0
späť
 

diskuze k tématu: Vybrat Avensis nebo Octavii?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla, česká vozidla, korejská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 07:23, Spotřeba oleje?
Motory 1,8 VVTI trpěly ze začátku enormní spotřebou oleje. Je to u tohoto motoru už vychytané?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 08:56, Diesel
77kw mame v octavkach a nemohu souhlasit s autorem, ze si na zvuk clovek zvykne. Naopak, cim vice s tim jezdim, tim vice me stvou vibrace a hlucnost tohoto motoru a ta spotreba taky neni zadny zazrak. je to porad lespi jak benzin, ale ty projevy motoru jsou tak vtirave, ze doporucuji benzin a avensis.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 11:39, Kdo tady váhá???
Jak tady může ten pán vůbec váhat??? Diesely od Toyoty jsou nebe a dudy proti těm starejm kovadlinám od VW a benzíny nemá ceny ani zkoušet porovnávat. U Toyoty ať počítá s čistě nejnutnějšíma spotřebákama a klidně může očekávat, že i vejfuk mu vydrží 15 let. Zároveň se nemusí bát, že to bude mít co měsíc vykradený aj. Designově je to možná šedá myš, ale vše super funkční, nic nikde nedrnčí, jen jezdíte.... Vlastní zkušenost - mám 2D4D soukromě a Octávku 1,9TDi služební... Co projedete s Octávkou na maximu jízdních vlastní, dáte s Avensisem v klidu o 20 rychlejc a proti Octávce je to super měkkej houpák. Žádný rány do náprav nebo zoufalý skřípení a dunění celýho auta např. na příčných prazích atd...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 11:42, 2.0 D-4D
Dobrý den,
tuto avensisku máme doma (jako služební), motorizace 2.0 D-4D (85 kw), ted to bude čtvrtý rok, má najeto 290 000 km. Za tuto dobu odešlo akorát pravé zadní ložisko, úchyt rolovacího krytu zavazadlového prostoru a dva páry H7, jinak je všechno původní, kromě klasiky: rozvody, náplně, destičky, kotouče a jednou tlumiče. turbo i vstřiky má původní (zřejmě se k motoru opravdu jen stačí náležitě chovat). Svezení je vzhledem k ceně automobilu určitě nadprůměrné - jak kvalitou zpracování podvozku, tak jeho velkým rozvorem, tak zparováním interiéru, kde ani po tomto nájezdu km nic neskřípe a nevrže. Výkon motoru je i v dnešní stále silnější konkurenci dostatečný, není problém rychlejší jízda v běžném denním provozu, když je potřeba. Auto je dostatečně prostorné i pro cestující na zadních sedadlech, stejně tak pro jejich zavazadla v kufru. K tomu všemu, aspon mně osobně, se velice líbí zevnějšek automobilu, zejména jeho robustní, ale stále "rozumný" předek. To vše při kombinované spotřebě 5,7 - 6,3 l/100 km nafty podle PP.
kdyby bylo co pohanit, udělám to. jenže konkrétně u tohoto vozu není co...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 12:35, RE: Kdo tady váhá???
jozo napísal:
Jak tady může ten pán vůbec váhat??? Diesely od Toyoty jsou nebe a dudy proti těm starejm kovadlinám od VW a benzíny nemá ceny ani zkoušet porovnávat. U Toyoty ať počítá s čistě nejnutnějšíma spotřebákama a klidně může očekávat, že i vejfuk mu vydrží 15 let. Zároveň se nemusí bát, že to bude mít co měsíc vykradený aj. Designově je to možná šedá myš, ale vše super funkční, nic nikde nedrnčí, jen jezdíte.... Vlastní zkušenost - mám 2D4D soukromě a Octávku 1,9TDi služební... Co projedete s Octávkou...
Nic osobniho proti Avensisu, je to solidni auto, ale muzete mi nekdy ukazat jak projedete zatacku o 20kmh rychleji nez nekdo jiny nezaujaty s O2 na stejnem obuti? Rad bych se postavi ldo zatacky a natacel... ;o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 13:10, RE: Kdo tady váhá???
mikes napísal:
Nic osobniho proti Avensisu, je to solidni auto, ale muzete mi nekdy ukazat jak projedete zatacku o 20kmh rychleji nez nekdo jiny nezaujaty s O2 na stejnem obuti? Rad bych se postavi ldo zatacky a natacel... ;o)
Myslím si, že posuzování kvality a vhodnosti auta podle toho "že jede o 20 rychlejc" je hodné puberťáka s kšiltem. Jo a ještě pořádná muzika !!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 13:23, RE: Spotřeba oleje?
A4 napísal:
Motory 1,8 VVTI trpěly ze začátku enormní spotřebou oleje. Je to u tohoto motoru už vychytané?
Ano po roce 2003 to Toyota vychytala a u těch aut kde se to projevilo, byl agregát opraven na záruku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 13:41, Znovu do Toyty :-)
Doma máme Avensise 1.8VVTI Combi a v práci jezdím O2 s 1.9 TDI 77Kw. Když jedu toytou tak jsem celý natěšený, pohodlný podvozek, odhlučněný interiér, pružný motor a dlohodobá spotřeba 7-8l. S O2 je to horší pořád tam něco skřípe a to nemluvím o projevech motoru jako ve starým zetoru podvozek nic moc prostě Škoda opět ničím nepřekvapí,dlouhodobá spotřeba 7l, nikdo mi nenamluví, že mu to jezdí za 6. Takže u mě volba jasná příště zase Avensis je mnohem větší, technicky je mnohem dál, mnohem spolehlivější , jednoduše za stejné peníze dostaneš mnohem víc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 14:00, Kupujte evropský auta, ne?
Když máte plnou pusu krize (a myslím, že ti co vybírají octavii nebo avensis budou mít), tak kupujte evropská auta, ne? Auta, vyráběná v evropě, značky, vlastněné v evropě. Když budete kupovat všechno čínský a japonský, tak se sice číňanům a japoncům bude skvěle dařit, což jim přeji, ale nám o to hůře a budeme si od nich muset půjčovat a lít do naší ekonomiky peníze z našich daní, když naše peníze za zboží odcházejí do asie. Prostě se omliuvám, ale koupit si Toyotu mi přijde jako spros´tárna. Nečekám, že mě někdo pochopí. A to nejsem ani fanoušek octavie, ale když už bych se rozhodoval mezi japoncem a evropou, tak bych měl jasno hned.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 14:08, RE: Kdo tady váhá???
mikes napísal:
Nic osobniho proti Avensisu, je to solidni auto, ale muzete mi nekdy ukazat jak projedete zatacku o 20kmh rychleji nez nekdo jiny nezaujaty s O2 na stejnem obuti? Rad bych se postavi ldo zatacky a natacel... ;o)
U auta tohoto typu nebude 20 km rozdíl v průjezdu zatáčky rozhodující typ pneu, zvlášť když rozměry obutí jsou prakticky identické O 195/65/15 a Avensis mám na 195/60/15..... A jestli to chceš vidět, tak ti doporučuji projet si stejnou trasu oběma vozy a možná to pochopíš...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 14:11, RE: Kdo tady váhá???
rojack napísal:
Myslím si, že posuzování kvality a vhodnosti auta podle toho "že jede o 20 rychlejc" je hodné puberťáka s kšiltem. Jo a ještě pořádná muzika !!!!!
Ty to asi nechápeš, ale jde tady o kvalitu a velikost podvozku + převisy, které ti umožní jezdit při stejných rychlostech s různou úrovní bezpečnosti Přeloženo: jet 90 km/hod jednu zatáčku s Avensisem je podstatně větší rozdíl než jí projet s O.... Nejde o to, jí jet 110 resp. 90...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 14:12, RE: Kupujte evropský auta, ne?
Martin Kocias napísal:
Když máte plnou pusu krize (a myslím, že ti co vybírají octavii nebo avensis budou mít), tak kupujte evropská auta, ne? Auta, vyráběná v evropě, značky, vlastněné v evropě. Když budete kupovat všechno čínský a japonský, tak se sice číňanům a japoncům bude skvěle dařit, což jim přeji, ale nám o to hůře a budeme si od nich muset půjčovat a lít do naší ekonomiky peníze z našich daní, když naše peníze za zboží odcházejí do asie. Prostě se omliuvám, ale koupit si Toyotu mi přijde jako spros´tárna. Ne...
mluvíš nesmysly, až mi škodovka za moje peníze nabídne to co třeba toyota, tak se můžem bavit o nějaké sprosťárně, až ty svoje zázraky bode škoda prodávat za realnou cenu což je 500 tis kč v plné palbě tak budu o něčem takovém jako škoda uvažovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 14:16, RE: Kupujte evropský auta, ne?
cooon napísal:
mluvíš nesmysly, až mi škodovka za moje peníze nabídne to co třeba toyota, tak se můžem bavit o nějaké sprosťárně, až ty svoje zázraky bode škoda prodávat za realnou cenu což je 500 tis kč v plné palbě tak budu o něčem takovém jako škoda uvažovat.
Nehledě na to, že můj Avensis je, jak v článku správně popsáno, montován v Belgii ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 15:04, RE: Kupujte evropský auta, ne?
Martin Kocias napísal:
Když máte plnou pusu krize (a myslím, že ti co vybírají octavii nebo avensis budou mít), tak kupujte evropská auta, ne? Auta, vyráběná v evropě, značky, vlastněné v evropě. Když budete kupovat všechno čínský a japonský, tak se sice číňanům a japoncům bude skvěle dařit, což jim přeji, ale nám o to hůře a budeme si od nich muset půjčovat a lít do naší ekonomiky peníze z našich daní, když naše peníze za zboží odcházejí do asie. Prostě se omliuvám, ale koupit si Toyotu mi přijde jako spros´tárna. Ne...
To si myslíte, že němci napumpují zisky ze škodovky do české ekonomiky? To je naprostá najivita. Těch pár tisíc zaměstnanců montujících škodovky (říkám montujících, ne vyrábějících) naše nákupy nespasí. Autoprůmysl v česku vyrábí komponenty pro mnoho různých značek, takže je celkem jedno co si koupím. Jinak plně souhlasím s Cooonen ohledně cenové politiky škoda-auto, potažmo celého koncernu VW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 15:21, RE: Znovu do Toyty :-)
cooon napísal:
Doma máme Avensise 1.8VVTI Combi a v práci jezdím O2 s 1.9 TDI 77Kw. Když jedu toytou tak jsem celý natěšený, pohodlný podvozek, odhlučněný interiér, pružný motor a dlohodobá spotřeba 7-8l. S O2 je to horší pořád tam něco skřípe a to nemluvím o projevech motoru jako ve starým zetoru podvozek nic moc prostě Škoda opět ničím nepřekvapí,dlouhodobá spotřeba 7l, nikdo mi nenamluví, že mu to jezdí za 6. Takže u mě volba jasná příště zase Avensis je mnohem větší, technicky je mnohem dál, mnohem spoleh...
NO jestli jezdis s O2 77kW prumerem za 7 tak asi uz neni treba vic dodavat :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 15:25, RE: Kdo tady váhá???
jozo napísal:
Ty to asi nechápeš, ale jde tady o kvalitu a velikost podvozku + převisy, které ti umožní jezdit při stejných rychlostech s různou úrovní bezpečnosti Přeloženo: jet 90 km/hod jednu zatáčku s Avensisem je podstatně větší rozdíl než jí projet s O.... Nejde o to, jí jet 110 resp. 90...
Aha, takze ty ji neprojedes o 20 rychleji, ty si jenom myslis, ze kdybys chtel, tak bys ji projel rychleji :o) Zaslepenost nezna mezi...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 15:28, RE: Kdo tady váhá???
mikes napísal:
Aha, takze ty ji neprojedes o 20 rychleji, ty si jenom myslis, ze kdybys chtel, tak bys ji projel rychleji :o) Zaslepenost nezna mezi...
Vzhledem k tomu, že se ti nedaří příliš zapojovat mozek, se ani nedivím tvýmu náboženství - Škoda Octavia....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 15:44, RE: Kdo tady váhá???
jozo napísal:
Vzhledem k tomu, že se ti nedaří příliš zapojovat mozek, se ani nedivím tvýmu náboženství - Škoda Octavia....
Sorry ze jsem te probudil ze snu... :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 16:10, RE: Znovu do Toyty :-)
mikes napísal:
NO jestli jezdis s O2 77kW prumerem za 7 tak asi uz neni treba vic dodavat :o)
něco v nepořádku jezdím normálni jízdu,žádna brzda provozu. Promiň jestli jsem se tě dotknul
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 18.06.2009 16:30, RE: Znovu do Toyty :-)
cooon napísal:
něco v nepořádku jezdím normálni jízdu,žádna brzda provozu. Promiň jestli jsem se tě dotknul
Nedotknul, ale neni to zrovna typicka hodnota, to uz tomu musis teda slusne nakladat. Bezne je jezdit dlouhodobe tak za 5,5-6 (bez brzdeni provozu), tak si jen rikam ze musi dostavat celkem do tela...
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.