0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Celica - prvni vuz pro mladeho ridice.

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, japonská vozidla
zmazaný používateľ
počet príspevkov15
dátum registrácie04.03.2016
Piatok 04.03.2016 18:20, Toyota Celica - prvni vuz pro mladeho ridice.
Dobrý den

chtěl bych se Vás jako redakce zeptat na dobrou radu. Jako mé první auto po
získání ŘP bych si velmi rád chtěl pořídit Toyotu Celicu. (je to ryze
srdeční záležitost) Zvažuji mezi 5 a 6 generací avšak nemohu se rozhodnout
mezi těmito 2 generacemi. A ještě se zeptám na tohle pro MÉ PRVNÍ ŘIDIČSKÉ
ZKUŠENOSTI asi bude lepší pořídit pravděpodobně 1,8i 16V protože tyhle
motory od Toyoty jsou docela známé svým výkonem (tedy aspoň na sériový vůz) A taky samozrejme vim ze cim, vetsi objem mate tak tim vyssi bude castka na povinnem ruceni. U Toyoty Celicy je znama vyssi spotreba oleje pri ostrejsi jizde, jinak si myslim ze se jedna o typickou Japonskou klasiku sportovnich vozu s bezproblemovym provozem. A ještě
jeden dotaz zadní spoiler ve stylu WRC se dá URČITĚ KOUPIT ABY SEDL NA
Celicu 6 generace že ?

Diky za dobre rady
S přáním pohodového dne

Petr Staněk
reagovať
gravestone
počet príspevkov105
dátum registrácie14.02.2016
Piatok 04.03.2016 23:06, Sportovní vůz
Další bezmozek a potencionální hrozba pro ostatní účastníky silničního provozu! To že uspějete v autoškole neznamená že už umíte jezdit s řidičským autem. Proto Vám radím koupit si pro začátek nějaké pohodlné auto se slabším motorem (max výkon do 65 kW), ideálně bez rádia (to abyste se naučil poslouchat zvuk motoru) a až se trochu na silnici otrkáte, pak si kupte třeba Ferrari.
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Piatok 04.03.2016 23:27, tvl to je zase dotaz
Celica se ve specifikaci na rally jako wrc nedelala,takze netusim jake kridlo chces.prvni auto od toyoty specifikace wrc byla az corolla.takze pan je asi znalec.hlavne ze tam nabastli kridlo voe. Celica na zavody byla specifkace skupiny A. A jmenovala se celica gt four.A hlavne se prvni nauc jezdit a pak si kup cellicu.
reagovať
westeros
počet príspevkov46
dátum registrácie22.04.2014
Piatok 04.03.2016 23:44, sportak
Bohuzel uz jsem mimo tuto vekou katogorii, tak me uprimne zajima, na co je vetsi sance sbalit holku na diskotece - na 15 let stary skorosportak, nebo na novou Fabii? Diky.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Sobota 05.03.2016 10:57, RE: sportak
westeros napísal:
Bohuzel uz jsem mimo tuto vekou katogorii, tak me uprimne zajima, na co je vetsi sance sbalit holku na diskotece - na 15 let stary skorosportak, nebo na novou Fabii? Diky.



Záleží co do ní naleješ :D Ale tohle platí jen na vesnici. Ve městech se do klubu už dávno jezdí taxikem.
Jinak souhlas s tím že Celica neni zrovna ideální auto po autoškole. Ale zas takové dělo to neni a je to furt předokolka. Motor 1,8 v poslední generaci se může hodně prodražit.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov15
dátum registrácie04.03.2016
Sobota 05.03.2016 11:31, sportak - pro mladeho
souhlasimvza SVUJ OMYL CELICA NEBYLA VE SKUPINE WRC, ale na rallye byla uspesna docela dost jezdila i v legandarni skupine B.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica (to aby si nekdo nemyslel ze pan je velmi chytrej)

jinak jsem myslel tento pritlacny zadni spoiler: http://www.dicompracing.com/img/pfcelica7.jpg
ale nemyslim si ze by SLO ve verzi 1,8 16Vnejak extra vykonnej vuz.
A hlavne nechci mit jako sve prvni auto nejakej omyl dnesni doby, protoze v dnesni realite a cenach se vyplati si koupit bud nemce a nebo nejakeho japonce.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1248
dátum registrácie08.09.2009
Sobota 05.03.2016 13:13, Celica a sporťák???
To platilo možná před X desítkami let, kdy nejrychlejší auto na silnici byl Favorit. V kontextu té doby se dalo hovořit o tom, že Celica měla výkon a sportovní nádech. Dnes už tohle dávno není pravda. Kdejaká Fabia s TSI ukáže Celice záda. Bohužel, na dnešní dobu se jedná o starý japonský auto s průměrným výkonem a průměrnými jízdními vlastnostmi, s poněkud rozporuplným vzhledem. Ta verze pseudohranatá hezká není ani omylem, ta předchozí je hezčí.Ale to nic nemění na věci následující:
Kdy lidé už pochopí, že za výsledné chování nemůže auto samotné, ani jeho výkon, ale jen a pouze ten, kdo ho řídí??? Kdyby tohle základní pravidlo lidé pochopili, pak se jim nebude muset vnucovat, že ideál po autoškole je nejlépe Felicia s 1,3 a mizernými 50kW. A až to tak nebude, pak by se nestávaly věci, jako před několika málo týdny, kdy 18tiletá řidička zabila na Bludovském kopci na místě 2 stejně staré kamarády-jela totiž z Pasátem s usmolenými 80-90kW. To je ta největší hrozba silnic, nikoliv silná auta - ta se dají naštěstí řídit tak, aby jela jako litrový Maluch, ale ten problém vidím já ve výchově mladých, kterým fotr nebo máma nebo istruktor v autoškole nemlátili dostatečně důrazně do hlavy, že jezdit musíš tak, na kolik toho umíš. To znamená, že první 2 roky neumíš NIC, pak začínáš chápat, co je provoz na silnicicíha časem třeba - pokud se toho dožiješ - budeš moci prohlásit, že jis celkem slušný řidič. Ale to je darmo mluvit.
Celica je z pohledu výkonu stejně nebezpčná, jako kterýkoliv dýzl dnešní dekády či jakákoliv 1,4-1,6 - ta má ten výkon také, jen podvozek bude asi dál. Celicy bych se nebál, bál bych se spíše sám sebe, zdali mi mé "umění" po autoškole umožní jezdit třeba samotnému = bez doprovodu na dnešních přeplněných silnicicíh.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov15
dátum registrácie04.03.2016
Sobota 05.03.2016 14:04, auto pro zacinajiciho ridice
Dobre tak SE ZEPTAM TAKTO kdyz chci auto dobre kvalite ale taky aby dovedlo pobavit a ukazalo zazitek z jizdy CO MI TEDY DOPORUCUJETE? Zameruji se na Japonske pripadne Nemecke vozy,
Napadl me snad JAKO ROZUMNEJSI VARIANTA Honda Civic 1.4 nebo pripadne Mitsubishi Colt 1.3 pripadne Honda CRX 1.6i MIZNA BY SE DALA JESTE MAZDA MX-3 1.6i 16V nebo Mazda 323.

Pokud si myslite ze jsem nejaky mlady blazen co se chce v aute zabit... (sam jsem zazil nepeknou autonehodu po niz jsem byl o hulce se zlomenou nohou)
Ne jen MAM rad proste silnejsi vozy nez dnesni globalni VOZITKA
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Sobota 05.03.2016 14:14, RE: Celica a sporťák???
Zdeny60 napísal:
To platilo možná před X desítkami let, kdy nejrychlejší auto na silnici byl Favorit. V kontextu té doby se dalo hovořit o tom, že Celica měla výkon a sportovní nádech. Dnes už tohle dávno není pravda. Kdejaká Fabia s TSI ukáže Celice záda. Bohužel, na dnešní dobu se jedná o starý japonský auto s průměrným výkonem a průměrnými jízdními vlastnostmi, s poněkud rozporuplným vzhledem. Ta verze pseudohranatá hezká není ani omylem, ta předchozí je hezčí.Ale to nic nemění na věci následující:Kdy lidé už pochopí, že za výsledné chování nemůže auto samotné, ani jeho výkon, ale jen a pouze ten, kdo ho řídí??? Kdyby tohle základní pravidlo lidé pochopili, pak se jim nebude muset vnucovat, že ideál po autoškole je nejlépe Felicia s 1,3 a mizernými 50kW. A až to tak nebude, pak by se nestávaly věci, jako před několika málo týdny, kdy 18tiletá řidička zabila na Bludovském kopci na místě 2 stejně staré kamarády-jela totiž z Pasátem s usmolenými 80-90kW. To je ta největší hrozba silnic, nikoliv silná auta - ta se dají naštěstí řídit tak, aby jela jako litrový Maluch, ale ten problém vidím já ve výchově mladých, kterým fotr nebo máma nebo istruktor v autoškole nemlátili dostatečně důrazně do hlavy, že jezdit musíš tak, na kolik toho umíš. To znamená, že první 2 roky neumíš NIC, pak začínáš chápat, co je provoz na silnicicíha časem třeba - pokud se toho dožiješ - budeš moci prohlásit, že jis celkem slušný řidič. Ale to je darmo mluvit. Celica je z pohledu výkonu stejně nebezpčná, jako kterýkoliv dýzl dnešní dekády či jakákoliv 1,4-1,6 - ta má ten výkon také, jen podvozek bude asi dál. Celicy bych se nebál, bál bych se spíše sám sebe, zdali mi mé "umění" po autoškole umožní jezdit třeba samotnému = bez doprovodu na dnešních přeplněných silnicicíh.


S tím se dá souhlasit, akorát jde o to že Celica tím jak vypadá může povzbudit choutky dělat kraviny víc jak ten Focus třeba.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Sobota 05.03.2016 14:16, RE: auto pro zacinajiciho ridice
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobre tak SE ZEPTAM TAKTO kdyz chci auto dobre kvalite ale taky aby dovedlo pobavit a ukazalo zazitek z jizdy CO MI TEDY DOPORUCUJETE? Zameruji se na Japonske pripadne Nemecke vozy, Napadl me snad JAKO ROZUMNEJSI VARIANTA Honda Civic 1.4 nebo pripadne Mitsubishi Colt 1.3 pripadne Honda CRX 1.6i MIZNA BY SE DALA JESTE MAZDA MX-3 1.6i 16V nebo Mazda 323. Pokud si myslite ze jsem nejaky mlady blazen co se chce v aute zabit... (sam jsem zazil nepeknou autonehodu po niz jsem byl o hulce se zlomenou nohou) Ne jen MAM rad proste silnejsi vozy nez dnesni globalni VOZITKA



Kolik na to máš? Všechno co si vyjmenoval jsou už dost veteráni, takže se obávám že to moc nebude.
A silnější z nich neni ani jedno, opravdu.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov15
dátum registrácie04.03.2016
Sobota 05.03.2016 14:17, prvni auto pro mladeho
dobre a co moje ostatni navrhy? treba ten Civic 1.4 nebo Colt 1.3 pipadne Mazda MX-3 nebo Mazda 323 atd.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov15
dátum registrácie04.03.2016
Sobota 05.03.2016 14:20, maximalni castka do auta
Hej reknu to tak maximalne si hodlam jako prvni vuz poridit neco jeteho kolem 80000az90000 v pripade velmi slusneho stavu na dalsich treba 8let to staci. znami mi rikali vyser se na nejake takove ceny zkus to kolem tech 50000 pro mladeho je to akorat a KDYZ SE NECO VYSERE na tom aute, nebudes toho tolik litovat.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Sobota 05.03.2016 14:36, RE: maximalni castka do auta
nepřihlášený uživatel napísal:
Hej reknu to tak maximalne si hodlam jako prvni vuz poridit neco jeteho kolem 80000az90000 v pripade velmi slusneho stavu na dalsich treba 8let to staci. znami mi rikali vyser se na nejake takove ceny zkus to kolem tech 50000 pro mladeho je to akorat a KDYZ SE NECO VYSERE na tom aute, nebudes toho tolik litovat.


Kup si třídveřové Stilo 1,6-1,8. Vypadá pořád dobře, nehnije a jede ok i s tou základní 1,2, což ale slyšet asi nechceš. Nenech se zlákat 2,4 Abarth. Jako nové bylo skvělé, ale servis tě v tomto rozpočtu zruinuje. Proto jsou taky tak levné.
Focus ti dopručovat nebudu, je mi jasný že nechceš jezdit autem co má děda na cesty do Lidlu. Ale špatná volba by to nebyla.
Potom levná klasika - Clio 1,6, 106 Rally, Astra 2,0 3D. Holky s tím ale meomráčíš.
Ale 8 let ti nevydrží za ty peníze nic.
Jo, vim že to nejsou Němci a Japonci, ale na dobrého Němce nemáš a Japonec z té doby bude hnít, možná až na opět dědkovskou Corollu. I když ta v generaci na kterou máš měla WRC ségru.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov15
dátum registrácie04.03.2016
Sobota 05.03.2016 15:39, prvni auto pro mladeho
hej ten Focus ve 3dverovem provedeni taky vypada docela k svetu nevim ale jak je na tom Ford s nahradnimi dily s jejich ceny, potom me napada snad mala 206 od Peugeotu ale v benzinu (i kdyz kamarad si nedavno koupil garazovaneho Peugota 206 v nafte po nejakem starsim panovi ale blbla mu packa na blinkry no nova by vysla origo asi na 9000 tak si vzal od auto kelly s polska za 2000 potom mu tam zacala nejak blbnout spojka nebo prevodovka jelikoz ve meste nemohl plynule podradit ze 4 na 3) mozna od Frantiku bych zkusil zachovane Saxo.
A kdyz jsme u tech novejsich aut, tak asi nebrat takove ty miniauta Jakocje treba Yaris nebo Polo nebo nase Fabia z tim 3valcovym motorem ze ? ( jelikoz deda tohle auto mel jako sluzebni a rikal ze to je hrozne to auto se uplne cele trepe pri rozjizdeni a pri vyssi rychlosti)
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Sobota 05.03.2016 17:22, RE: prvni auto pro mladeho
nepřihlášený uživatel napísal:
hej ten Focus ve 3dverovem provedeni taky vypada docela k svetu nevim ale jak je na tom Ford s nahradnimi dily s jejich ceny, potom me napada snad mala 206 od Peugeotu ale v benzinu (i kdyz kamarad si nedavno koupil garazovaneho Peugota 206 v nafte po nejakem starsim panovi ale blbla mu packa na blinkry no nova by vysla origo asi na 9000 tak si vzal od auto kelly s polska za 2000 potom mu tam zacala nejak blbnout spojka nebo prevodovka jelikoz ve meste nemohl plynule podradit ze 4 na 3) mozna od Frantiku bych zkusil zachovane Saxo. A kdyz jsme u tech novejsich aut, tak asi nebrat takove ty miniauta Jakocje treba Yaris nebo Polo nebo nase Fabia z tim 3valcovym motorem ze ? ( jelikoz deda tohle auto mel jako sluzebni a rikal ze to je hrozne to auto se uplne cele trepe pri rozjizdeni a pri vyssi rychlosti)


No tak jestli si už začal přemýšlet o normálních autech mrkni i na Punto II. Za peníze co máš bude krásný, možná seženeš i GT. tam je myslím 1,8 takže asi je jasný že to lenoch neni.
Osobně se mi strašně líbí Lancia Y první generace, ty poslední modely jsou často i v dobrém stavu. Moc jich nejezdí a i s tou 1,2 to jede svižně. Technika z Punta.
Yaris je nuda ale superspolehlivá. Na slušné Polo nemáš a Fabia je tuctovka a to jak jsem tedy původně pochopil nechceš. Dobře jezdí i Fiesta, ale hnije a vypadá hrozně.

reagovať
gravestone
počet príspevkov105
dátum registrácie14.02.2016
Sobota 05.03.2016 19:20, Polo
Myslím že starší Polo by se dalo za ty peníze sehnat (třeba si i pro ně dojet za hranice) a jako začátečnické auto je o hodně vhodnější. Je celkem dobře vybavené a jednoduše ovladatelné. A i dostupnost náhradních dílů na vozy koncernu je poměrně slušná , na vrakovištích se dají sehnat i úplně nové nikdy nepoužité za zlomkové ceny z autorizovaných servisů.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov15
dátum registrácie04.03.2016
Sobota 05.03.2016 19:25, prvni auto pro mladeho
diky za dobre tipy Punto 2generace vypada pekne ALE BAL BYCH SE JAKEHOKOLIV Itala jelikoz kvalita je v poslednich letech nic moc. Takze dobre ja si koupim Fiat Punto 2generace, ale pak budu jen davat prachy do auta za to ze se co chvili neco poroucha. Toho se nejvice bojim.
Dalsi DUVOD NEVIDIM PROC by i ta Celica MELA BYT NEVHODNA?! POKUD S TIM AUTEM JEZDIS NORMALNE A NEDELAS PICOVINY NA SILNICI... NAUCIS SE HO ZVLADAT to same, PROC BY SE NEDALA ZA TYTO PRACHY CO MAM SEHNAT DOBRE UDRZOVANA MAZDA MX-3 z nemecka? Ja nechci auto do ktereho budu jen vrazet penize aby to jezdilo tak jak ma.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov15
dátum registrácie04.03.2016
Sobota 05.03.2016 19:30, gravestone mas pravdu
SOUHLASIM JAKO ZA CENY KTERE SE TADY UCTUJI ZA POLO NOVEJSI GENERACE... JE TO SMESNE A JE TO PEKNE VYDRIDUCHARSTVI SLUSNEJI RECENO jenze kdyz pojedesmza hranice DOST SE TI TO PRODRAZI prihlaseni na ceske SPZ, mozna i CZ technicka, vyridit si PR (ruceni) ale souhlasim , na auta ktere jsou s koncernu se daji lepe sehnat dily, NEVYHODOU JE ZE TAKOVE AUTO NENI PRO POZITEK S JIZDY proste jen vozitko s mista A do mista B. Ale nemci jsou v dobre kvalite. Skoda Fabie je DNES TUTOVKA to je pravda.

Pripadne by se dal tenhle Volkswagen Golfv[url] http://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/golf/16501095?goFrom=list [url]
(tahle generace Gokfika vypadala hodne pekne)
Ano jk si muzete vsimnout s popisku prodeje bydlim v Olomouci, misto prodeje Prostejov pro me neni problem jelikoz tam mam DOST znamich kteri delali tamejsi automobilni skolu a nyni jsou automechaniky.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Sobota 05.03.2016 22:57, RE: prvni auto pro mladeho
nepřihlášený uživatel napísal:
diky za dobre tipy Punto 2generace vypada pekne ALE BAL BYCH SE JAKEHOKOLIV Itala jelikoz kvalita je v poslednich letech nic moc. Takze dobre ja si koupim Fiat Punto 2generace, ale pak budu jen davat prachy do auta za to ze se co chvili neco poroucha. Toho se nejvice bojim. Dalsi DUVOD NEVIDIM PROC by i ta Celica MELA BYT NEVHODNA?! POKUD S TIM AUTEM JEZDIS NORMALNE A NEDELAS PICOVINY NA SILNICI... NAUCIS SE HO ZVLADAT to same, PROC BY SE NEDALA ZA TYTO PRACHY CO MAM SEHNAT DOBRE UDRZOVANA MAZDA MX-3 z nemecka? Ja nechci auto do ktereho budu jen vrazet penize aby to jezdilo tak jak ma.


Kde si sebral ten blábol že Italové jsou nějak nespolehlivé auta? Povídal kamarád nebo co? U Fiatu to tedy rozhodně neplatí, Punto II neni o nic méně spolehlivé než stejně staré Polo. Možná naopak, protože za stejné peníze bude mladší. A má nesrovnatelně lepší benzínové motory než to Polo.

Uvědom si že máš dost málo peněz. Auto kup do 60t protože minimálně 20t do něj nasypeš během prvního roku. Bez vyjímky.

Mazda MX3 je veterán, bude rezavá a s nájezdem jako prase. Ale pokud chceš adrenalin až budeš lítat po vrakovištích tak klidně. Uvědom si že tu pořád předhazuješ auta 15 let + takže to bude dost tragedie.

Hele, na aukru je za 22t Kalos. Nikdo zatím nepřihodil, brzo to končí. Jo je to Korea, jo je to hnusný a jen 1,2, ale je to r. 2005 a zbyde ti spousta peněz na servis. Jezdi, uč se a šetři. A za dva roky si kup Golfa V nebo poslední Corollu 1,8 v hezkém stavu.

reagovať
Giorgio
počet príspevkov814
dátum registrácie09.05.2007
Nedela 06.03.2016 06:13, RE: prvni auto pro mladeho
PetrT napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
diky za dobre tipy Punto 2generace vypada pekne ALE BAL BYCH SE JAKEHOKOLIV Itala jelikoz kvalita je v poslednich letech nic moc. Takze dobre ja si koupim Fiat Punto 2generace, ale pak budu jen davat prachy do auta za to ze se co chvili neco poroucha. Toho se nejvice bojim. Dalsi DUVOD NEVIDIM PROC by i ta Celica MELA BYT NEVHODNA?! POKUD S TIM AUTEM JEZDIS NORMALNE A NEDELAS PICOVINY NA SILNICI... NAUCIS SE HO ZVLADAT to same, PROC BY SE NEDALA ZA TYTO PRACHY CO MAM SEHNAT DOBRE UDRZOVANA MAZDA MX-3 z nemecka? Ja nechci auto do ktereho budu jen vrazet penize aby to jezdilo tak jak ma.
Kde si sebral ten blábol že Italové jsou nějak nespolehlivé auta? Povídal kamarád nebo co? U Fiatu to tedy rozhodně neplatí, Punto II neni o nic méně spolehlivé než stejně staré Polo. Možná naopak, protože za stejné peníze bude mladší. A má nesrovnatelně lepší benzínové motory než to Polo. Uvědom si že máš dost málo peněz. Auto kup do 60t protože minimálně 20t do něj nasypeš během prvního roku. Bez vyjímky.Mazda MX3 je veterán, bude rezavá a s nájezdem jako prase. Ale pokud chceš adrenalin až budeš lítat po vrakovištích tak klidně. Uvědom si že tu pořád předhazuješ auta 15 let + takže to bude dost tragedie.Hele, na aukru je za 22t Kalos. Nikdo zatím nepřihodil, brzo to končí. Jo je to Korea, jo je to hnusný a jen 1,2, ale je to r. 2005 a zbyde ti spousta peněz na servis. Jezdi, uč se a šetři. A za dva roky si kup Golfa V nebo poslední Corollu 1,8 v hezkém stavu.


Tomu cucákovi nemá smysl cokoliv radit, má v uších špunty a akorát tu blije. O řízení, o autech ani o životě neví nic. Přitom dvojkové punto, třeba takový Sporting po faceliftu s 1.4 16V a 6kvaltem, vypadá v dobré barvě a na origo 15" kolech k světu, navíc je to lehké auto s dobrým podvozkem, vysokou odolností, nenáročnou údržbou a díly všude na dosah.
reagovať
1 2 3


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.