Piatok 09.11.2012 17:33,
To jste panu Václavovi moc neporadil, pane redaktore.
Byl jsem zvědav, co že nových informací se dozvím, a nic. To, že existují na trhu auta jako N.Patrol, M.Pajero nebo T. Landcruiser je skutečně závažná informace, to jistě tazatel nevěděl. Jenom malá informace k Hjondé Terracan, jeden klient ho měl, a ve 100tis. km mělo dojít na jakousi velkou servisní prohlídku, s výměnou rozvodů, brzd a i výfuku (nevím proč), a autorizovaný servis za to údajně žádal 150tis kč, což mi přijde dost neuvěřitelný ale jak jsem koupil, tak prodávám (totéž udělal i dotyčný s tím Hjondé,tedy prodal). Ještě malá poznámka k couvání na redukci, to je sice dobrá myšlenka, ale je třeba si uvědomit, že zařadit redukci u většiny aut jde až po přiřazení přední nápravy (auta bez mezinápravového diferencialu) a to nelze použít na nekluzavém podkladu, tudíž couvání na suchém asfaltu na redukci pak není možné(tedy je, ale může mít fatální následky). Přeji tazateli šťasnou ruku při výběru a hlavně si nechte dostatečnou finanční rezervu na nutný servis po koupi, odhaduji asi 50% ceny vozu, tyhle auta nová stála 1mega a víc a ceny servisu a údržby tomu odpovídají, jenom jedna sada pneumatik může přijít na víc než 20tis, a bez dobrých pneumatik a kor v terénu nic nezmůže ani Hammer.
reagovať