0
späť
 

diskuze k tématu: Nový Superb pořídíte za 619 900 korun - ovšem s motorem 1,4

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 06:57, RE: Ach jo...
anonym napísal:
Použil jste správný termín vyždímat. Se všemi důsledky.
Opravdu by mě zajímalo,kolik chytráků s tím motorem jelo?Ono je nejlepší si nejprve vyzkoušet a pak teprve kritizovat.Jsou řidiči pro které je 92Kw málo a ti si mohou koupit silnější motor,některým to zase stačí,tak nevím kde je problém?V budoucnu automobilkám nezbude,než snižovat emisní limity.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 08:23, RE: bez předmětu
anonym napísal:
A proc ne 1,4 TSI? Vykon to ma solidni, malo to žere a tím pádem to má malé emise. Já osobně s tím problém nemám. Myslím, že pro někoho, kdo s tím bude jezdit po městě, popojíždět v zácpách to bude ideální. Dokážu si představit třebas finanční manažerku která to bude mít jako služební auto, ráno pojede z okraje města do středu, přes den na finanční úřad a zpět a večer zpátky domů. Bude mít auto kterým bude reprezentovat, nebude předražený, motor bude dostatečnej...co víc si přát???
No to určitě ! Dej si obklad na hlavu ! 30 km deně ? 3hodiny v zácpě s pekáčem za 620000,- Musí najet tak 200 km deně ale s 1,4 ??
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 08:38, Ještě nestahujte kalhoty, brod je daleko!
Proč zase hodnotíte Škodovku před tím než jste jí viděli a mohli ji vyzkoušet. Když budu zaujatý jako vy, tak budu tvrdit třeba o Mercedesu, že je to těžkopádné auto se špatnými jízdními vlastnostmi.
Podle toho co jsem viděl se jedná o hezké auto a to jestli bude dobré ukáže až čas. Favority, Felicie, Fabie, Octavie taky všichni nejdříve kritizovali a pak se zjistilo, že to v době vzniku nebyly až tak špatné auta. Ten motor ještě nikdo nevyzkoušel a už se do něho naváží tolik lidí. Vždyť 1,4 není jediný motor, který se bude do Superbů montovat, tak co tady řešíte? Fábie má taky 1,2 HTP, který si někteří lidi chválí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 09:03, RE: Životnost
anonym napísal:
1.4 TSI je podle mě málo. Motor bude rychle utahanej a moc dlouho jezdit nebude. Superba si člověk nekoupí, aby mu stál doma v garáži. Pořád bude na silnicích, Takový auta maji najeto během pár let pře 250t/km a což u tohoto motoru bude asi až moc? Bude se strácet olej, žrát benzín,budou umírat turba. A pak příjde klidná smrt...
To je teda můj názor
A kde na ten svůj názor bereš podklady? PROČ by měl být ten motor utahanej? Tys pracoval na konstrukci tohoto motoru,že víš,že se bude Ztrácet olej,umírat turbo...Nevíš nic,ale tvrdíš takový nesmysly.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 09:06, RE: Je to pěkný auto
Peet napísal:
Tak včera jsem měl možnost si nový Superb důkladně prohlídnout a prozkoumat. A nevypadá to špatně! Seděl jsem ve verzi Ambiente, tj. prostřední stupeň výbavy. Základní bude Comfort a nejvyšší Elegance.
Motor to mělo 1.8 TSI 118kW, to jen pro doplnění, svézt jsme se nemohli.
Z obrázků se mi nelíbil volant, ale ve zkutečnosti to vypadá dost
dobře. Auto mělo perfektní sedačky s jakoby sportovním tvarováním, jen výplně dveří v šedivé barvě bych nemusel. Ale to jde určitě změnit v závislosti na po...
jsem moc rád za toto hodnocení,koupím to klukovi místo alfy,ti mladí dnes neví co by za maturitu chtěli,manželka má rencka a to je svinstvo,mechanik s tím má nejvíce práce
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 09:06, RE: Je to pěkný auto
anonym napísal:
14. TSI 92 kW je v Supebu uboze málo, jenže tohle Škodovkářům nevysvětlíš. Pro ně je dodnes modlou Favorit, Felicie, O1 ...
92 kW je uboze málo na co?? Maximálka přes 200,zrychlení 0-100 za 10s,krouťák 200 Nm již při 1500 ot- to vše je zoufale málo?? Proč jako??
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 09:10, RE: Je to pěkný auto
anonym napísal:
Ehm a k čemu je prakticky ta dvojitá výklopná záď ???? Max. 200 km/h to je pěkný, jenže to nic neříká jak dlouho to bude trvat a jaká je nad těmi 100 km/h pružnost. Asi nic moc co? Ale ano, stačí říct polovinu informací, on se už někdo chytne, ale to asi antiškodovkář nikdy nepochopí :o) a milovník škodovek bude nadšen :o)
Proč myslíš,že pružnost nad 100 je nic moc?? Z čeho vycházíš? Na pružnost má vliv točivý moment a jeho průběh.A ten má takový turbo motor dost dobrý,takže i tu pružnost.Nehledě na to,že nevím kde tu pružnost nad sto chceš využívat. Když nevíš,tak neplácej nesmysly.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 09:21, RE: Alex
anonym napísal:
Moc jich neí máte pravdu - Mondeo, Laguna, M6, Avensis .... nestačí ???? A k čemu ten Twindoor je ??? V čem je jeho praktický využití ????Neni to jedno jestli jestli otevřu zadní víko najednou nebo nadvakrát ??? Nesnižuju to, ale z tohohle se fakt na p...l neposadim.
Sposta lidí, jezdících ve služebních Superbech (i pro soukromé použité) si stěžuje na špatný přístup do kufru. To je prostě problém všech evropských sedanů Tito lidé budou spokojeni. BTW Avensis, A6, MB E, není jako 5D k dispozici, navíc jsou Vectra, C5 a Primera. A výhoda Twindoor? Minimálně když nakládáš malým víkem, nefouká to do auta (-: rzr
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 09:25, Zpráva
Kdyby ta tisková zpráva zněla-nový Superb bude mít základní motor s 92 kW,max rychlost 200km/h,zrychlení z 0 na 100 za 10s a nemluvilo se v ní o objemu,tak by většina lidí řekla-ano,na základní motor-dostačující.Dobrý začátek. Ale takhle se tu ozývá plno truhlíků,co motorům vůbec nerozumí a tvrdí,že je to málo,že motor bude utahaný a podobný nesmysly. Takový lidi jsou podle mě úplně mimo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 10:27, RE: Zklamání
anonym napísal:
Ano je spousta občanů, co hledí na úspory s ohledem na sazby povinného ručení, obsah 1.4 už spadá do vyšší sazby povinného ručení. V tomto ohledu by Škoda měla nabídnou Superba i s nižším obsahem než je 1.4.
Mám auto pojištěný u Wüstenrot pojišťovny - ti pojišťují podle kW, jsou prý zatím jediní. Ostatní se drží ccm - čili objemu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 11:42, slabý
tenhle typ auta si kupují lidé, aby bylo vidět, že mají na pohodlné luxusní svezení. Luxus znamená, že mají nejen pohodlí, když v něm sedí, ale hlavně při jízdě a pokud se má takový kolos v současném provozu pohybovat, tak 92 kW je na pohodovou jízdu hodně málo. To Vám potom dá na zadek i nižší třída made in Korea. Bez odpovídajícího motoru je to takové "Potěmkinovo" auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 11:49, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Rodiné auto za 620000,-kč ! Nebo naco ?
Jake rodinne x nerodinne? Co to je za stupidni škatulkování? Jak se pozná rodinné auto, prodávají ho i s dítětem a manželkou v ceně?!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 11:56, RE: Vykon nebude az takovy problem
anonym napísal:
spravne,ta poondiata 1.4 bude na sracky po 80000km.je to pre curakov ktori sa budu chciet ukazat druhym,ze nie su az taky zobraci a kupia si superb aj ked s 1.4 je to kokotizmus-pardon.
Ty jses klasicky pripad, auto jsi nevidel, nesedel v nem, nejel v nem, ale vsechno vis a vsechno znas, cim to asi bude...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 12:04, RE: slabý
anonym napísal:
tenhle typ auta si kupují lidé, aby bylo vidět, že mají na pohodlné luxusní svezení. Luxus znamená, že mají nejen pohodlí, když v něm sedí, ale hlavně při jízdě a pokud se má takový kolos v současném provozu pohybovat, tak 92 kW je na pohodovou jízdu hodně málo. To Vám potom dá na zadek i nižší třída made in Korea. Bez odpovídajícího motoru je to takové "Potěmkinovo" auto.
Jestli ti jde o to dávat někde někomu na zadek,tak si skoč do červeného domu.Tam se ty holky určitě nechají poplácat po zadečku. Tvrdit,že 92 kW ja na pohodovou jízdu hodně málo může jen někdo kdo autem s takovým výkonem nikdy nejel.Mám v 16 metrákovým autě 100 kW a je to plně dostačující a jízdní dynamika daleko nad průměrem toho co se pohybuje po silnici.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 12:10, RE: Marně přemýšlím...
anonym napísal:
Je-li Superb nejvyšším modelem Škody, tak tam takový motor v principu nemá co dělat. Srovnání koncernu:
Montuje Seat do Toleda takový podvyživený motor?
VW má nejvyšší model Phaetona (nesrovnatelné), taky tam nemontuje přitroublé motory. Srovnávat by snad šlo s Passatem, jenže to je pro VW klíčový model, takže musí nabídnout širokou škálu pro DE důchodce.
O Audi nemluvě. Tam se taková podvyživená turbem nahoněná hrůza nevyskytuje ani u základního modelu.

Škodu: "Ne děkuji.".
Nemyslím si, že by tento motor v Superbu II byl až taková tragedie. To soudruzi z Fordu do nynějšího Mondea se nestydí nabízet motor 1.6 s 81 kW . A nové Mondeo je přece jen ještě o trošku větší a těžší, nehledě nad poněkud nevyrovnanou paletu motorů. Nejsem sice škodovák, ale divím se, že nad tímto se tu nikdo nepozastavuje...
Dronte Mauricijský.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 12:37, RE: jirka
anonym napísal:
Vzdyt tam je.
Turbínu jako pohonnou jednotku,s touhle motorizací to koupí jenom cvok.Dříve motory najely 300 i 500kkm bez problému,tohle zoufalství vybleje střeva někde kolem 80 tisíc a to jsem optimista.Dynamika jízdy o ničem a spotřeba jako prase.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 12:40, Sněhulák říká, že motor 1,4 je slabý i ve Fabii
Natož v Superbu... :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 12:40, to sou hlavy v tý mladý boleslavi
Klidně do superbu fláknou 1,2 a o to víc se to něm bude mluvit
já bych tam klidně dal i motor ze sekačky (je ať se o něm diskutuje víc)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 13:52, RE: slabý
anonym napísal:
Jestli ti jde o to dávat někde někomu na zadek,tak si skoč do červeného domu.Tam se ty holky určitě nechají poplácat po zadečku. Tvrdit,že 92 kW ja na pohodovou jízdu hodně málo může jen někdo kdo autem s takovým výkonem nikdy nejel.Mám v 16 metrákovým autě 100 kW a je to plně dostačující a jízdní dynamika daleko nad průměrem toho co se pohybuje po silnici.
Pripojuju se, ten vykon/kroutak by mel byt dostacujici. Sam mam 100kW/310 NM, auto tezke 1,7 tuny, staly pohun vsech kol, v provozu s nalozenou rodinou nema slabe chvilky (jinak Toyota).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 05.03.2008 14:16, RE: slabý
anonym napísal:
Jestli ti jde o to dávat někde někomu na zadek,tak si skoč do červeného domu.Tam se ty holky určitě nechají poplácat po zadečku. Tvrdit,že 92 kW ja na pohodovou jízdu hodně málo může jen někdo kdo autem s takovým výkonem nikdy nejel.Mám v 16 metrákovým autě 100 kW a je to plně dostačující a jízdní dynamika daleko nad průměrem toho co se pohybuje po silnici.
věřím, že se ti ze 100kW točí hlava a že máš plné ruce udržet auto na silnici, ale o tom jízda v limuzíně není. I při svižné rychlé jízdě nesmí motor točit maximum.
reagovať
  1 ... 4 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.