0
späť
 

diskuze k tématu: dotaz čtenáře: Jaký motor do Subaru Forester 3. generace?

kategórie zaradenia témy: automobilky, japonská vozidla
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Streda 27.04.2016 17:49, ..sdf asf fsafsd
A to už ani nemluvím o tom, že Octavia Scout 1,8T má spotřebu na spritmonitor stejnou, jen dynamiku podstatně lepší, na stovce je dřív o tři sekundy, a mezinápravovou spojku v případě CVT u Subaru používají oba stejnou:) ale to už tě Zdeny jenom poňoukám:)
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Streda 27.04.2016 18:45, Pánové
Pánové, jste úplně offtopic a to i po prosbě autora, abyste si šli řešit, kdo má co jak dlouhý jinam! Laskavě to udělejte.
reagovať
Yenik
počet príspevkov6
dátum registrácie25.04.2016
Štvrtok 28.04.2016 14:44, tuhost karoserie outback
@Zdeny60

V nekterem z jinych vlaken jste psal, ze tuhost karoserie u outbacku v rocnikach 2010, 2011 neni zrovna nejlepsi. Muzete se o vasich zkusenostech trochu rozepsat?
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Štvrtok 28.04.2016 19:10, RE: tuhost karoserie outback
Yenik napísal:
@Zdeny60 V nekterem z jinych vlaken jste psal, ze tuhost karoserie u outbacku v rocnikach 2010, 2011 neni zrovna nejlepsi. Muzete se o vasich zkusenostech trochu rozepsat?


Tuhost kastle je samosebou stále výborná. Oproti legacy 2006 se ale u této řady Outbackju stává, že pokud zastaviš napříkolad šikmo přes příkop, tak se obtížně zavírají 5. dveře. Ale to mě nemrzí, protože jednak tak neparkuji a hlavně, teřba u Volva V70 nejdou zavřít vůbec A to se všude dává Volvo jako etalon bezpečnosti a atd... No, kdybych to neviděl, tak bych tomu i věřil. Jinak k tomu Outbacku - ten je proti legavy IV podtstaně zásadně větší, tudíž díky vyztužení přibylo jendak více prvků z bysokopevnostní oceli (kdesi na neu je to znázorněno), ale taky třebas byl důvodem i použití dveří s rámem. Ne kvůli dveřím jako takovým, ale kvůli sklům. Za jízdy je však vše v pohodě a nic nevrže a neskřípe, prostě stále staré dobré Subaru, i když u této modelové řady je bohužel několik prvků, které mě mrzí. Ale co s tím nadělám. Stále Outback aptří k tomue njelepímu, co lze v této kategorii allroadů zakoupit.
reagovať
Yenik
počet príspevkov6
dátum registrácie25.04.2016
Štvrtok 28.04.2016 21:53, Tuhost karoserie outback
@Zdeny60

Rad se dozvim, CO jsou ty prvky ktere zamrzi. Muzete se trochu rozepsat? A jeste jedna otazka a to ohledne mista na zadnich sedackach a kufru jak je na tom Outback vs Forester teto rady? Budu prechazet z OctavieI, ktera je pro ctyrclenou rodinu s dvema detskyma sedackama a kocarem nechutne mrnava tot duvod zameru koupit vetsi auto. A protoze si to auto chci I uzivat bude to Subaru
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 29.04.2016 06:47, Outback - co zamrzelo mě?
Ve srovnání s Legacy 2006 - s jiným nesrovnávám:
Předně ergonomie ovládačů na středovém panelu. jen konstruktér blb může na stříbrný podklad vymyslet ovladače s bílým popisem, které bez podsvícení prostě nejdo přečíst. Ovládání radia je složité, dostat se do nastavení korekcí zvuku znamená buď to nastudovat nazpamět, nebo na půl hodiny zastavit. Já byl ta druhá možnost. Palabní počítač přišel o údaj "čas jízdy". j po něm jen prázdné místo. Volant nemá zesílení v místě úchopu, jako v legacy, tam je volant Momo a nemá chybu. Ovládání PC je čudlíkem, který je umístěn na přístrojovém štítu - v dnešní době sory... Sedačky (mám kůži) by chtěly o fous lepší boční vedení. Kůže klouže. Ale toto jsou jen kraviny.
Horší je, že už není hliníková kapota ani 5. dveře, tkaže kamínky múžou "dělat své". Na hliníku pohoda.
Zadní kamera nemá akustické upozornění. Mám to tak v Infiniti a nemohu si to vynachválit - když totiž do displeje pere slunce, vidíš kulový a bez píppáku musíš dávat při ouvání setsakra majzla - Outbacjje kráva a zabare prostě kus místa.

O místu: so oktávkou to nesrovnávej, Outback jue o level větší. Ve všech směrech. Snad jen objem kufru (nikoliv jeho plocha) může být u oktvky větší, protože je hlubší díky chybějícími zadnímu diferenciálu. Ale v Outbacku jsem zatím převezel mražák, pračku,. prostě stěhovák parádní. To není určitě nic, co by tě omezovalo.

Jo, ještě jedna věc me mrzí - tato generace už má elektroické servos a tudíž řízení není tak parádní, jako u Legacy, kde člově s autem doslova soucítil. Tady jedeš a emoce jsou pryč. V legacy mě řízení bavilo, tady ho jen přežívám.

Pře s to všechno, třeva ve srovnání s Oktávií, je to auto zcela někde jinde, totéž Laguna či Megane, se kterými občas putuji také. Na silnici patří stle k tomu lepšímu, jako Mondeo či Mazda 6.
reagovať
Mirkut
počet príspevkov1
dátum registrácie18.05.2017
Štvrtok 18.05.2017 18:31, Motorizace Subaru - spolehlivost, boxer diesel
Jen drobné upřesnění - pro uvedenou generaci Forestera byl k dispozici atmosférický dvoulitrový benzínový motor o výkonu 110kw. 116 kw měl v předchozí generaci (2006-2008). Je to určitě spolehlivá varianta. Co se týká dieselu, problémové jsou především r.v. 2008, 2009 a část 2010. Od cca 10/2010 byla dovážena auta s upraveným typem motoru (Euro 5) typ AC, který je již upravený a spolehlivý. Předchozí byl AB. Lze to zjistit dle VIN u dovozce Subaru ČR, alespoň dle informací, které mám. Jak píší další kolegové v diskuzi, podstatná je úplná servisní historie vozu s předepsanými úkony provedenými v autorizovaném servisu. Pokud současně bylo auto zakoupeno v ČR, je v případě potíží vzniklých na konstrukčním podkladě, dosti vysoká pravděpodobnost řešení takového problému v rámci kulance do nájezdu cca 200tis km.. Další podstatná konstrukční úprava dieselového motoru proběhla od modelového roku 2015. Obecně je to auto spíše na delší trasy, ne na městské krátké popojíždění, kde kromě samotného motoru trpí i další součásti vozu jako dvouhmotový setrvačník a DPF, který k regeneraci potřebuje delší trasu. Auta, která se takto používají, mají nejméně dvojnásobnou životnost. Co se týká diskutovaného modelu Outback H6 - tedy 3.0 (154kw, 180kw od 2004), 3.6 (od r.2009), jedná se dle mého názoru o nejlepší dostupnou motorizaci Subaru, z hlediska komfortu jízdy a dlouhodobé spolehlivosti. Konstrukčně je samozřejmě optimální a nejjednodušší verze 154kw, ale ta je v dobrém stavu již bohužel málokdy k sehnání. 3.6 vzhledem k emisním omezením již není od r.2013 prodávána v ČR, a dobré kusy jsou v ČR dosti drahé.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.