0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Hiace - jaké jsou zkušenosti uživatele?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.07.2008 19:10, bonboniera
drzak to skutecne bude, je to nejspis nejrozsirenejsi dodavka v Norsku, hodne jich tady jezdi ve verzi s pohonem obou naprav
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 18.07.2008 23:44,
Jednu takovou potvoru jsem dostal přidělenou. 3 roky stará, najeto 143 000. V elektrice jen zrcátka, dveře na obou stranách. Auto víc stálo než jezdilo, těšil jsem se na první jízdu. Pak jsem pochopil proč stojí - prosezené sedadlo, propadlá bederní podpěra opěradla. Protože jezdí víc prázdná než plná, má stejné jízdní vlastnosti jak popisuje autor recenze. Navíc v kabině je nesnesitelný randál. Pocit řidiče, který sedí pomale za předním sloupkem jsou jako by řídil náklaďák. Málo odkládacích přihrádek - na papíry klip v opěradle, pod rádiem kastlik, u spolujezce cosi kdesi a polička nad sklem, kam se nic nevejde.Zaplať pánbůh že jsem před měsícem dostal nového Caddyho.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.07.2008 10:37, recenzia
ja by som chcel pochvalit autora za recenziu,presne podla mojich predstav,vystizna,strucna,objektivna..vdaka
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.07.2008 16:22, RE: abc
anonym napísal:
Ne všechny dodávky jezdí pro PPLku nebo nevím ještě pro koho a točí kilometry jak blázni. Tyhle malý dodávky si právě kupují řemeslníci a jezdí s nima pak po stavbách. Většinou v rámci okresu-elektříkáři,instalatéři,pokrejvači,obkladači......Dojedou na místo(10-20-30km) a pak celý den pracují.(rozuměj-nejezdí).
Já co měl na baráku řemeslníky,všichni měli nějakou tu dodávku.
Tak proč by mělo být divný,že má HiAce v sedmi letech 85tis km,nebo ve 12 letech 236tis km??
Nelze tudíž dělat z toyoty buhvíjakého držáka, když za 12 let natočí 236tisíc km. Obdivuhodné držáky jsou právě ty stroje, které jezdí u přepravních služeb a natočí za tři roky půl miliónu. To je prostě jiná třída. V takovém zatížení by toyota zdechla za půl roku. To se týká samozřejmě i ostatních japonských super produktů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.07.2008 17:43, Hiace 2,4D
anonym napísal:
Jednu takovou potvoru jsem dostal přidělenou. 3 roky stará, najeto 143 000. V elektrice jen zrcátka, dveře na obou stranách. Auto víc stálo než jezdilo, těšil jsem se na první jízdu. Pak jsem pochopil proč stojí - prosezené sedadlo, propadlá bederní podpěra opěradla. Protože jezdí víc prázdná než plná, má stejné jízdní vlastnosti jak popisuje autor recenze. Navíc v kabině je nesnesitelný randál. Pocit řidiče, který sedí pomale za předním sloupkem jsou jako by řídil náklaďák. Málo odkládacích p...
Mam Hiace 2,4D ,r.v. 1996, prvni serie tohoto modelu,najeto 190.000km,bez problemu, vymeneno brzdove oblozeni vpredu i vzadu, spotreba 8,5 l, neni to zadny sprinter, ale spolehlive auto, pro denni jezdeni v male firme. Co se tyce jizdnich vlastnosti v zime,pouzivam Micheliny a nemam problem i s nezatizenym autem ani ve stoupanich.
Zatizen nakladem cca 500 kg, jede super, urcite jedinym nedostatkem je malo odkladacich prihradek, ale to se da resit jinak.
LZ
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.07.2008 13:26, RE: abc
anonym napísal:
Nelze tudíž dělat z toyoty buhvíjakého držáka, když za 12 let natočí 236tisíc km. Obdivuhodné držáky jsou právě ty stroje, které jezdí u přepravních služeb a natočí za tři roky půl miliónu. To je prostě jiná třída. V takovém zatížení by toyota zdechla za půl roku. To se týká samozřejmě i ostatních japonských super produktů.
Hmm koukám, že pán je expert...a všechny hodnocení spolehlivosti a poruchovosti, ve kterých vítězí japonské značky, jsou zmanipulované (každoročně)....)))
reagovať
mipro
počet príspevkov2
dátum registrácie07.11.2012
Streda 07.11.2012 10:30, RE: abc
anonym napísal:
anonym napísal:
Nelze tudíž dělat z toyoty buhvíjakého držáka, když za 12 let natočí 236tisíc km. Obdivuhodné držáky jsou právě ty stroje, které jezdí u přepravních služeb a natočí za tři roky půl miliónu. To je prostě jiná třída. V takovém zatížení by toyota zdechla za půl roku. To se týká samozřejmě i ostatních japonských super produktů.
Hmm koukám, že pán je expert...a všechny hodnocení spolehlivosti a poruchovosti, ve kterých vítězí japonské značky, jsou zmanipulované (každoročně)....)))


Mám za sebou několik milionů kilometrů ! Na Toyotách cca 900 000 a mohu prohlásit to co je po celém světě známé , ve spolehlivosti a bezporuchovosti nemají konkurenci !Na současné dodávce mám 150.000 a nepotřebovala zatím servisní opravu !

reagovať
Luigi65
počet príspevkov5
dátum registrácie28.06.2012
Nedela 13.01.2013 02:31, Hi-Ace
Měli jsme ve firmě asi 30 těchto Toyot. Většina byla v prodloužené verzi a základní výbavě. Měl sem model myslím z roku 2000(už je to pár let a člověk si tolik nepamatuje). Vadilo mi, že nemá loketní opšrku- bez ní bych už dnes nedal ani ránu, ale na to ksi člověk zvykne. Šoupačky po obou stranách super, ale pokud vezete palety, tak nic moc do zatáček. Poměrmě dost mi vadilo, že radící páka byla dost krátká!!! Vyřešil sem dřevěnou rukojetí, kterou sem vysoustružil(15cm na spokojenost). Nikdy sem ji nešetřil, kromě pravidelné údržby se nepokazilo nic kromě zámků a levých křídlových dveří. Najel sem s "Toykou" přes 600 000km a pořád jezdí(ne se mnou). Co se týče kabiny, tak to je tragédie. Přikláním se ke všem co říkají, že je tam málo místa a odkládacích přihrádek.
A spotřeba?? Dokázal sem s ní jezdit po Praze od 8,4l do 12,1l. Dálky kolem 10l.
reagovať
1pepik
počet príspevkov1
dátum registrácie01.05.2013
Streda 01.05.2013 13:46, toyota hiace
Tak mě to nedalo a šel jsem se podívat na zadní obložení,Hia ce má najeto 300 000km, pravda jen jeden řidič, za pomoci dvou 8 šel buben dolů jak po másle,obložení netknuté a celý seřizovací a brzdový mechnismus jak nový,pozink a chrom. Děkuji japoncům, nesrovatelné s jinými dodávkami.
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.