Bez ohledu na všechny chytrolíny, který by do všeho cpali aspoň 400 kW, a přesto, že Škodovák nejsem v žádnym smyslu - vlastnil sem vždy jen Toyoty a Lexusy (zatím celkem 6) - musim říct, že 92 kW jakožto motorizace pro "nejnižší cenovou kategorii" je naprosto dostačující i pro tak velkej a těžkej auťák. Já si sice jízdu v takovym poměru výkon/hmotnost "nedokážu představit", ale každej neni psycháč/"závodník" jako já, takže určitě SPOUSTĚ lidí ten motor stačit bude - zvlášť ve městě, kde stejně jen každej popojíždí jako důchodce v kolonách a na semaforech, takže výkon tam zrovna moc nevyužije, pokud teda nechce během roku přijít o řidičák. Tam naopak slabej motor umožní odstranit nepříjemný cukání apod. (aspoň mě po 20 minutách popojíždění už nebaví se rozjíždět a brzdit plynule, tak na to šlapu fest, ať si to gumy a destičky užijou...
)))) ). Spotřeba bude fine atd., takže celkově za 620 tisíc OK. Já bych do toho nešel, protože mám rád adrenalin, ale jak říkám, spoustě lidí to auto přijde jako fajn svezení za dobrý peníze, s dobrejma nákladama - pojistka, spotřeba, údržba, opravy... Prostě kdo řiká, že nejnižší varianta jakýhokoli modelu (nejen u Škodovky) musí splňovat nějaký vysoký výkonový kritéria, je pitomec, kterej žije v dětskym pokoji a na zdi má plakát Ferrari... Realita pro drtivou většinu lidí znamená, že prostě musej jít do kompromisu - buďto low end auto s high end motorizací (např. Fabia RS) nebo střed-střed (např. Octavia 2.0) a nebo "high end" auto s low end motorizací, jako je tohle... Podobně taxikáři atd., který maj auto jako prostředek výdělku/pomocníka - tohle auto s timhle motorem je pro ně relativně dobrá alternativa dieselů (+/-). A kdo si může dovolit "fakt" vostrý auto, tak si koupí BMW, Merc, Jag, Lex (IS-F) apod. Novej Superb v nejvyšší motorizaci 3.6 bude kupovat jen patriot (nebo v cizině milovník "exotiky" - třeba v UK, kde Škodovky frčej jak svině). Za ty peníze (přes 1 mega) se totiž dá koupit hodně třeba rok starejch aut s nesrovnatelnejma parametrama a od skutečně prestižních značek, což v Čechách Škodovka nikdy nebude, kvůli vůli koncernu držet Škodovku v hierarchii dole. Čau všichni... Peace