PetrT napísal:
napísal:
No na passaty sem se taky díval b6 málo prostoru v interiéru(hlavně vzadu)a ta šílená palubovka i u b7...To fakt ne u supa je ten interiér o hodně pěknější.Díval sem se i po audi a6 ale ty díly dražší..Navíc skoro samý 3litr a když 2litr tak téměř holý,moc kilometrů nebo to červené podsvícení...Už fakt nevím superb zatím vyhrává...
Passat má sice o trochu méně místa na nohy vzadu, ale celkově je o 10cm širší než Superb II. Interier je taky kvalitnější, zejména u vyšších výbav. Těch je ale u Passatu většina. A6 je jiná třída, tam je dvoulitr sociální motor s odpovídající výbavou. Ono se řekne hledat mimo koncern, ale:Francie - PSA u 508 i C5 jsou na tom s prostorem bídně, na tu třídu. Jinak to špatná auta nejsou i když pohodová jízda jako v 406 je dávno minulost. Laguna je také malá a celkově nic extra. Dobrá je u ní hlavně cena.Japonci - kombinace diesel/automat neni u japonce o nic spolehlivější než u evropy, spíš naopak. Diesly Mazda jsou průšvih, Toyota jak který. Nissan a Mitsu takové auto pro jistotu vůbec nenabízí. Korea - i40 je strašný auto, velikostí něco jako širší oktávka. Zoufalej motor v naftě. Němci - Insignia těžká a nejezdí moc dobře. Uvnitř méně prostoru než v Passatu i když je větší. Souhlasim ale se Zdenym - proč nejít do benzínu? Potom je variant víc. Zapoměl jsem na Mondeo. To by šlo, ale má doslova hnusnej interier a netušim jaké používají automaty.
co tak nová Mazda 6 v benzínu? novým naftakum bych se určitě vyhnul,ale atmosféra v nové 6cce je super a spotřeba mezi 5-7 l/ 100 ....což nafotvý superb je v pruměru kolem 6,5 (real)