak r. 2004/2005, 1.9PD URCITE BEZ 4x4 (spotreba a da...
S tou spolehlivostí Passat, tedy nevím .. Odkaz na poslední verzi vozu v dlouhodobém testu Auto Tip na 100.000 km (nemáte-li doporučuji po cestě z práce aktuální český výtisk zakoupit!) snad něco naznačil (stejně jako tentýž test i dřívějších verzí pohonných jednotek TDi).
PS: Výrobky VW začínají mít vůbec "předplaceny" nejnižší příčky v těchto dlouhodobých testech - tazatel plánuje tutu vzdálenost za dva a kus roku najezdit ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:10, RE: Fiat Croma
Giorgio napísal:
A co takhle "nový" Fiat Croma? Je netradiční, pohodlný, s osvědčenou naftou, za skoro směšné ceny - v porovnání se stářím a výbavou.
Fiat Croma je velmi zajímavá volba (zřejmě za velmi výhodnou cenu) s dost zajímavými naftovými motory (jak 4 válec, tak hlavně ten pětiválec) - ale zde mínění, že vůz o 5 kategorií POD octavií je, panuje ,-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:13, RE: 330D combi
dpwagen napísal:
A co BMW 330d kombi?? To předčí všechna auta, Kylie C-pětku jako první:)...
Já měla půjčenou cupku 330xd a moc se mi líbila ,-)
Ale s tím "jako první" - to bych si tak "tipla", že jste ještě s ani jedním nejel
Moooc zajímavé auto to je, jako RODINNÝ pohodlný ... vůz, což je požadavek tazatele ... no já bych pro sebe onu cupku možná zvolila - to ano (proti Brumlovi má určité "mínusy", ale nesporné "plusy"!), ale jako rodinný prostorný pohodlný ... (což byly požadavky) ... NE
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:24, RE: Autor je magor
Kylie napísal:
S tou spolehlivostí Passat, tedy nevím .. Odkaz na poslední verzi vozu v dlouhodobém testu Auto Tip na 100.000 km (nemáte-li doporučuji po cestě z práce aktuální český výtisk zakoupit!) snad něco naznačil (stejně jako tentýž test i dřívějších verzí pohonných jednotek TDi).
PS: Výrobky VW začínají mít vůbec "předplaceny" nejnižší příčky v těchto dlouhodobých testech - tazatel plánuje tutu vzdálenost za dva a kus roku najezdit ...
Kylie, to chceš naznačit, že TDi 66 Kw s rotačním čerpadlem NENÍ spolehlivá (mám na mysli ty "dřívější verze")? Ta testovaná v Passatu musela být PD, ty se do nich výhradně montujou minimálně 8 let.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:27, RE: Ty si tak trapná vasapasa
vasapasa napísal:
Akorát že pán C5 nežádá,třeba protože mu přijde hnusnej TAK A JE TROMFNUTO
Ten příspěvek NEbyl o C5 - je ve vašich možnostech to pochopit?
ŽE je vůz typu C5 na takový nájezd kilometrů výrazně vhodnější (na TO je stavěný!) než např. o třídu menší octavia (nebo jakýkoliv vůz NIŽŠÍ třídy - je FAKT) .. s tím nic nenaděláte (maximálně prokážete, že problematice příliš nerozumíte ... "že nechápete vo co de" - abych vám to napsala nějak "srozumitelně" ,-)
Pěkný den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:29, RE: O2
Valnoha napísal:
Muroňu jak to tady tiše za posledních pár dní-týdnů pročítám.....začínáš nám Kajlovatit s tím tvym TDi s rotačkou (myšleno v dobrým slova smyslu)
To nepopírám . Rozdíl mezi přístupem Kylie a mým tkví v tom, že Kylie obhajuje jedno auto (C5) a do něj je pro ní vyhovující více motorů (HDI 2,2, šestihrnek). Zatímco já obhajuji jediný motor (Tdi 66bláblá...) používaný ve více vozech. Nutno připustit, že téměř každá diskuse je zde zamořena Kyliinou zmínkou o C5 a mou o TDi 66 KW s rot...bláblá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:31, RE: Autor je ..
Muroň napísal:
Kylie, to chceš naznačit, že TDi 66 Kw s rotačním čerpadlem NENÍ spolehlivá (mám na mysli ty "dřívější verze")? Ta testovaná v Passatu musela být PD, ty se do nich výhradně montujou minimálně 8 let.
Tak to bych si tedy NEtroufla (TDi 66 kw hned za 2.2 HDi řadím - ve spolehlivosti zřejmě, bez legrace - "ohne Problem"!), ale mám pocit, že ohledně passat a doporučení redakce je tam jakýsi .."ruch" "šum" "nedorozumění"
Za 300 t. jež plánuje tazatel investovat si přeci nebude kupovat ...
Nebo něco nechápu?
PS: For Rudlík: Já tady plánuji další foto přidat a někdo ..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:33, RE: Fiat Croma
Kylie napísal:
Fiat Croma je velmi zajímavá volba (zřejmě za velmi výhodnou cenu) s dost zajímavými naftovými motory (jak 4 válec, tak hlavně ten pětiválec) - ale zde mínění, že vůz o 5 kategorií POD octavií je, panuje ,-)
Jojo, 2,5TD v Cromě byl držák. Pokud si ji tazatel vybere, může si od plánované pořizovací ceny vozu škrtnout minimálně nulu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:38, RE: Fiat Croma
Muroň napísal:
Jojo, 2,5TD v Cromě byl držák. Pokud si ji tazatel vybere, může si od plánované pořizovací ceny vozu škrtnout minimálně nulu.
Kdepak, myslím že s třemi sty tisíci v kapse se dá rozlížet po "nové" Cromě a motoru pětiválci 2.4 MJt 147 kW - až TAK jsou ceny absurdní - respektive TEN klidně doporučuji. Kamarád-asi-ještě-příbuzný ho má v Lancia a ... Octavie TDi na semaforu i dálnici si dává jako předkrm ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:39, RE: Fiat Croma
Kylie napísal:
Fiat Croma je velmi zajímavá volba (zřejmě za velmi výhodnou cenu) s dost zajímavými naftovými motory (jak 4 válec, tak hlavně ten pětiválec) - ale zde mínění, že vůz o 5 kategorií POD octavií je, panuje ,-)
Bodejť by croma nebyla o 5 kategorií pod octavií, vždyť té nemůže podle některých místních diskutérů konkurovat snad ani Maserati Quattroporte, tak jakápak croma.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:42, RE: Autor je ..
Kylie napísal:
Tak to bych si tedy NEtroufla (TDi 66 kw hned za 2.2 HDi řadím - ve spolehlivosti zřejmě, bez legrace - "ohne Problem"!), ale mám pocit, že ohledně passat a doporučení redakce je tam jakýsi .."ruch" "šum" "nedorozumění"
Za 300 t. jež plánuje tazatel investovat si přeci nebude kupovat ...
Nebo něco nechápu?
PS: For Rudlík: Já tady plánuji další foto přidat a někdo ..
Tady je problém v tazateli, který dal do výběru tři uvedené vozy. Nejpohodlnější z nich je to Mondeo, řiká se, že TDCi od roku 04 je méně problémové, ale všechna Mondea TDCi, která osobně znám, problémová jsou. Proto mu tady kolega radí toho Pašáka. Pohodlné rodinné auto bych mezi uvedenými třemi také nehledal (vzhledem k jejich cenám na trhu ojetin v ČR a v případě Mondea kvůli nedůvěře - tam pořád raději benzín).
ad PS: Už jsem to z té galerie sundal...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:49, RE: Autor je ..
Muroň napísal:
Tady je problém v tazateli, který dal do výběru tři uvedené vozy. Nejpohodlnější z nich je to Mondeo, řiká se, že TDCi od roku 04 je méně problémové, ale všechna Mondea TDCi, která osobně znám, problémová jsou. Proto mu tady kolega radí toho Pašáka. Pohodlné rodinné auto bych mezi uvedenými třemi také nehledal (vzhledem k jejich cenám na trhu ojetin v ČR a v případě Mondea kvůli nedůvěře - tam pořád raději benzín).
ad PS: Už jsem to z té galerie sundal...
ad PS .. já vím ,-)
Ano, také bych (asi jednoznačně) z "předvolených" Mondeo vybrala a (starou) naftu bych NEvolila (nejen kvůli poruchovosti!). Při té plánované porci kilometrů je (dle mne) motor již VELMi důležitý. Obecně sice pro taková množství km nafta výhodnější zdá se mi, ale zde bych (i přes vyšší spotřebu) onen šestiválec asi zvolila. Jeho cena v bazaru bude velmi nízká (vzhledem k předpokládané "top" výbavě Ghia a původní ceně vozu až "směšná", což případné vyšší budoucí náklady asi vykompenzuje). A pro "rodinný", tedy zřejmě plně naložený vůz, navíc na dlouhé cesty ... prostě 6ti válec - vím o čem mluvím!
PS: C5 s 2.2 HDi (o Biturbo nemluvě) by v reálném světě posloužila stejně, možná dokonce i lépe .. ale chápu .. není "in"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:50, RE: Fiat Croma
Giorgio napísal:
Bodejť by croma nebyla o 5 kategorií pod octavií, vždyť té nemůže podle některých místních diskutérů konkurovat snad ani Maserati Quattroporte, tak jakápak croma.
To dá rozum ne, ten kufr v rolsu a maserati .. to OCTAVIA!!!
Já vím .. jen NEvím "co s tím" .. asi nic .. ať se "vyoctaviují", že?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 13:51, RE: O2
Muroň napísal:
To nepopírám . Rozdíl mezi přístupem Kylie a mým tkví v tom, že Kylie obhajuje jedno auto (C5) a do něj je pro ní vyhovující více motorů (HDI 2,2, šestihrnek). Zatímco já obhajuji jediný motor (Tdi 66bláblá...) používaný ve více vozech. Nutno připustit, že téměř každá diskuse je zde zamořena Kyliinou zmínkou o C5 a mou o TDi 66 KW s rot...bláblá.
a proto se oba dva už seberte a jděte dělat něc užitečnějšího než tady psát výlevy
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 14:06, RE: Vůz na 40.000 km ročně II.
Kylie napísal:
Ano pokles ceny také "JE" kritérium. K němu 2 drobnosti.
Cenové relace se pomalu "narovnávají", dle posledních ofic. údajů byl za poslední měsíce pokles cen ojetin, bazarových vozů nějakých 6%, u modelů škoda byl zaznamenán pokles 15%.
Kupovat vůz a myslet na prodej za několik let (v tomto případě třeba i za "set" tisíc kilometrů) zní rozumně (a není NErozumné - souhlasím), ale jako PRIMÁRNÍ já vidím oněch 40 t. km ročně! V TOM je totiž (přeci) obrovský rozdíl (s rodinou - jak "plánuje" t...
Souhla. Aniž bych něco vnucoval, tak při 40 000 ročně bych se Octávii vyhnul. Raději za stejné peníze více muziky u jiných značek (někde výrazně více muziky) a těch pět let soužití s vybraným vozem si pořádně užít. Ono to vypadá, že Škodovka ztrácí málo cenu, ale přivezte ji nabídnout do bazaru, kde jich stojí dvacet. Ten přetlak dává bazaristovi šanci na tom trhnout, přitom oškube jak prodejce tak kupce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 14:10, RE: Redakce? Passat
Tomi napísal:
Recenze slušná,spousta dobrých známých informací včetně doporučení i jiné varinaty.
Ale co ten Passat?Proč doporučujete starou B5???
Pán uvažuje o Passatu z let kdy je na výběr jedině B6 ( ! ) ,ta je od roku 2000 - 2005 a ne od 1997! ,a to od počátku jako sedan i kombi.
Navíc Passat B7,tedy poslední generace od 2005 se dá v dieselu 1,9tdi 77 pořídit od 320-330tis na což bych upozornil. Potom je bezpečnost i konstrukce úplně o něčem jiném,jen ne zastaralá.
Probírat bezpečnost a konstrukci zastara...
Vy jste si to nevšimli? V dotazu byl Passat PO ROCE 2005, v odpovědi pana Hrdličky byl model DO ROKU 2005. To je skoro na opravu článku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.10.2008 14:13, RE: Redakce? Passat
Tomi napísal:
ok nehádám se.Možná to tak je,ale všichni kolem mě mluví o poslední generaci jako o B7.Když se podívám do inzerce na internetu tak je taky všude B7 od roku 05,když chci koupit nějaké příslušenství v internetových obchodech,všude je B7.
Tak pak nemáme být zmatení:))
Podobný bordel je v Mondeu - 1993 první generace, 1996 facelift (velmi výrazný). 2001 druhá generace, 2007 třetí generace. Mezi 1993 a 1996 se změnily blatníky, světla a nárazníky. Jinak jsou to drobnosti.
reagovať
  1 ... 8 9 10 ... 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.