Místo : Auto Heller Opava
Auto: WV Golf IV. - 1,6 ,kombi r.v. cca 2003
Popis závady: Při jízdě do levé zatáčky se ozýval z pod auta hrčivý zvuk.
Moje diagnostika závady : pravděpodobně ložisko pravého předního kola , nebo kloub poloosy u právého předního kola.
Autoservis souhlasil s mou diagnostikou.
Autoservis provedl výměnu kloubu poloosy na právé straně u kola , a také na pravé straně u převodovky. (alespoň to bylo řečeno, že práce byly skutečně provedeny nemám potvrzeno). Závada - neodstraněna. Cena ,kterou jsem byl nucen zaplatit : 11.000,-
Vše jsem akceptoval až do chvíle kdy mi volal mechanik :
" Pane , závada není odstraněna , pravděpodobně bude vymačkané . rozbité ložisko diferencialu potažmo v převodovce a budeme nuceni vyměnit celou převodovku. Akce bude stát 60.000,- "
)))
Tak jsem mechanikovi , řekl ať už na nic nešahají , přijel jsem pro auto , vylepil jim 11.000,- a jel ke známému od známeho ,který :
1. S autem se projel
2. Auto si zvedl
3. Lehl si pod auto
4. PŘIVAŘIL DRŽÁK VÝFUKU U MOTORU !!!!!!
5. Řekl si o 300 Kč,
6. Celá operace trvala 1-1,5 hodiny.!!!
BRAVO , ZNAČKOVÝ SERVISE S POLODEMENTNÍMA AUTOMECHANIKAMA!
Podobný příběh mám ještě jeden u stejné firmy , s jiným vozem , kde naštěstí k opravě nedošlo. Jen ve zkratce: při otáčení volantem vrzal pravý McPherson v horním uložení uvnitř podběhu. Jejich řešení: Výmena komplet McPhersna včetně ložiska v horním uložení cena cca 10.000,- . Moje řešení : Silikonový sprej za 60Kč , auto na zvedák, sprej nastříkat do těsnicích gum u horního uložení Mcphersna. Závada se již 2 roky nevrátila.............
Od té doby zásadně do garážových servisů......