KoobaS napísal:
Ani jsem si neuvědomil, jak tím svým rok starým lowcost Méganem urážím zákazníky, když za nimi přijedu...Vždycky jsem Renault řadil spíš mezi lowcost, ale blinkry v zrcátcích mám.A taky by mě dost zajímalo, v jakým oboru majitel podniká, když se musí reprezentovat autem. Mě teda vždy udělá větší radost nový punto než stará shade...
Nad těmito aspekty jsem nikdy příliš nepřemýšlel, ale jestli si něčeho všimnu nebo mi to udělá radost, tak je to nějaký starší model, třeba i 10 let v továrním provedení, na kterém je vidět, že je ve skvělé kondici, tedy není pomuchlaný, oděrky má zapravené, nechybí mu občas nějaká poklice nebo krytka ostřikovače xenonu, vevnitř je čisto a když je umytý i zvenčí, tím lépe. Myslím, že to pak o člověku vypovídá více, nežli zcela nové auto, kde jak praví klasik " ve dvaceti není problém být mladý".
Takže za mě klidně starší auto, ale nadstandardní stav. Koneckonců podstatný je pak projev toho člověka u zákazníka, než to, v čem přijel... tedy alespoň pro mne. Takže proč se trápit v menším autě, když můžu jezdit pohodlněji. Octávii používáme jako služebáky, na dálnici dobrý (pominu-li vlastnosti motoru 1.6 TDi), ale na okreskách je fakt tvrdá a ještě více se obnažuje neochota motoru pod 1500 rpm nedělat absolutně nic, jen vibrovat karoserií a hučet, o intravilánu ani nemluvím.