Showman66 napísal:
Dobrý večer všem,moc Vám děkuji za návrhy řešení, ale beru to tak, že případné náhradní díly v případě poruchy jsou nejlevnější na Škodu. Proto volím tuto značku. A bohužel musím skutečně volit reprezentativní vozidlo, jelikož doba se změnila a klienti na to bohužel dost hledí (myslím na to s čím za nimi přijedete). Proto jsem se rozhodl hledat mezi těmito dvěma typy vozidel. Otázkou pro mě je, zda třeba Superb 2010/2011 nemá nějakou obecnou závadu co se často mění. Nebo zda Octávia po faceliftu s menším nájezdem není jasně lepší volba.Jinak mám nyní Peugeot 107
(citroen C3 mi odešel) a do města super vozidlo, ale na dálnici jde o život a parkovat za dubem mě skutečně nebaví
.Ještě jednou Vám všem děkuji za odpověď a přeji hezký věčer.Jinak 15 tis. km je dosavadní průměr, který se doufám bude zvyšovat.
Ano, ale tím, že někdo přijede olítanou paštikou (pokud nepřijede poprvé, tak je to znát), si u klienta spíše pohorší. Mnohem lepší dojem udělá novým autem, i když bude nižší kategorie. Ostatně octavia je nižší střední třída a za 350 tisíc už lze nakoupit i v tomto segmentu nová či předváděcí vozidla. Koupil bych při konzervativním přístupu předváděčku golfa variant, ten rozhodně nikoho z partnerů neurazí a nebudou mít srandu, že k nim přijel tajtrlík s ojetinou, co si hraje na hogo fogo podnikatele. Pro kreativnější povahu je pak zajímavá volba Peugeot 308. Vyhnul bych se rapidu, i30 a focusu, to je v této kategorii z pohledu image zjevná rozpočtovka (do rodiny samozřejmě dobrá auta). A poslední tip by mohl být na Toyotu Auris.
Pokud už by to musela být olítaná škodárna, tak jednoznačně superb - tam se dá ještě chápat nákup kvůli pohodlnějšímu cestování po dálnici. Olítaná octavia je v byznys sféře vrchol trapnosti, ne reprezentativní auto. Na straně druhé se za 350 tisíc dá sehnat předváděčka ve slabší výbavě, což je pořád lepší cesta než hodně jetá vybavenější, na které ale stav bude znát. Ale octavia byla a bude auto pro řadové obchoďáky, z pohledu image nic lepšího neudělá.