0
späť
 

diskuze k tématu: Úsporné motory ve výsledku neušetří

kategórie zaradenia témy:
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Pondelok 21.09.2015 13:06, RE: To se sem hodí
David V napísal:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...


No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 21.09.2015 16:08, RE: To se sem hodí
driver111 napísal:
David V napísal:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...
No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.


Přímo se nabízí otázka, jak jsou na tom ostatní výrobci "ekologických" chrochtáků.
Ta hrozící pokuta je tedy exemplární, ale jestli to konečně pošle chrochtáky do propadliště dějin...
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Pondelok 21.09.2015 16:55, RE: To se sem hodí
David V napísal:
driver111 napísal:
David V napísal:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...
No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.
Přímo se nabízí otázka, jak jsou na tom ostatní výrobci "ekologických" chrochtáků. Ta hrozící pokuta je tedy exemplární, ale jestli to konečně pošle chrochtáky do propadliště dějin...


Myslím, že to bude velice pododbné...
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Pondelok 21.09.2015 17:50, RE: To se sem hodí
David V napísal:
driver111 napísal:
David V napísal:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...
No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.
Přímo se nabízí otázka, jak jsou na tom ostatní výrobci "ekologických" chrochtáků. Ta hrozící pokuta je tedy exemplární, ale jestli to konečně pošle chrochtáky do propadliště dějin...


A záoceánské lodě a kamióny budou jezdit na benzín. Krásná představa. Osobáky jsou jenom část toho všeho...

reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Pondelok 21.09.2015 18:14, RE: To se sem hodí
David V napísal:
driver111 napísal:
David V napísal:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...
No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.
Přímo se nabízí otázka, jak jsou na tom ostatní výrobci "ekologických" chrochtáků. Ta hrozící pokuta je tedy exemplární, ale jestli to konečně pošle chrochtáky do propadliště dějin...


V USA možná. My v Evropě v osobácích mít chrochty přeci chceme. V některých zemích je nafta 10 kč levnější než benzín (Nizozemsko). To přímo motivuje si nekupovat benzínový motor.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Pondelok 21.09.2015 18:18, RE: To se sem hodí
Reno napísal:
David V napísal:
driver111 napísal:
David V napísal:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...
No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.
Přímo se nabízí otázka, jak jsou na tom ostatní výrobci "ekologických" chrochtáků. Ta hrozící pokuta je tedy exemplární, ale jestli to konečně pošle chrochtáky do propadliště dějin...
A záoceánské lodě a kamióny budou jezdit na benzín. Krásná představa. Osobáky jsou jenom část toho všeho...


Ono asi jde hlavně o to jaký bude vzduch ve městech a obytných čtvrtích. Mám dojem že v USA jezdí kamiony na naftu. BTW zaoceánské lodě jezdí většinu času na mazut Na naftu jen u břehu.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Pondelok 21.09.2015 18:37, RE: To se sem hodí
Petr S napísal:
Reno napísal:
David V napísal:
driver111 napísal:
David V napísal:
http://www.novinky.cz/ekonomika/381173-akcie-volkswagenu-leti-dolu-po-skandalu-s-falsovanim-udaju-o-emisich.htmlFakt nemám slov a přeju jim to. Prostě nafta i za cenu podvodu...
No hezky. Ale to samé by mohli udělat se spotřebou - neojebávat lidi papírovou a napsat reálnou a pka se uvidí, že nejenom objem ničím nenahradíš, ale že ty motory do sekaček, žerou stejně, ne-li víc jak normální motory s objemy 2.0 a výš- To by se potom všichni divili, že 1,0 jezdí se stejnou spotřebou jako 2.0 . Už aby do toho taky někdo začal šťourat. Ale zatím je to veřejné tajemství alegislativa měření to zatím podporuje.
Přímo se nabízí otázka, jak jsou na tom ostatní výrobci "ekologických" chrochtáků. Ta hrozící pokuta je tedy exemplární, ale jestli to konečně pošle chrochtáky do propadliště dějin...
A záoceánské lodě a kamióny budou jezdit na benzín. Krásná představa. Osobáky jsou jenom část toho všeho...
Ono asi jde hlavně o to jaký bude vzduch ve městech a obytných čtvrtích. Mám dojem že v USA jezdí kamiony na naftu. BTW zaoceánské lodě jezdí většinu času na mazut Na naftu jen u břehu.


Samozřejmě, že jezdí na naftu /kamiony v USA/ stejně jako bagry, zemědělské stroje atd.

reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Pondelok 21.09.2015 19:34, asdfasd asdfasdf asfd adf
jinými slovy: globální oteplování neprobíhá jen v obytných zónách, jiank by to nebylo oteplování globální:)
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Pondelok 21.09.2015 19:50, RE: asdfasd asdfasdf asfd adf
Reno napísal:
jinými slovy: globální oteplování neprobíhá jen v obytných zónách, jiank by to nebylo oteplování globální:)


Haha Měl jsem ale dojem, že teď neřešíme oteplování a CO2, ale NOx a podobné hnusy.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 21.09.2015 21:15, RE: asdfasd asdfasdf asfd adf
Petr S napísal:
Reno napísal:
jinými slovy: globální oteplování neprobíhá jen v obytných zónách, jiank by to nebylo oteplování globální:)
Haha Měl jsem ale dojem, že teď neřešíme oteplování a CO2, ale NOx a podobné hnusy.


Jo, má v tom trochu hokej
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Pondelok 21.09.2015 21:26, Hvtz zgzt thtzjkziz
A do měst kamiony a autobusy nejezdí, a stavební technika je na benzín...
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Pondelok 21.09.2015 21:41, Kamiony
Donedávna byly i všechny kamiony na benzín, to až nedávno se přešlo na naftu a rozhodně ne zcela. V Mexiku, které je tak trochu vrakovištěm USA jezdí hromady vysloužilých amerických benzínových Kenworthů... Dvanáctiválce jak vyšité.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Pondelok 21.09.2015 21:46, RE: asdfasd asdfasdf asfd adf
David V napísal:
Petr S napísal:
Reno napísal:
jinými slovy: globální oteplování neprobíhá jen v obytných zónách, jiank by to nebylo oteplování globální:)
Haha Měl jsem ale dojem, že teď neřešíme oteplování a CO2, ale NOx a podobné hnusy.
Jo, má v tom trochu hokej


neoponujte mu, nebo si vás prolustruje! bububu, NKVD hadra...
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Pondelok 21.09.2015 22:02, RE: Hvtz zgzt thtzjkziz
Reno napísal:
A do měst kamiony a autobusy nejezdí, a stavební technika je na benzín...


Asi se shodneme, že tam kde je velká koncentrace lidí, tam by kamiony a stavebni technika měla jezdit vyjímečně. A autobusy MHD ve velkoměstech ideálně na plyn.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Pondelok 21.09.2015 22:24, Bankéř spodiny a znalec hodinek přišel mezi nás:)
To bude pěkná Kratochvíle:) co úrokové sazby? Pořád deset procent týdně? To opravdu není pro každého
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 21.09.2015 23:29, RE: Hvtz zgzt thtzjkziz
Reno napísal:
A do měst kamiony a autobusy nejezdí, a stavební technika je na benzín...


Vždy jsem napadal zbytečné pohony na naftu, za které považuji naftové motory v osobních vozech do velikosti vozu velkého SUV nebo offroad, kde už má nafta opodstatnění.
O těžkých strojích se nehodlám bavit, tam vidím v naftě přínos a také, jak bylo zmíněno, nezatěžují tolik obydlené oblasti.
Bydlím v Brně, kde je to na křižovatkách k zalknutí, ale byl jsem v Asii a Austrálii, kde přes několikanásobnou dopravu nebyl takový smrad, který je právě tvořen těmi jedovatými látkami, které nafta vypouští a VW teď ukázal, že musí podvádět, aby prošel měřením spalin.
Zatím se tím pro mě potvrzuje, že není potřeba Euro 6, ale bohatě by stačilo, kdyby diesely bez podvodu splnily Euro IV (limity pro benzín), na které benzínu pořád ještě stačí pouhý jednoduchý katalyzátor a řízené spalování.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Utorok 22.09.2015 07:15, RE: Hvtz zgzt thtzjkziz
David V napísal:
Reno napísal:
A do měst kamiony a autobusy nejezdí, a stavební technika je na benzín...
Vždy jsem napadal zbytečné pohony na naftu, za které považuji naftové motory v osobních vozech do velikosti vozu velkého SUV nebo offroad, kde už má nafta opodstatnění.O těžkých strojích se nehodlám bavit, tam vidím v naftě přínos a také, jak bylo zmíněno, nezatěžují tolik obydlené oblasti.Bydlím v Brně, kde je to na křižovatkách k zalknutí, ale byl jsem v Asii a Austrálii, kde přes několikanásobnou dopravu nebyl takový smrad, který je právě tvořen těmi jedovatými látkami, které nafta vypouští a VW teď ukázal, že musí podvádět, aby prošel měřením spalin.Zatím se tím pro mě potvrzuje, že není potřeba Euro 6, ale bohatě by stačilo, kdyby diesely bez podvodu splnily Euro IV (limity pro benzín), na které benzínu pořád ještě stačí pouhý jednoduchý katalyzátor a řízené spalování.


Fakt je ten, že tenhle názor tady už píšeš delší dobu a neměníš ho:)
podle mého už stejně sedíme na černým koni co jede do pekla a směr hned tak nezmění...

reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 22.09.2015 09:08, RE: Hvtz zgzt thtzjkziz
David V napísal:
Reno napísal:
A do měst kamiony a autobusy nejezdí, a stavební technika je na benzín...
Vždy jsem napadal zbytečné pohony na naftu, za které považuji naftové motory v osobních vozech do velikosti vozu velkého SUV nebo offroad, kde už má nafta opodstatnění.O těžkých strojích se nehodlám bavit, tam vidím v naftě přínos a také, jak bylo zmíněno, nezatěžují tolik obydlené oblasti.Bydlím v Brně, kde je to na křižovatkách k zalknutí, ale byl jsem v Asii a Austrálii, kde přes několikanásobnou dopravu nebyl takový smrad, který je právě tvořen těmi jedovatými látkami, které nafta vypouští a VW teď ukázal, že musí podvádět, aby prošel měřením spalin.Zatím se tím pro mě potvrzuje, že není potřeba Euro 6, ale bohatě by stačilo, kdyby diesely bez podvodu splnily Euro IV (limity pro benzín), na které benzínu pořád ještě stačí pouhý jednoduchý katalyzátor a řízené spalování.


Třeba by úplně stačilo, kdyby stanice emisních kontrol fungovaly tak, jak mají + vyřazení zcela nevyhovujících šrotů (starý avie, liazy, tatry a pod), který za zlomek km vyprodukujou několikanásobně víc bordelu, než 10 "moderních" dýzlů dohromady. Jinak je to jako mít na výběr zemřít stříbrnou, nebo olověnou kulkou.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 22.09.2015 10:22, RE: Hvtz zgzt thtzjkziz
Pepe napísal:
David V napísal:
Reno napísal:
A do měst kamiony a autobusy nejezdí, a stavební technika je na benzín...
Vždy jsem napadal zbytečné pohony na naftu, za které považuji naftové motory v osobních vozech do velikosti vozu velkého SUV nebo offroad, kde už má nafta opodstatnění.O těžkých strojích se nehodlám bavit, tam vidím v naftě přínos a také, jak bylo zmíněno, nezatěžují tolik obydlené oblasti.Bydlím v Brně, kde je to na křižovatkách k zalknutí, ale byl jsem v Asii a Austrálii, kde přes několikanásobnou dopravu nebyl takový smrad, který je právě tvořen těmi jedovatými látkami, které nafta vypouští a VW teď ukázal, že musí podvádět, aby prošel měřením spalin.Zatím se tím pro mě potvrzuje, že není potřeba Euro 6, ale bohatě by stačilo, kdyby diesely bez podvodu splnily Euro IV (limity pro benzín), na které benzínu pořád ještě stačí pouhý jednoduchý katalyzátor a řízené spalování.
Třeba by úplně stačilo, kdyby stanice emisních kontrol fungovaly tak, jak mají + vyřazení zcela nevyhovujících šrotů (starý avie, liazy, tatry a pod), který za zlomek km vyprodukujou několikanásobně víc bordelu, než 10 "moderních" dýzlů dohromady. Jinak je to jako mít na výběr zemřít stříbrnou, nebo olověnou kulkou.


Jsem pro, aby to takto fungovalo pro všechny auta, včetně těch osobních a se vším všudy i s přeběhovými otáčkami u nafty. Ono by se vidělo...
reagovať
1 2 3 4


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.