0
späť
 

diskuze k tématu: TÜV REPORT 2011 - hybrid vládcem statistik

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 15:06, RE: kde se berou ty km???
Petr S napísal:
No ale i kdyby melo 3 lete Audi A8 tech 100 tkm, tak to je porad jen 33 tisic rocne. Jestli ma nejake auto z pujcovny 100 tkm uz za 2 roky, tak budiz, ale aut z pujcoven bude minimum. <br>
Zrejme lidi co jezdi 50 tkm rocne zas tak moc nebude. Nicmene po bazarech lezi asi hlavne tyhle auta. Ty co maji najeto malo se nejspis prodavaji v rodine nebo pres zname.
Myslim ze by jste se divil kolik procent vozu provozuji "pujcovny"...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 17:16, závady
Nevíte někdo o jaké závady se v té statistice jedná? Nedělá náhodou někdo na STK? Podle mě je to docela podstatné. Řekl bych, že má smysl koukat akorát na 10 prvních a 10 posledních míst.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 17:40, KM
3-4 letý Passat najeto průměrně 88 tis. km, 4-5 letý 89 tis. km. No tak už víme, kde začíná to stáčení najetých km :DDD
Ty km mi přijdou fakt divné. No a když jsou divné nájezdy, proč by nemohly být divné i ostatní údaje?
Navíc prohození "spolehlivosti" Fabie a Octavie - taky zvláštní.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 17:41, RE: závady
ivan2 napísal:
Nevíte někdo o jaké závady se v té statistice jedná? Nedělá náhodou někdo na STK? Podle mě je to docela podstatné. Řekl bych, že má smysl koukat akorát na 10 prvních a 10 posledních míst.
Jedná se o závady na osvětlení, závady brzdové soustavy, zavěšení kol, opotřebení tlumičů atd. vše co klasicky kontrolují na STK a mohlo by ohrozit bezpečnost provozu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 18:24, RE: závady
Petr - TipCars.com napísal:
Jedná se o závady na osvětlení, závady brzdové soustavy, zavěšení kol, opotřebení tlumičů atd. vše co klasicky kontrolují na STK a mohlo by ohrozit bezpečnost provozu...
Děkuji za odpověď. No pořád se nějak nemůžu zbavit dojmu, že blbina typu "prasklá žárovka", nebo "slabá ruční brzda" se ve statistice projeví, na rozdíl od některé závažné poruchy motoru, protože s tím jde člověk nejdřív do servisu, pak teprv na stk.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.12.2010 18:47, RE: závady
ivan2 napísal:
Děkuji za odpověď. No pořád se nějak nemůžu zbavit dojmu, že blbina typu "prasklá žárovka", nebo "slabá ruční brzda" se ve statistice projeví, na rozdíl od některé závažné poruchy motoru, protože s tím jde člověk nejdřív do servisu, pak teprv na stk.
Podle mně v tomto případě mají informace agentury JPP větší vypovídací hodnotu, než takováto tabulka. Když mi chlapi v hospodě řeknou "xxxxxx nekupuj, furt se to sere" bude to pro mně hodnotnější informace než toto.
Zajímavější by bylo, kdyby ty informace poskytovaly autorizované servisy... ale ty na svoje produkty určitě žalovat nebudou...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 18.12.2010 21:51, RE: KM
rohYpnol napísal:
3-4 letý Passat najeto průměrně 88 tis. km, 4-5 letý 89 tis. km. No tak už víme, kde začíná to stáčení najetých km :DDD
Ty km mi přijdou fakt divné. No a když jsou divné nájezdy, proč by nemohly být divné i ostatní údaje?
Navíc prohození "spolehlivosti" Fabie a Octavie - taky zvláštní.
rekl bych, ze tyhle tabulky tzv. "statistiky" uz opravdu nikdo nemuze brat vazne... a uz vubec se z nich neda nic odvozovat...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 19.12.2010 09:21, RE: KM
JakubR napísal:
rekl bych, ze tyhle tabulky tzv. "statistiky" uz opravdu nikdo nemuze brat vazne... a uz vubec se z nich neda nic odvozovat...
Mě osobně se líbí testy redaktorů AutoBildu,pořídí se nové auto a najede se s ním sto tisíc kylometrů v ostrém tempu,sleduje se spotřeba,prověří se výkon motoru na začátku a konci testu,hlučnost,zapisují se veškeré závady a náklady na provoz a na konci testu se celý automobil rozebere a změří se opotřebení součástek a prověří se ošetření karoserie vůči korozi.Má to,ale zase háček v tom,že je to od každého modelu pouze jedno auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 19.12.2010 18:53, RE: KM
Fanda napísal:
Mě osobně se líbí testy redaktorů AutoBildu,pořídí se nové auto a najede se s ním sto tisíc kylometrů v ostrém tempu,sleduje se spotřeba,prověří se výkon motoru na začátku a konci testu,hlučnost,zapisují se veškeré závady a náklady na provoz a na konci testu se celý automobil rozebere a změří se opotřebení součástek a prověří se ošetření karoserie vůči korozi.Má to,ale zase háček v tom,že je to od každého modelu pouze jedno auto.
Presne tak, jeden kus muze byt smejd a ostatnich 100 v pohode. Dneska treba diesly vydrzi klidne pres milion (1,4 HDI, 1,9 TDI), takze tech 100 tacu je vlastne jen dobre zajety
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.12.2010 08:12, RE: KM
gottak napísal:
Presne tak, jeden kus muze byt smejd a ostatnich 100 v pohode. Dneska treba diesly vydrzi klidne pres milion (1,4 HDI, 1,9 TDI), takze tech 100 tacu je vlastne jen dobre zajety
gottak: Dneska treba diesly vydrzi klidne pres milion (1,4 HDI, 1,9 TDI), takze tech 100 tacu je vlastne jen dobre zajety . Jedině,že ten motor 5x kompletně zrepasuješ,pak možná jo. A 1,4hdi je typický motor konstruovaný na velký mimoměstský nájezdy co...Už vidím jak v tom najedu min 100tkm ročně,abych po 10 letech měl ten mega hotovej :)
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.