Streda 15.10.2008 09:42,
rada
S těma Japoncema, podle zmiňované statistiky spolehlivosti si Toyota pohoršila nejvíc za posledních 15 let a to u dvou let starých vozů. Propad je o více jak polovinu tabulky. Takže se nabažili slávy a teďka upadají. panu Hajduškovi doporučuji všechna auta, která chce zařadit do výběru projet a porovnat. Aby to překvapivě nedopadlo nejlépe pro Octavii. Viz má zkušenost z roku 2005. Kamarád mě pozval na test malých aut a nižší střední třídy. Hodně to zkrátím. Malá auta - yaris, fabia, polo, 206, clio, corsa, ibiza,punto,grande punto. U mě pocitově vyhrála Fábia 1.4-16V Elegance, jízdně předvídatelná, interiér perfektní - materiály o třídu jinde než u zbytku. Řazení fenomenální stejně jako řízení a ovladatelnost. A to byl již téměř 6 let starý model. Hlavně podvozek, byť s malým rozvorem byl na výkon motoru hodně před hranicí svých možostí. Nižší střední třída...favoritem se stal focus (než jsem se svezl). Dále byla ve výběru astra, corola, C4,megane,golf octavka2 a mazda3. U mě překvapivě zvýtězila astra a octavia/golf. Megane katastrofa, připadal jsem si jak v octavii první generace z počátku výroby (1996), focus krom podvozku, který je fenomenální zbytkem stagnoval (překvapila mě hlučnost, a bída interiéru - hlavně sedadel), corola - jako každá toyota jízdně impotentní, interiérem studená až ošklivá,. Astra měla tlačítko sport, 1.8-16V. Tichý pružný benzin, starší konstrukce, který zabíral od 1500 a nemusel se točít víc jak do 3.000. Pohodička. Takže kdoby nevěřil opelu, já taky ne a byl jsem přesvědčen v opak. Octavia měla tenkrát pouze 2.0 FSI (dnes by bylka situace s 1.8 TSI lepší). Usednutí, nastavení sedadla - vše intuitivní, všechno padlo, auto se skvěle ovládalo, hezky se sním jelo. Řadička jezdila jak měla, autu se chtělo do zatáček a bylo příjemě tužší, ale ne moc.
reagovať