Streda 15.10.2008 12:17,
rada
Docela bych řekl, že to sem patří....nechci propagovat určité značky, ale je zde vidět, že test z nějakého časopisu zase tak rozhodující není. Ceed to sice vyhrál, byl porovnáván s Fabií 2. generace (ta je například jízdně horší, než ta první, navíc je více plastová, je hlučnější a to je opět z vlastní zkušenosti, ne z testů). Ceed vyhrál, ale samozřejmě, protože je to auto nové konstrukce (mimochodem koplet postaveno v Německu za nekřesťanský prachy), o třídu výše než fábie. Aby nebylo lepší s víceprvkem, kdyby uzká fábia porazila ceed v podvozku, bylo by něco špatně. Reklama společnosti Kia 7 důvodů proč ceed ve srovnání s Fábií....nevím, za prvé je to pomalu na žalabu, a myslím, že by neprohráli a druhá věc srovnávaj jablka s hruškama, takže klamavá reklama a žaloba číslo 2. Navíc dnešní akce na př. Focus v plný náloži (včetně klima a tempomatu) s 1.6 74kW za 369.000.- je podle mě lákavější. Nevim k čemu naprosto debilní vysokootáčkovej motor 1.4-sice 80kW, kterej při 130 bude rvát 4.500 ot./min...vysokootáčkové motory do běžnejch aut jsou blbost. Napíšou spotřeba 5l, OK, ale při 90km/h po rovině. Jako u HTP....tam dokážu jet za 4.5, ale na dálnici při 130 min. za 7,5, spíš za 8. Jenom u blbéFelicie s prastarým motorem (mimochodem ten stařec mástovku za 13s, což v objemu do 1.4 není zase lenoch-jedu po dálnici ve 130 do 7l. A proč? Protože málo točí (asi 3.500). On každej vidí velký auto - relativně za 300.000.- (myslím že ta cena je v případě leasingu?? to už nevím, ale citroen má C4 za 250.000.- a s leasingem!!!! a pakl vyjde na více jak 350.000.-:) Napíšou 7 let záruka (ale ta je jenom na motor, kterej většinou přežije auto)....je to jenom o reklamě. Říkám TO ZNOVU!!!!! kdo chce koupit auto, voxidovat v bazarech, v autosalonech a jezdit. Dívat se na detaily, brát auta se serviskou, pokud možno - když je možno si to nechat projet diagnostikou atd...ale fakt se projet a nedat na keci ostatních. Když to vidím kolem sebe, lidi co se v autech hrabou a je to jejich práce mají buď škodovky, protože jsou to zaměstnanci a druhá sorta (vlastnící bazarů, opraven) mají BMW, Audi a jeden nedá dopustit na Opel, ale je to vyjímka. Nejeden mechanik mi řikal, jak hlavně KIA šidí na meteriálu, má špatné konstrukční prvky, zastaralé řešení. Co není vidět. Například ceed combi - řešení pátých dveří, materiál na výplních, vnitřní kličky, které v mrazu praskají, kryty podběhů, pod kterýma rezne plech a pod...to se dneska neví, za 2-4 roky se o tom začne mluvit!
reagovať