0
späť
 

diskuze k tématu: dotaz čtenáře: Jaký motor do Subaru Forester 3. generace?

kategórie zaradenia témy: automobilky, japonská vozidla
danet - redakce TipCars
počet príspevkov574
dátum registrácie16.11.2012
Pondelok 25.04.2016 09:40, dotaz čtenáře: Jaký motor do Subaru Forester 3. generace?
Dobrý den do redakce.

Rád bych pořídil ojeté Subaru Forester 3. generace verzi po faceliftu v roce 2011. Prosil bych o radu jaký motor zvolit přičemž uvažuji pouze o modelech s manuální převodovkou. Diesel se mi po přečtení několika článků zdá být parádní, ale celkem poruchový. U benzínu 2.0 se zase nepěje chvála na dynamiku. Nejsem se jistý jestli se nabízel i 2.5 benzín. Jezdím každý den do práce 2x 25km o víkendech pár kratších tras a několik za rok dálku. Celkový nájezd okolo 25t. km ročně.

Děkuji.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Pondelok 25.04.2016 10:56, Forester - motorizace
v ČR se prodával pouze 2,0D a 2,0R 116kW benzín a 2,5XT 169kW benzín. V USA a v Litvě se dá koupit 2,5i s manuálem.
Zdá se, že nejlepší volbou je 2,5i. Jenže ten je u nás téměř nesehnatelný. 2,5XT je výborná motorizace, ale má své ale-jako každý turbomotor, navíc u SUbaru je třeba důkladně dbát na poctivé předeosané servisní úkony a nic neodceňovat. Jsou motor 2,5XT, které se dožijí vysokého nájezdu, alembuhožel pro SUbaru nunto dodat, že řada majitelů zaplakala nad svým motorem- proč, těžko říct. Honili ho studena, nechladili po zátěži? Neměnili olej??

Otázka zní i takto: proč zrovna Forester a ne Outback? Výběr je snažší a dá s ekoupit atmo 2,5i s 6° manuálem. Jde o ročníky do 2012, pak manuál zmizel a byl nahrazen CVT. Já jsem před vánocemi koupil poslední z této řady s motorem 123kW (2,5i) a manuálem a jsem dosloa nadšen spotřebou a projevem motoru. Mohu sronat s 2,0R 121kW, který mám v Legacy (2006, tedy před FL) a s 5°manuálem. Ta 2,5 jede zcela jinak, zátah má odspod, sbírá se už od nějakých 1500rpm a co je zásadní, tak zatím mám spotřebu na dlouh trasy hluboko pod 7/100!!! Například v pátek jsem byl u zákazníka ve Štětí a trasu 550km v pátečním hustém provozu s častým předjížděním a bržděním jsem zajel za 6,4. To s 2,0R nedávám, tak se dostanu na 6,8 a to se musím setsakra krotit. Přitom rozdíl ve výknu a zejména k.m. je značný, až by se zdálo že asi 35 papírpvých Nm není nic moc, opak je pravdou. 2,5 se snadno vytáčí s lehkostí, no prostě zatím jen chválím. Dokonce i CVT převodovka motoru neubírá příiš výkonu a jízda s CVT je velmi ophodová.

K průchodnosti terénum Forester x Ouback = zcela rovnocenné. Poslední modelová řada (tedy jak já říkám "velký Outback" zvládně hodně. Jzedím tak porůznu na hory fotit a občas jsem nucen jet cesto necestou a to i v zimě. letos v zimě jsem si prověřil, že ve sněhu na dobrých gumách zvládně Outback fakt hodně a to i navzodry tomu, že přišel o redukci, kterou jse si chváli u Legacy. Navíc Outback je daleko praktičtějsí díky kufru- u Forestera je o hodně menší.
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Pondelok 25.04.2016 11:00, Diesel
Diesel nebrat. V případě, že nemá naprosto nadstandardní údržbu (a někdy i pak), dochází k problémům s klikou a motor je pak na odpis. A nový stojí 170000 Kč, přičemž se občas podaří nějaký sehnat v neznámém stavu (takže třeba před smrtí) kolem 80000 Kč a lidé bez řečí kešují, protože se toho auta chtějí mermomocí zbavit. S kamarádem jsem koumali nad možností tyto motory dovážet do ČR za nižší cenu, bohužel je to zcela nereálné.
reagovať
Yenik
počet príspevkov6
dátum registrácie25.04.2016
Pondelok 25.04.2016 15:54, Forester vs. Outback
Dekuji za prinosnou odpoved! K vasemu dotazu proc Forester a ne Outback. V podstate sem nejdrive koukal po outbacku jedinym duvodem proc Forester je, ze se pravidlne umistuje v prednich prickach spolehlivosti. Nabyl sem dojmu, ze servis, ND a dalsi pro Subaru neni zrovna levny...
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Pondelok 25.04.2016 17:02, RE: Forester vs. Outback
Yenik napísal:
Dekuji za prinosnou odpoved! K vasemu dotazu proc Forester a ne Outback. V podstate sem nejdrive koukal po outbacku jedinym duvodem proc Forester je, ze se pravidlne umistuje v prednich prickach spolehlivosti. Nabyl sem dojmu, ze servis, ND a dalsi pro Subaru neni zrovna levny...


Vzhledem k tomu, že oba vozy používají téměř identické díly (motory, převodovky, elektriku), je spolehlivost identická a velmi vysoká. Pro Outbacj hovoří vyšší komfort jízdy při stejné průchodnosti terénem-oba mají podbnou světlou výšku a zejména Outback je k mání s 2,5i v české homologaci, což Forester ne, ten je pouze 2,0i nebo 2,5turbo. Servis je dražší, ale starší Subaru se neservisují ve značkových servisech, ale u machrů, co mají Subaru v malíčku a pak je servis stejně drahý, jako a Oktávky. Některé díly ale i tak jsou dražší-jako např. výfukové potrubí a pod. Jinak spotřebák typu brzdy, tlumiče, svíčky a pod je stejný.
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Pondelok 25.04.2016 17:03, Forester
Třeba Forester má překvapivě v podstatě shodnou podvozkovou platformu s imprezou, jenom je přizvednutý... Velikost uvnitř se od toho celkem dost odvíjí. A náklady na Subaru opravdu jsou vyšší, to se vám nezdá. Lze to řešit vrakáčem, ale i tak to není zadarmo.
reagovať
Yenik
počet príspevkov6
dátum registrácie25.04.2016
Pondelok 25.04.2016 18:13, Forester vs. Outback
@Zdeny60, jen pro zajimavost z jakeho jste kraje? A doplnkova otazka, mate nejake osvedcene servismany?
reagovať
Yenik
počet príspevkov6
dátum registrácie25.04.2016
Pondelok 25.04.2016 18:17, RE: Forester
brin napísal:
Třeba Forester má překvapivě v podstatě shodnou podvozkovou platformu s imprezou, jenom je přizvednutý... Velikost uvnitř se od toho celkem dost odvíjí. A náklady na Subaru opravdu jsou vyšší, to se vám nezdá. Lze to řešit vrakáčem, ale i tak to není zadarmo.


Dobry den, diky za odpoved! Podle vaseho nazoru z pohledu spolehlivosti jsou tato auta totozna, nebo byste se radeji klonil k nekteremu z nich?
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Pondelok 25.04.2016 22:44, Spolehlivost
Co se týče spolehlivosti, jsou ta auta v podstatě obdobná. Ale nepočítejte, že budete mít stejné náklady jako na Octavii 4x4 s dieselem. To je jednoduše nereálné. Subaru je tak trochu výjimečná kategorie. Když mu dáte veškerý nezbytný pravidelný servis, odvděčí se působivými jízdními vlastnostmi a spolehlivostí a navíc budete jezdit stylově. Ale počítejte s tím, že když se tam rozbije něco, co by vás u oktávie vyšlo na pár stokorun, tady to může být klidně několik tisíc, protože druhovýroba často neexistuje. Kamarád dělá do subaru, najdete ho na bazoši (přezdívka subatech), ten by vám poradil víc.

Co se týče motorizace, nebojte se verzí turbo apod. Benzínové motory obvykle u subaru drží. A třeba Forester má i v nejsilnější verzi velmi dobré jízdní vlastnosti právě díky podvozku z Imprezy. Jde li vám o prostor, tak ovšem jděte do Outbacku, vyhněte se 3,0R (je to celkem past) a jděte do 2,5. Mimochodem, pokud byste někde vyškrábal více peněz, tak nové diesely od Subaru už jsou OK.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Utorok 26.04.2016 06:37, RE: Forester vs. Outback
Yenik napísal:
@Zdeny60, jen pro zajimavost z jakeho jste kraje? A doplnkova otazka, mate nejake osvedcene servismany?


Šumperk. Na chuťovky jezdím k panu Embertovi-ač to mám 120km, vžd y se i to vyplatí. Běžný servis typu olejů, filtrů a pod dělám v Subaru Šumperk.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Utorok 26.04.2016 06:43, RE: Spolehlivost
brin napísal:
Co se týče spolehlivosti, jsou ta auta v podstatě obdobná. Ale nepočítejte, že budete mít stejné náklady jako na Octavii 4x4 s dieselem. To je jednoduše nereálné. Subaru je tak trochu výjimečná kategorie. Když mu dáte veškerý nezbytný pravidelný servis, odvděčí se působivými jízdními vlastnostmi a spolehlivostí a navíc budete jezdit stylově. Ale počítejte s tím, že když se tam rozbije něco, co by vás u oktávie vyšlo na pár stokorun, tady to může být klidně několik tisíc, protože druhovýroba často neexistuje. Kamarád dělá do subaru, najdete ho na bazoši (přezdívka subatech), ten by vám poradil víc.Co se týče motorizace, nebojte se verzí turbo apod. Benzínové motory obvykle u subaru drží. A třeba Forester má i v nejsilnější verzi velmi dobré jízdní vlastnosti právě díky podvozku z Imprezy. Jde li vám o prostor, tak ovšem jděte do Outbacku, vyhněte se 3,0R (je to celkem past) a jděte do 2,5. Mimochodem, pokud byste někde vyškrábal více peněz, tak nové diesely od Subaru už jsou OK.


Ach jo. Tak abych to uvedl na pravou míru: právě H6 180kW (tedy 3,0T) je to nej, co Subaru kdy opstavilo. Ovšem nesmí se do toho vrazit LPG - to je pak zásadní problém. Přesto i tyto přestavby existují. Na 3,0R odchází pouze chronicky jedna klapka (nová 1700,- svépomoc asi 8 pětek za ložisko SKF typové řady). Rozvody včetně napínáku neprůstřelné. Katalyzázory vydrží cca 200-250tkm. podovzej je festovní, není s ním vůbec problém.
Co se stát může-občas praskne těsnění pod hlavou. To pka je cca 60 tisíc Kč za srovnání bloku, nová těsnění a další drobnosti, ale za se je nový motor na 300tisíc km. H6 není vůbec žádná past. A protože jsem tento motor měl ve Legacy SpecB, tak prozradím, že je jak úsporný (pod 9/100 s auomatem je nádhera, ne?), ale dá se s ním i vyřádit, ovšem pak to je za 15-17. Jinak výhodou Outbacku s 3,0R je, že má - stejně jako SPecB - vzadu samosvorný diferenciál. Nevím, kdes přiel na to, že to je past. Naopka, co JE past, jsou 2,5 XT - u nich odchází motory na klepání na klice celkem často a můžeš dělat co chceš a mnoho lidí to stejně potká.
Jinak podvozek z Imprezy je pouze na Forester do nové generace, co přišla v roce 2008-ten je už zásadně jiný.

reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Utorok 26.04.2016 06:44, RE: Spolehlivost
brin napísal:
Co se týče spolehlivosti, jsou ta auta v podstatě obdobná. Ale nepočítejte, že budete mít stejné náklady jako na Octavii 4x4 s dieselem. To je jednoduše nereálné. Subaru je tak trochu výjimečná kategorie. Když mu dáte veškerý nezbytný pravidelný servis, odvděčí se působivými jízdními vlastnostmi a spolehlivostí a navíc budete jezdit stylově. Ale počítejte s tím, že když se tam rozbije něco, co by vás u oktávie vyšlo na pár stokorun, tady to může být klidně několik tisíc, protože druhovýroba často neexistuje. Kamarád dělá do subaru, najdete ho na bazoši (přezdívka subatech), ten by vám poradil víc.Co se týče motorizace, nebojte se verzí turbo apod. Benzínové motory obvykle u subaru drží. A třeba Forester má i v nejsilnější verzi velmi dobré jízdní vlastnosti právě díky podvozku z Imprezy. Jde li vám o prostor, tak ovšem jděte do Outbacku, vyhněte se 3,0R (je to celkem past) a jděte do 2,5. Mimochodem, pokud byste někde vyškrábal více peněz, tak nové diesely od Subaru už jsou OK.

Jo, to vidím v inzerci. Každej druhej píše - motor už vyměněn. Včetně ročníků 11-12.

reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Utorok 26.04.2016 11:01, asfd asdf asfasf
Zdeny
nejdřív tě musím pochválit. Jak říká náš pan prezident, jenom idiot nezmění názor. My jsme tady ještě donedávna četli, že Subaru dělalo poctivé auta jen dříve a že to co prodávají teď už není pravé Subaru. A ty sis zrovna jedno pořídil! Bravo!
a teď k té spotřebě: na spritmonitor.de je průměrná spotřeba 8,5-9 litru, podle toho, jestli je to s manuálem, nebo s CVT. A to je upřímně, naprosto normální spotřeba automobilu téhle velikosti.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Utorok 26.04.2016 18:05, RE: asfd asdf asfasf
Reno napísal:
Zdeny nejdřív tě musím pochválit. Jak říká náš pan prezident, jenom idiot nezmění názor. My jsme tady ještě donedávna četli, že Subaru dělalo poctivé auta jen dříve a že to co prodávají teď už není pravé Subaru. A ty sis zrovna jedno pořídil! Bravo!a teď k té spotřebě: na spritmonitor.de je průměrná spotřeba 8,5-9 litru, podle toho, jestli je to s manuálem, nebo s CVT. A to je upřímně, naprosto normální spotřeba automobilu téhle velikosti.
.

Reno, jen bych tě upozornil, že zřejmě o SUbaru moc nevíš a nebo neumíš číst. Řeč kolem spotřeby bal u vozu Legacy SpecB s H6 180kW a fulltime AWD a HDM převodovkou. Takže s CVT jsi kapánek vedle. Naopka, vozy s CVT převodovkou, ať Legacy, či Outbacky s 2,5i H4 dokáží jezdit - DOKÁŽÍ -i pod 7 litrů vcelkue bez velké námahy. Jiná motorizace, než 2,0 ,. 2,5 a tuším snad i 1,6v XV CVT nikdy neměla, pokud se nebavíme o současném Levorgu-ten ji má taky. 3,0 a 3,6 měly vždy jen a pouze HDM automat.
Ano, SUbaru jsem si pořídil, protože mi ze současné produkce jako jediná značka dával smysl pro to, co jsem chtěl a požadoval. O poklesu kvality jsem již psal a mrzí mě, že tomu tak je. Snad jen levorg bude znamenta k tomu lepšímu, co FHI vyrábělov letech 04-07.

A jako poslední informaci speciálně pro tebe - dnes jsem potřeboval jet na otočku do Olomouce. Měl jsem čas, takže po dálnici tempomat 120 a hádej, s jakou spotřebou jsem dojel domů (ŠUmperk)? Nebudeš tomu věřit, ale 6,2. A PC nelže, ten mám už Xkrát prověřený. Za sebe - k čemu by mi byl problémový dýzl???
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Utorok 26.04.2016 19:05, Hrghtghuz. Tztzzr hzzz
Zdeny, neumis psat a zda se, ze ani cist. Nezajimaji mne tvoje eko-rallye výkony. Pisu, jakou ma ten motor prumernou realnou spotrebu. Tachometr na 120 znamena 110 realnych. Tak pomalu nejezdim ani na okreskach. Zkousel jsem jet cca 110 km/h na dalnici a mel jsem s 250konovym turbo benzinem 5,7 litru. Tak jsem se pobavil a pridal zpatky na 180. Ale rozumim, ze clovek, ktery meri spotrebu pri kazde jizde a pak se temi cisilky opaji, ma z takoveho udaje cirou a nefalsovanou radost. Udelej to ale nekdy naopak. Vynuluj si palubni PC pred vjezdem do vetsiho mesta.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Streda 27.04.2016 07:29, RE: Hrghtghuz. Tztzzr hzzz
Reno napísal:
Zdeny, neumis psat a zda se, ze ani cist. Nezajimaji mne tvoje eko-rallye výkony. Pisu, jakou ma ten motor prumernou realnou spotrebu. Tachometr na 120 znamena 110 realnych. Tak pomalu nejezdim ani na okreskach. Zkousel jsem jet cca 110 km/h na dalnici a mel jsem s 250konovym turbo benzinem 5,7 litru. Tak jsem se pobavil a pridal zpatky na 180. Ale rozumim, ze clovek, ktery meri spotrebu pri kazde jizde a pak se temi cisilky opaji, ma z takoveho udaje cirou a nefalsovanou radost. Udelej to ale nekdy naopak. Vynuluj si palubni PC pred vjezdem do vetsiho mesta.


O čem se mě snažíš přesvědčit? Že tvoje (pravděpoodbně BMW) dokáže jet za tolik, co píšeš? A co? Mně to je úplně šuma fuck. Já dokážu s Infiniti zajet tak za 8,2 (3,7l a 335HP, navíc 4x4) a neřeším to. Já jen reaguji na dotaz, jak to je se Subaru, protože mám již několikáté a X let s nimi jezdím, čili vím něco o praktickém používání a chování této značky. Reaguji na to, že všichni, co v žiovtě se Subaru nejezdili, tvrdí, jak to žere a nejede. A tom, jestli to nejede, můžeme polemizovat a o tom, kolikmto žere, taky. Na to jsem reagoval. Pokud bych udělal stejný pokus, jako jsi udělal ty, tak věř, že ten 16 metrákový Outback pojede za stejných podmínek taky za tolik, protože opbě auta využívají v tomto okamžiku velmi podobný výkon. Opravdu nechápu, co jsi mi tím chtěl sdělit.

Jinak ano, ze spotřeby má čiro a nefalšovanou radost, protože auto mě živí a čím víc uštřím na PHM, tím víc si dopřeji jinde. Nepovažuji za machrovství, když nějakej trubec přijede s usmolenou 1,4 za 10 litrů, to si spíše pomyslím něco o blbounovi nejapném. Ale machr je ten, co dokáže skoro se 4 litrem přijet za 8 litrů, to pak klobouk dolů.Jinak já na rozdíl od tebe jezdím v rámci limitů.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Streda 27.04.2016 08:38, RE: Hrghtghuz. Tztzzr hzzz
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny, neumis psat a zda se, ze ani cist. Nezajimaji mne tvoje eko-rallye výkony. Pisu, jakou ma ten motor prumernou realnou spotrebu. Tachometr na 120 znamena 110 realnych. Tak pomalu nejezdim ani na okreskach. Zkousel jsem jet cca 110 km/h na dalnici a mel jsem s 250konovym turbo benzinem 5,7 litru. Tak jsem se pobavil a pridal zpatky na 180. Ale rozumim, ze clovek, ktery meri spotrebu pri kazde jizde a pak se temi cisilky opaji, ma z takoveho udaje cirou a nefalsovanou radost. Udelej to ale nekdy naopak. Vynuluj si palubni PC pred vjezdem do vetsiho mesta.
O čem se mě snažíš přesvědčit? Že tvoje (pravděpoodbně BMW) dokáže jet za tolik, co píšeš? A co? Mně to je úplně šuma fuck. Já dokážu s Infiniti zajet tak za 8,2 (3,7l a 335HP, navíc 4x4) a neřeším to. Já jen reaguji na dotaz, jak to je se Subaru, protože mám již několikáté a X let s nimi jezdím, čili vím něco o praktickém používání a chování této značky. Reaguji na to, že všichni, co v žiovtě se Subaru nejezdili, tvrdí, jak to žere a nejede. A tom, jestli to nejede, můžeme polemizovat a o tom, kolikmto žere, taky. Na to jsem reagoval. Pokud bych udělal stejný pokus, jako jsi udělal ty, tak věř, že ten 16 metrákový Outback pojede za stejných podmínek taky za tolik, protože opbě auta využívají v tomto okamžiku velmi podobný výkon. Opravdu nechápu, co jsi mi tím chtěl sdělit.Jinak ano, ze spotřeby má čiro a nefalšovanou radost, protože auto mě živí a čím víc uštřím na PHM, tím víc si dopřeji jinde. Nepovažuji za machrovství, když nějakej trubec přijede s usmolenou 1,4 za 10 litrů, to si spíše pomyslím něco o blbounovi nejapném. Ale machr je ten, co dokáže skoro se 4 litrem přijet za 8 litrů, to pak klobouk dolů.Jinak já na rozdíl od tebe jezdím v rámci limitů.


Potom přestavěj auto na LPG a máš to. Benzínové motory žerou plus mínus stejně. U Subaru je stálý pohon všech kol, který spotřebu zvyšuje. Jediný, kdo spotřebou vyčnívá je Mazda se skyactive. Naopak,
Outback 3,6 bude jezdit hodně přes deset a to je pro každodenní použití dost...
a znovu, sprimonitor.de - tam si každý může dohledat jakou reálnou spotřebu může mít auto, který si vyhlídnul... A u Outbacka 2,5 to osciluje mezi 8-9 litry, já jsem s A6 3.0 TDI nejezdil pod devět litrů nafty.

reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Streda 27.04.2016 10:46, RE: Hrghtghuz. Tztzzr hzzz
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny, neumis psat a zda se, ze ani cist. Nezajimaji mne tvoje eko-rallye výkony. Pisu, jakou ma ten motor prumernou realnou spotrebu. Tachometr na 120 znamena 110 realnych. Tak pomalu nejezdim ani na okreskach. Zkousel jsem jet cca 110 km/h na dalnici a mel jsem s 250konovym turbo benzinem 5,7 litru. Tak jsem se pobavil a pridal zpatky na 180. Ale rozumim, ze clovek, ktery meri spotrebu pri kazde jizde a pak se temi cisilky opaji, ma z takoveho udaje cirou a nefalsovanou radost. Udelej to ale nekdy naopak. Vynuluj si palubni PC pred vjezdem do vetsiho mesta.
O čem se mě snažíš přesvědčit? Že tvoje (pravděpoodbně BMW) dokáže jet za tolik, co píšeš? A co? Mně to je úplně šuma fuck. Já dokážu s Infiniti zajet tak za 8,2 (3,7l a 335HP, navíc 4x4) a neřeším to. Já jen reaguji na dotaz, jak to je se Subaru, protože mám již několikáté a X let s nimi jezdím, čili vím něco o praktickém používání a chování této značky. Reaguji na to, že všichni, co v žiovtě se Subaru nejezdili, tvrdí, jak to žere a nejede. A tom, jestli to nejede, můžeme polemizovat a o tom, kolikmto žere, taky. Na to jsem reagoval. Pokud bych udělal stejný pokus, jako jsi udělal ty, tak věř, že ten 16 metrákový Outback pojede za stejných podmínek taky za tolik, protože opbě auta využívají v tomto okamžiku velmi podobný výkon. Opravdu nechápu, co jsi mi tím chtěl sdělit.Jinak ano, ze spotřeby má čiro a nefalšovanou radost, protože auto mě živí a čím víc uštřím na PHM, tím víc si dopřeji jinde. Nepovažuji za machrovství, když nějakej trubec přijede s usmolenou 1,4 za 10 litrů, to si spíše pomyslím něco o blbounovi nejapném. Ale machr je ten, co dokáže skoro se 4 litrem přijet za 8 litrů, to pak klobouk dolů.Jinak já na rozdíl od tebe jezdím v rámci limitů.
Potom přestavěj auto na LPG a máš to. Benzínové motory žerou plus mínus stejně. U Subaru je stálý pohon všech kol, který spotřebu zvyšuje. Jediný, kdo spotřebou vyčnívá je Mazda se skyactive. Naopak, Outback 3,6 bude jezdit hodně přes deset a to je pro každodenní použití dost...a znovu, sprimonitor.de - tam si každý může dohledat jakou reálnou spotřebu může mít auto, který si vyhlídnul... A u Outbacka 2,5 to osciluje mezi 8-9 litry, já jsem s A6 3.0 TDI nejezdil pod devět litrů nafty.


Proboha - já spotřebu NEŘEŠÍM!!! Chápoeš to už? Když chchi, tak jedu za 6,5 a je mi fakt jedno, za kolik jezdí druzí. jediné, co znovu zdůrazňuji, že to JDE a vyvracím tím mýty o tom, jak se Subaru užrané. Není - jezdí za +/- to samé, co auta stejné koncepce (tedy trvalé 4x4, váha 16-17q a stejné velikosti). Víc nic.

reagovať
Yenik
počet príspevkov6
dátum registrácie25.04.2016
Streda 27.04.2016 15:53, RE: Hrghtghuz. Tztzzr hzzz
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny, neumis psat a zda se, ze ani cist. Nezajimaji mne tvoje eko-rallye výkony. Pisu, jakou ma ten motor prumernou realnou spotrebu. Tachometr na 120 znamena 110 realnych. Tak pomalu nejezdim ani na okreskach. Zkousel jsem jet cca 110 km/h na dalnici a mel jsem s 250konovym turbo benzinem 5,7 litru. Tak jsem se pobavil a pridal zpatky na 180. Ale rozumim, ze clovek, ktery meri spotrebu pri kazde jizde a pak se temi cisilky opaji, ma z takoveho udaje cirou a nefalsovanou radost. Udelej to ale nekdy naopak. Vynuluj si palubni PC pred vjezdem do vetsiho mesta.
O čem se mě snažíš přesvědčit? Že tvoje (pravděpoodbně BMW) dokáže jet za tolik, co píšeš? A co? Mně to je úplně šuma fuck. Já dokážu s Infiniti zajet tak za 8,2 (3,7l a 335HP, navíc 4x4) a neřeším to. Já jen reaguji na dotaz, jak to je se Subaru, protože mám již několikáté a X let s nimi jezdím, čili vím něco o praktickém používání a chování této značky. Reaguji na to, že všichni, co v žiovtě se Subaru nejezdili, tvrdí, jak to žere a nejede. A tom, jestli to nejede, můžeme polemizovat a o tom, kolikmto žere, taky. Na to jsem reagoval. Pokud bych udělal stejný pokus, jako jsi udělal ty, tak věř, že ten 16 metrákový Outback pojede za stejných podmínek taky za tolik, protože opbě auta využívají v tomto okamžiku velmi podobný výkon. Opravdu nechápu, co jsi mi tím chtěl sdělit.Jinak ano, ze spotřeby má čiro a nefalšovanou radost, protože auto mě živí a čím víc uštřím na PHM, tím víc si dopřeji jinde. Nepovažuji za machrovství, když nějakej trubec přijede s usmolenou 1,4 za 10 litrů, to si spíše pomyslím něco o blbounovi nejapném. Ale machr je ten, co dokáže skoro se 4 litrem přijet za 8 litrů, to pak klobouk dolů.Jinak já na rozdíl od tebe jezdím v rámci limitů.
Potom přestavěj auto na LPG a máš to. Benzínové motory žerou plus mínus stejně. U Subaru je stálý pohon všech kol, který spotřebu zvyšuje. Jediný, kdo spotřebou vyčnívá je Mazda se skyactive. Naopak, Outback 3,6 bude jezdit hodně přes deset a to je pro každodenní použití dost...a znovu, sprimonitor.de - tam si každý může dohledat jakou reálnou spotřebu může mít auto, který si vyhlídnul... A u Outbacka 2,5 to osciluje mezi 8-9 litry, já jsem s A6 3.0 TDI nejezdil pod devět litrů nafty.
Proboha - já spotřebu NEŘEŠÍM!!! Chápoeš to už? Když chchi, tak jedu za 6,5 a je mi fakt jedno, za kolik jezdí druzí. jediné, co znovu zdůrazňuji, že to JDE a vyvracím tím mýty o tom, jak se Subaru užrané. Není - jezdí za +/- to samé, co auta stejné koncepce (tedy trvalé 4x4, váha 16-17q a stejné velikosti). Víc nic.


Chlapi chlapi tak pekne ta diskuze zacla a zase to sklouzava k vyrizovani si nejakych osobnich uctu Bezte se prosim pekne hadat na jine vlakno a sem uz jenom prispevky k veci.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Streda 27.04.2016 17:43, RE: Hrghtghuz. Tztzzr hzzz
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny60 napísal:
Reno napísal:
Zdeny, neumis psat a zda se, ze ani cist. Nezajimaji mne tvoje eko-rallye výkony. Pisu, jakou ma ten motor prumernou realnou spotrebu. Tachometr na 120 znamena 110 realnych. Tak pomalu nejezdim ani na okreskach. Zkousel jsem jet cca 110 km/h na dalnici a mel jsem s 250konovym turbo benzinem 5,7 litru. Tak jsem se pobavil a pridal zpatky na 180. Ale rozumim, ze clovek, ktery meri spotrebu pri kazde jizde a pak se temi cisilky opaji, ma z takoveho udaje cirou a nefalsovanou radost. Udelej to ale nekdy naopak. Vynuluj si palubni PC pred vjezdem do vetsiho mesta.
O čem se mě snažíš přesvědčit? Že tvoje (pravděpoodbně BMW) dokáže jet za tolik, co píšeš? A co? Mně to je úplně šuma fuck. Já dokážu s Infiniti zajet tak za 8,2 (3,7l a 335HP, navíc 4x4) a neřeším to. Já jen reaguji na dotaz, jak to je se Subaru, protože mám již několikáté a X let s nimi jezdím, čili vím něco o praktickém používání a chování této značky. Reaguji na to, že všichni, co v žiovtě se Subaru nejezdili, tvrdí, jak to žere a nejede. A tom, jestli to nejede, můžeme polemizovat a o tom, kolikmto žere, taky. Na to jsem reagoval. Pokud bych udělal stejný pokus, jako jsi udělal ty, tak věř, že ten 16 metrákový Outback pojede za stejných podmínek taky za tolik, protože opbě auta využívají v tomto okamžiku velmi podobný výkon. Opravdu nechápu, co jsi mi tím chtěl sdělit.Jinak ano, ze spotřeby má čiro a nefalšovanou radost, protože auto mě živí a čím víc uštřím na PHM, tím víc si dopřeji jinde. Nepovažuji za machrovství, když nějakej trubec přijede s usmolenou 1,4 za 10 litrů, to si spíše pomyslím něco o blbounovi nejapném. Ale machr je ten, co dokáže skoro se 4 litrem přijet za 8 litrů, to pak klobouk dolů.Jinak já na rozdíl od tebe jezdím v rámci limitů.
Potom přestavěj auto na LPG a máš to. Benzínové motory žerou plus mínus stejně. U Subaru je stálý pohon všech kol, který spotřebu zvyšuje. Jediný, kdo spotřebou vyčnívá je Mazda se skyactive. Naopak, Outback 3,6 bude jezdit hodně přes deset a to je pro každodenní použití dost...a znovu, sprimonitor.de - tam si každý může dohledat jakou reálnou spotřebu může mít auto, který si vyhlídnul... A u Outbacka 2,5 to osciluje mezi 8-9 litry, já jsem s A6 3.0 TDI nejezdil pod devět litrů nafty.
Proboha - já spotřebu NEŘEŠÍM!!! Chápoeš to už? Když chchi, tak jedu za 6,5 a je mi fakt jedno, za kolik jezdí druzí. jediné, co znovu zdůrazňuji, že to JDE a vyvracím tím mýty o tom, jak se Subaru užrané. Není - jezdí za +/- to samé, co auta stejné koncepce (tedy trvalé 4x4, váha 16-17q a stejné velikosti). Víc nic.





...a když pominu to, v zrovna v tomhle dotazu nikdo o spotřebě nemluvil, až ty a začal jsi vyvracet to, co tady vůbec nezaznělo
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.