0
späť
 

diskuze k tématu: Jaký je dieselový Avensis druhé generace?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.03.2009 11:46, rada
Statisticky vzato nemůže...
Ale to je jiná věc. Já mám s Toyotou výborné zkušenosti, takže ji doporučuji. Máme v rodině již třetí kus - 2x Yaris a 1x Corolla.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.03.2009 17:00, rada
Statisticky vzato nemůže?? Vy neumíte číst statistiky? Tak jen jedna - TUV 2009 - vozy 4-5 let - Avensis 6% závad(72tis km), Passat 8,6% závad (109tis km) - takže to může říct 91 majitelů passátů - je to tak výrazný rozdíl aby se tim mohl někdo tak ohánět? A víte co? - když Avensis najede 105 tis km (stáří 6-7let) má 9,5% závad - takže když někoho zajímají závady po ujetých km a ne po stáří pak je na tom passat statisticky lépe.
Rozhodně nejsem zastánce VW - to jen když se chce někdo ohánět statistikou
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.03.2009 19:41, rada
věřte nebo ne,měl jsem avensis,r.v.2004 s motorem 2.0 D4D a momentálně mám Octavii II limuzínu s naftovým motorem 1,9 TDi.Když se čtenář ptá na avensis,já na ní nemůžu říct křivýho slova.Auto spolehlivé,kromě pravidelné údržby jsem na něm nic neřešil,kupoval jsem ho když mělo najeto 120tis,prodával jsem ho známému se 170tis,dneska už tam má o 20tis navíc,a také je spokojený.Jenže já naprosto totéž můžu říct o Octavii kterou jezdím teď.Řeším jen běžné servisní prohlídky,nic jiného.Jezdím hodně,takže na Octavce jsem najel již 80tis,dneska má najeto celkem 165,a také nemůžu říct absolutně nic špatného.A teď mě sežerte.Podle mě je asi toyota co se týče spolehlivosti trošku vepředu oproti Octavce,ale opravdu jen o malinko,ale zase Octavka se mi líbí víc,dá se sehnat za lepší peníze (pokud člověk trvá na výbavě) a zdá se mi,že v ní je i více místa.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.03.2009 11:05, rada
Sorry za mierne OT, ale chcel by som sa opytat ako su na tom benzinove motory? Mate niekto skusenosti s 1.8 VVTi, je to spolahliva motorizacia? Nenabeham az tak vela km, takze benzin by bol pre mna asi vyhodnejsi.
Dakujem a Richard sorry za OT
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.03.2009 12:51, rada
...Oktavii II limuzínu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.03.2009 13:49, rada
Mám rok a půl Avensis Combi D4-D 2.0 (r.v. 2007) a nikdy jsem nebyl spokojenější. V zimě ve stojící koloně na dálnici do mě zezadu nabourala dvě auta a nikomu se nic nestalo. Dokonce jsem odjel po svých (na rozdíl od SantaFe přede mnou a o těch za mnou ani nemluvím). Během opravy jsem měl OII TDI a musím říct, že rozdíl v hlučnosti a vibracích motoru byl hodně citelný. Na druhou stranu na panelech D2 při přišla OII míň drncavá.
Kromě opravy (250 tis.!) platím pouze za provozní kapaliny, palivo a prohlídky. Osobně můžu Avensis jenom doporučit - spolehlivé a jak jsem se přesvědčil i bezpečné a odolné auto. Je to vlastně můj druhý Avensis. První mi ukradli po pěti týdnech a než se vyřešila pojistka, tak se mi moc stýskalo :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.03.2009 15:07, rada
Avensis 2,2, 110kW, 02/2006
Najeto 140t. služ. vůz., servis je pro mě povinně zajištěn u jednoho "značkového" servisu. Nebudu rozebírat drobné závady. Při 15t se zbláznilo aut. nastavování xenonů. V servisu provedli nastavení reflektorů a pak ještě 2x, než jim po měsíci a mých urgencích došlo, že je něco se snímači, pak to trvalo víc jak měsíc, než Toyota uznala záruku a konečně to vyměnili. Při 60t. se mi nezdál chod motoru a startování. V servisu "pane to je v pořádku, na počítači nic není". Až na to že jsem pak odjel kamsi 300km, tam to začalo kouřit jak Trabant rozsvítili se, 3kontrolky a hotovo. Tedy kompletní výměna všech vstřikovačů. Při 95t výměna palubního počítače - vyresetování tacho na nulu - skvělý to vypisovat do knihy jízd. Při 100t konec záruky. Od 115t avizuju servisu problémy se startem za tepla "...pane je to v pořádku nic tam není", při přechodu na zimní provoz ještě horší problémy se startování zastudena, zejména pod 5C. Pod -5 je to nenastartovatelné úplně. Používáné palivo téměř výhradně VPower diesel. Točení s motorem i 20min. "Značkový" servis následně opravil (nebo si spíš někde nechal opravit) palivové čerpadlo za celkem 51.000,-, přitom to samé značkové Denso a nové lze sehnat za 25.000,-, závada tím pochopitelně zůstala neopravena. Teď už prý ví, čím to je, Toyota vydala před rokem věstník o vadných vstřikovačích Denso, takže všechny starší než 03/2008 se prý musí vyměnit, jeden od nich stojí 18.000 a musí prý vyměnit všechny, ne jen ten vadný. V jiném servisu zabývajícím se opravou vstřikování (možná je to ten samý od kterých bere můj "značkový" servis díly) by chtěli za jeden vstřikovač DEnso do Avensise 9.000,-. Mít to soukromě, tak se jdu odstřelit.
U Avensise je horší především uživatelský komfort jízdy proti Fordu Mondeo 2.0TDCI GHIA 2002 se kterým jsem předtím najel 160t. Toyota je dnes především legenda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.03.2009 18:35, rada
Vzkaz mému předchůdci: dá se někde najít odkaz nebo cokoliv o tom věstníku ohledně výměny vstřikovačů? Kdyby se mi objevil nějaký problém, tak by mi servis tu výměnu provedl v rámci záruky? Člověk nikdy neví, co se může stát... Dík
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.03.2009 19:26, rada
Pravděpodobně to není příliš veřejný dokument, v servisu mě to půjčili jen do ruky, byl to český překlad určený pro servisy, co mě především zajímalo byla značka vstřikovačů Denso, která tam figurovala, tak jsem si zjistil, kolik by stály jinde. Nějak do jara minulého roku bylo asi celkem sedm verzí vstřikovačů, než vydali poslední, která těmi problémy prý netrpí. Pokud to máš ještě v záruce, tak si ten problém (nejlíp před koncem záruky) vymysli. Projevuje se to zastudena od 5°C, pod -5°C se nedá nastartovat skoro vůbec. Prokázat to teď na jaře může být problém, ale mohl si být na horách. Další průvodní jev je modrý kouř, nespálená nafta do 30s od nastartování a nepravidelný chod motoru. Diagnostika tenhle problém nezaznamená, takže ti v servisu musí věřit, že se to tak chová. Značkový servis by o tom problému vědět měl, nenech se odbýt.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.03.2009 20:46, rada
Díky moc. Zatím takové problémy nemám, tak počkám, co bude příští zimu. To bude ještě pořád v záruce a v mém oblíbeném servisu mám dobré vztahy (aspoň doufám), tak nepředpokládám, že by dělali problémy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.03.2009 10:59, Bravo pane Bajza
opravdu pěkně napsaná recenze, trošku to chtělo jen rozvinout i o benzínových agregátech ale jinak opravdu jsem si po dlouhý době rád pročetl článek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.03.2009 12:32, RE: Bravo pane Bajza
Valnoha napísal:
opravdu pěkně napsaná recenze, trošku to chtělo jen rozvinout i o benzínových agregátech ale jinak opravdu jsem si po dlouhý době rád pročetl článek.
souhlas, taky si myslím že pokud je (jak by napsala kylie) "NEdoporučen" 2,0 D4-D 85kw tak zmíněná 93kw bude nad finanční limit se ktrerým pán počítá tak to možná chtělo napsat i něco o zážehovejch motorech
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.03.2009 16:41, RE: Bravo pane Bajza
vasapasa napísal:
souhlas, taky si myslím že pokud je (jak by napsala kylie) "NEdoporučen" 2,0 D4-D 85kw tak zmíněná 93kw bude nad finanční limit se ktrerým pán počítá tak to možná chtělo napsat i něco o zážehovejch motorech
Ano je to čtivě napsáno, ale zkušenost mám trochu jinou Všechny tyto kritické závady motoru D4-D 85kw jsem četl už mockrát, ale v praxi jsem jich moc neviděl. Osobně jsem na tomto motoru najel bezmála 120 000km a nic podobného se nekonalo. Ve firmě jsme měli dalších 7 exemplářů a rovněž nic ze zmíněných vstřikovačů denso neodešlo. Tankovali jsme u kvalitních pump, nikdy ne v JZD, přilévali jsme aditiva a chovali se k motoru jako lidi a bylo to v pohodě! Všechna tato vozidla byla zakoupena jako nová v ČR, takže se ukazuje to staré české, dovezu auta s 250 000km, přetočím tachometr a prodám. Pak se lidi, co mají najeto 130 000 diví, že jim odešly vstřikovače, nebo dvouhmoťák. Není to, že bych chtěl popírat obecné zkušenosti z novin, ale já mám zkušenost jinou. Pokud se někomu z vás stalo, že vám u motoru D4-D 85 KW odešly vstřiky, tak mi to prosím napište, zajímá mně názor někoho s osobní zkušeností, ne zkušeností z motoristických novin, díky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 14.03.2009 16:55, RE: Bravo pane Bajza
mastercar napísal:
Ano je to čtivě napsáno, ale zkušenost mám trochu jinou Všechny tyto kritické závady motoru D4-D 85kw jsem četl už mockrát, ale v praxi jsem jich moc neviděl. Osobně jsem na tomto motoru najel bezmála 120 000km a nic podobného se nekonalo. Ve firmě jsme měli dalších 7 exemplářů a rovněž nic ze zmíněných vstřikovačů denso neodešlo. Tankovali jsme u kvalitních pump, nikdy ne v JZD, přilévali jsme aditiva a chovali se k motoru jako lidi a bylo to v pohodě! Všechna tato vozidla byla zakoupena jak...
Dobrý den
Nedá mi abych nereagoval. Víte, ona zkušenost určitého člověka s tím, či oným autem má svoji váhu pouze omezeně. Jednak to, že se někomu v profilech uvedené závady nestaly, neznamená, že se jiným nestávají. Většina závad v ranném věku automobilů bývá způsobena tím, čemu já a někteří z mých blízkých kolegů říkají pochybení výrobce. Tím nemusím být automobilka samotná (ta je původcem dílů skutečně málokdy), ale i dodavatel té konktétní součásti. Vinou toho zážehové avensisy s motory 1,6 a 1,8 vyrobené v prvních letech bezostyšně konzumují olej. Některé z nich se tak přirozeně i zadřely, když majitel jaksi opomenul občas se podívat na olejovou měrku. Naopak některé závady jsou důsledkem značné choulostivosti některých částí. Třeba vámi zmíňovaný dvouhmotový setrvačních prostě jednou odejde úplně každému a na každém voze. Někomu se to stane v 80 000 km, jinému ve 250 000 km, jeho výměna však nemine žádný vůz hlavně se vznětovým motorem (dvouhmotáky mají i zážehové motory, jen se to moc neví). To, že vám setrvačník neodešel je prostě proto, že jste buď velmi citlivý a ukázněný řidič, nebo máte vůz se samočinnou převodovkou, která žádný dvouhmoťák šamozřejmě nepotřebuje. Z článku je až příliš vidět, že podkladem pro něj byl jistý časopis, píšící o ojetých autech, případně katalog ojetin, vydávaný stejnou redakcí. Text sice čtivý, ale já jsem se nic nového bohužel nedozvěděl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 14.03.2009 19:50, dvouhmoťák
No napsat dvouhmotový setrvačník mezi slabé stránky Avensisu je vážně blbost. Stejně jako vstřiky. Vady, která jednou potkají každý diesel, jen v závislosti na jízdních podmínkách a dejme tomu kvalitě nafty, snad nejde pokládat za mínusy jednoho konkrétního typu auta. To by jste to musel pane redaktor psát opravdu ke každému vozu vybavanému vznětovým motorem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 15.03.2009 00:45, RE: Bravo pane Bajza
koos napísal:
Dobrý den
Nedá mi abych nereagoval. Víte, ona zkušenost určitého člověka s tím, či oným autem má svoji váhu pouze omezeně. Jednak to, že se někomu v profilech uvedené závady nestaly, neznamená, že se jiným nestávají. Většina závad v ranném věku automobilů bývá způsobena tím, čemu já a někteří z mých blízkých kolegů říkají pochybení výrobce. Tím nemusím být automobilka samotná (ta je původcem dílů skutečně málokdy), ale i dodavatel té konktétní součásti. Vinou toho zážehové avensisy s motory 1,6 ...
Až tolik se v tom nevyznám, ale chcete říct že dvouhmoťák má každý benzíňák bez automatické převodovky tedy třeba i malý litrový tříválec v Yarisu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 15.03.2009 12:23, RE: dvouhmoťák
Kepo napísal:
No napsat dvouhmotový setrvačník mezi slabé stránky Avensisu je vážně blbost. Stejně jako vstřiky. Vady, která jednou potkají každý diesel, jen v závislosti na jízdních podmínkách a dejme tomu kvalitě nafty, snad nejde pokládat za mínusy jednoho konkrétního typu auta. To by jste to musel pane redaktor psát opravdu ke každému vozu vybavanému vznětovým motorem.
Přesně tak jsem to mysloel i já! Já přece netvrdím, že Toyota je prostá všech závad a že tam nic odejít nemůže. Já jen chci říct, že mám prostě jinou zkušenost a stejných exemplářů mám v okolí taky dost. Pokud budete mít v okolí 10 stejných aut a budete se zajímat o to, jak fungují a jaké mají závady, tak potom přece jste kompetentní říct: Znám 10 stejných vozů, chovají se tak a zacházeno s nimi bylo tak a tak. Prostě vady vstřikovačů, dvouhmoťáků a podobné závady jsem na toyotách D4-D moc neviděl, spíš o nich jen čtu. Naopak daleko častěji znám závady tolik opěvovaných TDI, ale to je taky způsobeno daleko větším výskytem-samozřejmě!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 15.03.2009 22:46, RE: Bravo pane Bajza
Petr S napísal:
Až tolik se v tom nevyznám, ale chcete říct že dvouhmoťák má každý benzíňák bez automatické převodovky tedy třeba i malý litrový tříválec v Yarisu?
Každý ne. Řekl bych, že je to u zážehových motorů stále spíše ojedinělé řešení. Jen co si tak vzpomínám, tak jej mám třeba Ford Duratec HE (Mazda MZR) - motory známé z Mazdy6 první genearce a Fordu Mondeo 2. generace (od roku 2000). Dokonce i některé starší motory jej mají. Třeba řadový šestiválec 3,0 z Opelu Omega A, resp. Senatoru B. Jestli někdo má další motor s dvouhmotákem,sem s ním. Rád se poučím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.03.2009 00:34, RE: Bravo pane Bajza
koos napísal:
Každý ne. Řekl bych, že je to u zážehových motorů stále spíše ojedinělé řešení. Jen co si tak vzpomínám, tak jej mám třeba Ford Duratec HE (Mazda MZR) - motory známé z Mazdy6 první genearce a Fordu Mondeo 2. generace (od roku 2000). Dokonce i některé starší motory jej mají. Třeba řadový šestiválec 3,0 z Opelu Omega A, resp. Senatoru B. Jestli někdo má další motor s dvouhmotákem,sem s ním. Rád se poučím.
A sakra, Mazda 6 první generace... Doufam, že mě nepotká výměna dvouhmoťáku v nejbližší době... Spojku mám poměrně tvrdou a v autorizáku by ji rádi prý komplet vyměnili Každopádně neprokluzuje, tak to neřeším. Doufám, že mě nečeká brzo i dvouhmoťák. Jak se pozná že je špatný?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.03.2009 03:59, rada
VW vento už je dost staré. Za 70 tisíc dnes lze pořídit mnohem novější auto..např. škoda fabia za tyto peníze bude jistě v lepším stavu a o 5 let novější. Navíc 1.4MPI bude mnohem dravější než tato 1.8. Jinak když už vento, tak naftový motor. 1.8l tě svým výkonem vážně nepotěší a spotřeba taky nebude zrovna příjemná. Doporučuji 1.9 tdi. Povinné ručení zaplatíš jednou za rok, ale tankovat budeš pravidelně. Můžeš si obojí vyzkoušet, ale kroutící moment naftového motoru tě jistě přesvědčí.
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.