0
späť
 

diskuze k tématu: TÜV REPORT 2011 - hybrid vládcem statistik

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.12.2010 18:54, rada
Myslím si, že to bude určitě nějakej japonec...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.12.2010 19:54, rada
Buď to bude Porsche nebo Subaru možná ještě Toyota
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 14.12.2010 22:33, rada
Nojo, japončíci to myslím mají celkem jistý a když ne první místo, tak přední pozice určitě a myslím že pár nebrzdících Toyot v USA to nezvrátí...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.12.2010 10:30, rada
Japonec na konec si myslím že v tomo případě neplatí .-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.12.2010 11:04, rada
Porsche 911
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.12.2010 13:22, rada
Typuji Honda Jazz
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.12.2010 14:20, rada
Porsche 911 (tuším, že to je model 997)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.12.2010 18:42, rada
Myslim ze to bude model od Mercedesu bud E nebo S-SL
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 15.12.2010 22:58, rada
Porsche
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.12.2010 07:26, rada
mazda 3,6 si myslím
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.12.2010 18:38, rada
doufám že subaru
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 16.12.2010 23:26, rada
V USA a Německu to na celé čáře převálcovali Korejci, třeba to bude podobné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 01:03, fa Rendlík a syn
nějak se mi nechce věřit, že by na tom laguna III byla tak zle a v podstatě se oproti předchůdci téměř neposunula..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 10:29, RE: fa Rendlík a syn
JakubR napísal:
nějak se mi nechce věřit, že by na tom laguna III byla tak zle a v podstatě se oproti předchůdci téměř neposunula..
podle mě to je úspěch pro Renault, už nemá všechny auta mezi posledními 5 , ale mezi posledními 20.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 10:41, RE: fa Rendlík a syn
JakubR napísal:
nějak se mi nechce věřit, že by na tom laguna III byla tak zle a v podstatě se oproti předchůdci téměř neposunula..
mě to připadne nesmyslné!!!nevím jak se tam vyhodnocuje roční nájezd??Kolik tak najede Prius a kolik takovej naftovej sharan??Mě zrovna sharan ze zkušenosti nepřipadne nějak poruchový,ale není problém aby ročně najel 50.tis i více!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 11:28, RE: fa Rendlík a syn
dagošek napísal:
mě to připadne nesmyslné!!!nevím jak se tam vyhodnocuje roční nájezd??Kolik tak najede Prius a kolik takovej naftovej sharan??Mě zrovna sharan ze zkušenosti nepřipadne nějak poruchový,ale není problém aby ročně najel 50.tis i více!!
Průměrný roční nájezd uvádím u 2-3 letých automobilů a 4-5 letých v závorce. Například Prius má po 2-3 letech najeto průměrně 43 tis. kilometrů, Sharan 73 tis. km. Samozřejmě s vyšším počtem km roste míra opotřebení. Zatím však TÜV nepočítá s matematický přepočtem vztáhnutým k najetým km. Řada závad není dána jen špatným stavem silnic a nedostatečnou konstrukcí např. přední nápravy, ale také stále se zhoršující údržbou ze strany řidičů (šetří se).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 11:57, RE: fa Rendlík a syn
Petr - TipCars.com napísal:
Průměrný roční nájezd uvádím u 2-3 letých automobilů a 4-5 letých v závorce. Například Prius má po 2-3 letech najeto průměrně 43 tis. kilometrů, Sharan 73 tis. km. Samozřejmě s vyšším počtem km roste míra opotřebení. Zatím však TÜV nepočítá s matematický přepočtem vztáhnutým k najetým km. Řada závad není dána jen špatným stavem silnic a nedostatečnou konstrukcí např. přední nápravy, ale také stále se zhoršující údržbou ze strany řidičů (šetří se).
Co si budem povidat, porad je to jen neco jako STK, takze majitel draheho porsche ma penize na servis a tak tezko pojede se zanedbanym autem....na rozdil od jinych znacek kde se snazi lidi setrit kazdou korunu na servis.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 12:33, kde se berou ty km???
mufik.martin napísal:
Co si budem povidat, porad je to jen neco jako STK, takze majitel draheho porsche ma penize na servis a tak tezko pojede se zanedbanym autem....na rozdil od jinych znacek kde se snazi lidi setrit kazdou korunu na servis.....
Hodnoty km jsou až na vyjímky nereálné. U 4-5letých jsou km tak o 50-100tkm nižší než je běžné. Kolik 5letých Touranů má 80tkm?BMW 3 72tkm?Zafira 68tkm?Focus c-max 63tkm?
Já si teď náhodně vybral 5 Touranů a průměr km je 155. V Německu 80?
BMW 3 (E90) můj průměr je 115tkm. Německo 72.
O čem pak vypovídá taková statistika?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 13:05, RE: kde se berou ty km???
Tomi napísal:
Hodnoty km jsou až na vyjímky nereálné. U 4-5letých jsou km tak o 50-100tkm nižší než je běžné. Kolik 5letých Touranů má 80tkm?BMW 3 72tkm?Zafira 68tkm?Focus c-max 63tkm?
Já si teď náhodně vybral 5 Touranů a průměr km je 155. V Německu 80?
BMW 3 (E90) můj průměr je 115tkm. Německo 72.
O čem pak vypovídá taková statistika?
Řekl bych, že u 2-3 letých to sedí ... v Německu jezdí nová auta ke kontrole po 3 letech, některá po 2 (třeba autopůjčovny tuším). U pětiletých aut jsou ty kilometry doopravdy divné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 17.12.2010 13:56, RE: kde se berou ty km???
Petr - TipCars.com napísal:
Řekl bych, že u 2-3 letých to sedí ... v Německu jezdí nová auta ke kontrole po 3 letech, některá po 2 (třeba autopůjčovny tuším). U pětiletých aut jsou ty kilometry doopravdy divné.
No ale i kdyby melo 3 lete Audi A8 tech 100 tkm, tak to je porad jen 33 tisic rocne. Jestli ma nejake auto z pujcovny 100 tkm uz za 2 roky, tak budiz, ale aut z pujcoven bude minimum. <br>
Zrejme lidi co jezdi 50 tkm rocne zas tak moc nebude. Nicmene po bazarech lezi asi hlavne tyhle auta. Ty co maji najeto malo se nejspis prodavaji v rodine nebo pres zname.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.