0
späť
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf 1,9D jezdí i po ujetých 253 tis. km.

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 04.08.2009 19:06, RE: Recese ;-)
Muroň napísal:
Chápu, proč nemáš rád wiki - tvrdí něco jiného než ty . Že O1 dostala novou platformu, nikoli tu původně plánovanou z Golfu III, nýbrž společnou s Golfem IV., Toledem a A3 (ne s A4, to se pozná, když si člověk sedne na zadní sedadla).
O1 byla kupodivu první, kdo tuto koncernovou platformu tehdy dostal. Tenhle trend se pak neudržel, Fabia II. je na staré, zatímco nová Ibiza a Polo už na jejím nástupci.
platforma Octavie I byla v době jejího uvedení (1996) úplně moderní a nebyla shodná s Golfem III (přesně jak píšeš) ale s Golfem IV, A3, Audi TT, VW New Beetle apod.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.08.2009 11:42, :-)
Je opravdu k neuvěření, jakými VrakWágny se ještě dnes někteří oháněnjí. A co jsme se z údajné recenze dozvěděli?... Že vzadu spí s nějakým chlapem, 7 let se v tom potí bez klimy a že má bohatou bezpečnostní výbavu: stěží spolehlivý 12 let starý airbag a ABS, o jehož funkčnosti také dost pochybuji. Pozitivní na tom je, že majiteli stačí málo k radosti a spokojenosti a že se o to umí podělit. Tak hodně štěstí do dalších km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.08.2009 18:30, RE: :-)
Vendys napísal:
Je opravdu k neuvěření, jakými VrakWágny se ještě dnes někteří oháněnjí. A co jsme se z údajné recenze dozvěděli?... Že vzadu spí s nějakým chlapem, 7 let se v tom potí bez klimy a že má bohatou bezpečnostní výbavu: stěží spolehlivý 12 let starý airbag a ABS, o jehož funkčnosti také dost pochybuji. Pozitivní na tom je, že majiteli stačí málo k radosti a spokojenosti a že se o to umí podělit. Tak hodně štěstí do dalších km.
no ty begy jsou dost pravda. Tuším, že po patnácti létech by se měli tak i tak vyměnit. ABS je v podstatě velmi primitivní záležitost, krom čidla bych neviděl problém. Jinak já měl toto auto za šrot, už když poprvé vyjel. Sorry koncernisti, ale tak to je. Konkurence byla na tom lépe. Jinak Nájezd 250 je opravdu směšný. To má najeto v republice většina aut. Akorát jejích "druho"majitelé si myslí, že těch 128623km v bazaru byla fakt pravda!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.08.2009 19:02, vw golf
mam vw golf 1,9td,najeto přes 400000km,jezdím pouze na bionaftu nebo čistý olej,šest let jsem neměnil palivový ani olejový filtr ani olej v motoru,je to neuvěřitelnej nezmar
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.08.2009 19:06, RE: :-)
T.J. napísal:
no ty begy jsou dost pravda. Tuším, že po patnácti létech by se měli tak i tak vyměnit. ABS je v podstatě velmi primitivní záležitost, krom čidla bych neviděl problém. Jinak já měl toto auto za šrot, už když poprvé vyjel. Sorry koncernisti, ale tak to je. Konkurence byla na tom lépe. Jinak Nájezd 250 je opravdu směšný. To má najeto v republice většina aut. Akorát jejích "druho"majitelé si myslí, že těch 128623km v bazaru byla fakt pravda!
U takhle staré plečky se airbagy mají měnit s největší pravděpodobností už po 10 letech. Až u třetí generace airbagů (rok 2000 -01 ) je interval 15 let a je předepsána jen kontrola a případně výměna. Jinak celková bezpečnost tohoto vozu je dnes opravdu jen o "pocit" lepší než u felicie.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.11.2010 20:57, RE: vw golf???
jekl napísal:
mam vw golf 1,9td,najeto přes 400000km,jezdím pouze na bionaftu nebo čistý olej,šest let jsem neměnil palivový ani olejový filtr ani olej v motoru,je to neuvěřitelnej nezmar
Tak to bych tě chtěl vidět... neměnit olej to mě dostalo.... To bys brzo dojel...
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.