0
späť
 

diskuze k tématu: Vybíráme auto pro tažení těžkého přívěsu

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.11.2012 18:52, rada
Nejlepší na to bude Land Rover Discovery 3,má ohromný motor V8 + tažnou sílu velkou, je na takové to tahání doopravdy nejlepší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.11.2012 19:44, rada
tak když už jsme u toho konkretizování tak na autobazar.eu je na prodej fantastická kára-Nissan Titan. rok 08, najeto prý jen 30k, fantastickej motor V8 5.6 v plynu, super cena nějakých 230. jedná se o pick-up z Pathfinderu Armada/infiniti QX56, známej za QXkem tahá loď k moři a je nadšenej. nabízí ho tam jako nissan navara 5.5 titan.
reagovať
Mashur
počet príspevkov43
dátum registrácie10.12.2009
Piatok 09.11.2012 07:17, X-trail 2,2 dCi
Chtěl bych autora upozornit, že X-trail stejně jako žádný jiný Nissan nepoužíval nikdy motor 2.2 dCi od Renaultu, nýbrž jde o motor YD22 vlastní konstrukce.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Piatok 09.11.2012 07:51, RE: X-trail 2,2 dCi
Mashur napísal:
Chtěl bych autora upozornit, že X-trail stejně jako žádný jiný Nissan nepoužíval nikdy motor 2.2 dCi od Renaultu, nýbrž jde o motor YD22 vlastní konstrukce.


To je pravda, ve starém X-trailu se dávala 2,2jka vlastní konstrukce a do současné generace se montuje "renault" 2,0 DCI a to je po všech stánkách velmi povedený motor (sám jej v x-trailu mám).
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Piatok 09.11.2012 09:51, Sorento
Nevím, ale mám dojem, že ideální by pro zadavatele dotazu byla Kia Sorento ve vrcholné dieselové verzi se 125 kW. Má rám, manuální převodovku (většinou) a ani se moc nekazí. A odtahá toho opravdu dost. Tažné na 3,5 tuny.
reagovať
Mashur
počet príspevkov43
dátum registrácie10.12.2009
Piatok 09.11.2012 11:59, RE: X-trail 2,2 dCi
Pavlik napísal:
Mashur napísal:
Chtěl bych autora upozornit, že X-trail stejně jako žádný jiný Nissan nepoužíval nikdy motor 2.2 dCi od Renaultu, nýbrž jde o motor YD22 vlastní konstrukce.
To je pravda, ve starém X-trailu se dávala 2,2jka vlastní konstrukce a do současné generace se montuje "renault" 2,0 DCI a to je po všech stánkách velmi povedený motor (sám jej v x-trailu mám).


Po novém pokukuji, ale bojím se DPF. Jaké s tím máš zkušenosti?
reagovať
Attila
počet príspevkov18
dátum registrácie19.09.2008
Piatok 09.11.2012 12:59, teren
At uz vyberete auto jakekoliv,
auto musi byt bezpodminecne vybaveno redukci a zaverkou diferencialu. Teprve s touto vybavou jste schopen pomaleho pohybu v terenu. Ruzna v clanku zminovana auta maji ruzne vybavy, takze na toto pozor!
reagovať
subarák
počet príspevkov108
dátum registrácie22.03.2010
Piatok 09.11.2012 17:33, To jste panu Václavovi moc neporadil, pane redaktore.
Byl jsem zvědav, co že nových informací se dozvím, a nic. To, že existují na trhu auta jako N.Patrol, M.Pajero nebo T. Landcruiser je skutečně závažná informace, to jistě tazatel nevěděl. Jenom malá informace k Hjondé Terracan, jeden klient ho měl, a ve 100tis. km mělo dojít na jakousi velkou servisní prohlídku, s výměnou rozvodů, brzd a i výfuku (nevím proč), a autorizovaný servis za to údajně žádal 150tis kč, což mi přijde dost neuvěřitelný ale jak jsem koupil, tak prodávám (totéž udělal i dotyčný s tím Hjondé,tedy prodal). Ještě malá poznámka k couvání na redukci, to je sice dobrá myšlenka, ale je třeba si uvědomit, že zařadit redukci u většiny aut jde až po přiřazení přední nápravy (auta bez mezinápravového diferencialu) a to nelze použít na nekluzavém podkladu, tudíž couvání na suchém asfaltu na redukci pak není možné(tedy je, ale může mít fatální následky). Přeji tazateli šťasnou ruku při výběru a hlavně si nechte dostatečnou finanční rezervu na nutný servis po koupi, odhaduji asi 50% ceny vozu, tyhle auta nová stála 1mega a víc a ceny servisu a údržby tomu odpovídají, jenom jedna sada pneumatik může přijít na víc než 20tis, a bez dobrých pneumatik a kor v terénu nic nezmůže ani Hammer.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Piatok 09.11.2012 18:58, RE: X-trail 2,2 dCi
Mashur napísal:
Pavlik napísal:
Mashur napísal:
Chtěl bych autora upozornit, že X-trail stejně jako žádný jiný Nissan nepoužíval nikdy motor 2.2 dCi od Renaultu, nýbrž jde o motor YD22 vlastní konstrukce.
To je pravda, ve starém X-trailu se dávala 2,2jka vlastní konstrukce a do současné generace se montuje "renault" 2,0 DCI a to je po všech stánkách velmi povedený motor (sám jej v x-trailu mám).
Po novém pokukuji, ale bojím se DPF. Jaké s tím máš zkušenosti?


Zkušenosti s DPF mám zatím úplně stejné jako s Meganem 1,5 DCI (s DPF) za cca 200 tisíc km - o DPF "vůbec nevím". U obou aut je v manuálu vypsaná hláška PC a pokyny jak se po jejím zobrazení chovat, ale já ji nikdy neviděl (i když x-trail má najeto teprve cca 25 tisíc). DPF je strašák na lidi, který reálně dělá problémy pouze v případě trvalého městského provozu nebo v případě výrazné převahy krátkých jízd - a pro takový druh provozu je jakýkoli diesel tak jako tak naprosto nevhodný. Jinak 2,0 Dci je výborný, výkon i spotřeba je dobrá, turbo je chlazené vodou a rozvody skutečně spolehlivým řetězem - konstruktéři z koncernu by se mohl učit jak se to má dělat .
reagovať
Marek
počet príspevkov1
dátum registrácie24.11.2015
Štvrtok 02.03.2017 14:51, couvání s redukcí
Dobrý den, nejsem příznivcem hádek v diskuzích,ale tentokrát mi nedalo zůstat pasivním. Patřím již ke starším ročníkům a celý svůj motoristický život používám vozidla typu offroad. Jednalo se většinou o Patroly, Pajera, L200, Hiluxe atd. Provozujeme odtahovou službu a vozidla výše uvedené kategorie používáme k tahání osobních vozidel na přívěsech, vyprošťování a Géčko je vybavené odtahovou nástavbou s brýlemi. V současné době používám Toyotu Hilux a ještě vlastním MB G 2,9D. Rád bych kolegu Subaráka uvedl trošku do obrazu. Vždy při couvání s naloženým přívěsem používám redukce a to z důvodu šetření spojky. Redukce Vám u naloženého auta/klidně i s vlekem na dvě osobní auta/ se slušným točivým momentem umožní couvání do kopce,do vjezdů zahrad a servisů většinou pouze na volnoběh a velmi šetří spojku. 90% těchto situací je na suchém asfaltu a nikdy se nám nepoškodila převodovka ani rozvodovka ani diferák. V čem musí být uživatel takového offroadu velmi opatrn, když ještě přidá k redukcím uzávěrku diferenciálů, zejména předního. V ten okamžik Vám diferenciál neumožní rozdílné otáčky jednotlivých na kol na nápravě a je nadměrně zatěžován. Možná zajdu do extrému,ale velmi jsem ocenil u starších typů offroadů mechanické zámky předních nábojů. Mají nevýhodu, že v terénu musíte vystoupit do bláta a náboje zamknout, ale obrovskou výhodu, že zejména v létě a na suchu Vám umožní využívat redukce a používat při tom v podstatě pouze zadní nápravu. přeji všem mnoho šťastných kilometrů. Marek
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.