Připojím se k stěžovatelům na Fordy. Jsme malá firma s nájezdem do 30 000 km/rok a naše vozidlo s nájezdem 70 000 km je pořád v servisu. Je to děs. (ročník koupě 2006) Kupované jako nové a do 55 000 km jen drobnosti opravené v záruce. (teklo přes přední okno - zalepeno nějakým tmelem, rozpadlá mechanika na bočních dveřích - výměna za novou, odpadlé těsnící gumy na dveřích řidiče a spolujezdce - 2 x !! výměna za nové, koroze na rožcích dveří - oprava v servisu ford, originál rádio chvíli hraje a pak se samo stlumí na minimum - to už nemám sílu a ani čas řešit, tak to nechávám tak, a jiné drobnosti.) Po překročení 55 000km se začalo kazit něco v motoru. Zničeho nic zhasl motor a poté se rozblikala kontrolka žhavení. Opakovalo se to jen 10x během 15km, tak šlo dojet do servisu. Od této doby se to kazí pravidelně a jsme v servisu FORD častí návštěvníci. Už nás mají i rádi, známe se důvěrně.
Tato poruch je opakovaná a servismeni si z ní neví rady. Máme již třetí čerpadlo a druhou výpočetní jednotku. Prej je nějaký problém i s relátky. Moc tomu nerozumím, ale .... . Jinak s vozidlem jezdím já a ještě jeden kolega, tak si nemyslím, že by s autem bylo špatně zacházeno. Zvažuji koupi dalšího dodávkového auta, ale asi se porozhlédnu po jiné značce. Už toho Fordu mám dost. Zdravím všechny řidiče a všem šťastnější ruku při koupi.