0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Superb 3,6 FSI 4x4 - zkušenosti majitele po 28 tis. km

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 29.01.2012 11:47, Pískání brzd.
Před několika léty jsem řešil tento problém u P 307, po 24 t. km najetých. Nejhorší to bylo při jemném dobržďování na křižovatkách. Při staženém okénku úplná Karosa. Nemusím ani říkat, co autorizovaný servis. Nepomohl ani osvědčený recept, z vysoké rychlosti prudké brždění, nepomohlo rozebrání a vyfoukání vzduchem. Je jasné, že konstrukce celého třmenu bývají u značek rozdílné, ale příčina je stejná. Právě to, že za mokra bylo ticho, mi vrtalo hlavou. Destičky jsou přidržovány v třmenu plochou pružinou, takže se mohou trochu pohybovat při slabém přítlaku. Sáhl jsem po starém receptu. Po demontáži třmenu a jeho očištění, jsem jemně namazal styčné plochy pístku a destičky (na destičkách bývají tenké plechy jako tepelná ochrana) a na druhé straně třmenu jsem udělal totéž. Maže se to slabě tukem s přísadou měděného prášku, nebo grafitu (ten vydrží méně).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 29.01.2012 21:02, RE: Pískání brzd.
Abík napísal:
Před několika léty jsem řešil tento problém u P 307, po 24 t. km najetých. Nejhorší to bylo při jemném dobržďování na křižovatkách. Při staženém okénku úplná Karosa. Nemusím ani říkat, co autorizovaný servis. Nepomohl ani osvědčený recept, z vysoké rychlosti prudké brždění, nepomohlo rozebrání a vyfoukání vzduchem. Je jasné, že konstrukce celého třmenu bývají u značek rozdílné, ale příčina je stejná. Právě to, že za mokra bylo ticho, mi vrtalo hlavou. Destičky jsou přidržovány v třmenu plochou p...
Můj mechanik řeší tenhle problém volbou kombinace výrobců kotoučů a destiček. Některým se úplně vyhýbá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 30.01.2012 19:51, RE: Zkušenosti?
gesicht napísal:
spotřeba sedí v recenzi přesně, mám tenhle werk jako služebák, najeto přes 120 tis. Závady žádný, nic nedrnčí ani nepíská, ale komfort podvozku nic moc, kola 17". Sup1 je ve srovnání pohodlnejší, u dvojky mě vadí nejvíc sedadla, jsou úzký a na dlouhých cestách je to tortura. Za ty prachy /přes 1 mil/ jsou daleko lepší auta...
Ano, mohu potvrdit. SUperb I byl daleko komfortnější na cestování. A po pravdě - pro mě líbivější, což je ale věcí každého soudruha.
A v těch dávných dobách měl i větší imidž, než dnešní model.
reagovať
zavodnicek
počet príspevkov1
dátum registrácie28.01.2015
Streda 28.01.2015 11:16, superb 3.6/4x4/rozvody
pokud to vůbec někdo bude číst,tak velký pozor,mám superba 3,6/4x4/2010,servis pravidelný.
Začalo to hlučnějším motorem při nastartování,za 5 vteřin normál,pak při pomalé jizdě zacalo škubat,jen někdy a pak se to stalo!!! ROZVODY na hadry(výměna se NEPREDEPISUJE),skoda 63.000,- prej unava meterialu,hrozný keci,ted jsem vjednání se škodovkou (říkají tomu vstřícné řešení),
že může jít část ceny na výrobce,ale nevěřím tomu,jinak diagnostika nenašla nic,klasika,takže doufám,že to nikoho dalšího nepotká
reagovať
Ne321
počet príspevkov196
dátum registrácie02.07.2013
Streda 28.01.2015 21:31, RE: Útlak českého národa
Michal napísal:
Je škoda, že ti němečtí prašivci ten motor tak vykastrovali, 300 koní jako v Passatu R36 by mu slušeno víc...


Ten motor je i v tomto provedeni rychlejsi nez zbytek auta, Superb II opravdu neni sportak. Navic prakticky jsou ty dva motory velmi srovnatelne rychle, protoze primarni rozdil je orezana vykonova spicka ve vyssich otackach, ktera je ale pri normalni (byt velice rychle, daleko nad limity) jizde nevyuzitelna. Tech 300PS by tam bylo opravdu zbytecnych.

reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.