0
späť
 

diskuze k tématu: Úsporné motory ve výsledku neušetří

kategórie zaradenia témy:
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Štvrtok 10.09.2015 22:07, RE: Bbbbb nnnnnn lllll
Reno napísal:
Na stovce za krasnych 13 sekund, spotreba deset a vice. Pokud je clovek nenarocny a nevadi mu, ze prumerny chrochtavec to zvladne za osum a osum, proc ne...


Jakých 13 sekund? Je to 10.6 sec. http://www.auto.cz/mitsubishi-outlander-novy-vzhled-2-0-mivec-110-kw-608-450-kc-88929. Ty si s fakty moc velkou hlavu neděláš viď? A ta spotřeba bude zřejmě taky vycucaná z prstu, njn Proč by 1.4T auto mělo jezdit za 10 litrů?
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Štvrtok 10.09.2015 22:24, Ccc bbbzt bnnjhzu
Třetí odkaz v google, model 2014 se stejným výkonem motoru, 13 sekund. Teď se zlepšili o 2,5 sekundy se stejným motorem? No, třeba se dějí zázraky:) ve všech testech píšou spotřeba okolo desíti, spritmonitor totéž. Pro tenhle typ auta je prostě turbodiesel lepší volba. Nebo to přestavět na plynový sporák, ale pak už to nepojede vůbec.
Edit: jaké 1,4 auto?
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Štvrtok 10.09.2015 22:58, RE: Ccc bbbzt bnnjhzu
Reno napísal:
Třetí odkaz v google, model 2014 se stejným výkonem motoru, 13 sekund. Teď se zlepšili o 2,5 sekundy se stejným motorem? No, třeba se dějí zázraky:) ve všech testech píšou spotřeba okolo desíti, spritmonitor totéž. Pro tenhle typ auta je prostě turbodiesel lepší volba. Nebo to přestavět na plynový sporák, ale pak už to nepojede vůbec. Edit: jaké 1,4 auto?


Nový model váží jen 1,4T - tuny. Pro takto lehké auto je snad 2.0L 110 kW adekvátní. Zrovna tak spotřeba asi nebude extrémní, podobně i zrychlení by mělo být OK. S Versem 1470 kg těžkým jezdím (tedy hlavně manželka) za 6,7L http://www.spritmonitor.de/en/detail/638966.html

Nevím jaký odkaz google myslíš. Vyhledání v googlu je dnes už docela personalisované.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Štvrtok 10.09.2015 23:51, Gghuure tztfz jjhnjj
Odkaz na nejake US stranky, z mobilu to nezkopiruju. Spritmonitor hovori jasne: 10. Hlavne petikvalt je ve 21. stoleti opravdu relikvie. Dynamika pres 10 sekund je taky opruz. Proste konkurence to umi lip za min. A hlavne, mezigeneracne se zlepsuje. Mam pocit, ze japani meni akorat kastle. A pod tlakem norem rusi motorizace...
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Piatok 11.09.2015 00:50, RE: Gghuure tztfz jjhnjj
Reno napísal:
Odkaz na nejake US stranky, z mobilu to nezkopiruju. Spritmonitor hovori jasne: 10. Hlavne petikvalt je ve 21. stoleti opravdu relikvie. Dynamika pres 10 sekund je taky opruz. Proste konkurence to umi lip za min. A hlavne, mezigeneracne se zlepsuje. Mam pocit, ze japani meni akorat kastle. A pod tlakem norem rusi motorizace...


Spritmonitor: Outlander benzín, manuální převodovka od roku 2010, spotřeba je průměr 8,76L.

Těch 10L je průměr bez ohledu na rok výroby a zahrnuješ tam i benzínové turbo motory 149 kW, které samy o sobě mají spotřebu průměr 11,6L. Měl jsem dojem že se tu bavíme o novém 2.0L atmo motoru 110 kW v autě vážícím 1,4 tuny. A ne o nějakém turbo motoru z roku 2005...

Čekáš že relativně levné SUV bude akcelerovat na stovku za 8 sekund jako X6? V naftě má dynamiku taky 10 sec.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 11.09.2015 08:29, RE: Kde to žijem
Petr S napísal:
Podle vybermiauto.cz váží dokonce jen 1395kg. Zrychlení 0-100 10,6 sec. Fakt nevím v čem je problém. To není žádné těžké SUV.Ve Versu s váhou 1470 kg mám 1,8 atmo benzín. 0-100 zrychluje za 10,4 sec. Dlouhodobá spotřeba 6,7L. Ten motor je pro to auto v pohodě.


Váha auta je jedna věc, čelní odpor + aerodynamika + valivý odpor (předpokládám) širších pneumatik + vyšší podvozek je věc druhá. Srovnávat to s nafouklým polokombíkem není úplně košer. Neříkám, že je Mivec špatnej motor (to vůbec ne), ale kam se pro těch 110 kW musí dojít? Resp. jak často se tam budeš pohybovat? Jestli někomu jízda s SUV s vyjícím motorem ve 4tis + otáčkách přijde fajn, tak to potom jo
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Piatok 11.09.2015 12:23, RE: Kde to žijem
Pepe napísal:
Petr S napísal:
Podle vybermiauto.cz váží dokonce jen 1395kg. Zrychlení 0-100 10,6 sec. Fakt nevím v čem je problém. To není žádné těžké SUV.Ve Versu s váhou 1470 kg mám 1,8 atmo benzín. 0-100 zrychluje za 10,4 sec. Dlouhodobá spotřeba 6,7L. Ten motor je pro to auto v pohodě.
Váha auta je jedna věc, čelní odpor + aerodynamika + valivý odpor (předpokládám) širších pneumatik + vyšší podvozek je věc druhá. Srovnávat to s nafouklým polokombíkem není úplně košer. Neříkám, že je Mivec špatnej motor (to vůbec ne), ale kam se pro těch 110 kW musí dojít? Resp. jak často se tam budeš pohybovat? Jestli někomu jízda s SUV s vyjícím motorem ve 4tis + otáčkách přijde fajn, tak to potom jo


Myslím že to trochu dramatizuješ, jak s valivým odporem, čelní plochou atd. To auto akceleruje za celkem rozumných 10,6 sekund, v tom jsou všechny ty odpory zahrnuté. Lidi si snad SUV nekupují na to, aby s tím jezdili 180 po dálnici. Že atmosférický motor se pro výkon musí vytočit se tu řeší pořád a je to známý fakt.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 11.09.2015 13:41, RE: Gghuure tztfz jjhnjj
Petr S napísal:
Reno napísal:
Odkaz na nejake US stranky, z mobilu to nezkopiruju. Spritmonitor hovori jasne: 10. Hlavne petikvalt je ve 21. stoleti opravdu relikvie. Dynamika pres 10 sekund je taky opruz. Proste konkurence to umi lip za min. A hlavne, mezigeneracne se zlepsuje. Mam pocit, ze japani meni akorat kastle. A pod tlakem norem rusi motorizace...
Spritmonitor: Outlander benzín, manuální převodovka od roku 2010, spotřeba je průměr 8,76L.Těch 10L je průměr bez ohledu na rok výroby a zahrnuješ tam i benzínové turbo motory 149 kW, které samy o sobě mají spotřebu průměr 11,6L. Měl jsem dojem že se tu bavíme o novém 2.0L atmo motoru 110 kW v autě vážícím 1,4 tuny. A ne o nějakém turbo motoru z roku 2005...Čekáš že relativně levné SUV bude akcelerovat na stovku za 8 sekund jako X6? V naftě má dynamiku taky 10 sec.


http://www.automobile-catalog.com/car/2014/2012450/mitsubishi_outlander_2_0_4wd_cleartec_cvt_invite.html
vypadá to, že tomu naměřili 11,7 což mi přijde reálnější...
když vyselektuju na spritmonitor vychází mi 9,23...
diesely s obsahem 2,2 dneska mají v pohodě 200 koní, 150 je výsměch. prostě za mně podobně jako Subaru, absolutně neaktuální nabídka motorizací i převodovky... u auta za 800 tisíc prostě propadák

reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Piatok 11.09.2015 14:07, RE: Gghuure tztfz jjhnjj
Reno napísal:
Petr S napísal:
Reno napísal:
Odkaz na nejake US stranky, z mobilu to nezkopiruju. Spritmonitor hovori jasne: 10. Hlavne petikvalt je ve 21. stoleti opravdu relikvie. Dynamika pres 10 sekund je taky opruz. Proste konkurence to umi lip za min. A hlavne, mezigeneracne se zlepsuje. Mam pocit, ze japani meni akorat kastle. A pod tlakem norem rusi motorizace...
Spritmonitor: Outlander benzín, manuální převodovka od roku 2010, spotřeba je průměr 8,76L.Těch 10L je průměr bez ohledu na rok výroby a zahrnuješ tam i benzínové turbo motory 149 kW, které samy o sobě mají spotřebu průměr 11,6L. Měl jsem dojem že se tu bavíme o novém 2.0L atmo motoru 110 kW v autě vážícím 1,4 tuny. A ne o nějakém turbo motoru z roku 2005...Čekáš že relativně levné SUV bude akcelerovat na stovku za 8 sekund jako X6? V naftě má dynamiku taky 10 sec.
http://www.automobile-catalog.com/car/2014/2012450/mitsubishi_outlander_2_0_4wd_cleartec_cvt_invite.htmlvypadá to, že tomu naměřili 11,7 což mi přijde reálnější...když vyselektuju na spritmonitor vychází mi 9,23...diesely s obsahem 2,2 dneska mají v pohodě 200 koní, 150 je výsměch. prostě za mně podobně jako Subaru, absolutně neaktuální nabídka motorizací i převodovky... u auta za 800 tisíc prostě propadák

opět chyba. cena je 600. a další chyba, 110kW Mivec se jako 4WD nedělá. to co uvádíš je navíc s variátorovou CVT převodovkou která zhoršuje všechny parametry. podívej se na FWD s manuálem.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 11.09.2015 14:28, ... ... ...
aha, takže se ten motor nenabízí s pohonem 4x4. tak to už mi nedává vůbec žádný smysl, mít SUV s pohonem předních kol. v tom případě se omlouvám, do SUV s pohonem předních kol je 150koňový dvoulitrový benzín dobrá volba.
není divu, že žere "tak málo", celou dobu jsem si myslel, že je to čtyřkolka...
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 11.09.2015 14:36, RE: ... ... ...
Reno napísal:
aha, takže se ten motor nenabízí s pohonem 4x4. tak to už mi nedává vůbec žádný smysl, mít SUV s pohonem předních kol. v tom případě se omlouvám, do SUV s pohonem předních kol je 150koňový dvoulitrový benzín dobrá volba.není divu, že žere "tak málo", celou dobu jsem si myslel, že je to čtyřkolka...


Tak ještě jednou: tohle se dneska kupuje do města.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 11.09.2015 14:43, RE: Kde to žijem
Petr S napísal:
Pepe napísal:
Petr S napísal:
Podle vybermiauto.cz váží dokonce jen 1395kg. Zrychlení 0-100 10,6 sec. Fakt nevím v čem je problém. To není žádné těžké SUV.Ve Versu s váhou 1470 kg mám 1,8 atmo benzín. 0-100 zrychluje za 10,4 sec. Dlouhodobá spotřeba 6,7L. Ten motor je pro to auto v pohodě.
Váha auta je jedna věc, čelní odpor + aerodynamika + valivý odpor (předpokládám) širších pneumatik + vyšší podvozek je věc druhá. Srovnávat to s nafouklým polokombíkem není úplně košer. Neříkám, že je Mivec špatnej motor (to vůbec ne), ale kam se pro těch 110 kW musí dojít? Resp. jak často se tam budeš pohybovat? Jestli někomu jízda s SUV s vyjícím motorem ve 4tis + otáčkách přijde fajn, tak to potom jo
Myslím že to trochu dramatizuješ, jak s valivým odporem, čelní plochou atd. To auto akceleruje za celkem rozumných 10,6 sekund, v tom jsou všechny ty odpory zahrnuté. Lidi si snad SUV nekupují na to, aby s tím jezdili 180 po dálnici. Že atmosférický motor se pro výkon musí vytočit se tu řeší pořád a je to známý fakt.


Samozřejmě. U toho nikdo nepotřebuje výkonovou rezervu jako součást aktivní bezpečnosti, že jo. Tohle se fakt kupuje do města, aby se s tím daly přejet obrubníky, a zaparkovat na chodníku, nebo na trávníku. V obchoďáku ideálně vjet rovnou mezi regály. Taky se na všech Drivech líp došahne do okénka pro burgry. Konečně jsem pochopil smysl tohohle vozu v uvedené specifikaci . Takže pro matky s dětma a pro důchodce...
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 11.09.2015 14:50, RE: ... ... ...
David V napísal:
Reno napísal:
aha, takže se ten motor nenabízí s pohonem 4x4. tak to už mi nedává vůbec žádný smysl, mít SUV s pohonem předních kol. v tom případě se omlouvám, do SUV s pohonem předních kol je 150koňový dvoulitrový benzín dobrá volba.není divu, že žere "tak málo", celou dobu jsem si myslel, že je to čtyřkolka...
Tak ještě jednou: tohle se dneska kupuje do města.


Jestli jsem to ještě nenapsal, tak teď: jsi úplně mimo:)
Ty auta kupují lidi všech skupin i lokací. v jednom Outlanderovi jezdil můj známý, stavbyvedoucí. Ano, byl z města, ale občas se potřeboval dostat na rozbahněnou stavbu. Tvoje předsudky jsou komické...

reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 11.09.2015 14:52, ... ... .......
...a z 15 benzínových Outlanderů na tipcars jich má 13 pohon 4x4...
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Piatok 11.09.2015 16:59, RE: ... ... ...
Reno napísal:
David V napísal:
Reno napísal:
aha, takže se ten motor nenabízí s pohonem 4x4. tak to už mi nedává vůbec žádný smysl, mít SUV s pohonem předních kol. v tom případě se omlouvám, do SUV s pohonem předních kol je 150koňový dvoulitrový benzín dobrá volba.není divu, že žere "tak málo", celou dobu jsem si myslel, že je to čtyřkolka...
Tak ještě jednou: tohle se dneska kupuje do města.
Jestli jsem to ještě nenapsal, tak teď: jsi úplně mimo:)Ty auta kupují lidi všech skupin i lokací. v jednom Outlanderovi jezdil můj známý, stavbyvedoucí. Ano, byl z města, ale občas se potřeboval dostat na rozbahněnou stavbu. Tvoje předsudky jsou komické...


Kéž by to byl předsudek. To si jako myslíš, že všichni ti, co si koupí SUV jej skutečně potřebují?
Stavbyvedoucí je kapka v moři. Máme v rodině 2 SUV a oboje zbytečně z úhlu pohledu zaměření auta na zdolávání byť jen lehkého terénu nebo nutnosti pohonu 4x4.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 11.09.2015 20:22, RE: ... ... ...
David V napísal:
Reno napísal:
David V napísal:
Reno napísal:
aha, takže se ten motor nenabízí s pohonem 4x4. tak to už mi nedává vůbec žádný smysl, mít SUV s pohonem předních kol. v tom případě se omlouvám, do SUV s pohonem předních kol je 150koňový dvoulitrový benzín dobrá volba.není divu, že žere "tak málo", celou dobu jsem si myslel, že je to čtyřkolka...
Tak ještě jednou: tohle se dneska kupuje do města.
Jestli jsem to ještě nenapsal, tak teď: jsi úplně mimo:)Ty auta kupují lidi všech skupin i lokací. v jednom Outlanderovi jezdil můj známý, stavbyvedoucí. Ano, byl z města, ale občas se potřeboval dostat na rozbahněnou stavbu. Tvoje předsudky jsou komické...
Kéž by to byl předsudek. To si jako myslíš, že všichni ti, co si koupí SUV jej skutečně potřebují? Stavbyvedoucí je kapka v moři. Máme v rodině 2 SUV a oboje zbytečně z úhlu pohledu zaměření auta na zdolávání byť jen lehkého terénu nebo nutnosti pohonu 4x4.


Drtivá většina osobních aut jezdí zbytečně. Dalo by se říct, že jsou úplně zbytečná. Moje děti mají Vánoce z jízdy vlakem/autobusem/tramvají/trolejbusem. Za mýho dětství to bylo obráceně. Kupodivu jsem to přežil bez újmy (doufám )
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Sobota 12.09.2015 03:57, Hfdf jhghht jghjh
Oni nejezdí na lyže? V zimě auto stojí v garáži? Mně SUV nejsou sympatická, ale co jsem chtěl říct je, že atmo benzín se 150 hp, pětikvaltem, nabízený bez větších změn přes deset let, to moc nevypovídá o technickém pokroku automobilky.

A člověk, který má plyn instalovaný v autě s motorem 3,7 o výkonu 300 koní napíše, že to úplně stačí:)
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Sobota 12.09.2015 12:40, Vgfgh bhgtf hbvfg
Jezdí na lyže a auto oba parkuji v garáži. Taky jezdíme na lyže na stejné hory a ani s předokolkou jsem 12 let nepoužil řetězy.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Sobota 12.09.2015 13:11, RE: Vgfgh bhgtf hbvfg
David V napísal:
Jezdí na lyže a auto oba parkuji v garáži. Taky jezdíme na lyže na stejné hory a ani s předokolkou jsem 12 let nepoužil řetězy.


Já jsem se se zadokolkou 367 hp honil v sněhové kalamitě s SUVčkama. Ale jsou lidi, co mají radši jistotu. Takže nesoudím potřeby jiných podle svých možností:)

reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Nedela 13.09.2015 19:54, RE: Hfdf jhghht jghjh
Reno napísal:
Oni nejezdí na lyže? V zimě auto stojí v garáži? Mně SUV nejsou sympatická, ale co jsem chtěl říct je, že atmo benzín se 150 hp, pětikvaltem, nabízený bez větších změn přes deset let, to moc nevypovídá o technickém pokroku automobilky. A člověk, který má plyn instalovaný v autě s motorem 3,7 o výkonu 300 koní napíše, že to úplně stačí:)


nevím jestli je to reakce na mě protože výše uvedená čísla nesedí (jak překvapivé v tvých příspěvcích) ale pár dní zpátky se zde řešilo jestli je vůbec k něčemu a potřeba čtyřkolka s celkem negativním výsledkem tak nevím nad čím se zbytečně rozčiluješ. a to že je konečně nějaký výrobce schopný zvládat nesmyslná euronařízení bez nutnosti instalování kurvítek je hodně velké plus, nikoliv slabost. za mě palec nahoru pro tři diamanty.
reagovať
1 2 3 4


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.