0
späť
 

diskuze k tématu: Koupě Škoda Superb II combi

kategórie zaradenia témy: poradna, automobilky, česká vozidla
zmazaný používateľ
počet príspevkov10
dátum registrácie07.11.2015
Sobota 07.11.2015 17:10, Koupě Škoda Superb II combi
Dobrý den chtěl bych Vás poprosit o radu.Chci koupit Superba combi dsg 2,0tdi R.v.:2011-2013...Nevím,jestli nejsou poruchvé,který motor je lepší jestli 103kW nebo125kw...Na inzerátech jsem našel pár s vyměňenýma vstřikama...Jsou vstřiky poruchvé?Máte někdo zkušenosti s tímto vozem?Prosím poraďte auto se mi moc líbí ale mám strach abych nekoupil něco poruchového...

Předem děkuji

reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Sobota 07.11.2015 17:29, Co radit? Nic.
Nedá mi to. Mám dojem, že tazatel bu´d nemá opravdu základní povědomí o současném automobilovém trhu s ojetinami, nebo si dělá srandu.
Ojetý dýzl
DSG
Vstřikovače

Už tohle by mi řeklo, že si nemohu koupit ojetinu s touto konfigurací, pokud nejsem smířen s tím, že do ní prostě začnu dříve či pozdějhi vrážet těžké peníze. V Čechách je bůhvíproč Superb považopvan za luxusní vozidlo a tomu podvídají jednak ceny ojetin (pravda, trošku méně, jako u ještě nepochopiterlbějšího modelu, kterým je naftová Oktávie), tak ceny servisních úkonů (= práce v Kč/hod) a pak ceny ND.

Kdo je s tímo vším smířen - OK, ojetin je jako máku. (Pročpak asi stojí v bazarech, s obligátními nájezdy 125.000km?

Snad není řteba psát více. Ceny za GO DSG převodovky se zde dají jistě někde vyhledat, ceny za repasi či nové turbodmychaldo také, tak jako ceny za vstřikovače, EGR ventily a další libovky. Jo jo, nevidím jediný důvod, proč si koupit na PC drahou naftovou ojetinu, nota bene, která jezdila na pochybný long-life interval výměny oleje v bůhvíjakém režimu.
Protože mám své peníze rád, již před časem jsem pochopil, že je pro mě podstatně levnější benzínový vůz. Dodnes se jen mlátím do hlavy, že jsem na tuto odvěkou pravdu nepřišel dříve.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov10
dátum registrácie07.11.2015
Sobota 07.11.2015 18:06, S investicemi počítám
Proto sem se ptal samozřejmě počítám s občasnou investicí!Chci prostě vědět jestli tu to auto někdo má a jak je s ním spokojen...a je mi jasné,že se hned musí udělat oleje a rozvody....
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov10
dátum registrácie07.11.2015
Sobota 07.11.2015 18:09, Co jiného pro rodinu
Potřebuji rodinného kombika do 350000Kč....Superb se mi prostě líbí...

reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Sobota 07.11.2015 18:33, superb
Superb II je natažená Oktávie. Doslova. Má daleko blíže k Oktávce než k Passatu s kterým ho často srovnávají. A je to dost znát. Na to je opravdu dost předražený, jak píše Zdeny.
Spolehlivost je stejná jak u ostatních značek se stejnou konfigurací, nic co by extra vybočovalo.
Určitě to neni plnohodnotné auto střední třídy, to je až současný Superb III.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov10
dátum registrácie07.11.2015
Sobota 07.11.2015 19:10, Asi ten superb
No na passaty sem se taky díval b6 málo prostoru v interiéru(hlavně vzadu)a ta šílená palubovka i u b7...To fakt ne u supa je ten interiér o hodně pěknější.Díval sem se i po audi a6 ale ty díly dražší..Navíc skoro samý 3litr a když 2litr tak téměř holý,moc kilometrů nebo to červené podsvícení...Už fakt nevím superb zatím vyhrává...
reagovať
Valnoha
počet príspevkov322
dátum registrácie03.01.2011
Sobota 07.11.2015 20:18, otevrit oci mozna....
A co se trebas rozhlednout mimo nabidku koncernu? To nas nenapadlo?
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Sobota 07.11.2015 20:40, RE: Asi ten superb
napísal:
No na passaty sem se taky díval b6 málo prostoru v interiéru(hlavně vzadu)a ta šílená palubovka i u b7...To fakt ne u supa je ten interiér o hodně pěknější.Díval sem se i po audi a6 ale ty díly dražší..Navíc skoro samý 3litr a když 2litr tak téměř holý,moc kilometrů nebo to červené podsvícení...Už fakt nevím superb zatím vyhrává...



Passat má sice o trochu méně místa na nohy vzadu, ale celkově je o 10cm širší než Superb II.
Interier je taky kvalitnější, zejména u vyšších výbav. Těch je ale u Passatu většina.
A6 je jiná třída, tam je dvoulitr sociální motor s odpovídající výbavou.

Ono se řekne hledat mimo koncern, ale:
Francie - PSA u 508 i C5 jsou na tom s prostorem bídně, na tu třídu. Jinak to špatná auta nejsou i když pohodová jízda jako v 406 je dávno minulost. Laguna je také malá a celkově nic extra. Dobrá je u ní hlavně cena.
Japonci - kombinace diesel/automat neni u japonce o nic spolehlivější než u evropy, spíš naopak. Diesly Mazda jsou průšvih, Toyota jak který. Nissan a Mitsu takové auto pro jistotu vůbec nenabízí.
Korea - i40 je strašný auto, velikostí něco jako širší oktávka. Zoufalej motor v naftě.
Němci - Insignia těžká a nejezdí moc dobře. Uvnitř méně prostoru než v Passatu i když je větší.

Souhlasim ale se Zdenym - proč nejít do benzínu? Potom je variant víc.

Zapoměl jsem na Mondeo. To by šlo, ale má doslova hnusnej interier a netušim jaké používají automaty.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov10
dátum registrácie07.11.2015
Sobota 07.11.2015 20:44, Oči jsou otevřené
Jj nebráním se ale auto se mi musí líbit....Díval sem se i na jiné ale prostě vůbec mě neoslovili....
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov10
dátum registrácie07.11.2015
Sobota 07.11.2015 21:08, Asi tak nějak...
Mám dvouletou dceru,13ti letého syna,který už teď má 1,8metru takže potřebujeme vepředu i vzadu pohodlně sedět.Nechci žádnou velkou krávu,normálně zaparkovat před obchodem a v klidu vystoupit.Prostě auto na běžné používání.Nikde nepotřebuji zavodit ale pohodlně se svézt.Ford ne...Měl sem Audi a6 c4 pětiválec sedan-maximální spokojenost,nesmrtelný motor,pohledově pěkné auto ale pak přišla rodina.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Nedela 08.11.2015 08:08, RE: Asi tak nějak...
napísal:
Mám dvouletou dceru,13ti letého syna,který už teď má 1,8metru takže potřebujeme vepředu i vzadu pohodlně sedět.Nechci žádnou velkou krávu,normálně zaparkovat před obchodem a v klidu vystoupit.Prostě auto na běžné používání.Nikde nepotřebuji zavodit ale pohodlně se svézt.Ford ne...Měl sem Audi a6 c4 pětiválec sedan-maximální spokojenost,nesmrtelný motor,pohledově pěkné auto ale pak přišla rodina.


Kuwa dodnes nechápu dederony, co s 2 harantama a plnou bagáží sjezdili celou Evropu v Traboši.
Dnes musí mít člověk jezevčíka, aby tam poskládal děti... Kam ten svět spěje...
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Nedela 08.11.2015 08:26, Hjgz zutuu zhuz
DSG hledat sestistupnove, vstriky se resi jednou za 150-200 tkm. Kdyz ho chces, tak si ho kup, pak sem napis svoje zkusenosti.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Nedela 08.11.2015 08:43, .
Zdeny, já v tráboši strávil mládí :D, i jsem s tim jezdil když jsem měl řidičák. Nedam na něj dopustit
Kdyby po 20 letech neshnila vlaštovka, jezdil by snad ještě teď. Výměna motoru byla za 30 minut !!! :D
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Nedela 08.11.2015 10:42, RE: .
Zvirak napísal:
Zdeny, já v tráboši strávil mládí :D, i jsem s tim jezdil když jsem měl řidičák. Nedam na něj dopustit Kdyby po 20 letech neshnila vlaštovka, jezdil by snad ještě teď. Výměna motoru byla za 30 minut !!! :D


My jsem zase dělali GO motoru doma v kuchyni. Po obědě jsme s dědkem vlitli do garáže, za hodinku byl motor doma na stole Nás dodnes jedzí, koupili ho kluci z fan klubu F-M, či tam odněkud. Náš měl svý mouchy - když stál z kopce, uchlastával se (asi netěsnil kohout u nádrže), pak se musely vyndat všechny dvě svíce, vysušit a pak jel, hajzlík
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Nedela 08.11.2015 11:05, RE: .
Zdeny60 napísal:
Zvirak napísal:
Zdeny, já v tráboši strávil mládí :D, i jsem s tim jezdil když jsem měl řidičák. Nedam na něj dopustit Kdyby po 20 letech neshnila vlaštovka, jezdil by snad ještě teď. Výměna motoru byla za 30 minut !!! :D
My jsem zase dělali GO motoru doma v kuchyni. Po obědě jsme s dědkem vlitli do garáže, za hodinku byl motor doma na stole Nás dodnes jedzí, koupili ho kluci z fan klubu F-M, či tam odněkud. Náš měl svý mouchy - když stál z kopce, uchlastával se (asi netěsnil kohout u nádrže), pak se musely vyndat všechny dvě svíce, vysušit a pak jel, hajzlík



Hele naši sice měli Škodárnu, ale když jednou byla na špalkách (protože se v úžasném fungujícím socialismu nedal sehnat nějaký díl na brzdy) tak půjčili Traboše kombika na pravidelnou páteční dlouhou cestu na jih (Praha - Písek).
Ten Traboš patřil vedoucímu drogerie a nikdy benzín neviděl. Jezdil na nějaké lektvary co si sám umíchal a táta dostal přísný zákaz tankovat cokoliv jiného než bylo v kanystrech co dodal. Dodnes si pamatuju ža za náma byla tak 100m mezera, i v kolonách u Dobříše.
Jinak na tu velikost je tam místa dost, jen ta bezpečnost - po nehodě se seběhnou amaterští muzikanti pro trsátka.
reagovať
kristian2
počet príspevkov273
dátum registrácie31.03.2015
Nedela 08.11.2015 13:48, k
Pán je vpodstatě rozhodnutý hleda náhradu za audi a 6 a jít do seperbu je trochu krok zpátky ale dnes těžko něco pořádného vybrat.superb je stejně spolehlivý jak koncernová technika a jak se o konkrétní auto kdo staral
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov10
dátum registrácie07.11.2015
Nedela 08.11.2015 17:24, Re:Zdeny 60:Jj to máš pravdu..
To je jak s kamionama...Dřív se s Aviema a Lízama jezdilo po Evropě a bez mobilu jen velké kladivo a pár klíčů a šlo to...Jednou sme se šéfem měnili na avii píst na cestě asi 100km před Užhorodem.. .Hold doba de dopředu a člověk chce jít s ní..Nevím jestli je to tak trochu rozmazlenost a nebo chtíč ale prostě chci naplno využívat moderní techniku....
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov10
dátum registrácie07.11.2015
Nedela 08.11.2015 17:35, Re: vstřiky a dsg
Konečně...Mockrát díky za radu auto jako takové se mi líbí,a s občasnými investicemi počítám..všechno se kazí jen něco víc něco miň.I za to dsg,myslel sem že třeba sedmi nebo osmi je lepší ale ke fakt,že těch šesti stupňových je daleko víc.Jen ještě dotaz:Je rozdíl mezi 103kW a 125kW?V poruchovosti..nebo jen dražší vstřiky na 125kW...
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov10
dátum registrácie07.11.2015
Nedela 08.11.2015 17:55, Superb nebo Audi
No teď mě zas zaujala docela ta a6 tiptronic za 380800Kč odečíst DPH by šlo přes šéfa 2,0 sice slabší ale levnější na provoz a na rozvody prý i s tímto motorem to docela jede a hlavně uvnitř hodně místa...Sice dražší na díly než Superb...Nevím zkusím zítra zajít za známým k Samohylovi a poptat se na ty Superby.Pořád u mě vyhrává o něco víc než Audi ale když ne Superb tak Audi....Kuva to sou nervy
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Nedela 08.11.2015 19:02, RE: Re: vstřiky a dsg
napísal:
Konečně...Mockrát díky za radu auto jako takové se mi líbí,a s občasnými investicemi počítám..všechno se kazí jen něco víc něco miň.I za to dsg,myslel sem že třeba sedmi nebo osmi je lepší ale ke fakt,že těch šesti stupňových je daleko víc.Jen ještě dotaz:Je rozdíl mezi 103kW a 125kW?V poruchovosti..nebo jen dražší vstřiky na 125kW...


Netuším, obecně se 2.0 TDI pokládá za poměrně slušný motor /paradoxně asi spolehlivější než totéž od BMW/. Šestistupňové DSG nemá tolik problémů, vstřiky se dají ověřit, jestli byly dělaný nebo ne. Asi bych hledal zachovalý kus.

reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.