0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf III Variant

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 00:19,
Dobrej vrak sis koupil
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 00:27, RE: bez předmětu
Jirka napísal:
Dobrej vrak sis koupil
solidní recenze, jinak auto nic moc, jak už vidíme z výčtu závad, ale za ty prachy vcelku rozumnej kup.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 03:02, RE: bez předmětu
anonym napísal:
solidní recenze, jinak auto nic moc, jak už vidíme z výčtu závad, ale za ty prachy vcelku rozumnej kup.
rozumnej kup? nacpal do toho hromadu penez, sam priznal ze ma auto najeto 300tkm a to jeste nemluvi o dalsich opravach, ktere bude delat(loziska v kolech, brzdy, tlumice...
Ale jezdi za 5 litru, celkove naklady ale nepocita ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 04:35, RE: bez předmětu
anonym napísal:
rozumnej kup? nacpal do toho hromadu penez, sam priznal ze ma auto najeto 300tkm a to jeste nemluvi o dalsich opravach, ktere bude delat(loziska v kolech, brzdy, tlumice...
Ale jezdi za 5 litru, celkove naklady ale nepocita ...
Vzdycky se najde auto, ktere by vyslo levneji. Ma to auto ocividne rad, penize do nej sice nacpal, ale ted mu bude nejakou dobu dobre slouzit. Ma vymenene rozvody i vodni pumpu, cepy a lozisko a o celnim skle vedel, kdyz to kupoval. To ho stalo cca 27 tisic. Takze ma to auto sakum prask za nejakych 95 tisic vcetne pocatecniho servisu. Je fakt, ze navic musel opravit motorek steracu, spinaci skrinku a trubky k turbu, coz ale vyslo na smesnych 2500. V bazaru se neda nikdy koupit auto zcela bez investic a toto nebyla zadna hruza.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 06:09, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Vzdycky se najde auto, ktere by vyslo levneji. Ma to auto ocividne rad, penize do nej sice nacpal, ale ted mu bude nejakou dobu dobre slouzit. Ma vymenene rozvody i vodni pumpu, cepy a lozisko a o celnim skle vedel, kdyz to kupoval. To ho stalo cca 27 tisic. Takze ma to auto sakum prask za nejakych 95 tisic vcetne pocatecniho servisu. Je fakt, ze navic musel opravit motorek steracu, spinaci skrinku a trubky k turbu, coz ale vyslo na smesnych 2500. V bazaru se neda nikdy koupit auto zcela bez inv...
Přesně tak, na VW Ventu, což je odvozenina Golfu jsem vyměnil obdobné dílce a teď už dva roky šlape bez sebemnších problém a má najeto něco kolem 250 tisíc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 08:10,
volkswagen - lidový vůz - hitlerovo auto, jeden z bodů, se kterým vyhrál volby byl auto do každé rodiny - lidový vůz. to mi vadí a taky spolehlivost, každej známej co měl vw mi pořád vyprávěl jaký sou to držácí a pořád je měli v servise (nový starý, pola golfy pasaty). Teď mají všichni mazdy, toyoty a kii. Moc se s nima nechlubí, zato jim ale jezdí a nestojí v servisu. Takže asi tak. Můj táta - zavilej škodovkář teď jezdí v Kie Carens, protože když zjistil co by ho stála ochcávka ve výbavě co chtěl tak zjistil že Karens ho vyjde o 150K levněji a je to pohodlnější auto
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 08:14, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Vzdycky se najde auto, ktere by vyslo levneji. Ma to auto ocividne rad, penize do nej sice nacpal, ale ted mu bude nejakou dobu dobre slouzit. Ma vymenene rozvody i vodni pumpu, cepy a lozisko a o celnim skle vedel, kdyz to kupoval. To ho stalo cca 27 tisic. Takze ma to auto sakum prask za nejakych 95 tisic vcetne pocatecniho servisu. Je fakt, ze navic musel opravit motorek steracu, spinaci skrinku a trubky k turbu, coz ale vyslo na smesnych 2500. V bazaru se neda nikdy koupit auto zcela bez inv...
Nechci šťourat, ale já jsem z výčtu spočítal 35.500,- + AKU a spojka a zřejmě další pneu?.
Toto jsou jen udržovací náklady a další na sebe nenechají dlouho čekat - čerpadlo, turbo, pístní kroužky, tlumiče, brzdové válečky, sáknoucí servo a pod..

To snad opravdu s ohledem na počet najetých KM /rok benzín se spotřebou vyšší o 2-3 l ale třetinovým nájezdem km za stejnou cenu ... .

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 08:15, Berlingo
Veľmi rád čítam Vaše recenzie okolo áut, sú veľmi poučné. Mohli by ste niečo napísať o Citroen Berlingo, Peugeot Partner - diesel. Dík
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 08:15, Jo!
ale táhne božsky vocpodu viď?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 08:42, Hodně
Taky mi těch oprav přijde docela dost. Hlavně jsou to takový prkotiny, který ukazují na velký opotřebení všech částí, takže se obávám, že ty výměny budou trvat. Kupříkladu dolití brzdovky je divný, ta se nemá kde ztrácet, jedině opotřebením desek klesá hladina. Ale nechci být špatným prorokem. S ohledem na stav bych řekl, že ten proběh odhadl autor asi správně. Je otázkou, jestli by za cca 100.000,- nepořídil lepší vůz, který nebude v tak zanedbaném počátečním stavu. Na auta se vyplatí čekat. Cena leze dolů a nabídka mohutně převyšuje poptávku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 08:47, bez předmětu
Tady je každý chytrák. Ceny jsou naprosto odpovídající a když kupujete starší auto (a nejenom z bazaru), tak vždy je třeba pak do něj něco nasypat. To snad ví každý. Auto, ve kterém by to už bylo vyměněné, není za takovou cenu. Takže můj názor, taky mám staré auto, které si žádá své. Úplně normální koupě. Ať slouží.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 09:37, RE: bez předmětu
Jirka K. napísal:
Tady je každý chytrák. Ceny jsou naprosto odpovídající a když kupujete starší auto (a nejenom z bazaru), tak vždy je třeba pak do něj něco nasypat. To snad ví každý. Auto, ve kterém by to už bylo vyměněné, není za takovou cenu. Takže můj názor, taky mám staré auto, které si žádá své. Úplně normální koupě. Ať slouží.
Plný souhlas...pokud nekupujete auto z rodiny, či od známého, musíte počítat s s 20 - 30 t. prvotní investice - pak to většinou 2 roky šlape...Mění se zhruba věci uvedené v recenzi, navíc ložiska, homokineťáky, spojka apod. Způsobeno je to tím, že předchozí majitel některé závady neřeší, protože stejně počítá s prodejem - a poslední rozhodující impuls je, když je na odchodu něco dražšího - pak honem z domu, než se to rozsype...však nový šťastný majitel si to dodělá ) Může to ale být výhodné i pro kupujícího, když věci rozumí a na základě závad dokáže stlačit cenu pod předpokládanou hodnotu budoucích oprav...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 09:55, RE: Hodně
David V napísal:
Taky mi těch oprav přijde docela dost. Hlavně jsou to takový prkotiny, který ukazují na velký opotřebení všech částí, takže se obávám, že ty výměny budou trvat. Kupříkladu dolití brzdovky je divný, ta se nemá kde ztrácet, jedině opotřebením desek klesá hladina. Ale nechci být špatným prorokem. S ohledem na stav bych řekl, že ten proběh odhadl autor asi správně. Je otázkou, jestli by za cca 100.000,- nepořídil lepší vůz, který nebude v tak zanedbaném počátečním stavu. Na auta se vyplatí čekat. Ce...
k obligátním 135tis na tachu se snad ani nebudu vyjádřovat, to je snad už místní folklór (asi před měsícem jsem listoval nějaký slovenský inzertní časopis na ojetina a na každé straně mělo 80-90% aut najeto v rozmezí 120-135tis KM. Bez rozdílu značky, roku výroby, motorizace....kokotizmus)
Golf III Variant se mi hodně líbí, myslím že jsou to i povedená auta, bohužel po 11 letech provozu a X majitelých už to asi budou spíš černé díry na peníze.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 10:02,
Určitě táhne neuveřitelně vocpodu, vždyt je to nepřekonatelný bourák.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 10:04, RE: bez předmětu
stowaway napísal:
Plný souhlas...pokud nekupujete auto z rodiny, či od známého, musíte počítat s s 20 - 30 t. prvotní investice - pak to většinou 2 roky šlape...Mění se zhruba věci uvedené v recenzi, navíc ložiska, homokineťáky, spojka apod. Způsobeno je to tím, že předchozí majitel některé závady neřeší, protože stejně počítá s prodejem - a poslední rozhodující impuls je, když je na odchodu něco dražšího - pak honem z domu, než se to rozsype...však nový šťastný majitel si to dodělá ) Může to ale být výhodné i...
Vsichni tady remcate jak byste tu sracku VW nekoupili, si myslsite, ze kdyz koupite Japonce, ze nebudete delat rozvody? Vodni pumpu preventivne, zimni gumy, oleje, filtry, potom nejaky prachy do podvozku atd. Jak to tak vidim, jak vsechny auta z Evropy jsou na bazaru sracky, a Japonci jdou do bazaru vzdy az po velkem servisu a za nizsi cenu co? Me to neprijde tak hrozne ty orpavy jako takove. Kdyz pominu spotrebni materialy typu zimaky, rozvody atd tak tam byl vetrak, spinaci skrinka, okno (o tom vedel, takze cena byla nizsi) spojka pocitam taky jako spotrebni a ne zavadu takze co vas tak rozciluje? Ze mu to jede za 5 litru a vam ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 10:30, PNEU
Nechápu, že když někdo kupuje nové pneu, nekoupí všechny 4 stejný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 11:11, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Vsichni tady remcate jak byste tu sracku VW nekoupili, si myslsite, ze kdyz koupite Japonce, ze nebudete delat rozvody? Vodni pumpu preventivne, zimni gumy, oleje, filtry, potom nejaky prachy do podvozku atd. Jak to tak vidim, jak vsechny auta z Evropy jsou na bazaru sracky, a Japonci jdou do bazaru vzdy az po velkem servisu a za nizsi cenu co? Me to neprijde tak hrozne ty orpavy jako takove. Kdyz pominu spotrebni materialy typu zimaky, rozvody atd tak tam byl vetrak, spinaci skrinka, okno (o to...
Já jsem teda koupil japonce a za rok jsem neinvestoval kromě benzínu a oleje nic.Takže mě proti pánovi s VW zbylo na benzín ještě 30tisíc....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 11:16, RE: bez předmětu
stowaway napísal:
Plný souhlas...pokud nekupujete auto z rodiny, či od známého, musíte počítat s s 20 - 30 t. prvotní investice - pak to většinou 2 roky šlape...Mění se zhruba věci uvedené v recenzi, navíc ložiska, homokineťáky, spojka apod. Způsobeno je to tím, že předchozí majitel některé závady neřeší, protože stejně počítá s prodejem - a poslední rozhodující impuls je, když je na odchodu něco dražšího - pak honem z domu, než se to rozsype...však nový šťastný majitel si to dodělá ) Může to ale být výhodné i...
Tak jasně, něco je potřeba si nechat na počáteční nutné výdaje, jako jsou kapaliny (všechny snad kromě klimy), filtry a rozvodový řemen. Ale 30 tisíc považuju za dost vysokou cifru, za to je u některých ojetin, zejména ve věku 11 let, půl auta. Spojku, homoklouby, ložiska, kotouče, obložení, tlumiče, silentbloky atp nepředpokládám, že budu hned měnit. To je lepší si pak na vrakárně koupit kalstli, motor s převodovkou a všechny tyhle věci tam namontovat nové. Navíc se zrovna ty věci dají "ošéfovat" při koupi. Volný podvozek slyším, uskakující auto na hrbech cítím a chvějící se volant při prudším brzdění vidím a cítím. A homoklouby? Kouknu na manžety a musí být neporušené, a v rejdu nesmí cvakat. Ty stroje na sobě nesou otisk předchozího zacházení.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 11:18, K.Mařík
... to je děs, kolik času se těm opravám musí věnovat ... a ještě jezdit s podvědomím, že se zas někde něco vyklepe...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 16.10.2007 12:01, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Vsichni tady remcate jak byste tu sracku VW nekoupili, si myslsite, ze kdyz koupite Japonce, ze nebudete delat rozvody? Vodni pumpu preventivne, zimni gumy, oleje, filtry, potom nejaky prachy do podvozku atd. Jak to tak vidim, jak vsechny auta z Evropy jsou na bazaru sracky, a Japonci jdou do bazaru vzdy az po velkem servisu a za nizsi cenu co? Me to neprijde tak hrozne ty orpavy jako takove. Kdyz pominu spotrebni materialy typu zimaky, rozvody atd tak tam byl vetrak, spinaci skrinka, okno (o to...
takže spojku počítáš za spotřebák - fajn. jenom jsem zvědavej jestli bys to tak počítal i u nějakého frantíka, itala nedejbože korejce. nebo to by pak už byly šroty co nic nevrdží a furt se serou....
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.