0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf III 1,9 TDI

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 00:43, Teflon - Passat Syncro
Zdravím všechny příznivce 4x4, mám passata B5 2.8 V6 syncro Highline Tiptronic. Autíčko jsem koupil v Německu za 7000euro, bylo po prvním majiteli a pravidelně servisováno. Dokonce to sedělo i s dababází vozů. Musím nic než souhlasit s kolegou, provoz je sice trošku dražší, ale ten přidaný náhon na zadek je absolutně super, bydlím na horách, takže to dokáži náležitě ocenit. A doby, kdy jsem s předokolkou se marně škrábal na nějaký výjezd nebo kopeček jsou ty tam. Jediné z čeho mám trošku strach je, až budu muset něco opravovat. Nebude to asi nejlevnější. Ale jak se říká:"Kdo chce mít opičku, musí mít na banány". Takže mějte se všichni fajn a VW syncro čest. Teflon
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 08:31, Dilema
To nevím, jak bych se rozhodl. Jestli do auta nasypu dalších 25-30% jedo nákupní ceny. Asi bych se pokusil odstoupit od smlouvy, a to zejména, pokud bych na závadu nebyl upozorněn. 6000 by mi pusu určitě nezalepilo, když bych do toho měl dalších 50 nasypat.
Autor se rozhodl jinak, tak mu přeju hodně štěstí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 09:16, To neni prispevek o autu,
to je cele o spatne koupi a zbabrane reklamaci. Tady bych cekal technicky popis a ne jeden konkretni osobni problem. Navic by tu meli psat lide, kteri maji dlouhodobou zkusenost s popisovanym autem a najeli dost kilometru, aby se neco projevilo. Toto mi je s odpustenim na prd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 09:36, RE: To neni prispevek o autu,
anonym napísal:
to je cele o spatne koupi a zbabrane reklamaci. Tady bych cekal technicky popis a ne jeden konkretni osobni problem. Navic by tu meli psat lide, kteri maji dlouhodobou zkusenost s popisovanym autem a najeli dost kilometru, aby se neco projevilo. Toto mi je s odpustenim na prd.
tebe hej ked jazdis stodvacou
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 10:01, RE: To neni prispevek o autu,
anonym napísal:
to je cele o spatne koupi a zbabrane reklamaci. Tady bych cekal technicky popis a ne jeden konkretni osobni problem. Navic by tu meli psat lide, kteri maji dlouhodobou zkusenost s popisovanym autem a najeli dost kilometru, aby se neco projevilo. Toto mi je s odpustenim na prd.
zdravim. nemyslim, že by tento můj článek byl uplně od věci. s golfem III jsem najezdil cca 100000 km a zkušenosti uvádím. navíc článků o běžných golfech je k dispozici dost. účelem článku je upozornit zájemce o koupi syncra aby si dali pozor na funkčnost viskozní spojky a ostatních drahých dílů a lépe reklamovali vady než já. a o tom to je.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 10:23, reklamace
anonym napísal:
zdravim. nemyslim, že by tento můj článek byl uplně od věci. s golfem III jsem najezdil cca 100000 km a zkušenosti uvádím. navíc článků o běžných golfech je k dispozici dost. účelem článku je upozornit zájemce o koupi syncra aby si dali pozor na funkčnost viskozní spojky a ostatních drahých dílů a lépe reklamovali vady než já. a o tom to je.
tyto reklamace se těžko uplatnuji,stejně by vam po nějakem soudu naučtovali pujčovné za dobu používání vozidla,které byste jistě využíval.A při dnešní době trvání soudu je těch 6000 cena útěchy.Ale nové bych za tu cenu nekupoval,naši severní sousedé mají těchto věcí dost,za ceny 5000-10000kč(na octavii),tak bych to řešil asi asi takhle...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 12:55, využil bys i rolbu
Podle fotek je vidět že čtyřkolku fakt potřebuješ !!!!
Hlavně aby ti ta nová spojka vydržela aspoň letošní zimu .
Člověče tam jak to máš vyfocený by snad neprojel ani Zetor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 13:26,
Mne se clanek libil, 4x4 je je krasa vlastnit i kdyz jsem hledal na tech fotkach kde vlastne jsi , jestli ten snih nedelal problem potom klobouk dolu a bazaristi (samostatna kapitola)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 14:21, fotky
Jde vidět, že pán se vůbec nebojí. Já bych do toho vlítl asi tak leda s V3S :D. Jinak chci jen říct, že čtyřkola je super věc, ale pouze v případě, že ji člověk využije. Bydlím na horách a neměl jsem nikdy problém vyjet a to jak s předokolkou tak se zadokolkou. Je to na uvážení. Protože ten pohon člověk musí živit. Takže jak říkám je to o zvážení. A v případě, že to autor má takových 300 m ke svému obydlí a zima u nich trvá půl roku, pak je to auto nutnost.... :D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 17:32, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Mne se clanek libil, 4x4 je je krasa vlastnit i kdyz jsem hledal na tech fotkach kde vlastne jsi , jestli ten snih nedelal problem potom klobouk dolu a bazaristi (samostatna kapitola)
Zajimalo by mne, jestli treba pisatel neuvazoval nad ryzi 4kolkou...SUBARU???Myslim, ze koncepsi pohonu, motorem a naladenim podvozku jsou tato auta neprekonatelna, jak v takovem terenu, tak na silnici
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 17:52, RE: autor k subaru
anonym napísal:
Zajimalo by mne, jestli treba pisatel neuvazoval nad ryzi 4kolkou...SUBARU???Myslim, ze koncepsi pohonu, motorem a naladenim podvozku jsou tato auta neprekonatelna, jak v takovem terenu, tak na silnici
jasně že jsem uvažoval o subaru, třeba Legacy, které je cenově docela dostupné.. Ale mě dostalo TDi (5 let používám) a to subaru dříve nenabízelo. Teď už jsem něco zaslech, že snad ano, ale to je jiná cenová kategorie. Zároveń jak uvádím v článku u trojky golfa jsem mylně počítal s trvalým pohonem a mezinápravovým diferenciálem, tudíž jsem čekal podobný systém pohonu jako u subaru. Navíc i některé subaru již snad mělo viskospojky....?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 18:56, funkčnost haldexu
....v jednom směru nejde s koly otočit,ve druhém ano.....tak nějak to bylo.
Znamená to tedy,že při couvání je to dvoukolka?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 19:01, RE: autor k subaru
anonym napísal:
jasně že jsem uvažoval o subaru, třeba Legacy, které je cenově docela dostupné.. Ale mě dostalo TDi (5 let používám) a to subaru dříve nenabízelo. Teď už jsem něco zaslech, že snad ano, ale to je jiná cenová kategorie. Zároveń jak uvádím v článku u trojky golfa jsem mylně počítal s trvalým pohonem a mezinápravovým diferenciálem, tudíž jsem čekal podobný systém pohonu jako u subaru. Navíc i některé subaru již snad mělo viskospojky....?
Pouze Subaru Justy které vycházelo z nějakého Suzuki. No vycházelo, až na znak to bylo Suziki Swift AWD nebo později Ignis. A nynější Justy nemá 4x4 vůbec (je to převlečený Daihatsu). Ale o takovém angličáku jste pravděpodobně neuvažoval, je to výrazně menší než Golf. Jinak recenze dobrá, o nozmálním Golfu se sežene milion informací ale tato je informace k nezaplacení (nebo za 50k) pro zálemce o Syncro. Speciálně ve zdejším bazaristickém prostředí.rzr
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 19:10, RE: autor k subaru
anonym napísal:
Pouze Subaru Justy které vycházelo z nějakého Suzuki. No vycházelo, až na znak to bylo Suziki Swift AWD nebo později Ignis. A nynější Justy nemá 4x4 vůbec (je to převlečený Daihatsu). Ale o takovém angličáku jste pravděpodobně neuvažoval, je to výrazně menší než Golf. Jinak recenze dobrá, o nozmálním Golfu se sežene milion informací ale tato je informace k nezaplacení (nebo za 50k) pro zálemce o Syncro. Speciálně ve zdejším bazaristickém prostředí.rzr
Taky jiné modely, ale pouze v automatu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 19:11, Syncro
Zdravím autora článku!
Několik pisatelů výše uvadí, že by raději kupovali viskózní spojku někde na autovrakovišti nebo z bouračky. Je třeba si uvědonit, že golf III syncro je v rodině VW Vento/Golf pouze okrajová záležitost, a pokud někde narazíte na funkční viskózní spojku, s jistotou už stejně bude dosluhovat. Tohle je klasická ukázka kdy se vyplatí koupit nový díl i když velice drahý. Provozem se náklad zaplatí. Při najetí např. 20 tis. km ročně při spotřebě kolem 6 litrů nafty na 100 km o proti např. subaru s lépe vyřešeným pohonem všech kol s průměrnou spotřebou cca 10 - 11 litrů se investice vrátí se investice za dva roky vrátí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 19:22, RE: autor k subaru
anonym napísal:
jasně že jsem uvažoval o subaru, třeba Legacy, které je cenově docela dostupné.. Ale mě dostalo TDi (5 let používám) a to subaru dříve nenabízelo. Teď už jsem něco zaslech, že snad ano, ale to je jiná cenová kategorie. Zároveń jak uvádím v článku u trojky golfa jsem mylně počítal s trvalým pohonem a mezinápravovým diferenciálem, tudíž jsem čekal podobný systém pohonu jako u subaru. Navíc i některé subaru již snad mělo viskospojky....?
Legacy je ale taky jiná třída Spíš bych uvažoval o S. Impreza nebo M. Lancer 4x4. 3 diferáky zase až tolik aut i ve vyšší třídě nemá. Pohon 4x4 je prakticky vyšší dívčí každé automobilky a ne každá i renomovaná se může pochlubit tím, že vývoj zvládne natolik, že se po 50tis. Km nerozsype Proto koncern VW torsena (quattro) do jiné značky než Audi nedá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 19:23, RE: funkčnost haldexu
anonym napísal:
....v jednom směru nejde s koly otočit,ve druhém ano.....tak nějak to bylo.
Znamená to tedy,že při couvání je to dvoukolka?
Haldex je kompromisní řešení v pohomu všech kol. Hlavně asi šetří náklady výrobců při zástavbě pohonu do unifikovaných podvozkových plošin. Nevím jak haldex II, ale jednička určitě funguje pouze jedním směrem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 21:16, 4x4? ... no to snad ne
Autor zvažoval, zda investovat do viskospojky, nebo prodat a koupit jiný 4x4.
Vzhledem k tomu, že tato imitace není to samé jako 4x4, tak měl spíše zvažovat, zda si nechá tento VW nebo koupí opravdové 4x4. Sám v jiné části článku napsal, "že to trochu pomáhá"
Vzhledem k tomu, že není pevné spojení mezi převodovkou a zadní nápravou (čti diferenciál), tak ani není možné hrábnout všemi čtyřmi. Viskospojka přece funguje tak, že při vzrůstající teplotě roste viskozita, čili při dostatečném rozdílu, mezi otáčkami předních a zadních kol se zahřívá, čímž zvyšuje tření a začíná tedy přenášet část síly i na zadní kola. Pokud se tedy někomu s viskospojkou podařilo hrábnout i zadními koly, tak pouze proto, že přední se již protáčely výrazně rychleji.

Věřím tomu, že pokud by si autor článku prohnal stejně drahé auto, které je skutečné 4x4 (např. zmíněné Subaru) a po té přesedl do Golfa s plastovou imitací .....tak by poznal, je je 4x4 a co ne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 21:17, RE: autor k subaru
anonym napísal:
Legacy je ale taky jiná třída Spíš bych uvažoval o S. Impreza nebo M. Lancer 4x4. 3 diferáky zase až tolik aut i ve vyšší třídě nemá. Pohon 4x4 je prakticky vyšší dívčí každé automobilky a ne každá i renomovaná se může pochlubit tím, že vývoj zvládne natolik, že se po 50tis. Km nerozsype Proto koncern VW torsena (quattro) do jiné značky než Audi nedá.
presne tak, Subaru davajo hodne dlouhe zaruky za hnaci ustroji, mozna se myslim,ale vic jak 3 roky co se tyce spolehlivosti obecne, tak subaru je vzdy na spici ve kterekoliv vekove kategorii. u Tdi zrejme u majitele prevazila otazka spotreby, jinak ale vse ostatni hraje pro Subaru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.12.2007 21:51, RE: 4x4? ... no to snad ne
anonym napísal:
Autor zvažoval, zda investovat do viskospojky, nebo prodat a koupit jiný 4x4.
Vzhledem k tomu, že tato imitace není to samé jako 4x4, tak měl spíše zvažovat, zda si nechá tento VW nebo koupí opravdové 4x4. Sám v jiné části článku napsal, "že to trochu pomáhá"
Vzhledem k tomu, že není pevné spojení mezi převodovkou a zadní nápravou (čti diferenciál), tak ani není možné hrábnout všemi čtyřmi. Viskospojka přece funguje tak, že při vzrůstající teplotě roste viskozita, čili při dostatečném rozdílu, m...
Tak a tady jsme u jádra problému. Jak se doopravdy chová viskozní spojka (předchůdce haldexu) od VW? Dodnes mi to není přesně jasné. Vysvětlení s zahříváním oleje je nejčastější. Ale jak si vysvětlit situaci, kdy toto auto zvedneme na zvedák a při zablokování kardanu (např. přidržením předních kol) se zadními koly nedá pootočit (tedy ve směru dopředu, naopak dozadu se protáčí volně, což bych v tomto případě při nezahřátém oleji čekal volně na obě strany). Já z toho dedukuji, že viskozní spojka trvale přenáší pohon na zadní kola a teprve při jízdě na tvrdém povrchu - do zatáček apod. dovoluje prokluz - nahrazuje mezinápravový diferenciál. Zároveň je také pravdou, že přední kola prohrábnou dřív. Ale to by mohl způsobit první ráz při záběru, kdyby ta spojka prostě proklouzla . Další otázkou je z jakého důvodu nefunguje zadní pohon při couvání. Vše nasvědčuje nějaké volnoběžce v zadním diferáku, tzn. při jízdě bez plynu se zadek odpojuje, ale proč????
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.